Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
A pa jo sploh dobis za ta denar? Dizla mogoce se, ampak vprasanje v kaksnem stanju.
Saj me ni preveč strah diesla imam prvo generacijo, ki bi jo zamenjal zaradi rje ima pa 300.000 km. In motor je še ok.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
Dizli so na voljo za tak proračun, ja
 
1059403.jpg WWW.AVTO.NET
Mazda Mazda6 Sport Combi CD140 CE, letnik:2009,2700 EUR :: www.Avto.net ::  
Ta je ok , ni mi všeč črna barva in težko pridem sedaj do Črnomlja

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Kris, sem prej gledal se ena prodaja črna in to na PTUJU, za 2800, no saj si verjetno že gledal Avtonet?

 

Tale mi je pa folija noro všeč na tej ND-jki :)

 

 

1025676.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda MX-5 G160 Revolution Top Navi, letnik:2016,18900 EUR :: www.Avto.net ::

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Te šestice so pa res ugodne. Ko sem jaz gledal so  bile po 8K€...

N7rRRL1.jpg

Napisano
Kris, sem prej gledal se ena prodaja črna in to na PTUJU, za 2800, no saj si verjetno že gledal Avtonet?
 
Tale mi je pa folija noro všeč na tej ND-jki
 
 
1025676.jpg WWW.AVTO.NET
Mazda MX-5 G160 Revolution Top Navi, letnik:2016,18900 EUR :: www.Avto.net ::  
Ta ima preveč kilometrov, to imam doma samo rje verjetno nima.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)

Vse mazde so rjaste. Od druge generacije naprej je pa kar se rje na karoseriji tice ok na podvozju je pa se vedno vse rijasto. Sem zadnjic na dvigalki gledal bmw x5 e53 2004 letnik. Ene pikice rje  ni imela pa je bila vedno vozena v sloveniji. Prejsni renault clio in trenutna fabia ista zgodba. Minimalna rja na podvozju pa je bil clio letnik 04, fabia je pa 07. Tok o temu kok so vsi avti po podvozju gnili.

Popravljeno od Scr3am
Napisano

No ja glede rje tudi švabi niso glih nek biser, dva sodelavcs imata golf5 in pri obeh isto rjavi pragi blatniki zadnji pokrov prtljažnika. 

Btw. Sosed ima A6 3.0tdi l. 08 in pragi rjavi in me nazadnje glih neki fehtal če bi mu to saniral🙄

Toliko o pocinkanem švabskem plehu. 

Edino za službene Renaulte lahko rečem da so glede rje odlični, nekateri avti so tudi 10 let stari in začuda skoraj nič rje. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
dne 20. 11. 2020 ob 12:52 je Aless napisal:

No ja glede rje tudi švabi niso glih nek biser, dva sodelavcs imata golf5 in pri obeh isto rjavi pragi blatniki zadnji pokrov prtljažnika. 

Btw. Sosed ima A6 3.0tdi l. 08 in pragi rjavi in me nazadnje glih neki fehtal če bi mu to saniral🙄

Toliko o pocinkanem švabskem plehu. 

Edino za službene Renaulte lahko rečem da so glede rje odlični, nekateri avti so tudi 10 let stari in začuda skoraj nič rje. 

to so stare gare ni cudn da se pojaze rja... drgac pa  mazde samo 2 let stare pa leti stran lak tako iz feltn kot pleha.... imel golf 5 in mazdo 3 2005.... mazda za na odpad golf prakticno brez rje.... 

 

Napisano
pred 3 urami je gregc88 napisal:

to so stare gare ni cudn da se pojaze rja... drgac pa  mazde samo 2 let stare pa leti stran lak tako iz feltn kot pleha.... imel golf 5 in mazdo 3 2005.... mazda za na odpad golf prakticno brez rje.... 

 

 

Haha, ja se vidi da si VAG fan. 

Golf 5 brez rje🙄, ja ko je nov bil, pri starejših pa so še bolj rjavi od Mazd🤪😉

5b13b096267d735983706c80
WWW.SHPOCK.COM

Golf 2005.avställd.gick ej igenom besiktningen. Rostig i sparklådor.rost på bakluckan...

 

https://www.motor-talk.de/bilder/golf-5-schweller-durchgerostet-rost-rost-rost-g77743743/img-20171106-210858-1-i209021104.html

 

https://www.gutefrage.net/frage/rostblasen-an-der-heckklappe-am-vw-emblem

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 2 urama je Aless napisal:

 

Haha, ja se vidi da si VAG fan. 

Golf 5 brez rje🙄, ja ko je nov bil, pri starejših pa so še bolj rjavi od Mazd🤪😉

5b13b096267d735983706c80
WWW.SHPOCK.COM

Golf 2005.avställd.gick ej igenom besiktningen. Rostig i sparklådor.rost på bakluckan...

 

https://www.motor-talk.de/bilder/golf-5-schweller-durchgerostet-rost-rost-rost-g77743743/img-20171106-210858-1-i209021104.html

 

https://www.gutefrage.net/frage/rostblasen-an-der-heckklappe-am-vw-emblem

 

VAG so najbolj precenjeni avti na trgu. Realna cena golfa je nekje 18-19 jurjev. Prodajajo jih pa po skoraj trideset. A plastika noter v kabini kot v yugotu. 😄

  • Všeč 2
  • Haha 2

 

 

Napisano

Jaz sem tudi v svoji  karieri videl mnogo več vagovcev prerjavetih kot japoncev. Sploh če gledamo od letnika 2000 naprej. Se mi pa zdi da glede zaščite pred rjavenjem je renault kar dober (vsaj v tem hahaha)

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Seveda je Renault dober proti rji, saj je tak kot Trabant. No, v bistvu je boljši. Trabant je bil PVC, Renault je pa PVC-turbo...

 

Se spomnim dogodka, ko je sosed zaradi slabega akumulatorja svojega Cliota (letnik 2005) parkiral v križišču na vrhu, približno 200 metrov proč od hiše. Ko so divji prašiči navohali tisto plastiko, so ga olupili celega. Možakar se je skoraj zjokal, ko je zjutraj zagledal "okostnjak" in še jaz bi bil kmalu tepen, ker me je popadel smeh, ko sem prišel mimo in videl ostanke...

  • Haha 2
  • Začuden 1
Napisano

Samo blatnike ima plastične več kot drugi avti. Kar pa ni bilo slabo v praksi. Sploh meni je dvakrat rešilo blatnik pred popravilom 😁

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 43 minutami je scania napisal:

Jaz sem tudi v svoji  karieri videl mnogo več vagovcev prerjavetih kot japoncev. Sploh če gledamo od letnika 2000 naprej. Se mi pa zdi da glede zaščite pred rjavenjem je renault kar dober (vsaj v tem hahaha)

Tudi jaz sem videl več VAG ov in celo audijev rjastih. Moram pa priznati, da ima tudi Peugeot kar dobro pločevino in vsaj stari niso nič rjaveli. Prvaki so pa Alfe, kar se tiče rjavenja. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
17 hours ago, scania said:

Res je lepa, ampak osebno imam zadržke do Alfe, mogoče neopravičeno ampak.... nekak bol zaupam Japoncem 😁

 

Js sm si zdej 4 leta lastil 159ko, na koncu sm jo prodal s 365kkm, pa je se vedno delala kot urca. Priznam, da sem tut zdej, ko sm kupoval avto gledu za Giulijmai, ampak so cenovno se mal previsoko :)

Napisano
pred 7 urami je Alex napisal:

Tudi jaz sem videl več VAG ov in celo audijev rjastih. Moram pa priznati, da ima tudi Peugeot kar dobro pločevino in vsaj stari niso nič rjaveli. Prvaki so pa Alfe, kar se tiče rjavenja. 

Sem imel Alfo 156 s 140k km in staro 9 let a ni imela niti pikice rje. Je pa bila garažirana, mogoče zato nimam noben avto rjast. Vsaj tista pva leta 7-10 let nimam opravka z rjo.. :prstgor:

Napisano

jaz fan vag? kaj ste pol vi k tok zagovarjate ta jajca... povejte tko k je... 

js nism tak fanatik kot vi prav nobene znamke... brezskrbi...

glede slik..zacnem limat? pomojem premal placa na forumu... smešni ste, samo na realna tla vas hocem spravit... 

 

IKnWRX5.jpg

  • Haha 2
  • Žalosten 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Na koliko bi pa ti postavil ceno  
    • Hvala za info. Očitno vse nakazuje na textar. Si bil tudi pozoren, da so ploščice iste firme? Kakšno vlogo igra, če so ploščice recimo brembo, diski pa textar?
    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.