Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pa da mu j. mamo v usta... ?e je bila kupljena tisti dan ko je ve? ni bilo na avto.net, potem jo je zrihtal v parih dneh  <_<

mazda-323f-18-glx-98.png
Napisano

A lahko kaj drugega pri?akuje??

Motor + plati??a in si ?e blizu nabavne cene. Vse ostalo je bonus.

 

Zrihtat tako kot je treba: ?e airbaga sta premo?enje.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Mislim da to ne bo kon?alo drugje kot na odpadu  -_- Pa je spet ena manj  :( zdaj pa grem od jeze kr spat.

mazda-323f-18-glx-98.png
Napisano
Napisano

Pomoje jo je kr on sesu, ker je pod kontakti naveden Sandi, kot je bil ravno takrat ko se je se prodajala :)

Napisano

A lahko kaj drugega pri?akuje??

Motor + plati??a in si ?e blizu nabavne cene. Vse ostalo je bonus.

 

Zrihtat tako kot je treba: ?e airbaga sta premo?enje.

 

2.0 motor je sicer slabo prodajan... medtem ko je 2.5 ZELO iskan :)

Napisano

In kaj je na njem tako zelo "dru?inskega"? In pa seveda precej visoke cene za domala 12 let star wagen?  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Velikost avta

Kok pa mora bit avto velik, da velja za druzinskega po te sorte tvoji logiki? :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kok pa mora bit avto velik, da velja za druzinskega po te sorte tvoji logiki? :)

 

tolko, da lohk da? "kej" v prtla?nik

Napisano

 

... ker za resno delo tole ni.

 

Za resno delo je tole ane? :) 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

No ja po drugi strani pa s traktorjem in bagri ne mores v mesto

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zakaj ne bi bil za resno delo? Ima fizi?no zaporo zadnjega diferenciala pa ?e reduktor. 23cm oddaljenosti od tal, 30 stopinjski vstopni kot, 174KM, 405Nm. Pri teh podatkih in s priklopljenim samo zadnjim pogonom se pa lahko ?e celo driftat u?i?. :hudicek:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
    • Če bi pa hodil v šolo, bi pa mogoče znal kakšno vejico in piko postavit.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.