Deeyan Napisano 20. januar, 2021 Prijavi Napisano 20. januar, 2021 (urejeno) 1 hour ago, Z M A J said: Ugodna cena 6-ke GH dizel karavan 2500€; Mazda Mazda6 :: Avtonet :: WWW.AVTO.NET Mazda Mazda6 Sport Combi CD140 CE, letnik:2009,2500 EUR :: www.Avto.net :: Tole je se isti motor, kot s prve generacije 🙄 Popravljeno 20. januar, 2021 od Deeyan 1 Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Shrek Napisano 20. januar, 2021 Prijavi Napisano 20. januar, 2021 pred 2 urama je gregc88 napisal: Mazda Mazda6 :: Avtonet :: WWW.AVTO.NET Mazda Mazda6 Karavan G165 Revolution, letnik:2015,16000 EUR :: www.Avto.net :: bencinka, k jo tok vsi iščete... hitr zumm zumm Bomba od avta... Citiraj
Husky1290 Napisano 20. januar, 2021 Prijavi Napisano 20. januar, 2021 49 minutes ago, Shrek said: Bomba od avta... Cena tudi 😄 3 Citiraj
Alex Napisano 20. januar, 2021 Prijavi Napisano 20. januar, 2021 pred 2 urama je DonFelipe napisal: Pa se vam ne zdi da je bila karambolirana? Ročka menjalnika je nekam preveč na levi strani Mogoče je v rikvercu? 🤔 2 Citiraj
DonFelipe Napisano 20. januar, 2021 Prijavi Napisano 20. januar, 2021 pred 6 minutami je Alex napisal: Mogoče je v rikvercu? 🤔 Ja, samo meni deluje preveč zamaknjen na levo stran. Podoben sindrom le na avtomatskem menjalniku sem enkrat zasledil na stari Ford Fiesti, ko sem kupoval prvi avto in sicer sta bili tako sredinska konzola kot tudi ročka preveč zamaknjeni v desno in sicer sem po nekaj dneh, avta sicer nisem nabavil, ugotovil da je bil precej karamboliran ter da se ga ni dalo več scentrirati oziroma je zadeva kar strigla, saj se je že v ovinkih čutilo precejšnje nagibanje in cukanje. Brez zamere, čim vidim da spoji in ostalo ni v liniji prespim zadevo. Kaj ti pomaga odlična cena ter ostalo če si potem razočaran? 1 Citiraj
Bini Napisano 20. januar, 2021 Prijavi Napisano 20. januar, 2021 Ko smo ravno pri menjalniku,a mogoče kdo ve,če ima katera 6ka 2.0 bencinc enak menjalnik kot 3ka 2.0 G120 oziroma prestavna razmerja? Ali pa ima mogoče enako razmerje kot G 165 ? S prvim,ki ve greva po koroni na pir!😲 Citiraj
DonFelipe Napisano 20. januar, 2021 Prijavi Napisano 20. januar, 2021 Pravkar je Bini napisal: Ko smo ravno pri menjalniku,a mogoče kdo ve,če ima katera 6ka 2.0 bencinc enak menjalnik kot 3ka 2.0 G120 oziroma prestavna razmerja? Ali pa ima mogoče enako razmerje kot G 165 ? S prvim,ki ve greva po koroni na pir!😲 V prospektu in AM testih piše in po moje bi bil najbližji model Mazda 3 2.0 bencinski motor : Test: Mazda3 G120 Attraction - Testi - Avto Magazin AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI Po velikem poku, za katerega sta bili pred leti zaslužni seriji 6 in 3, se je pri Mazdi vse zasukalo v nezaželeno smer. Upam da ti lahko kaj pomagam. Drugače imaš arhivske teste dostopne zgoraj. Citiraj
Bini Napisano 20. januar, 2021 Prijavi Napisano 20. januar, 2021 Sem pogledal in nič izvedel glede menjalnikov. Vem to,da je pri G120 daljši kot pri G165,ampak mene zanima ali ima katera Mazda 6 2.0 enak menjalnik-razmerja kot M3,g120 ? Citiraj
DonFelipe Napisano 20. januar, 2021 Prijavi Napisano 20. januar, 2021 Škoda. Kaj pa če bi si navodila in brošure od omenjenih modelov pogledal in si jih skeniral? Ali pa pošlji kateremu od serviserjev email ter ga prosi da ti posreduje omenjene podatke. A oblika karoserije ne igra vloge? 1 Citiraj
Aless Napisano 20. januar, 2021 Prijavi Napisano 20. januar, 2021 (urejeno) pred 1 uro je Bini napisal: Ko smo ravno pri menjalniku,a mogoče kdo ve,če ima katera 6ka 2.0 bencinc enak menjalnik kot 3ka 2.0 G120 oziroma prestavna razmerja? Ali pa ima mogoče enako razmerje kot G 165 ? S prvim,ki ve greva po koroni na pir!😲 M3 G120: I. 3,70 II. 1,95 III. 1,30 IV. 1,03 V. 0,84 VI. 0,68 R. 3,72 Diferencial (FD): 3,72:1 M3 G165: I. 3,36 II. 1,95 III. 1,30 IV. 1,03 V. 0,84 VI. 0,68 R. 3,38 Diferencial (FD): 4,39:1 M6 G145: I. 3,70 II. 1,95 III. 1,30 IV. 1,03 V. 0,84 VI. 0,68 R. 3,72 Diferencial (FD): 3,85:1 M6 G165: I. 3,36 II. 1,95 III. 1,30 IV. 1,03 V. 0,84 VI. 0,68 R. 3,38 Diferencial (FD): 4,39:1 M6 G194: I. 3,55 II. 2,02 III. 1,45 IV. 1,00 V. 0,71 VI. 0,60 R. 3,89 Diferencial (FD): 4,06:1 M3 G120 ima enake zobnike kot M6 G145, edino FD (Final Drive) zobnik v difu ima drugačen, še bolj dooolg ČE pogledaš na prestavna razmerja ima M3 G120 najdaljša razmerja zato je še bolj len, najkrajša ima pa M6 G165 na račun FDja. Popravljeno 20. januar, 2021 od Aless 2 1 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Aless Napisano 20. januar, 2021 Prijavi Napisano 20. januar, 2021 pred 2 urama je DonFelipe napisal: Ja, samo meni deluje preveč zamaknjen na levo stran. Podoben sindrom le na avtomatskem menjalniku sem enkrat zasledil na stari Ford Fiesti, ko sem kupoval prvi avto in sicer sta bili tako sredinska konzola kot tudi ročka preveč zamaknjeni v desno in sicer sem po nekaj dneh, avta sicer nisem nabavil, ugotovil da je bil precej karamboliran ter da se ga ni dalo več scentrirati oziroma je zadeva kar strigla, saj se je že v ovinkih čutilo precejšnje nagibanje in cukanje. Brez zamere, čim vidim da spoji in ostalo ni v liniji prespim zadevo. Kaj ti pomaga odlična cena ter ostalo če si potem razočaran? Pred eno uro je DonFelipe napisal: Škoda. Kaj pa če bi si navodila in brošure od omenjenih modelov pogledal in si jih skeniral? Ali pa pošlji kateremu od serviserjev email ter ga prosi da ti posreduje omenjene podatke. A oblika karoserije ne igra vloge? Brez zamere ampak ti pa si res strokovnjak...nvm kaj naj drugega rečem. Ti vidiš da je avto bil karamboliran na podlagi slike, kjer je prestavna ročica v vzvratni prestavi??!!! Pa nek strokovnjak za offroad in pol pribiješ če ima oblika karoserije veze z prestavnimi razmerji menjalnika. 😁😁😁😁😁 1 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
J.J. Napisano 20. januar, 2021 Prijavi Napisano 20. januar, 2021 Svaka čast za tole z menjalnikom. Men je šel tut tkole v stran približno pri Miraiki, pa ni bila nikol karambolirana 1 Citiraj
Martin Cufer Napisano 20. januar, 2021 Prijavi Napisano 20. januar, 2021 pred 7 urami je gregc88 napisal: Mazda Mazda6 :: Avtonet :: WWW.AVTO.NET Mazda Mazda6 Karavan G165 Revolution, letnik:2015,16000 EUR :: www.Avto.net :: bencinka, k jo tok vsi iščete... hitr zumm zumm Avto je res tip top. Poznam lastnika in avto je res vreden nakupa. Tko da tist ki rabi lepo M6 bencin,samo gasa 1 Citiraj
Shrek Napisano 20. januar, 2021 Prijavi Napisano 20. januar, 2021 pred 4 urami je Husky1290 napisal: Cena tudi 😄 Verjetno ni zadnja... In koliko je realna cena? 1 Citiraj
DonFelipe Napisano 20. januar, 2021 Prijavi Napisano 20. januar, 2021 (urejeno) pred 2 urama je Aless napisal: Brez zamere ampak ti pa si res strokovnjak...nvm kaj naj drugega rečem. Ti vidiš da je avto bil karamboliran na podlagi slike, kjer je prestavna ročica v vzvratni prestavi??!!! Pa nek strokovnjak za offroad in pol pribiješ če ima oblika karoserije veze z prestavnimi razmerji menjalnika. 😁😁😁😁😁 Glej, veliko vidim in zmotijo me pač določene zadeve oziroma sem na njih pozoren. Z leti in kilometrino pač pridobiš izkušnje. Drugače pa pred 45 minutami je Shrek napisal: Verjetno ni zadnja... In koliko je realna cena? Pomoje bi se dalo kaj izpogajati. Ponavadi cena navedena v oziroma na oglasih ni zadnja. Sem bil predkratkim v Supernovi in sem nabavil nekaj hrane in pijače pa so mi na koncu dali popust, saj se jasno želijo znebiti lanskih zalog. Enako je pri oblekah in ostalih izdelkih kateri se sedaj prodajajo vglavnem preko spleta. Sploh pa je znanec predkratkim kupil Opel Astro staro leto in pol za pol cene, saj jim stoji v salonu in sicer si je prejšnja stranka premislila ker ji ne odgovarja barva Popravljeno 20. januar, 2021 od DonFelipe 1 Citiraj
Bini Napisano 20. januar, 2021 Prijavi Napisano 20. januar, 2021 pred 2 urama je Aless napisal: M3 G120: I. 3,70 II. 1,95 III. 1,30 IV. 1,03 V. 0,84 VI. 0,68 R. 3,72 Diferencial (FD): 3,72:1 M3 G165: I. 3,36 II. 1,95 III. 1,30 IV. 1,03 V. 0,84 VI. 0,68 R. 3,38 Diferencial (FD): 4,39:1 M6 G145: I. 3,70 II. 1,95 III. 1,30 IV. 1,03 V. 0,84 VI. 0,68 R. 3,72 Diferencial (FD): 3,85:1 M6 G165: I. 3,36 II. 1,95 III. 1,30 IV. 1,03 V. 0,84 VI. 0,68 R. 3,38 Diferencial (FD): 4,39:1 M6 G194: I. 3,55 II. 2,02 III. 1,45 IV. 1,00 V. 0,71 VI. 0,60 R. 3,89 Diferencial (FD): 4,06:1 M3 G120 ima enake zobnike kot M6 G145, edino FD (Final Drive) zobnik v difu ima drugačen, še bolj dooolg ČE pogledaš na prestavna razmerja ima M3 G120 najdaljša razmerja zato je še bolj len, najkrajša ima pa M6 G165 na račun FDja. Sem si kar mislil od koga bom dobil zanesljive podarke kot na pladnju!👍 Zanima pa me zaradi eventuelnega mapiranja moje g120 na 165-170 KM . Ne vem,če lahko kakšna srvar odpove zaradi večje moči in obremenitev? Če slučajno kaj veš o tem,te prosim za odgovor. Citiraj
DonFelipe Napisano 20. januar, 2021 Prijavi Napisano 20. januar, 2021 Po moje ni ravno dobro obremenjevati motorja po nepotrebnem v kolikor ne čutiš potrebe po dodatni moči. A ti si bolj športnik ali za normalno potovanje? Citiraj
Aless Napisano 20. januar, 2021 Prijavi Napisano 20. januar, 2021 pred 14 minutami je Bini napisal: Sem si kar mislil od koga bom dobil zanesljive podarke kot na pladnju!👍 Zanima pa me zaradi eventuelnega mapiranja moje g120 na 165-170 KM . Ne vem,če lahko kakšna srvar odpove zaradi večje moči in obremenitev? Če slučajno kaj veš o tem,te prosim za odgovor. Moje izkušnje glede tuninga so bolj od Hond in Vagov, ampak glede na to da gre za Mazdin NA motor ki je v primeru G120tke softversko zadušen in je fizično enak kot G165 ne bo nič bolj obremenjen kot serijski G165. V primeru čipanja G120 na 165 bo edino sklopka bolj obremenjena, pa še to zna bit da je enaka kot na G165, zdaj nimam časa preverit. To je pod pogojem da so mape dobro narejene. Btw. : pri tuningu se "problemi" ponavadi začnejo ko se gre v malo večje predelave ki dvignejo moč/navor konkretno preko zmožnosti serijskih delov. V primeru G120 na G165 to ni problem ker je v osnovi enak motor softwersko zadušen. Tak da Go for It! 🤘🤘🤘 1 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
scania Napisano 20. januar, 2021 Prijavi Napisano 20. januar, 2021 Sklopka je enaka. Tudi jaz sem enakegs mnenja kot Aless, samo akcija nima kaj bit. 2 1 Citiraj
Janez007 Napisano 20. januar, 2021 Prijavi Napisano 20. januar, 2021 (urejeno) pred 30 minutami je Aless napisal: Moje izkušnje glede tuninga so bolj od Hond in Vagov, ampak glede na to da gre za Mazdin NA motor ki je v primeru G120tke softversko zadušen in je fizično enak kot G165 ne bo nič bolj obremenjen kot serijski G165. V primeru čipanja G120 na 165 bo edino sklopka bolj obremenjena, pa še to zna bit da je enaka kot na G165, zdaj nimam časa preverit. To je pod pogojem da so mape dobro narejene. Btw. : pri tuningu se "problemi" ponavadi začnejo ko se gre v malo večje predelave ki dvignejo moč/navor konkretno preko zmožnosti serijskih delov. V primeru G120 na G165 to ni problem ker je v osnovi enak motor softwersko zadušen. Tak da Go for It! 🤘🤘🤘 Spomnim se, da so včasih za Hondo Civic 1.4 govorili, da sta motorja 75 in 90 KM enaka. In so eni čipirali šibkejšo. V resnici pa so bili nekateri deli v motorju pri 90 KM različici dimenzionirani za večje obremenitve - to sem slišal iz prve roke. Kako je pri Mazdi ne vem, si pa mislim, da podobno. Popravljeno 20. januar, 2021 od Janez007 Citiraj
DonFelipe Napisano 20. januar, 2021 Prijavi Napisano 20. januar, 2021 pred 3 minutami je Janez007 napisal: Spomnim se, da so včasih za Hondo Civic 1.4 govorili, da sta motorja 75 in 90 KM enaka. In so eni čipirali šibkejšo. V resnici pa so bili nekateri deli v motorju pri 90 KM različici dimenzionirani za večje obremenitve - to sem slišal iz prve roke. Kako je pri Mazdi ne vem, si pa mislim, da podobno. A to misliš tisto serijo med 1995 in 2000? Citiraj
scania Napisano 20. januar, 2021 Prijavi Napisano 20. januar, 2021 (urejeno) Mazda ima enake dele v g120 in g165. Je bilo predstavljeno da bodo tudi 6cilinderske motorje gradili z enakimi deli ker s tem znizajo stroske. Osnove in glavni deli so isti. Tudi dizelske motorje sestavljajo na isti liniji kot bencinske s tem so se bolj znizali stroske, in pa naprave za privijanje imajo nastavek v nastavku tako da jih uporabljajo za obojne motorje. Jaz kar obcudujem te Japonce res mi je top narod, njihova kultura, red, resnost, pametno razmisljanje. Popravljeno 20. januar, 2021 od scania 3 1 Citiraj
Janez007 Napisano 20. januar, 2021 Prijavi Napisano 20. januar, 2021 pred 6 minutami je DonFelipe napisal: A to misliš tisto serijo med 1995 in 2000? Ja, Citiraj
Bini Napisano 20. januar, 2021 Prijavi Napisano 20. januar, 2021 pred 11 minutami je scania napisal: Mazda ima enake dele v g120 in g165. Je bilo predstavljeno da bodo tudi 6cilinderske motorje gradili z enakimi deli ker s tem znizajo stroske. Osnove in glavni deli so isti. Tudi dizelske motorje sestavljajo na isti liniji kot bencinske s tem so se bolj znizali stroske, in pa naprave za privijanje imajo nastavek v nastavku tako da jih uporabljajo za obojne motorje. Jaz kar obcudujem te Japonce res mi je top narod, njihova kultura, red, resnost, pametno razmisljanje. Kaj pa ustrajnik? Citiraj
scania Napisano 20. januar, 2021 Prijavi Napisano 20. januar, 2021 To pa nebom trdil. Če lahko kdo preveri po kataloških številkah. 1 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.