Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pa KR*STROSK na dvigalu...

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Men je tale stroj za popizdit, sicer bi raje kak drug motor, ampak tke vidim potrosnjo 4l na 100. Noro :)

 

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=9666444&display=Audi%20TT%20Coupe%20%202.0%20TDI%20ultra

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Za punco kupujem drug avto in se nekako ne morema odlo?it, katerega bi izbrala.

 

Opcije so slede?e:

 

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11324828&display=Ford%20Focus%201.6%20Trend

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11346441&display=Mazda+Mazda3+Sport+1.6i+TE

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11369383&display=Mazda%20Mazda3%201.4i%20%951.LASTNIK%95LEPO%20OHRANJ...

 

Kako je s tolk starimi Mazda3, ali je potrebno veliko vlaganja, ko se avto enkrat pribli?a 200k km?

 

Prosim delite svoje izku?nje! Vsaka pomo? dobrodo?la. :)

Napisano

Za drugi avto mora biti ta razred? Koliko km bi delala?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

10 - 15 tiso? na leto...

 

Pa pre?voh ma?ina ni dobr, od 1.4 recimo naprej.

 

PS: ?e ena ko pride v po?tev: http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11365431&display=Mazda%20Mazda3%20Sport%201.4i%20%20TE

 

 

Pri Mazdi 3 je 1.4 bolj?i motor kot 1.6, glavnih servisov pa prakti?no, ker ma verigo :)

Napisano

Pri Mazdi 3 je 1.4 bolj?i motor kot 1.6, glavnih servisov pa prakti?no, ker ma verigo :)

A ni bolj?i 1,6 motor? ki ima verigo 1,4 jermen, porabo pa tako ali tako oba enako kakor 2,0.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

A ni bolj?i 1,6 motor? ki ima verigo 1,4 jermen, porabo pa tako ali tako oba enako kakor 2,0.

Oba mata verigo, 1.6 je pa GM motor

Napisano

Ma uni dve sivi Mazdi3 gremo pogledat, pa bomo vidli, ?e se spla?a kej. Upam, da nimata kake skrite rje kje. :D

 

Kdo ve mogo?e, kolk pride za??ita podvozja, ?e bi se odlo?il to nartedit na tolk starem avtu? :)

Napisano

Za tale motor?ek to ni veliko. Najmanj problemati?em renoldov motor. Vsaj po mojih izku?njah.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Jaz ne bi 2x razmi?ljal, samo kup! Pa ?e lastnik si bo s tem denarjem lahko pla?al te?aj sloven?tine.  :P

Sem glih v?eraj polo?il aro za svojega prvega predstavnika "Premium" lige (heh, kok se trapasto sli?i), eni mu pravijo Paraolimpijec, ki pa ni TT kot sem planiral ampak A3, plin pa ima ?e no3.  :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sem glih v?eraj polo?il aro za svojega prvega predstavnika "Premium" lige (heh, kok se trapasto sli?i), eni mu pravijo Paraolimpijec, ki pa ni TT kot sem planiral ampak A3, plin pa ima ?e no3.  :P

Hehe, zdej sta z mojim bratrancem u isti grupi :D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ekola, zaj imaš avto kot je treba, samo voziš se in to čim več in čim dlje.... 
    • No ja, vztrajnik, sklopka, potrošni material, delo... največji strošek je seveda dvomasni vztrajnik, ki je tam 700-900€, odvisno od proizvajalca. Se pa absolutno strinjam da je drago, vendar sem vzel v zakup. Avto je imel slab vztrajnik ko sem ga kupoval, prodajalec je bil pa o tem iskren. Ustrezno je bila cena avta nižja. Poleg omenjenih težav (vztrajnik in zavore), je avto bil praktično brezhiben.   Od nakupa avta sem v njega dodatno vložil sledeče stvari: 1.  Nove zavore (robo dobil pri kolegu mehaniku brez DDV, vgradil pa sam) - cca 300€. 2. Sesalni kolektor in EGR ventil sta bila polna ogljikovih saj, lastnoročno razdrl in temeljito spucal, torej poleg zapravljene sobote stroškov za to nisem imel.  3. Preventivno sem zamenjal bakrene podložke na šobah (pravtako pri Burji v Kamniku), ki so znan problem pri teh motorjih. Na koncu se je izkazalo, da so bile stare podložke še povsem okej, ampak zdaj vsaj mirno spim, da mi ne bo mašina nepričakovano zaribala. - cca 200€. 4. Menjava vztrajnika in sklopke - skoraj 2000€. 5. Zdaj bom moral žal še enkrat spredaj zavore zamenjat, tokrat ne z brembotom   Ko seštejem ceno avta in vse zgoraj navedene stroške, sem še vedno pod povprečno ceno za te avte na avtonetu. Kupil sem rabljen avto in ustrezno pričakoval, da bo potrebno še kaj vložiti. Redno ga vzdržujem in servisiram, avto je pa tako rekoč brezhiben.    Iskreno povedano, ko sem kupoval avto sem si tudi sam želel bencinarja, a jih enostavno ni bilo na voljo - niti eden. Potreboval sem nov avto, tako da sem se sprijaznil z dizlom. Mogoče so z njim stroški malo večji, in zahteva malo več oz. bolj pogosto vzdrževanje, ampak če boš ustrezno skrbel zanj te bo zanesljivo služil.  
    • Po Tv je drugače, ker ni vzdušja... 🥴Drugače je pa res blo bol bogo a pomembno je, da gremo na EP🤗😊😉
    • Se opravičujem za nesporazum, nisem bil brez avta. Avto sem normalno uporabljal, vztrajnik je sicer tresel ampak ni bilo okvare. Seveda, če bi se kar naprej vozil bi slej ali prej nekaj šlo in povzročilo še več škode, zato pa nisem nič čakal, ko je postal vztrajnik dobavljiv.
    • Mislim, da sva zašla iz poti.   Bom končal tukaj. Ni potrebe se bockat preko foruma. Lahko kako rečema na piru. Boma vidla na koncu, da je v resnici nekaj srednjega, od tega kar trdiva oba.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.