Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
  dne 1. 5. 2021 ob 19:34 je Boss napisal:

Ja moraš bit oreng ubrisan v glavo, da za več kot 20 let staro Hondo daš skoraj 30 jurjev. 🤪

 

Je pa tudi nekaj drugega res, da takih avtov je čedalje manj in zato so toliko bolj zaželjeni, ker v poplavi SUV-ov se pravemu petrolheadu pač obrača želodec. Zato pa take anomalije, da se pravi uživaški avti prodajajo za take nerealne zneske.

Razširi  

Samo res. Kako nerazumne cene imajo nekateri avti. In samo še gor bodo šle res na račun teh novodobnih "uniformiranih" avtiov brez osebnosti. Ko pogledaš kak avto iz šestdesetih, sedemdesetih, je še vedno lep avto za pogledati in so nekako brezčasni. Sedaj pa so skoraj vsi  avti že po par letih zreli za facelift in po petih-šestih za odpis in pripravljen je  nov model za tržišče.🙄

 

 

Napisano
  dne 1. 5. 2021 ob 19:34 je Boss napisal:

Ja moraš bit oreng ubrisan v glavo, da za več kot 20 let staro Hondo daš skoraj 30 jurjev. 🤪

 

Razširi  

Fantje da ne bo pomote S2000 je legendarni avto in takih danes ne delajo več, pika!, se pa strinjam glede cene...nov se je takrat pred 20.leti prodajal za cca.30k eur😉😄...imaš pa primerke Honda S2000 CR , katerih cena je letnik 2008 tudi do 70k eur...zdaj pa razumi...ampak ja, to je povsem druga dimenzija...

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano

No, tista cena za hondo je krepko pretirana. Tale SL je malo drugačna zgodba in honda je vseeno meni bolj všečna, ampak ja... Lažje razumem da SL toliko stane. 

 

S2000 vseeno ni taka ekskluziva in legenda. Kot da bi mx5ka NC stala 20jurjev+.

Napisano

Glej, če maš 30 jurjev viška za avto, ki je namenjen več ali manj uživanju boš mel tud za vzdrževanje. Če nimaš pol tak avto pač ni zate. :nevem:

33112_1.png

Napisano
  dne 1. 5. 2021 ob 20:52 je Boss napisal:

Glej, če maš 30 jurjev viška za avto, ki je namenjen več ali manj uživanju boš mel tud za vzdrževanje. Če nimaš pol tak avto pač ni zate. :nevem:

Razširi  

Tudi to drži.

Samo SL ima vsak ter je bolj namenjen bahanju in križarjenju, S2000 pa je eksotika in nima preveč elektronike oziroma je pravi gokart kateri bazira na F1.

Napisano
  dne 1. 5. 2021 ob 20:56 je DonFelipe napisal:

Tudi to drži.

Samo SL ima vsak ter je bolj namenjen bahanju in križarjenju, S2000 pa je eksotika in nima preveč elektronike oziroma je pravi gokart kateri bazira na F1.

Razširi  

Res je. Ampak je to silno drag gokart :)

Napisano
  dne 1. 5. 2021 ob 21:20 je DonFelipe napisal:

Odvisno kaj rabiš.

Omenjeni avto ima vloger Dinotti

Razširi  

In kdo tocno je ta vloger, kaj je to neka velika zvezda kot referenca, recimo v stilu TUDI Bill Gates vozi taksen avto? :)

  • Všeč 1
  • Haha 3

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

S2000 je postala izredno iskana zadeva. Če jo primerjaš s kakimi novodobnimi kvazi športniki, sploh če so D porekla, vidiš kaka skropucala so novodobniki. In novodobniki z enakim motorjem in polžkom ne dosegajo takšnih zmogljivosti kot S2000 z atmosferskim.

 

Podobno, glede iskanosti, se dogaja z RX-om.

Napisano
  dne 2. 5. 2021 ob 8:06 je Nejc1986 napisal:

Tole je celo NB... Hja, kaj naj rečem... Ko voli, nek izvoli... 

Razširi  

Tole je turbo, katerih so  naredili v zelo omejeni seriji. Nato je zgorela tovarna do tal skupaj z vsemi deli in je ostala omejena serija. Tem avtom bo cena samo rastla. Je a to cestna raketa. 

 

 

Napisano (urejeno)
  dne 2. 5. 2021 ob 8:25 je Alex napisal:

Tole je turbo, katerih so  naredili v zelo omejeni seriji. Nato je zgorela tovarna do tal skupaj z vsemi deli in je ostala omejena serija. Tem avtom bo cena samo rastla. Je a to cestna raketa. 

Razširi  

👍😉exactly that was my point👍...

Popravljeno od sportman333
Napisano
  dne 2. 5. 2021 ob 11:21 je Boss napisal:

 

No ja no... skoraj pol ceneje 5 let mlajše, turbač. Ni glih s ceno v rangu S2000 pa sem prepričan, da se ne pelje kaj dosti slabše.

Razširi  

Ravno danes sem gledal ponovitev wheeler dealer in so rihtali prav takšno MX 5 turbo.Ko sta jo vozila na koncu sta se strinjala, da je to najboljši mali športni avto ever, ki sta ga imela kadarkoli  v delavnici. Do 100/uro pospeši v 6,7 sek. Isto kot toliko opevani  bmw z4. 

 

 

Napisano

Pa Miata je še bolj ikonski avto kot S2000 edino tisti, ki so višji al pa bolj pri sebi (like me sramezljiv) bodo verjetno v Hondi mel mal več prostora. Ampak taki si pač raje kupmo SL-a 😆😐 ... pa zlatni lanac.

  • Haha 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano
  dne 2. 5. 2021 ob 11:35 je Boss napisal:

Pa Miata je še bolj ikonski avto kot S2000 edino tisti, ki so višji al pa bolj pri sebi (like me sramezljiv) bodo verjetno v Hondi mel mal več prostora. Ampak taki si pač raje kupmo SL-a 😆😐 ... pa zlatni lanac.

Razširi  

... pa obvezno šuškavo trenerko Adidas. 😉

 

 

Napisano
  dne 2. 5. 2021 ob 11:28 je Alex napisal:

Ravno danes sem gledal ponovitev wheeler dealer in so rihtali prav takšno MX 5 turbo.Ko sta jo vozila na koncu sta se strinjala, da je to najboljši mali športni avto ever, ki sta ga imela kadarkoli  v delavnici. Do 100/uro pospeši v 6,7 sek. Isto kot toliko opevani  bmw z4. 

Razširi  

Če smo zelo natančni, boljše kot z4👍😉

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano
  dne 2. 5. 2021 ob 12:36 je DonFelipe napisal:

Zanimiva je ta Miata.

Drugače pa še podatek da je v Slovenija registriranih cca. 7 komadov S2000, Mx-5 Miati pa sta samo dve z avtomatskim menjalnikom.

 

Na Nizozemskem se prodaja celo ena prve serije v rumeni barvi

Razširi  

 

Sem šel gledat in štet!

 

HONDA S2000 registriranih 34 vozil, od tega 3 iz 2. serije z 2,2 motorjem. Vse večinoma SB homologacija

 

MAZDA MX-5 7 vozil z avtomatskim menjalnikom. Na toliko vozilih je v opisu naveden avtomatski menjalnik, ker pri nas se tip menjalnika ne zavaja ločeno.

Tu misliš na Miato kot na splošno MX-5, ali samo MIATA (USA verzija)?

Napisano

To so javno dostopni podatki iz baze registracij, za celotno Slovenijo.

Nimam nič od tega, ker mi z višino 2+ metra imamo okrnjen izbor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Mojstri, dajte vsaj prebrat, kaj napišem, če vam že vsebina ni všeč.   @Boss: Po AC sem vozil 110 km/h ali več. In ne 100, kot si kar "iz riti" zdaj privlekel v debato.   @Slivka: Lepo sem napisal, da je bilo vsaj tri ure vožnje tipa "spelji, naredi 1 do 3 metre, ustavi" in to ponavljaj "v neskončnost". Niti malo ni spominjalo na "pelješ", kaj šele na nizkih obratih.   + Šel sem na Lovčen, pa mimo Nikšiča do najbolj slavne ortodoksne cerkve ... Kdor je bil tam, ve kakšni bregovi in ceste so. Enkrat sem vsaj 500 m vozil vzvratno okoli treh ovinkov v hrib, da sta me lahko dva avtobusa, ki sta prišla nasproti, obšla. In ja, v vseh teh situacijah se EV bolje obnese. Tudi sredi najbolj strmega hriba se ustavi in spelje, kot da ni nič, ozr. kot močan 4x4 ICE.   Lahko pa gre naslednjič kdo z Mazda foruma s svojim ICE vozilom zraven, da bo realno sodil o vožnji, porabi, udobju itd.
    • Hey   Zanima me kako bi lahko predvajal glasbo preko youtube posnetkov na android avtu. Avto je Mazda CX-5 2023 letnik.
    • Ne seri klamf...   Prav tam sem šel z BTjcem, ki je imel zadaj kamp-prikolico pripeto. Pa sem dobil žulje edino na riti, ker je že od trajekta v Kamenarih šlo vse skupaj bolj po polžje pa vse do tistega "slavnega" mejnega prehoda Karasovići al kaj že je... Na rokah nisem dobil žuljev, ker sem imel tri otroke v avtu in si ga nisem mogel d***t med vožnjo, na podplatih tudi nisem dobil žuljev, ker nisem pešačil ampak sem se peljal, sklopke pa tudi nisem vohal. Pri dizel navoru se lahko pelješ tudi pri majhnih obratih, pa čeprav je v hrib in imaš 1300 kg težko kamp prikolico zadaj...
    • Tole ne bo držalo, ker gola fizika tega ne dovoli. Razlika med 100km/h in 130km/h je nekoliko več kot 60% višjs poraba. 90% energije v EV se uporablja za premagovanje zračnega upora in ker vemo, da se upor povečuje s kvadratom hitrosti to pomeni za 69% večji upor, ampak ker gre "le" 90% energije za premagovanje tega upora to pomeni cca 62% višjo porabo pri 130km/h kot pri 100km/h. V praksi to pomeni, da če EV pri 100km/h porablja 15kWh/100km, je poraba pri 130km/h preko 24kWh/100km. A vidiš razliko?   Ostalo pa ne bom komentiral, ker je vse v stilu "eye of the beholder".
    • Nisem zagovornik ne enega ne drugega, mi je pa zanimivo spremljat to temo in nekako te izgovore/skrbi/negativnosti/...   - Aja 100 eur ... bencin bi bil 200 ... to pa ni tok razlike  - Aha ok ... ampak vozis lahko pa samo 97 - Aha ... samo ker mas kabelj v prtlaznjiku ne mores gajbe pira not dat - Ja, ja ... sam ... a je kak elektricni v premium rdeci barvi - Kaj pa ce, ne pridem 2500km delec z enim tankom ker to delam 3* na dan. - Pa sami jajcki so jaz pa skoz minimalno 8 ljudi prevazam. - ...   Pac tko karkoli nekdo omeni, je takoj neka kontra  Pocasi me vse skupaj spominja na  mojo 13 letno hcer, ko vedno proba nek izgovor najt, ko ji kaj ukazes (se ucim, moram sobo pospravt, zakaj pa ti vcer nisi, ....) 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.