Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Tale je biv?a od sodelavca...sicer ne vem ali jo je prodal dealerju ali komu privat, ampak ni bilo ve? kot 2 tedna nazaj.

mazda-323f-18-glx-98.png
Napisano

Meni osebno ni niti malo (vizualno) vsec, vrjamem pa da je taprave kvalitete :prstgor: . Mi je pa vsec to, da je tako negovan in odlicno ohranjen :)

Napisano

?e je to res potem dr?i, da je eden redkih ohranjenih, ker druga?e so vsi pregniti.

33112_1.png

Napisano

?e je to res potem dr?i, da je eden redkih ohranjenih, ker druga?e so vsi pregniti.

nov kupljen Auto Commerc Nova Gorica, tam tudi vseskozi vo?en.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

nov kupljen Auto Commerc Nova Gorica, tam tudi vseskozi vo?en.

 

Tudi moji avtomobili so kupljeni v Novi Gorici in tam tudi vseskozi vo?eni... :hudicek:

 

 

 

Poleg tega, da Auto Commerc nikoli ni bil v Novi Gorici, pa? pa v Kromberku. Ampak to so ?e detajli...

Napisano

Nekdo ho?e imeti prav. Nekdo ho?e imeti vedno prav. In ?e slu?ajno nima prav...

 

Ljubljana se je toliko raz?irila, da sta vasi Spodnja ?i?ka in Zgornja ?i?ka postali ?e del mesta Ljubljana. In nikjer ob cesti nima? posebej postavljenih prometnih znakov za za?etek in konec naselja Spodnja ?i?ka oz. Zgornja ?i?ka. 

 

Kromberk pa je ?e vedno svoje naselje, ?eprav tik ob Novi Gorici. In ima postavljene prometne znake, kje se za?ne in kje se kon?a naselje Kromberk.

 

Torej je nekako tako kot bi rekel, da ni v Ljubljani ampak v ?kofljici...

 

Ampak, kot sem ?e omenil, to so ?e detajli...

Napisano

ni sicer ravno oglas ?eprav je :)

ne maram SUV.ov, ne maram avtov brez riti ampak ta mi je pa v?e?... (ne vem kam drugam dat, da ne bo zamere da ogla?ujem ne Mazdo)

Napisano

ni sicer ravno oglas ?eprav je :)

ne maram SUV.ov, ne maram avtov brez riti ampak ta mi je pa v?e?... (ne vem kam drugam dat, da ne bo zamere da ogla?ujem ne Mazdo)

UUuuuuu, odli?na reklama. :notworth: 

Napisano

Od zdaj so tud alfe grde...konec avtomobilizma

argument ZA

 

2,9-litrski turbobencinski ?estvaljnik s Ferrarijevimi koreninami, ki razvije 375 kilovatov oziroma 510 konjev. 

 

65359545_alfa-romeo-stelvio-13.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Devet let staro in s skoraj 300.000 km, pa ho?ejo zanj 7.340,74 ??

 

https://www.drazba.net/aktualne_javne_drazbe/94847/volkswagen_transporter_2_5_tdi_4_4_letnik_2007/?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=drazbe_tedna&utm_term=2016-11-21

 

O?itno sta napis Volkswagen in tablica 4x4 vredna kak?nih 3500 ?, ostalo je pa potem vrednost samega stroja...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • No ja, vztrajnik, sklopka, potrošni material, delo... največji strošek je seveda dvomasni vztrajnik, ki je tam 700-900€, odvisno od proizvajalca. Se pa absolutno strinjam da je drago, vendar sem vzel v zakup. Avto je imel slab vztrajnik ko sem ga kupoval, prodajalec je bil pa o tem iskren. Ustrezno je bila cena avta nižja. Poleg omenjenih težav (vztrajnik in zavore), je avto bil praktično brezhiben.   Od nakupa avta sem v njega dodatno vložil sledeče stvari: 1.  Nove zavore (robo dobil pri kolegu mehaniku brez DDV, vgradil pa sam) - cca 300€. 2. Sesalni kolektor in EGR ventil sta bila polna ogljikovih saj, lastnoročno razdrl in temeljito spucal, torej poleg zapravljene sobote stroškov za to nisem imel.  3. Preventivno sem zamenjal bakrene podložke na šobah (pravtako pri Burji v Kamniku), ki so znan problem pri teh motorjih. Na koncu se je izkazalo, da so bile stare podložke še povsem okej, ampak zdaj vsaj mirno spim, da mi ne bo mašina nepričakovano zaribala. - cca 200€. 4. Menjava vztrajnika in sklopke - skoraj 2000€. 5. Zdaj bom moral žal še enkrat spredaj zavore zamenjat, tokrat ne z brembotom   Ko seštejem ceno avta in vse zgoraj navedene stroške, sem še vedno pod povprečno ceno za te avte na avtonetu. Kupil sem rabljen avto in ustrezno pričakoval, da bo potrebno še kaj vložiti. Redno ga vzdržujem in servisiram, avto je pa tako rekoč brezhiben.    Iskreno povedano, ko sem kupoval avto sem si tudi sam želel bencinarja, a jih enostavno ni bilo na voljo - niti eden. Potreboval sem nov avto, tako da sem se sprijaznil z dizlom. Mogoče so z njim stroški malo večji, in zahteva malo več oz. bolj pogosto vzdrževanje, ampak če boš ustrezno skrbel zanj te bo zanesljivo služil.  
    • Po Tv je drugače, ker ni vzdušja... 🥴Drugače je pa res blo bol bogo a pomembno je, da gremo na EP🤗😊😉
    • Se opravičujem za nesporazum, nisem bil brez avta. Avto sem normalno uporabljal, vztrajnik je sicer tresel ampak ni bilo okvare. Seveda, če bi se kar naprej vozil bi slej ali prej nekaj šlo in povzročilo še več škode, zato pa nisem nič čakal, ko je postal vztrajnik dobavljiv.
    • Mislim, da sva zašla iz poti.   Bom končal tukaj. Ni potrebe se bockat preko foruma. Lahko kako rečema na piru. Boma vidla na koncu, da je v resnici nekaj srednjega, od tega kar trdiva oba.
    • Kak dobra tekma? Meni je dobra tekma, da gre v obroč žoga, da se ujame žoga pri skoku, da je ekipa, za katero navijam, gospodar na igrišču. Če bi bila dobra tekma, nebi bila izjava, da jo treba pozabit. O dobri tekmi se govori... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.