Deeyan Napisano 20. januar, 2021 Prijavi Napisano 20. januar, 2021 1 hour ago, scania said: Sklopka je enaka. Tudi jaz sem enakegs mnenja kot Aless, samo akcija nima kaj bit. Ko smo lih pri temi cipiranja, CD175 je pametno cipirat, al rajsi pustit tak kot je? Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Husky1290 Napisano 20. januar, 2021 Prijavi Napisano 20. januar, 2021 4 hours ago, Shrek said: Verjetno ni zadnja... In koliko je realna cena? Ne vem kakšna je realna cena, ampak 16000 sigurno ne, na 13 500 pa dvomim da bo spustil. Po tej logiki bi jaz svojo, ki je letnik 2016 s 96000km in vsemi papirji od servisov prodal za recimo vsaj 17000? Moje skromno mnenje. 2 1 Citiraj
Martin Cufer Napisano 21. januar, 2021 Prijavi Napisano 21. januar, 2021 pred 5 urami je Husky1290 napisal: Ne vem kakšna je realna cena, ampak 16000 sigurno ne, na 13 500 pa dvomim da bo spustil. Po tej logiki bi jaz svojo, ki je letnik 2016 s 96000km in vsemi papirji od servisov prodal za recimo vsaj 17000? Moje skromno mnenje. Probaj..noben ti ne brani Citiraj
DonFelipe Napisano 21. januar, 2021 Prijavi Napisano 21. januar, 2021 pred 1 uro je Martin Cufer napisal: Probaj..noben ti ne brani Verjemi mi da ko boš imel s seboj gotovino ti ga bodo z veseljem dali za nižjo ceno. Pri meni je bilo tako da sem šel pogledati Lado Nivo katera se je prodajala skoraj pol leta in je imela nastavljeno ceno 3000€ ; sem prišel, si jo pogledal, peljal in ko sem rekel da jo bom vzel mi jo je dal za 1000€! Enako je bilo pri znancu ko je kupil Hondo Accord lansko leto in sicer je za letnik 2011 pisalo 7000, ko sva jo pa pogledala in se je odločil pa jo je dobil za 3600€! Covid19 je precej spustil cene in razredčil trg. 1 2 1 Citiraj
Alex Napisano 21. januar, 2021 Prijavi Napisano 21. januar, 2021 (urejeno) pred 8 urami je Deeyan napisal: pred 8 urami je Deeyan napisal: Ko smo lih pri temi cipiranja, CD175 je pametno cipirat, al rajsi pustit tak kot je? 175 KS mazde, avtomatik, imajo po meritvah na valjih različno moč v razmaku od 168KS do deklariranih 175KS. No na "cesti" je teh konjičev realno z avt. menjalnikom le še okoli 135KS. Če greš v čipanje, stage 1, prideš nekje do 210KS, realno imaš pa po čipanju tudi na cesti okoli 170KS. Tudi poraba ob normalni vožnji malenkost pade. Seveda pa pride čipiranjem bolj do izraza na 150 konjski. Popravljeno 21. januar, 2021 od Alex 1 Citiraj
Bini Napisano 21. januar, 2021 Prijavi Napisano 21. januar, 2021 pred 54 minutami je Alex napisal: 175 KS mazde, avtomatik, imajo po meritvah na valjih različno moč v razmaku od 168KS do deklariranih 175KS. No na "cesti" je teh konjičev realno z avt. menjalnikom le še okoli 135KS. Če greš v čipanje, stage 1, prideš nekje do 210KS, realno imaš pa po čipanju tudi na cesti okoli 170KS. Tudi poraba ob normalni vožnji malenkost pade. Seveda pa pride čipiranjem bolj do izraza na 150 konjski. Kdaj bo skupinski maping? 1 Citiraj
Alex Napisano 21. januar, 2021 Prijavi Napisano 21. januar, 2021 pred 12 minutami je Bini napisal: Kdaj bo skupinski maping? Jaz se dogovarjam. Takoj, ko bo mogoče skakati med regijami. 😁 2 Citiraj
scania Napisano 21. januar, 2021 Prijavi Napisano 21. januar, 2021 pred 10 urami je Deeyan napisal: Ko smo lih pri temi cipiranja, CD175 je pametno cipirat, al rajsi pustit tak kot je? Jaz ga nebi ni neki prirastek moči in navora. 1 Citiraj
Shrek Napisano 21. januar, 2021 Prijavi Napisano 21. januar, 2021 Pri osebnem avtu ni potrebe... 1 Citiraj
Alex Napisano 21. januar, 2021 Prijavi Napisano 21. januar, 2021 pred 44 minutami je scania napisal: Jaz ga nebi ni neki prirastek moči in navora. Se strinjam. Pri teh motorjih ni nekega velikega prirastka moči. 1 Citiraj
gregc88 Napisano 21. januar, 2021 Prijavi Napisano 21. januar, 2021 13.500€ je max.... verjetno prodaja v stilu... če da kdo toliko ok... drgač ga vozim naprej.... Citiraj
Aless Napisano 21. januar, 2021 Prijavi Napisano 21. januar, 2021 pred 15 urami je Deeyan napisal: Ko smo lih pri temi cipiranja, CD175 je pametno cipirat, al rajsi pustit tak kot je? Odgovor je pri tebi, če je želja ali potreba po večjo moči in navoru? Moje mnenje je da v kolikor je avto v dobrem stanju in ustrezno vzdrževan, +30HP ni problematičnih, je pa pri turbo motorjih ponavadi bolj omejitev navor. Pri prevelikem navoru serijska sklopka ne zdrži več in bo drsela (moje izkušnje na Accordu 450Nm serijska sklopk ni držala, zato maping na 420). Je pa res da te mape ki jih ponuja večina Slo tunerjev so dokaj stestirane in so delane pod limit, zato ne bi smelo biti nobenih težav. Če pa ti bo kdo šel delat custom mapo na max. limite pa se bo na valjih pokazalo če je sklopka šibka točka. Bo pa pol itak tuner sam predlagal nek nižji safe navor. Sklopka je prvi limit, nato je Turbo, ki je lahko premajhen in ne da več od sebe, vzporedno s turbotom zna biti še limit intercooler, če je premajhen oziroma ne uspe zadostni ohladit zraka ne bo moči. Aja, če se dobro spomnim maš ti avtomatika, tam bi še posebej pazil na max navor in to da je graf navora lepo razporejen brez špic. Glede max navora avtomatskega menjalnika bi ti verjetno znal @scaniapomagat, za Vage, Bmw in nekaj MBjev mam podatke, za Mazdine avtomatske menjalnike pa žal ne. Kolikor pa sem gledal grafe čipanih D175 pa lepo pridobiš navor in moč čez celo Rpm območje. Btw. Jaz bi čipal😎 Spodaj je graf D175, moč je na kolesih, ker je merjeno na valjih. 2 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
scania Napisano 21. januar, 2021 Prijavi Napisano 21. januar, 2021 (urejeno) Jaz ga nebi ravno zaradi avtomatskega menjalnika, vecja obremenitev wandlerja, vecje temperature. Nevem kje je meja pri mazdinem ampak vem za zf in mercedes da so razlike v stevilu lamel v sklopkah in zavorah. Pri avtomtskem vsakemu odsvetujem, se mi zdi bolj ziher. Ceprav menjalnik je skonstruiran za visje navore ni zdaj limit 420Nm lahko je 500Nm kar je zelo verjetno za mazdinega, ampak vseeno sem raje na varni strani. Popravljeno 21. januar, 2021 od scania 3 Citiraj
Aless Napisano 21. januar, 2021 Prijavi Napisano 21. januar, 2021 Evo sem izbrskal podatke za Mazdine Skyactive avtomatske menjalnike. Obstajata 2 verziji: 1. Mid-size version za navor do 200 lb-ft (271 N·m) 2. Large version za navor do 340 lb-ft (461 N·m) Oba menjalnika sta baje kompatibilna za bencinske in dizelske motorje. Če se pri čipanju držiš tega navora ne bi smelo biti problema, s tem da bi priporočal pri čipanem avtomatiku prepolovit interval menjave olja. 3 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Deeyan Napisano 21. januar, 2021 Prijavi Napisano 21. januar, 2021 No sej ravno zarad tega sem spraseval, ker nisem ziher zarad menjalnika, pa AWD, itd... Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
dvorjan Napisano 22. januar, 2021 Prijavi Napisano 22. januar, 2021 Cipan avtomatik je manj obcutljiv glede prirasta navora kot pa avto z rocnim menjalnikom, kjer se ponavadi sklopka in vztrajnik znatno bolj obrabljata in tudi prej poslovita ... 2 2 Citiraj
scania Napisano 22. januar, 2021 Prijavi Napisano 22. januar, 2021 Tukaj se pa ne strinjam s tabo, saj je prenos prestav pri avtomatiku med sklopkami in zavorami, kar pomeni da sklopke drsijo in se dodatno grejejo, kar posledično slabše vpliva na šiber ki vse skupaj krmili, in pa seveda na wandler in lock up sklopko. Pri večjem navoru mora sklopka prenašat večji navor in s tem se poveča obraba (več 'mulja'), kar pa spet slabo vpliva na šiber in hitrostne senzorje. Tudi hitrosti vrtenja v planetnem gonilu so večje kot pri ročnem menjalniku, tako da povečan navor nima dobrega vpliva, če menjalnik ni konstruiran za večje navore, torej več lamel sklopk, dodatno hlajenje, povečan pretok olja črpalke, pogostejše menjavanje olja. 5 Citiraj
FuManchu Napisano 22. januar, 2021 Prijavi Napisano 22. januar, 2021 Moj menjalnik (aisin avtomat) 500Nm maximum navora. Torej če ga čipiraš, (kdor ga) imš to v mislih seveda. Drugače se kmalu posloviš od lamel pomoje. 1 Citiraj
Boss Napisano 22. januar, 2021 Prijavi Napisano 22. januar, 2021 pred 52 minutami je dvorjan napisal: Cipan avtomatik je manj obcutljiv glede prirasta navora kot pa avto z rocnim menjalnikom, kjer se ponavadi sklopka in vztrajnik znatno bolj obrabljata in tudi prej poslovita ... Kje si pa to slišal? Drži pa če je voznik konj brez občutka in s ful gasom speljuje z drsčo sklopko bo pa res šlo vse rakom žvižgat. V kolikor pa znaš in se ne greš drag race iz nule pa ni šanse, da ročnega zjebeš prej kot avtomatika. Citiraj
Alex Napisano 22. januar, 2021 Prijavi Napisano 22. januar, 2021 pred 33 minutami je Boss napisal: Kje si pa to slišal? Drži pa če je voznik konj brez občutka in s ful gasom speljuje z drsčo sklopko bo pa res šlo vse rakom žvižgat. V kolikor pa znaš in se ne greš drag race iz nule pa ni šanse, da ročnega zjebeš prej kot avtomatika. Se strinjam. Zanima me, ali kdo ve, koliko Nm navora zdrži naš ročni menjalnik? Se je pa res že zgodilo našemu nekdanjemu soforumašu Batkotu, ki je čipiral svojo Mazdo 6 MK 1, 136KM na okoli 185 KM in 400Nm navora, da mu je šel menjalnik. Se spomnim, da je takrat vgradil drugi menjalnik z 6 prestavami od FL. Citiraj
Aless Napisano 22. januar, 2021 Prijavi Napisano 22. januar, 2021 Ma ročni menjalniki zdržijo konkretno več navora, tako na oko bi rekel enkrat več kot serijsko ziher. Kot sem že v prejšnjih postih napisal "problem" pri ročnem menjalniku se prvo pokaže da sklopka ne drži navora, zobniki in ležaji menjalnika zdržijo kr dosti, ok verjetno se najdejo tudi kake menjalnike kjer so poddimenzionirani ampak večina ročnih menjalnikov zdrži dosti več navora kot ostale komponente motorja. 😉 3 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Boss Napisano 22. januar, 2021 Prijavi Napisano 22. januar, 2021 Sam ne direktno zarad čipiranja ampak zato, ker pol avto gre in se ga vozi kot na dirkah... Citiraj
Alex Napisano 22. januar, 2021 Prijavi Napisano 22. januar, 2021 pred 1 minuto je Aless napisal: Ma ročni menjalniki zdržijo konkretno več navora, tako na oko bi rekel enkrat več kot serijsko ziher. Kot sem že v prejšnjih postih napisal "problem" pri ročnem menjalniku se prvo pokaže da sklopka ne drži navora, zobniki in ležaji menjalnika zdržijo kr dosti, ok verjetno se najdejo tudi kake menjalnike kjer so poddimenzionirani ampak večina ročnih menjalnikov zdrži dosti več navora kot ostale komponente motorja. 😉 Se strinjam. Itak vemo, da je pri vsem rezerva. Nekje sem imel članek, ko so eni Poljaki našega 2,2 dizla spravili na 300 KM in 500 Nm navora ( remap stage 2).Res,da so zamenjali kar nekaj komponent a nikjer nisem zasledil, da bi menjali tudi menjalnik. 🤔 pred 4 minutami je Boss napisal: Sam ne direktno zarad čipiranja ampak zato, ker pol avto gre in se ga vozi kot na dirkah... Samo, še vedno bi najbrž šla prej sklopka. Vsaj mislim. 🤔 1 Citiraj
Aless Napisano 22. januar, 2021 Prijavi Napisano 22. januar, 2021 pred 5 minutami je Boss napisal: Sam ne direktno zarad čipiranja ampak zato, ker pol avto gre in se ga vozi kot na dirkah... Ja sklopka začne drset zaradi čipanja, oziroma prevelikega navora ki ga sklopka enostavno ne zdrži. Lamela nima zadostnega oprijema za tak navor. Vem iz lastnih izkušenj na Accordu i-CTDI, sklopka je tam bila z majhno rezervo. Takoj ko sem naložil čipano mapo 193hp/450Nm in šel na testno vožnjo, je v 5 in 6 če se pri nižjih obratih pohodil gas začela drset in so obrati narasli med 2 in 3000rpm je začela drset ker je bil navor enostavno prevelik. In ne nisem "še" dirkal. 😉 Pol sem dal drugo mapo 185hp/420Nm je pa bilo vredu, in splošno znano je bilo od tunerjev da serijska sklopka na teh avtih ne zdrži 450Nm navora. Saj me je tudi angleški tuner ki mi je prodal mape opozoril na to, ampak sem vseeno sam hotel probat. V planu je bil itak upgrade sklopke na močnejšo od CG Clutches in Stage2 mapa na 225hp, ampak sem se ločil z bivšo in avto prodal. 🙄😎 2 1 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Scr3am Napisano 22. januar, 2021 Prijavi Napisano 22. januar, 2021 (urejeno) Boljs,da bi se samo locil in avto obdrzal Popravljeno 22. januar, 2021 od Scr3am 1 3 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.