Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

A je mogoce kaj narobe napisal ? Ketna je naceloma vecna, ni DPFJA, ni nekega jebanja z nastavljanjem sob, ni turbine, ni treba pucat cedila in pa karterja, itd.

Sej na?eloma ni nujno, da ?isti? karter, pa cedilo, pa dpf te lahko ne zafrkava, pa injektorji ti tudi lahko zdr?ijo ?ez 300000 km... ali pa ne.Odvisno od sre?e kakor tudi pri benzinarju.

 

 

Napisano

Seveda je vse odvisno od srece ampak na zalost ima 70% folka probleme z dpf napram ostalim 30% k nimajo problemov. Pri bencinarju nerabis menjat ketno, Nerabis nikoli pucati karterja in pa cedila, nimas turbine, da bi te kakorkoli jebala, nimas zapacanih sob, kot je to kar pogost primer pri dizlih. Da ne govorim, da so stroski menjave sklopke 3x visji napram bencinarju... in glede na to da se kupuje avto star 10+ let je vprasanje, ce je bila menjana. Skratka, govor je bil, da ima bencinar manj kvarljivih komponent, kakor dizel in to popolnoma drzi. Je pa res, da te lahko tako dizel kot, bencinar zafrkava, ampak te pri bencinarju lahko bistveno manj stvari zajebava    :)

Napisano

?e raj?i pa tole pogledat, ker je mo?nej?i motor in pa 6 prestav za enake denarce;

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13296437

My point exactly. Poraba je tudi ista, ce ne celo nizja. Edina razlika je ta da pades v visji razred, ampak se splaca za tistih par 10?, ker se kar pozna med 1.8 in 2.0. 1.8 je pac prevec podhranjen za to kilazo.

Napisano

Pismo,a tok so ?e pocen take mazde :( Drga? pa ja, jaz bi ti tudi priporo?al 2.0.

Meni se ?e 2.0 pri dolo?enih primerih zdi podhranjen, oz je treba kar v visoke obrate spravitt, da poka?e kaj ve? ?ivljenja od sebe :) Poraba se pa res giblje okrog 7l (je pa res, da imam 3/4 kruzanja po AC).

Napisano

Mi imamo isto doma 2.0 in ravno zato sem jest vzel 2.5 motor. No pa tudi zato, ker GTA opremo je mozno dobiti samo z 2.5 motorjem. Se pa kar ornk pozna razlika med 2.5 in pa 2.0, saj ima 2.5 motor 20% vec navora :)

Napisano

Kaj je narobe? To je murano

Motorna mo? vendar.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ni tezko videti da se je zgolj zatipkal....

248kw je in ne 348kw.....

 

Zato obstaja drobni tisk, pa vsak ki ga zanima bo to videl

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pri 1896ccm delovne prostornine?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

a ti to kupujes da te tako moti????

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

3.5 V6 ima 248 ce je 3.5....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

a ti to kupujes da te tako moti????

Plin ima zraven oznaceno... Borut ima pa fetis na plin... oz. se mi zdi, da pregleda vse oglase, kjer je zraven omenjen plin... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

?e raj?i pa tole pogledat, ker je mo?nej?i motor in pa 6 prestav za enake denarce;

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=132964

?al je ?e ?la.  Zdej pa si ogledujem tole https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13276308&display=Mazda%20Mazda6%202.5i%20GT kaj pravte fantje. a ni mal previsoka cena. Kak?na je pa razlika v vzr?evanju i stro?kih med 2.5 in 2.0 recimo.

Napisano

To ni GT, ampak GTA. Stroski vzdrzevanja so isti, poraba je za kaksen 1.5l visja pa za zavarovanje mal vec placas. Kar se tice rednih servisov sta si stroskovno popolnoma enaka. Je pa fajn ker je GTA kar pomeni da gre za "sportno" verzijo ala m-optik, s-line itd. Sportni odbijaci in maska, zadnji lip spoiler, notri je delno usnje, modri stevci, alu pedalke, chrome zadnje luci, GTA feltne itd. Se pa splaca vzet 2.5 motor, ker je bistveno bolj poskocen od 2.0. Imamo doma 2.0 in 2.5 :). Cena pa ni nic previsoka, saj imajo bencinarji visjo ceno od dizla. Jest sem isti avto kupil novembra pa sem isto dal 7.000e. Lahko pa probas se malo zbiti ceno, ce je avto seveda dobro ohranjen :).

Je pa to meni osebno najlepsa barva pri mazdi in ce bi imel takrat izbiro bi vzel perlo belo :)

Napisano

Ej...lepa MAZDURINA ..probaj se ?e malo pogovorit da ti zni?a ceno .pejdi jo pogledat..zoom zoom..tudi lepo vzdr?evana.preveri zgodovino avta...in itd ..lp

Napisano

To ni GT, ampak GTA. Stroski vzdrzevanja so isti, poraba je za kaksen 1.5l visja pa za zavarovanje mal vec placas. Kar se tice rednih servisov sta si stroskovno popolnoma enaka. Je pa fajn ker je GTA kar pomeni da gre za "sportno" verzijo ala m-optik, s-line itd. Sportni odbijaci in maska, zadnji lip spoiler, notri je delno usnje, modri stevci, alu pedalke, chrome zadnje luci, GTA feltne itd. Se pa splaca vzet 2.5 motor, ker je bistveno bolj poskocen od 2.0. Imamo doma 2.0 in 2.5 :). Cena pa ni nic previsoka, saj imajo bencinarji visjo ceno od dizla. Jest sem isti avto kupil novembra pa sem isto dal 7.000e. Lahko pa probas se malo zbiti ceno, ce je avto seveda dobro ohranjen :).

Je pa to meni osebno najlepsa barva pri mazdi in ce bi imel takrat izbiro bi vzel perlo belo :)

Kako pa je s prtlja?nikom. Pri tej https://www.avto.net/ADS/details.asp?id=13096057&display=Mazda%20Mazda6%20Sport%201.8i%20TE   vidim da je 5 vratna. pri GTA pi?e da je 4 vratna. Kak?no ima porabo.

Napisano

5 vratna je zelo prakticna, ker imas veliko luknjo

Prtljaznim je tako ali tako pri teh 6kah velik

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Osebno bi jest raje imel 4-vratno to pa izkljucno iz vizualnega vidika, saj ima lepsi zadek, nima zadnjega brisalca in pa drugacen lip spoiler pri GTA opremi. Kar se pa velikost prtljaznika tice bi bil pa za moje potrebe v 4 vratni verziji vec kot dovolj velik. Osebno imam 5-vratno, saj nisem imel izbire, ko sem kupoval :).

Napisano

5-vratna je najbolj uporabna - skoraj tolk ima? manevrskega prostora kot v karavanu pa ne izgleda kot trugawagn. 4 vratna je pa za bolj stare atate, ki ne rabijo p?portnih rekvizitov okrog trogat in se z mularijo ter njihovo robo ukvarjat.

 

Glede oglasa pa samo to - predrago pa ?e senzorje za tlak v gumah ima v kurcu.

33112_1.png

Napisano

5-vratna je najbolj uporabna - skoraj tolk ima? manevrskega prostora kot v karavanu pa ne izgleda kot trugawagn. 4 vratna je pa za bolj stare atate, ki ne rabijo p?portnih rekvizitov okrog trogat in se z mularijo ter njihovo robo ukvarjat.

 

Glede oglasa pa samo to - predrago pa ?e senzorje za tlak v gumah ima v kurcu.

Meni pa je recimo ta zadnja verzija veliko lep?a v karavan izvedbi kot navadna.

Bolj ?portno deluje.

 

 

Napisano

Mene so pri Mazdi "re?ili" nepotrebnega nakupa, tako da so mi ukinili 5-vratno izvedbo. Karavan mi je pa neumen, da bi moral skoz voziti trugo zadi, rabil bi jo pa mogo?e 3x al pa 4x letno.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tega kukija sploh nisem želel načeti, ker če damo še to zraven ... ma ni da ni. Samo denarju je treba sledit ni druge pa se vidi vsa pritlehnost tako imenovanih "dobrih fantov".
    • So 225/40/18, cena je bila cca 125 po gumi.... 👍
    • Tudi tu so kot lastniki glavni akterji židje, tudi zato mora trajat. Brez pogajanj!   Orožarska industrija si mane roke: tečaj delnic Rheinmetalla se je letos podvojil WWW.RTVSLO.SI Evropske borze po Trumpovi zmagi izgubljajo. Indeks STOXX 600 je v torek pristal najnižje v zadnjih treh mesecih. Dodatno je razpoloženje...  
    • Pa ro je dejstvo, ampak a veš da najbolj brezbrižni so navadno tudi najbolj arogantni. takih je največ med premožnimi. Ta bo kljub dodatnim 20 centom zmečkal pločevinko in jo fuknil iz avta, ker se mu jebe za kavcijo. In nismo naredili nič, oziroma kontra efekt, ker si bo arogantnež mislil, da naj to kar kak revež pobere za njim.   Kdo od vas tukaj si upa stavit, da bodo kavcije izboljšale trenutno stanje z reciklažo. Jaz si in istočasno si upam stavit, da naredimo veliko več, če na bolj obljudenih destinacijah kot so recimo igrišča, športni objekti, parki, raznorazne destinacije, kjer se zbira več ljudi postavimo še kakšen namenski koš za reciklažo več. Se pravi ne samo nekega univerzalnega kamor leti vse, ampak takega, da se da ločevat tudi tam.   Tako bo več ustreznih odpadkov priromalo nazaj v reciklažo. Bistveno več kot si mislimo.   Osebno sem si izračunal glede na mojo porabo plastike in pločevink, da bi v primeru 20 centne kavcije me to prišlo 8€ na mesec. Po pravici povedano , mi zajebancija ni vredna tega denarja, tako da bom še vedno delal kot zdaj in odlagal v rumeni kontejner. Lahko pa 1x mesečno za teh 8€ nekdo pride do mene pa mu dam vso embalažo in naj si jo sam vnovči, če želi.
    • Drži, ampak ne s pučem temveč z volitvami. Problem z oblastjo je vedno v tem, da dokler se ljudje ne pojavijo na ulicah, ne reagirajo oziroma se delajo da so gluhi in slepi. Ampak spet - protesti morajo bit smiselni, ne pa v stilu hočemo jurja penzije ampak, da je recimo dovolj nesorazmernih ukrepov in maltretiranja ljudstva. Verjetno so to Štajerci doživeli ob tistih radarjih zato taki protesti.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.