Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Uf Insignia s 110KS mora bit pa posko?na kot sam vrag, prava drag race ma?ina.  :o

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

kukrk jst vem je tale bogata oprema bolj tista med osnovnimi pri Insigniji?...

Napisano

No ja ?e vseeno je 2,0 in ima nekaj navora, za divjati pa res ni. Imamo doma Zafiro, ki ima ob toni in pol tudi le 100 konjev, ne pospe?uje kot RS ampak notri lahko nalo?i? pa ful pa se ne pozna. Isto je pri Insignii. Mogo?e ta?voh tudi ne zgori tako hitro kot je tem avtom v navadi.  :P 

Napisano

?E bo? ?el gledati enega, bo? videl oba :)

 

Ja, to sem kasneje opazil.

 

Bom pa o?itno ostal na Mazgi. Ta Toyota nima vitla in vle?ne kljuke, kar je ?e dodatnih 3000?. Brez tega mi pa stroj ni uporaben za moje potrebe...

Napisano

Prva liga opis... tud tako se lahko prodaja avto, ker de?va se je res potrudila. :notworth:

33112_1.png

Napisano

Menji :D

Hehehe je trenutni kot da bi iz salona zapeljal, tko d no go.... ?e bi meu pa kej viska na lagerju bi biu pa ze 100% v garaz...

banner1ydl6.jpg
Napisano

Lepa P11. Ko sem nabavljal nekaj podobnega par mesecev nazaj je bila le una modra, za katero mi je ?al, da nisem poklical. Ker je potem ?el prijatelj gledat in jo vzel, za 900? je dobil ?isto OK avto. 

 

Tale Daihatsu je bil ?isto pred ?asom, Ford ima ?ele zdaj svoj ECOboost 1,0 s tremi cilindri. 

Napisano

Lepa P11. Ko sem nabavljal nekaj podobnega par mesecev nazaj je bila le una modra, za katero mi je ?al, da nisem poklical. Ker je potem ?el prijatelj gledat in jo vzel, za 900? je dobil ?isto OK avto.

A misli? tisto od Pristavca?

 

Tale Daihatsu je bil ?isto pred ?asom, Ford ima ?ele zdaj svoj ECOboost 1,0 s tremi cilindri.

Ja sej to, najbolj ?alostno pa je, da to ti?ijo v te?ke krave od Mondeota
Napisano

A misli? tisto od Pristavca?

Ja njegova, za tist denar je bila zakon. Sicer mu je potem pri kar visoki hitrosti spustila zavorna cev ampak zdaj je spet OK. Pa ?e malo ve? konjev ima ?e.  :lol:

 

EDIT: V Fiesti pa z 1,6 turbino in injektorji more tisti 1,0 ?e fajn it.  :bravo: Pa ?e ?e gre u k***c ma?ina jih je dovolj, je najbolj prodajana motorna razli?ica pri Fordu (Fiesta, Focus, C Max, pa ?e kaj sem pozabil gotovo). 

Napisano

Pri teh pocenskih replikah so res sam okrasni, mam sam ene podobne. Original feltne so pa ponavadi trodelne in se lahko 'sestavlajo' z razli?nimi dimenzijami ?irin in ETja, cena seveda temu primerna :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=10806343&show=1&avto=

 

 

Ve? nas ve, ve? mam mo?nosti :)

 

 

 

Jaz bi tut rekel da so eno-delna plati??a in so tisti "?raufki" res samo za izgled. kakorkoli men so hude :)

Vsekakor so mi enodelne bol?, pa? nekaj iz treh sestavnih delov ne bo konstrukcijsko isto mo?no kot nekaj iz enega.IMO

 

 

lp,F

------------------------------------------------------
All the way Miata :)My way is sideway :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Na žalost kitajska SUV baterijska mikrovalovka, dinozavri bomo kot kaže počasi izumrli ali pa ne...
    • Preverim.   Ker ko Forda zakleneš, se skriti ključ deaktivira. Lahko špipo zlomiš, pa imaš ključ v roki, odzival pa se ne bo. Bom probal kaj se zgodi, če s telefonom odkleneš, če se ključ aktivira nazaj.   Na dopuste greta vedno 2 ključa. Imeti skriti ključ v avtu je lahko tudi dvorezno. Ti kdo vlomi. Si poišče ključ....
    • V mestu imaš brez problema 14,4 kWh (in manj), glede na to da je sedan, lahko tudi na primestnih relacijah. Na avtocesti pa hitrost naredi svoje in bo res bližje 20 kWh.   Pa še enkrat - in vedno znova - EV se kupuje glede na tipično dnevno uporabo in ne za tistih par špic letno. Tisti dopust na Hrvaško in dvakrat v Avstrijo (ali Italijo), kolikor se mogoče povprečni Slovenec zapelje preko meje, pa lahko preživi 15-30 minut na hitri polnilnici ob avtocesti.   Za ostalih 95 % prevoženih kilometrov v letu pa bo kapaciteta baterije več kot zadostna.   Čudno, da ne vozite vsi 5.0 V8 mašin, za tiste tri primere v letu, ko bi želeli na magistralki prehiteti 10 vozil v enem šusu ...
    • A je to mikrovalovka že ali pravi avto?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.