J.J. Napisano 10. maj, 2020 Prijavi Napisano 10. maj, 2020 Jst bi mogoče reku bl to, da je v vseh znani 2.0d rf motor, ki ima svoje fore in se lahko z njim fajn najebeš. Tut DPF ji niso bli najboljši v teh. Tko da moj nasvet, da je bistveno manj riskanten nakup, če gledaš in vzameš v 6ki 2.2 motor, v 5ki pa 1.6 motor. Poglej modro 5ko pri ASP Jesenice, je dost ugodna. No, seveda, če je to v tvojem budgetu. 1 Citiraj
Slivka Napisano 10. maj, 2020 Prijavi Napisano 10. maj, 2020 (urejeno) Pa smo spet tam: "Dizel 2,0 je prava katastrofa, pusti pri miru!" Če bi to res držalo, bi jaz teh 290.000 km, ki jih ima naša petka, naredil kvečjemu z vlečno službo. Pa je pri vseh teh kilometrih bil na avto-vleki samo enkrat - pa še to zaradi smeti v nafti, kar pravzaprav spet ne moremo šteti kot okvaro motorja... Pa imam ženo in pet otrok, kar pomeni, da se avto naokoli ne prevaža prazen. Sploh, ko gremo na počitnice in imam jaz v vozilu še šest potnikov, zadaj pa počitniško prikolico - tako s sedmimi ležišči, kuhinjo in kopalnico s straniščem, kar pomeni, da ni peresno lahka. Živimo pa na vrhu planote, na nadmorski višini 965 metrov. In ta katastrofalno slab motor nas prevaža brez težav... Bolj kot tip motorja je pomembna zgodovina, dejanski kilometri (ne tisti na kilometer-števcu, ampak tisti, ki jih je avto dejansko res prevozil) in način uporabe vozila pri prejšnjem lastniku. Če je bil to kakšen stari dedek, ki se je vozil zgolj kje po mestu, potem je res vprašanje, kaj je z DPFom - ampak to je konec koncev pri vseh, ne le pri 2.0d rf motorju... Pa če je res olje menjano tako, kot so predvideni intervali, ker drugače znajo biti težave s sitom v karterju. Najprej premisli, za kaj ga boš potreboval. Ker za štiri potnike mislim da ni potrebno enoprostorca rihtat. Če pa se otroci ukvarjajo s kakšnim adrenalinskim špotom, na primer jadralnim padalstvom ali zmajarstvom in je potreba po velikem prtljažniku, potem pa že. Ali pa, če so bolj umetniške duše in igrajo na klavir, ki ga je potem potrebno prevažati od koncerta do koncerta. Ampak v takih primerih je dobro imeti malo več konjenice pod pokrovom... Če pa gre zgolj za malo potepanja po Sloveniji, vožnjo v službo in v trgovino, potem je pa mogoče bolje, če se poišče kakšnega bencinarja... Popravljeno 10. maj, 2020 od Slivka 3 Citiraj
J.J. Napisano 10. maj, 2020 Prijavi Napisano 10. maj, 2020 Ok, Slivka je to zdej bistveno bolj orisno napisal, bistvo pa je enako. Če predhodnji lastnik ni skrbel za avto tako, kot bi moral ali pa še posebej če je zavrten, je lahko potem to kr lep strošek, da ga zrihtaš do te mere, da je ok. Slivka, se strinjaš z zapisom? 1 Citiraj
Mraušk Mčk Napisano 11. maj, 2020 Prijavi Napisano 11. maj, 2020 Ko je sodelavec kupoval mazdo v omenjenem rangu, sem mu svetoval izogibanje 2,0 dizlc. Po mojem skromnem mnenju in neskromnih osebnih izkušnjah je bila ta mašina že brez dpf kar problematična, z dpf pa spljoh. Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Aless Napisano 11. maj, 2020 Prijavi Napisano 11. maj, 2020 (urejeno) To da je 2.0 dizel oz. RF7J motor problematičnem drži pod pogojem da se motorja ni vzdrževalo kot je treba! Se pravi poleg menjave olja in filtra je treba vsaj na 40.000km vzet karter dol in pogledat stanje sita oljne črpalke in po potrebi očistit. Najkasneje na 100.000km pa menjat podložke šob. Finančno to pride 5€ za dihtmaso karterja in 4x1.5€ za podložke šob, kar je zanemarljiv strošek. Če je kateremu to preveč si naj kupi bicikl. Dpf ni problematičen pri meni je 280kkm in še dela ok. Edina zamera z moje strani, pa to ni samo za ta motor ampak na splošno za vse novejše Mazdine motorje je to da lepo zalivajo olje z gorivom, dizli in bencinarji. Sicer motorji kljub temu dolgo držijo ampak mene kot strojnika to malo moti. Popravljeno 11. maj, 2020 od Aless 5 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Shrek Napisano 11. maj, 2020 Prijavi Napisano 11. maj, 2020 pred 2 urama je Mraušk Mčk napisal: Ko je sodelavec kupoval mazdo v omenjenem rangu, sem mu svetoval izogibanje 2,0 dizlc. Po mojem skromnem mnenju in neskromnih osebnih izkušnjah je bila ta mašina že brez dpf kar problematična, z dpf pa spljoh. 320 000 km je problem, če jih naredi? Moje mnenje je, da je 2.0 motor zanesljivejši... Mogoče se motim... Citiraj
J.J. Napisano 11. maj, 2020 Prijavi Napisano 11. maj, 2020 Jst sm mel rf motor pa mi je na 6ki sel dpf pr 230tkm, pa mel redne servise, samo relacije, itn. Šoba šla na 215tkm. Tko da kaj pa vem. Avto je bil zgledno rihtan, pa je crknilo. Citiraj
Scr3am Napisano 11. maj, 2020 Prijavi Napisano 11. maj, 2020 (urejeno) To kar je aless napisal vse drzi samo kaj k folk kupi avto in se pelje, ter ga na vsake 20k km pelje na servis, kjer mu zamenjajo olje in vse filtre in pici dalje. Roko na srce je tudi malo mehanikov k jim bo znana ta tezava in bojo preventivno spucali se sito. Zto pa so pizdarije. Kar se pa tice DPFja se bom pa raje zadrzal komentarja :D. To je ocitno loterija pri mazdi in so obvezne dolge relacije, da ne bodo problemi. Ja, vem da imajo tudi druge znamke probleme z DPFjem. Popravljeno 11. maj, 2020 od Scr3am Citiraj
Slivka Napisano 11. maj, 2020 Prijavi Napisano 11. maj, 2020 (urejeno) Počasi, počasi, jaz zdaj že ne sledim več... pred 19 urami je Aless napisal: To da je 2.0 dizel oz. RF7J motor problematičnem drži pod pogojem da se motorja ni vzdrževalo kot je treba! Se pravi poleg menjave olja in filtra je treba vsaj na 40.000km vzet karter dol in pogledat stanje sita oljne črpalke in po potrebi očistit. Najkasneje na 100.000km pa menjat podložke šob. O čem ti to? Če sem jaz to dobro razumel, naj bi vsakih 40.000 prevoženih kilometrov snel karter in čistil sito? Potemtakem sem jaz to že vsaj sedemkrat izpustil. Le kako, da se motor sploh še vrti? Ne, najbrž sem kaj narobe razumel in si mislil na kaj drugega. Si mogoče pritisnil eno ničlo premalo? Pa na 100.000 menjat podložke injektorjev? Mene so ves čas strašili s tem in smo na servisu na 280.000 km prvič zamenjali podložke pod gobami. Po besedah mehanika, ki je delal, je to bilo sicer dobro, da smo zamenjali, ni pa še bilo res potrebno, so bile še dobre. Ampak, če bi pa še odlašali, bi pa res lahko nastopile težave zaradi tega. Ampak to je bilo pri servisu na 280.000 km, ne pa pri 100.000 km. pred 17 urami je Scr3am napisal: To kar je aless napisal vse drzi samo kaj k folk kupi avto in se pelje, ter ga na vsake 20k km pelje na servis, kjer mu zamenjajo olje in vse filtre in pici dalje. Roko na srce je tudi malo mehanikov k jim bo znana ta tezava in bojo preventivno spucali se sito. Zto pa so pizdarije. Kar se pa tice DPFja se bom pa raje zadrzal komentarja :D. To je ocitno loterija pri mazdi in so obvezne dolge relacije, da ne bodo problemi. Ja, vem da imajo tudi druge znamke probleme z DPFjem. Mi ga na vsakih 20.000 peljemo na servis, kjer zamenjajo olje in vse filtre, po potrebi še zavorne ploščice in končnike in kar se podobnega najde in pičimo že skoraj 290.000 km... Očitno naši petki tudi ni znana ta težava, pa ne ve, da mora obstat... Mi je pa zanimiva ugotovitev: "... ... ... ...in so obvezne dolge relacije, da ne bodo problemi." Ja, pa saj dizelaš je za dolge relacije. Za kratke relacije je bencinar... Očitno se Bogu še nisem zameril, ker lahko le čudežu pripišem, da nimam težav ne z motorjem (čeprav očitno prav mačehovsko skrbim zanj, ne čistim sita, ne menjam podložk,...) ne z zavoram (nič ne tresejo in ne vibrirajo in ne špricajo, skratka ne počnejo nič takega, kar naj zavore ne bi počele), ne na splošno z avtom. Še največji problem je menjava žarnic in montaža snežnih verig, ker je zelo malo prostora. In če kdo misli, da živim sredi Panonske nižine, kjer je vse ravno, lahko pride na obisk, pa si pogleda, kje je naša petka naredila skoraj 290.000 km... In pri vsem skupaj ima povprečno porabo (zadnjih približno 140.000 kilometrov, ker sem prvih nekaj listov zapisov porabe zgubil) 6,5 litra na 100 km... Popravljeno 12. maj, 2020 od Slivka zamešal podložke in šobe 3 Citiraj
J.J. Napisano 11. maj, 2020 Prijavi Napisano 11. maj, 2020 Vedno sem vse servisiral na A cosmos v btc z vpisano rdc, tko da verjetno fantje vedo, kdaj kaj menjati. Pa mi je vseeno crknilo. Na 2.2 pa 1.6 motorju pa je zaenkrat vse bp. No, 2.2 sem prodal pri 185tkm, 1.6 pa ma zdej 204tkm. Citiraj
Mraušk Mčk Napisano 11. maj, 2020 Prijavi Napisano 11. maj, 2020 (urejeno) pred 5 urami je Aless napisal: To da je 2.0 dizel oz. RF7J motor problematičnem drži pod pogojem da se motorja ni vzdrževalo kot je treba! Se pravi poleg menjave olja in filtra je treba vsaj na 40.000km vzet karter dol in pogledat stanje sita oljne črpalke in po potrebi očistit. Najkasneje na 100.000km pa menjat podložke šob. Napaka. Na 100 000 se menjajo šobe, podložke se menjajo vsaj na 50 000. Seveda vsega tega kar si napisal in kar sem te dopolnil ni pisalo v nobenem maintenance manualu, zato tudi največji poznavalci med mazda mehaniki niso vedeli kako se mazda pravilno vzdržuje. Popravljeno 11. maj, 2020 od Mraušk Mčk 1 Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Alex Napisano 12. maj, 2020 Prijavi Napisano 12. maj, 2020 pred 5 urami je Mraušk Mčk napisal: Napaka. Na 100 000 se menjajo šobe, podložke se menjajo vsaj na 50 000. Seveda vsega tega kar si napisal in kar sem te dopolnil ni pisalo v nobenem maintenance manualu, zato tudi največji poznavalci med mazda mehaniki niso vedeli kako se mazda pravilno vzdržuje. Kje ste pa to pobrali? Jaz sem na prvi 6-ki menjal enkrat podložke in to takoj na začetku, ko sem jo kupil, preventivno, in šobe na 170000, obnovljene. In to je to. Sedaj ima krepko čez 200000 in gre in gre. 👍😏 1 Citiraj
amatej Napisano 12. maj, 2020 Prijavi Napisano 12. maj, 2020 Pozna kdo kdo tole Mazdo 6. Mazda Mazda6 :: Avtonet :: WWW.AVTO.NET Mazda Mazda6 KaravanG192 RevolutionTop Le30.000km SLO 1.LASTNIK, letnik:2017,24880 EUR :: www.Avto.net :: Citiraj
J.J. Napisano 12. maj, 2020 Prijavi Napisano 12. maj, 2020 Pozna kdo kdo tole Mazdo 6. Mazda Mazda6 :: Avtonet :: WWW.AVTO.NET Mazda Mazda6 KaravanG192 RevolutionTop Le30.000km SLO 1.LASTNIK, letnik:2017,24880 EUR :: www.Avto.net :: Prevrti temo malo nazaj... Citiraj
Slivka Napisano 12. maj, 2020 Prijavi Napisano 12. maj, 2020 So me opozorili (pravzaprav me je nekdo preko zasebnega sporočila vprašal), da sem narobe zapisal. Pri 280.000 smo menjali podložje injektorjev in ne injektorjev. Injektorji so še vedno originalni. Citiraj
Boss Napisano 12. maj, 2020 Prijavi Napisano 12. maj, 2020 Jaz do 280.000, ko je avto šel v druge roke tudi nisem menjal podložk niti ni bilo nikoli očiščeno sito v karterju. Glede tega ni bilo težav, so bile pa z DPF-jem, ampak tudi to se je na koncu izkazalo za precej banalno, saj je bil kriv MAF senzor. 1 Citiraj
J.J. Napisano 12. maj, 2020 Prijavi Napisano 12. maj, 2020 Men je na 235 razneslo pol dpfja pri regeneraciji.... Citiraj
Z M A J Napisano 12. maj, 2020 Prijavi Napisano 12. maj, 2020 Strooooj Mercedes-Benz SL-Razred :: Avtonet :: WWW.AVTO.NET Mercedes-Benz SL-Razred 380 SL, letnik:1985,10500 EUR :: www.Avto.net :: 1 Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Mraušk Mčk Napisano 12. maj, 2020 Prijavi Napisano 12. maj, 2020 pred 14 urami je Alex napisal: Kje ste pa to pobrali? A kje sem pobral da podložke na 2,0 dizlci Mazdi ne zdržijo 100 000. Ugani! Na Renoldu od moje najdražje zagotovo ne. 1 Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Slivka Napisano 12. maj, 2020 Prijavi Napisano 12. maj, 2020 Ko bi ti vedel, kakšni so Fordi, bi o Mazdi pisal same hvalospeve... 1 Citiraj
Lennzi Napisano 12. maj, 2020 Prijavi Napisano 12. maj, 2020 pred 13 urami je amatej napisal: Pozna kdo kdo tole Mazdo 6. Mazda Mazda6 :: Avtonet :: WWW.AVTO.NET Mazda Mazda6 KaravanG192 RevolutionTop Le30.000km SLO 1.LASTNIK, letnik:2017,24880 EUR :: www.Avto.net :: Živjo Amatej. Kaj te zanima? Iz prve roke Citiraj
Martin Cufer Napisano 12. maj, 2020 Prijavi Napisano 12. maj, 2020 Na 6ici 2007 360k km s prvo turbino,original šobami...Kar je bil problem je bil vztrajnik na 320k km. Ostalo samo tankaj - vozi. Servisi delani na 15k km (olje,filter olja in goriva). Aja,avto je čipiran....pa dpf so mu ukradli. 😂 Tko da gremo novim zmagam naproti 🤘 2 Citiraj
Bini Napisano 13. maj, 2020 Prijavi Napisano 13. maj, 2020 pred 7 urami je Martin Cufer napisal: Na 6ici 2007 360k km s prvo turbino,original šobami...Kar je bil problem je bil vztrajnik na 320k km. Ostalo samo tankaj - vozi. Servisi delani na 15k km (olje,filter olja in goriva). Aja,avto je čipiran....pa dpf so mu ukradli. 😂 Tko da gremo novim zmagam naproti 🤘 Si mislil, novemu avtu nasproti, beri MAZDI! Citiraj
Z M A J Napisano 13. maj, 2020 Prijavi Napisano 13. maj, 2020 Lepotec Volkswagen Arteon :: Avtonet :: WWW.AVTO.NET Volkswagen Arteon R-Line 2.0 TDI BMT DSG ZALOGA, letnik:2020,45334 EUR :: www.Avto.net :: 1 1 Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.