Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 9 minutami je DonFelipe napisal:

Aja?
Ampak marsikdo ne-ve da je bila Florida jugoslovanska verzija Citroena ZX z minimalno opremo

zastava-yugo-xx.1440696144.jpg.e.960px.j
AVTO.FINANCE.SI

V Jugoslaviji skoraj nismo mogli brez njega, za to je poskrbel predvsem komunistični režim. Američani, ki so ga spoznali pet let pozneje, pa se...

 

Napisano
pred 6 urami je Alex napisal:

Ma smo bili bogi. Drugi po Evropi so se vozili takrat v Toyotah, Mazdah  in bmw-jih, mi pa v zastavah, moskvičih, škodah  in trabantih. In še prepričevali so nas, da je to najboljše. Ameri pa so se delali norce iz naših yugotov celo v filmih.😄

Je pa bila zastava zanimiv avto. Si imel vsak vikend za šraufat kaj na njej. Če nič drugega, si moral vsako leto zamenjati manšete polosovin, ki so se razpadle. Nikoli ni bilo dolgčass temi avtki. Če si naredil 120Kkm z njo, si bil že car. 🤪

 

Hmm, ne vem sicer kje si ti živel, ampak moskvičev in trabantov je bilo pri nas strašno malo oziroma celo ni bilo omembne vredno. Ne vem zakaj nisi omenil Katrce, Renault 12, 16 in 18, Spačka/Dijana, Golfa (TAS), Opla Kadetta (IDA), Austin... al pa Lada, Bolhca.

 

Za tiste čase Zastava ni bila tako slabša od ekvivalentnih Fiatov je pa seveda za danes to res polom in normalno, če pošlješ v ZDA model, ki je temeljil na vsaj 10 let stari tehnologiji, da to se pač na izzide in sploh, da je tam moral tekmovati s Hyundai Ponyem, tud ni glih bilo v prid. Reševala ga je le nizka cena.

 

 

Je pa razlika v tem, da svoje čase je bil recimo Jugo, deklica za vse. S 45KM (903ccm) motorjem so ljudje vozili na morje 4 ljudi, poln avto pa še zadi prikolica in gor manjša jadrnica. Ja in pol so se čudili, da je šla sklopka. Probaj danes na Getza al pa Yarisa, Polota, nabasat polno pa zadi priklopit še 500-600kg prikloico in parkrat spelat v klanec pa da vidimo ali bo sklopka zdržala.

 

Težko je današnje čase primerjat, ker večina svoje avte danes niti pod razno ne uporablja tako ekstremno kot takrat, da pa o kvaliteti takratnih cest napram današnim sploh ne začnem debate.

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano
pred 18 minutami je Boss napisal:

 

Hmm, ne vem sicer kje si ti živel, ampak moskvičev in trabantov je bilo pri nas strašno malo oziroma celo ni bilo omembne vredno. Ne vem zakaj nisi omenil Katrce, Renault 12, 16 in 18, Spačka/Dijana, Golfa (TAS), Opla Kadetta (IDA), Austin... al pa Lada, Bolhca.

 

Za tiste čase Zastava ni bila tako slabša od ekvivalentnih Fiatov je pa seveda za danes to res polom in normalno, če pošlješ v ZDA model, ki je temeljil na vsaj 10 let stari tehnologiji, da to se pač na izzide in sploh, da je tam moral tekmovati s Hyundai Ponyem, tud ni glih bilo v prid. Reševala ga je le nizka cena.

 

 

Je pa razlika v tem, da svoje čase je bil recimo Jugo, deklica za vse. S 45KM (903ccm) motorjem so ljudje vozili na morje 4 ljudi, poln avto pa še zadi prikolica in gor manjša jadrnica. Ja in pol so se čudili, da je šla sklopka. Probaj danes na Getza al pa Yarisa, Polota, nabasat polno pa zadi priklopit še 500-600kg prikloico in parkrat spelat v klanec pa da vidimo ali bo sklopka zdržala.

 

Težko je današnje čase primerjat, ker večina svoje avte danes niti pod razno ne uporablja tako ekstremno kot takrat, da pa o kvaliteti takratnih cest napram današnim sploh ne začnem debate.

 

Saj smo dali vsi te katrce, amije in zastave takrat skozi. 

Je pa imel moj sosed, ki je bil zaposlen na vojaškem odseku preko političnih vez novega, rumenega minija z črno streho. Kako smo mu bili fouš. 

 

 

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Florida je bil takrat pom od posla. Prodajali so Američanom te avte po 3-4 jurje $, izgubo pa pokrivali na domačih kupcih. Se spomnim, da, so takrat naši vrli komunisti to oznanjali kot posel stoletja. 🤣

 

Ne, Floride niso prodajali za 4 jurje, to so prodajali Yugote. Florida, navkljub imenu ni prišla v ZDA in so jo prodali vse skupaj le v 30.000 primerkih. Večino za to je bilo krivo, da od začetka razvoja, do prvih izdelkov je preteklo preveč časa in bi morala biti predstavljena že sredi osemdesetih in ne šele na koncu osemdesetih. Ker je bila mišljena kot vsejugoslovanski avto so dele izdelovali povsod po Jugi in ravno takrat je Juga razpadla tako, da so zelo počasi spravili spet proizvodnjo v tek. Potem pa še vojna in konec devedesetih še NATO intervencija ter bombardiranje fabrke.

 

Enostavno ta avto pač ni imel sreče in se je postaral še predno se je resna proizvodnja sploh začela. Če bi  dejansko prišel pravočasno na trg nekje okoli leta 1985 oziroma vsaj 1986, ko je bila predstavljana na Beograjskem avto sejmu, kot je bilo sprva mišljeno bi bil za tiste čase bomba. Tako pa se je pisalo šele leto 1990, ko so dejansko začeli spravljati zadevo v izvoz.

 

Tako jo je predstavil Tiff Needell, ko je bil še v Top gear-u.

 

 

33112_1.png

Napisano
pred 18 minutami je Alex napisal:

Saj smo dali vsi te katrce, amije in zastave takrat skozi. 

Je pa imel moj sosed, ki je bil zaposlen na vojaškem odseku preko političnih vez novega, rumenega minija z črno streho. Kako smo mu bili fouš. 

 

Ja naša dva soseda (en levo od nas, drug desno ) sta bila oba obrtnika, en kamnosek, drugi pa livar in sta v sedemdesetih in osemdesetih dobesedno tekmovala kdo bo mel boljši avto. Tako smo lahko gledali Ford Caprija, Opel Manto, BMW E28 (seria 5), pol je en uvozu Corrvetto C3 stingray iz ZDA itd itd. Vmes so bili Miniji, razne mečke, Audiji, celo Porsche. Nakar je v začetku devedesetih kamnosek umrl in se je tekma nehala. Livar je 1991 in 1992 kupil še Golfa II dizel in Mercedesa 190. Nato ni kupil noben avto več, do leta 2017, ko je umrl star 95 let.

 

Tko, da glej, kdor je imel denar se je sprdaval kolikor se je hotel tud v jugi pa noben od njiju ni bil v KPJ. Tako kot je danes, tist, k ma dnar lahko tudi kupuje avte za 100kEUR ostali pa jih pač ne moremo. Ni neke bistvene razlike. Razlika je le v toliko, da danes so dobri tudi najcenejši avti in da razlika v kvaliteti med cenejšimi in strašno dragimi ni tako velika kot je bila 30-40 let nazaj

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

 

Ja naša dva soseda (en levo od nas, drug desno ) sta bila oba obrtnika, en kamnosek, drugi pa livar in sta v sedemdesetih in osemdesetih dobesedno tekmovala kdo bo mel boljši avto. Tako smo lahko gledali Ford Caprija, Opel Manto, BMW E28 (seria 5), pol je en uvozu Corrvetto C3 stingray iz ZDA itd itd. Vmes so bili Miniji, razne mečke, Audiji, celo Porsche. Nakar je v začetku devedesetih kamnosek umrl in se je tekma nehala. Livar je 1991 in 1992 kupil še Golfa II dizel in Mercedesa 190. Nato ni kupil noben avto več, do leta 2017, ko je umrl star 95 let.

 

Tko, da glej, kdor je imel denar se je sprdaval kolikor se je hotel tud v jugi pa noben od njiju ni bil v KPJ. Tako kot je danes, tist, k ma dnar lahko tudi kupuje avte za 100kEUR ostali pa jih pač ne moremo. Ni neke bistvene razlike. Razlika je le v toliko, da danes so dobri tudi najcenejši avti in da razlika v kvaliteti med cenejšimi in strašno dragimi ni tako velika kot je bila 30-40 let nazaj

Res je. Dan danes skoraj ni več slabega avta kot so bili takrat. Že avti za deset jurjev so danes dobri. Ne, ta model z minijem ni bil privatnik, pač pa je imel dobro plačano, politično državno sužbo. Njegov stari je bil stari, prekaljeni udbovec in je seveda jasno, da se je že kot mulc prepucaval z razno raznimi dragimi avti.Imel je pa končano poklicno triletni šolo. In še to je moral ukrepati njegov stari, da jo je sploh "naredil". Ja, tako se je prišlo do dobro lih avtov in bajt takrat. Lepi časi.... za izbrance. 🤗

 

 

Napisano
Pravkar je Boss napisal:

A danes je pa kaj drugače :nevem:

Ni.. še vedno imajo sinovi nekdanjih veljakov dobro plačane službe. 🤗

 

 

Napisano
pred 17 minutami je DonFelipe napisal:

In ostali ''nemški'' sveti trojici, ki drugega ne poznajo

 

Ko pa že omenjate Ukrajino in Rusijo ste pozabili na Zaporožce in Tavrie.

Eden se prodaja...

Zaporožec

Kaj pa kraljica VOLGA? :)

  • Všeč 1
  • Začuden 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
Pravkar je Z M A J napisal:

Kaj pa kraljica VOLGA? :)

Bravo. 

Samo pri nas jih nažalost, razen par Moskvičev po Ljubljani (takrat še ni bila Zokiland) žal ne boš videl.

Tisti ki so jih imeli pa so jih vglavnem prodali.

Napisano

V jugi je bila javna skrivnost, da je vsakdo lahko iz tujine pripeljal/uvozil avto v YU brez carine z 31.12. na 01.01.

Napisano
pred 37 minutami je Damijani napisal:

V jugi je bila javna skrivnost, da je vsakdo lahko iz tujine pripeljal/uvozil avto v YU brez carine z 31.12. na 01.01.

In zato so jih mnogi prikrivali oziroma skrivali v garažah, Renault/Opel ipd... pa so jih izdelovali licenčno

 

A teh se spomnite? Včasih jih je bilo pri delih na cesti in na gradbiščih kar nekaj

1076928.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda E2200 , letnik:0,2599 EUR :: www.Avto.net ::

 

1031027.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda E2200 , letnik:1999,2600 EUR :: www.Avto.net ::

 

Napisano

Mikavna zadeva za tole ceno. Ob tej motorni moci in varcnosti, bi pa tudi na Naftarja pristal, hehe

 

1030152.jpg
WWW.AVTO.NET

Mercedes-Benz SLK-Razred CABRIO-250-CDI-AVT-204KM-USNJE-LED-NAVI-TEMP-18COL, letnik:2013,18335 EUR :: www.Avto.net ::

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 39 minutami je Z M A J napisal:

Mikavna zadeva za tole ceno. Ob tej motorni moci in varcnosti, bi pa tudi na Naftarja pristal, hehe

 

1030152.jpg
WWW.AVTO.NET

Mercedes-Benz SLK-Razred CABRIO-250-CDI-AVT-204KM-USNJE-LED-NAVI-TEMP-18COL, letnik:2013,18335 EUR :: www.Avto.net ::

 

super avto, samo kaj ko vse, ampak res vse pokvari pri takem avtu oznaka CDI :), tak tipa avta enostavno ne more biti dizel, pika! :) 

  • Všeč 1
  • Hvala 3
Napisano

Alex ne tega brat... se strinjam, kabrio res ne sme biti dizel in tukaj ni kaj za dodat. Ker to je fun car in tukaj poraba ni glih pomembna - raje enga turbaka al pa V6.

33112_1.png

Napisano
pred 2 minutama je Boss napisal:

Alex ne tega brat... se strinjam, kabrio res ne sme biti dizel in tukaj ni kaj za dodat. Ker to je fun car in tukaj poraba ni glih pomembna - raje enga turbaka al pa V6.

Saj midva Boss nisva zagrizena pristaša dizlov, se mi zdi. Ampak, če že benzinar, potem je zaželeno, da je dobro krmljen in z veliko konji in velikoooo navora. Vse ostalo so mlinčki. Zato pa raje dizel, ko se vsaj približno nekaj zgodi, ko daš gas, razen tuljenja motorja pri mlinčkih.🤗

 

 

Napisano
pred 8 minutami je Alex napisal:

Saj midva Boss nisva zagrizena pristaša dizlov, se mi zdi. Ampak, če že benzinar, potem je zaželeno, da je dobro krmljen in z veliko konji in velikoooo navora. Vse ostalo so mlinčki. Zato pa raje dizel, ko se vsaj približno nekaj zgodi, ko daš gas, razen tuljenja motorja pri mlinčkih.🤗

se strinjam, takle merđo bi moral biti V6 in vsaj 300km, če bi bil bencinar, vse ostalo je brez veze :)

Napisano

S temi Mazdinimi kamiončki nimaš kaj zgrešiti.

Škoda da je ta končala tu :

1027373.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda B-2500 , letnik:1999,0 EUR :: www.Avto.net ::

 

Motor primeren za minibager :

 

1046441.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda B-2500 , letnik:2000,0 EUR :: www.Avto.net ::

 

Malo čuden roadster je to z dizel motorjem.

Ampak, a ste porajtali da je sedaj prvič v zgodovini dizel dražji od bencina?

 

 

Napisano

Tule me pa ful zmotijo platisca, ki so totalno disproporcionalna glede na vozilo

 

1037321.jpg
WWW.AVTO.NET

BMW serija 3: 325Ci Cabrio, letnik:2005,7500 EUR :: www.Avto.net ::

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ja, malo čudno je vse skupaj.

Vprašanje kakšna je optika podvozja in stanje spodaj.

Izgleda lepo ušminkan, samo vprašanje koliko vložka bi bilo potrebno. 

Prijateljsko, moraš imeti najmanj še enkrat toliko na rezervi.

A ne bi raje kakšno novejšo 6ko ali Toyoto vzel za ta denar?

Napisano

Meni so pa všeč ta platišča , taka imajo novi BMW-ji. Meni avto ni neki......☹️

Napisano
pred 51 minutami je Z M A J napisal:

Tule me pa ful zmotijo platisca, ki so totalno disproporcionalna glede na vozilo

 

1037321.jpg
WWW.AVTO.NET

BMW serija 3: 325Ci Cabrio, letnik:2005,7500 EUR :: www.Avto.net ::

 

Platišča je še najlažje zamenjati, če vse ostalo štima.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Samo to niso za smrtnike. To so All terrain gume.
    • Sem hotel že nekaj časa nazaj vprašat, pa mi je vedno ušlo iz glave oz. mogoče celo neumno vprašanje. Recimo ADAC testi so letos potekali na teh dimenzijah - 205/55 R16 in 215/55 R17. Kaj to pomeni za mene, ko vozim R19 gume? Ali so testi še vedno relavantni z temi ocenami? Pač, lahko se karakteristike morda spremenijo z širino in tem, ane...🤔
    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.