Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Haha, folk pač pretirava, to je podobno kot ima kmet xy hektarjev njive katera je vredna 20-50eur/hektar!, pol jo po možnosti občina spremeni v gradbeno/zazidljivo in on bi potem m2 prodajal po 200-300eur/m2....in sluzil na raji....

Napisano

Vse je na tvoji kalkulaciji, poznavanja trga in modelov ter odločitvi.

Žalostno pa je ker se večini danes ne da raziskovati, kaj pa šele pogajati za ceno. 

Dragi/e moji/e cena nikdar ni fiksna in zadnja!

 

Napisano

Temle hondašem se pa na čisto trga - tale epidemija jim je čisto zjebala zdravo pamet. 🤪

 

...avto je kot nov... haha ludaci

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

Temle hondašem se pa na čisto trga - tale epidemija jim je čisto zjebala zdravo pamet. 🤪

 

...avto je kot nov... haha ludaci

Kot nov, samo 20.let star....ccc, v smislu "jaz sem bil pred 20.leti tudi mlad😉😄"

Napisano
pred 12 minutami je gregc88 napisal:

glede na leta je kot nov ane... meni se ne zdi smešno, pač tako se reče...

je pa cena ja... smešnica

Na zunaj... sej baba k se nafrajha s pol kile pudra tud zgleda k "nova" pa pač ni.

  • Haha 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano

Moraš se zavedati da to ni avto za-te in da nerazumeš njegove uporabe, hkrati pa nimaš toliko da bi ga imel, kaj naj ti drugega rečem.

Poglej kako so cene klasikom čez noč zrasle, novodobnikom pa strmo padle.

Lep primer : do leta 2005 je bilo Zastav, Katrc, Bolhc in Wartburgov malo morje, folk jih je zanemarjal ter puščal na ulicah in vozil na odpade, danes pa jih izpod 5-10.000€ ne boš dobil.

Moj prvi avto je bil leta 2004 Fiat Croma zadnje generacije, 1993, ki sem jo seveda dobil zelo ugodno oziroma za tiste čase smešno poceni, 300.000sit, danes so zelo redke in jih ne dobiš pod 5000€, prva serija (1985-1990) pa primerki segajo tudi do 11.000€ v primeru da je v originalnem in brezhibnem stanju.

Veš kateri balkancar pa bo vedno držali ceno?

Napisano

dokler je povprasevanje je tud cena up..... kot bitkojni....

tomosi grejo z cenami v nebo... vcasih smo jih na odpad dal zdej pa na bolho za 200 e in se proda ..... čudn ja sm tko je

Napisano
Pravkar je gregc88 napisal:

dokler je povprasevanje je tud cena up..... kot bitkojni....

tomosi grejo z cenami v nebo... vcasih smo jih na odpad dal zdej pa na bolho za 200 e in se proda ..... čudn ja sm tko je

Bravo!

Si pogruntal vidim. 

A veš da so 121, 323, 626 in 929 že starodobniki?

Kmalu jim bo še Xedos prve generacije sledil.

Napisano

vem že dolg, zadnc sm enga komi dobu za male pare ko nov... v eni uri po objavi  sm ga sel iskat pa so  ze klical eni  in mu ponujal vec... jao to nmorš vrjet, sm komi dobu ok ceno pol  :D  

 

 

 

Napisano

image.png.241eff22e96a3d72873cff2ca68903f5.png

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)
pred 12 urami je gregc88 napisal:

vem že dolg, zadnc sm enga komi dobu za male pare ko nov... v eni uri po objavi  sm ga sel iskat pa so  ze klical eni  in mu ponujal vec... jao to nmorš vrjet, sm komi dobu ok ceno pol  :D  

 

 

 

Aja?

O katerem modelu to govoriva?

Želiš povedati da si z Zastavo doživel preporod?

Popravljeno od DonFelipe
Napisano
dne 9. 5. 2021 ob 11:25 je Jest napisal:

image.png.241eff22e96a3d72873cff2ca68903f5.png

Smo imeli eno ubogo zastavco doma (stric jo je imel) skoraj novo. Pregnila, da je prvi konc šel po svoje :D

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Kakšna smešnica od avta je to bila. 😄

Za tiste čase najboljša ZASTAVA.... 😀

Napisano
On 5/5/2021 at 1:31 PM, DonFelipe said:

Bravo!

Si imel tudi katerega od Hyundai modelov?

Pri nas doma smo imeli Pony s tremi in petimi vrati, predkratkim pa sem razmišljal o nabavi Galloper-ja

 

 

- Pony 1993 3 vratni 1.5 mašina, 80 konjen. Nam ni pil olja, je pa imel ful mehko vzmetenje. Če se prav spomnim, je bila to Mitsubishijeva 1.5 mašina, ki jo je HY malo povrtal....

- Lantra 1997 karavan 1.8, 130 konjev. od servisa do servisa prišel do minimuma olja. Dotakat načeloma ni bilo potrebno. Super za vozit, za tiste čase je odlično letel po cesti.

- Getz 2005, 5 vratni, 1.6 105 konjen. Odlična stvarca. Trenutno se še vozi, v tretjem lastništvu je ostal znotraj familije. Ni pil nič olja.

 

HY so se nenormalno malo kvarili. Niti Mazda, Ford, Alfa niso prišli po zanesljivosti v bližino njih. O VW raje ne bom pisal.

Nekje po 10 letih so se začele prve težave. Lantra je imela pri sedmih menja motorček za tekočino za šipe, drugega do 10 let ni bilo tudi tu.

Vse informacije so moje in ne plod gostilniških debat.

 

Mama imela od tega Pony-ja in Getza, sedaj po vmesnih mukah s Polotom, gleda nazaj vzhodnjake in HY je tudi med opcijami.

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)
pred 29 minutami je Bini napisal:

Za tiste čase najboljša ZASTAVA.... 😀

Ma smo bili bogi. Drugi po Evropi so se vozili takrat v Toyotah, Mazdah  in bmw-jih, mi pa v zastavah, moskvičih, škodah  in trabantih. In še prepričevali so nas, da je to najboljše. Ameri pa so se delali norce iz naših yugotov celo v filmih.😄

Je pa bila zastava zanimiv avto. Si imel vsak vikend za šraufat kaj na njej. Če nič drugega, si moral vsako leto zamenjati manšete polosovin, ki so se razpadle. Nikoli ni bilo dolgčass temi avtki. Če si naredil 120Kkm z njo, si bil že car. 🤪

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Od Zastav so zelo cenjene in iskane mediteranke (jo je imel sosed) in pa tiste z močnejšim 1.3 motorjem. 50+kW se mi zdi, Super al nekaj takega.

Je pa moja sedaj pokojna soseda kupila stojadinko. Čisto novo. Jaz takrat niti še v osnovno šolo nisem hodil. Noov pripeljali domov, zaprli v garažo. Nikomur ni pustila voziti, ona pa tudi ni imela vozniškega dovoljenja. In tako je pred nekaj leti sosed, njen sin, potegnil ven stojko in je bila samo za na deponijo. Stanje na števcu pa 0,00000km :D

  • Haha 3
  • Začuden 1
  • Žalosten 1
Napisano
Pred eno uro je godlike napisal:

 

 

- Pony 1993 3 vratni 1.5 mašina, 80 konjen. Nam ni pil olja, je pa imel ful mehko vzmetenje. Če se prav spomnim, je bila to Mitsubishijeva 1.5 mašina, ki jo je HY malo povrtal....

- Lantra 1997 karavan 1.8, 130 konjev. od servisa do servisa prišel do minimuma olja. Dotakat načeloma ni bilo potrebno. Super za vozit, za tiste čase je odlično letel po cesti.

- Getz 2005, 5 vratni, 1.6 105 konjen. Odlična stvarca. Trenutno se še vozi, v tretjem lastništvu je ostal znotraj familije. Ni pil nič olja.

 

HY so se nenormalno malo kvarili. Niti Mazda, Ford, Alfa niso prišli po zanesljivosti v bližino njih. O VW raje ne bom pisal.

Nekje po 10 letih so se začele prve težave. Lantra je imela pri sedmih menja motorček za tekočino za šipe, drugega do 10 let ni bilo tudi tu.

Vse informacije so moje in ne plod gostilniških debat.

 

Mama imela od tega Pony-ja in Getza, sedaj po vmesnih mukah s Polotom, gleda nazaj vzhodnjake in HY je tudi med opcijami.

Geckoti so res stroji, pri nas pri hisi je eden od novega in bo novembra 15 let star s 170.000km na stevcu. !.4 motor se lepo pelje, poraba pa le okrog 6 litrov mesanih ciklov. Doslej na njem menjan 2 x akumulator in pa gibljiva cev izpuha, TO JE PA TO. Stroj za takratnih 10000 EUR, tako trpeznih pomoje ne delajo vec.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Res in vzhodnjaki postajajo bolj zanesljivi od ostalih, kar pa ni čudno saj so to preverjeni modeli in licenčne kopije teh katere jih proizvajajo več let.

Zanimivo da v Sloveniji ni več ponudbe kar se tega tiče, sploh pa ni ruskih modelov z izjemo Nive

Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Ma smo bili bogi. Drugi po Evropi so se vozili takrat v Toyotah, Mazdah  in bmw-jih, mi pa v zastavah, moskvičih, škodah  in trabantih. In še prepričevali so nas, da je to najboljše. Ameri pa so se delali norce iz naših yugotov celo v filmih.😄

Je pa bila zastava zanimiv avto. Si imel vsak vikend za šraufat kaj na njej. Če nič drugega, si moral vsako leto zamenjati manšete polosovin, ki so se razpadle. Nikoli ni bilo dolgčass temi avtki. Če si naredil 120Kkm z njo, si bil že car. 🤪

 

Ampak je pa Tito Amerikance 2x nasral, da so uvozli konkretno število yugov takrat  :D

Napisano
pred 1 minuto je Deeyan napisal:

 

Ampak je pa Tito Amerikance 2x nasral, da so uvozli konkretno število yugov takrat  :D

Aja?
Ampak marsikdo ne-ve da je bila Florida jugoslovanska verzija Citroena ZX z minimalno opremo

Napisano
pred 1 minuto je DonFelipe napisal:

Aja?
Ampak marsikdo ne-ve da je bila Florida jugoslovanska verzija Citroena ZX z minimalno opremo

Florida je bil takrat pom od posla. Prodajali so Američanom te avte po 3-4 jurje $, izgubo pa pokrivali na domačih kupcih. Se spomnim, da, so takrat naši vrli komunisti to oznanjali kot posel stoletja. 🤣

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Samo to niso za smrtnike. To so All terrain gume.
    • Sem hotel že nekaj časa nazaj vprašat, pa mi je vedno ušlo iz glave oz. mogoče celo neumno vprašanje. Recimo ADAC testi so letos potekali na teh dimenzijah - 205/55 R16 in 215/55 R17. Kaj to pomeni za mene, ko vozim R19 gume? Ali so testi še vedno relavantni z temi ocenami? Pač, lahko se karakteristike morda spremenijo z širino in tem, ane...🤔
    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.