Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 9 urami je scania napisal:

Saj ne da bi bil VAG slab ali katerakoli znamka, vsaka znamka ima šibke točke. Vendar odkrito povedano jaz ko kupujem vozilo preučim tehniko kaj lahko gre narobe, kakšne težave se pojavljajo, kakšno je vzdrževanje itd. to imam v genih, zato zna trajat izbira avta pri meni tudi do enega leta. Je pa logično manj je kompliciranja, manj je sestavnih delov raznih senzorjev in podobnega v tehnologiji manj je možnosti za okvaro. Mislim da vsi težimo k temu da imamo z avtomobilom čim manj nevšečnosti. Azijska vozila me pa pritegnejo ker se velikokrat pojavi da to evropsko zakomplicirano tehnologijo poenostavijo in jo približajo delovanju po metodi trotl ziher.

Včasih je bilo ravno obratno,Japonci [Honda] so v 90‘tih v motor nametali sve i svašta,danes je pa ravno obratno. Zato imam Mazdo brez turba....:bravo:

Popravljeno od Bini
  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 13 urami je Bini napisal:

Včasih je bilo ravno obratno,Japonci [Honda] so v 90‘tih v motor nametali sve i svašta,danes je pa ravno obratno. Zato imam Mazdo brez turba....:bravo:

 

Samo tisti Hondini motorji iz 90tih so kljub temu praktično neuničljivi! 

Vsi vemo kako so se ponavadi tiste Honde vozile, vedno blokada.... 🤪

Drugače pa tudi novejši Hondini turbomotorji so vredu ni nekih napak. 

Glede samega motorja med različnimi proizvajalci  jaz najbolj zaupam Hondi. 

Poglej ta  posnetek, bulletproof D16 motor iz Honde

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Kot zanimivost. Hyundai in kia sta razvila ročni avtomatski menjalnik. Torej ena varjanta je prestavljaš normalno kot ročni menjalnik ampak pedala za sklopko nimaš. Senzorji zaznavajo premik in potem posledično aktuator preko krmilne enote krmili vklop in izklop sklopke. Druga varianta je pa ročni menjalnik kateri ima pedal sklopke vendar je vklop električni. Vglavnem zanimiva tehnologija. Če bo le možnost bi rad probal ročni menjalnik brez pedala sklopke.

Napisano
pred 4 urami je scania napisal:

Kot zanimivost. Hyundai in kia sta razvila ročni avtomatski menjalnik. Torej ena varjanta je prestavljaš normalno kot ročni menjalnik ampak pedala za sklopko nimaš. Senzorji zaznavajo premik in potem posledično aktuator preko krmilne enote krmili vklop in izklop sklopke. Druga varianta je pa ročni menjalnik kateri ima pedal sklopke vendar je vklop električni. Vglavnem zanimiva tehnologija. Če bo le možnost bi rad probal ročni menjalnik brez pedala sklopke.

a se ne reče temu robotiziran menjalnik?

33112_1.png

Napisano

Ne, robotiziran menjalnik je ko imaš samo opcijo + in - , tako da ko ti pritisneš + oziroma - on prestavi prej pa ne. Primer robotiziranega menjalnika je v smartu fortwo. Ta je pa enak kot ročni ročico enako prestavljaš med prestavami, samo da nimaš pedala sklopke.

Napisano
pred 3 urami je scania napisal:

Ne, robotiziran menjalnik je ko imaš samo opcijo + in - , tako da ko ti pritisneš + oziroma - on prestavi prej pa ne. Primer robotiziranega menjalnika je v smartu fortwo. Ta je pa enak kot ročni ročico enako prestavljaš med prestavami, samo da nimaš pedala sklopke.

Se bom malo vključil,na firmi imamo c4 Picasso in ima kao robotiziran menjalnik-izjava prodajalca in tudi v reklami par let nazaj! Bom poenostavil,nima pedala kuplunge ampak prestavlja robot oziroma to je neke vrste hidravlični bat ki je voden preko računalnika in prestavi ko je to potrebno glede na hitrost avtomobila tako kot avtomatski menjalnik. Ima pa enako ročko kot avto z avt.menjalnikom in možnost pretikanje ob volanu +in-  tako ,da ga lahko tudi ročno predstavljaš. Sam menjalnik je pa isti kot ročni,oziroma to je ročni menjalnik! Jaz ga ne vozim rad,ker šalta kot nekdo v avtošoli. Pa včasih pri prehitevanju ne ve kaj bi....... Po domače povedano,jajca od menjalnika in samo za AC je primeren.:wacko:

  • Všeč 1
  • Haha 4
Napisano

Ta citroenoc 'robotiziran' je res podn od menjalnika. Še lepše je ko se pokvari, če ga spraviš skupaj in da dela tako kot 'mora' lahko zaprosiš za nobelovo nagrado. Bini te popolnoma razumem. 

Enkrat sem bil na testu s talismanom mel je getragov dct menjalnik ki je bil porazen ni vedel kaj bi kar nekaj po svoje. Katastrofa, testna voznja je trajala 5minut. Tako da ko kupujes avto mors res preucit zadeve in probat kr drugace lahko postanes redni uporabnik persena.

  • Všeč 2
  • Haha 2
Napisano

Pri robotiziranem je tako,da če na mestu spustiš zavoro, se bo začel prosto premikati (kot da bi imel v leru ali pa stisnjeno sklopko), pri avtomatiku pa se seveda začne premikati naprej. Je tako,ce se ne motim,ne?

Napisano
pred 7 minutami je Nejc1986 napisal:

Pri robotiziranem je tako,da če na mestu spustiš zavoro, se bo začel prosto premikati (kot da bi imel v leru ali pa stisnjeno sklopko), pri avtomatiku pa se seveda začne premikati naprej. Je tako,ce se ne motim,ne?

Ja tako je,če imaš izklopljen i stop. Drugače pa ti ugasne,ko počakaš in stojiš na zavori Ko pa stopiš na plin ti vžge in pičiš dalje.....

Napisano
On 12/2/2020 at 8:43 AM, Aless said:

 

Samo tisti Hondini motorji iz 90tih so kljub temu praktično neuničljivi! 

Vsi vemo kako so se ponavadi tiste Honde vozile, vedno blokada.... 🤪

Drugače pa tudi novejši Hondini turbomotorji so vredu ni nekih napak. 

Glede samega motorja med različnimi proizvajalci  jaz najbolj zaupam Hondi. 

Poglej ta  posnetek, bulletproof D16 motor iz Honde

 

 

A nimajo te "prva generacija 1.5 turbo" obupne probleme z pomanjkovanjem olja?

 

Hondaengine.jpg
WWW.WARDSAUTO.COM

Honda seeks to reassure owners of Civics and CR-Vs equipped with the automaker’s 1.5L turbocharged 4-cyl. by extending warranty coverage in case gasoline-oil dilution damages engine parts.

 

Napisano

To pomoje drzi, ker tastare hondice so rade papale olje. Je pa res, da dokler je bil olje v masini je to cudo delalo dolgo cajta :).

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je NevLado napisal:

 

A nimajo te "prva generacija 1.5 turbo" obupne probleme z pomanjkovanjem olja?

 

Ne da bi vedel.

Problem se je lahko edino pojavil z mešanjem goriva z oljem, kar bi se naj pojavilo pri mrzlem vremenu in vožnji po mestu, ker je sam motor zelo učinkovit is se na mestu oz. v prostem teku skoraj premalo segreje. Pri direktnem vbrizgu pa na stenah valja ostane gorivo ki pri takih pogojih ne izgorijo in se operejeno mimo obročkov v olje. 

Btw. : Enak problem ima tudi Mazda, no saj imajo tudi drugi DI bencinarji, ampak pri Mazdi je to zelo očitno. 

 

Ps. : stare Honde pa vsi vemo zakaj so papale olje, blokada, pedal to the metal, burnout party... Nekje se to mora poznat. Pri dobro vzdrževanih in pametno voženih Hondah pa ni bilo neke opazne porabe olja. 

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)

Bolša je že kot kakšno vag-inalno vozilo. Saj v jugi so tudi kakšni lastniki ki skrbijo za avte, tako kot pri nas najdeš pacijente ki vozijo vag in delajo seevise na 50000km na 100000km pa rjo popravljajo hahhahah. Drugače mercedes se začne pri razredu c, vse kar je prej je rang vaga 😁😁😁😁🤣🤣🤣🤣

Malo se hecam, saj sem ze stokrat napisal vsak avto se lahko pokvari. Se letalo ki ima trojne sisteme se pokvari ne da se avto nebi pa naj bo katerekoli znamke 🙂

Popravljeno od scania
Napisano (urejeno)

Meni ta mazda na sliki izgleda super ohranjena in vzdrževana. Ziher je povoskana.Še vedno je lep avto. Leta mazdam  nikakor ne pridejo do živega za razliko od kakega golfa, kjer vsako drugo leto naredijo novo verzijo. Le-ta ponavadi zajema novo masko spredaj in še kakšno malenkost. Drugo je več ali manj enako. Da vidiš, ali je to golf 6, 7 ali 8, moraš pogledati v njegovo prometno. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)

Bom dal kar med oglase, ker tale servis 2 leti ali 60000 km je pa res mal.. :vskalo:

IMG_20201212_164048.jpg

Popravljeno od Bini
Napisano

Ja ti LongLife intervali so res adijo pamet, glede obrabe motorja so pravi masaker.

Je pa to bolj fora privabljanja kupcev (firm), če gledamo da kombija itak vzameš na firmo, veš da bo v uporabi max 5let ali še manj, in če ti ni treba delat servisov na 10-15kkm prišparaš za kak obrok lizinga...je to to. Po teh letih je pa tak kombi samo za na Dinos.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)
pred 11 urami je Bini napisal:

Kaj pa če je to res 2 leti ali 60000km in nas goljufajo,da jih delamo na 15-20k km?:whatever:

 

Ja saj na nek način je res, saj motor ne bo takoj crknil, bo pa obraba vitalnih delov motorja extremna (ojnični ležaji, batni obročki, odmične,...).

Lahko sploh ne manjuješ olja pa se samo voziš dokler bo šlo. 😉

Ko je olje na koncu, izgubi mazalne sposobnosti, tvorijo se večje količine kislin, začnejo se delati usedline,... Dolgoročno je to obsodba motorja na smrt. 

Pri novejših motorjih DI z egr, dpf, gpf,... Je pa to LL interval še slabši ker prihaja do večje onesnaženosti z gorivom, kar še dodatno pokvari samo olje. 

Za primerjavo lahko vzameš človeka ki ima recimo vsak dan v krvi alkohol ali droge, dolgoročno vsi vemo kam pelje, posledice na organih...konc. 

Evo še kak lahko zgleda motor brez menjave olja, prvi je Audi TT 3.2 V6, prevozil 134kkm brez menjave olja. Drugi je Bmw 3 E46 I6 prevozil 96kkm. Oba sta se vozila dokler ni crknil. 🙄

 

 

$_116.jpeg

$_10.jpeg

sludge1.jpg

sludge2.jpg

Popravljeno od Aless
  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Začuden 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ne razumem, kako narod ne zmore ali noče vzdrževat osnovne stvari pri avtu...:(

  • Všeč 1
  • Jezen 1

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • No ja, vztrajnik, sklopka, potrošni material, delo... največji strošek je seveda dvomasni vztrajnik, ki je tam 700-900€, odvisno od proizvajalca. Se pa absolutno strinjam da je drago, vendar sem vzel v zakup. Avto je imel slab vztrajnik ko sem ga kupoval, prodajalec je bil pa o tem iskren. Ustrezno je bila cena avta nižja. Poleg omenjenih težav (vztrajnik in zavore), je avto bil praktično brezhiben.   Od nakupa avta sem v njega dodatno vložil sledeče stvari: 1.  Nove zavore (robo dobil pri kolegu mehaniku brez DDV, vgradil pa sam) - cca 300€. 2. Sesalni kolektor in EGR ventil sta bila polna ogljikovih saj, lastnoročno razdrl in temeljito spucal, torej poleg zapravljene sobote stroškov za to nisem imel.  3. Preventivno sem zamenjal bakrene podložke na šobah (pravtako pri Burji v Kamniku), ki so znan problem pri teh motorjih. Na koncu se je izkazalo, da so bile stare podložke še povsem okej, ampak zdaj vsaj mirno spim, da mi ne bo mašina nepričakovano zaribala. - cca 200€. 4. Menjava vztrajnika in sklopke - skoraj 2000€. 5. Zdaj bom moral žal še enkrat spredaj zavore zamenjat, tokrat ne z brembotom   Ko seštejem ceno avta in vse zgoraj navedene stroške, sem še vedno pod povprečno ceno za te avte na avtonetu. Kupil sem rabljen avto in ustrezno pričakoval, da bo potrebno še kaj vložiti. Redno ga vzdržujem in servisiram, avto je pa tako rekoč brezhiben.    Iskreno povedano, ko sem kupoval avto sem si tudi sam želel bencinarja, a jih enostavno ni bilo na voljo - niti eden. Potreboval sem nov avto, tako da sem se sprijaznil z dizlom. Mogoče so z njim stroški malo večji, in zahteva malo več oz. bolj pogosto vzdrževanje, ampak če boš ustrezno skrbel zanj te bo zanesljivo služil.  
    • Po Tv je drugače, ker ni vzdušja... 🥴Drugače je pa res blo bol bogo a pomembno je, da gremo na EP🤗😊😉
    • Se opravičujem za nesporazum, nisem bil brez avta. Avto sem normalno uporabljal, vztrajnik je sicer tresel ampak ni bilo okvare. Seveda, če bi se kar naprej vozil bi slej ali prej nekaj šlo in povzročilo še več škode, zato pa nisem nič čakal, ko je postal vztrajnik dobavljiv.
    • Mislim, da sva zašla iz poti.   Bom končal tukaj. Ni potrebe se bockat preko foruma. Lahko kako rečema na piru. Boma vidla na koncu, da je v resnici nekaj srednjega, od tega kar trdiva oba.
    • Kak dobra tekma? Meni je dobra tekma, da gre v obroč žoga, da se ujame žoga pri skoku, da je ekipa, za katero navijam, gospodar na igrišču. Če bi bila dobra tekma, nebi bila izjava, da jo treba pozabit. O dobri tekmi se govori... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.