Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Razen pravočasne menjave olja, si jst po prebranem na forumu ne delam večjih preglavic z AT opcijo. Bomo pa videli kaj bo, ko se bodo bližali "problematični" kilometri, torej 100k+ pred kterimi jst mislim nardit vsaj delno menjavo (torej izpust in dolivanje).

 

Nimamo te kaj prepričevat, priporočam ti, da greš in se v salonih dogovoriš za testno vožnjo obeh motorjev G165 z ročnim in G194 z avtomatskim in se sam odločiš, kaj ti bolj ustreza. Jst sem ravno po tem testu enoznačno vedel, da kaj druga kot G194 zame ni prišlo v poštev (aja če nimajo šestke, probaj vsaj CX-5 tako sem probal jst, ker šestke G194 ni blo nikjer za probat).

 

 

Napisano

AT je ob redni menjavi olja neuničljiv. Zdaj g165 definitivno ne AT, ce pa izbiras med g165 in g194 izberi raje g194 AT. 

Upam pa da se nisi vstrasil tvojega dizla 175 ker se nimas zakaj ce ga lepo vzdrzujes se nimas kaj bat, tistih par dodatnih stvari pa uredis preventivno in si miren. Komaj se ti je avto prav vteke pa bi ga menjal.

Napisano
pred 8 minutami je Janez007 napisal:

Zaenkrat je BP. Tistih nekaj par stvari, ki vsaka stane borih nekaj 1.000 € (sklopka, turbina, injektorji, ... veriga, DPF, ...), me itak ne skrbi, ker bodo nastopile čez nekaj let :) . Bolj je razlog, da smo obremenjeni, da avto ni za kratke mestne vožnje. 

Jaz sem z prejšnjim mercesesom delal dnevne relacije 8km enkrat tedensko pa sem se v mb iz ptuja peljal po avtocesti pa nisem nikoli imel probleme z dpf. @Janez007 ne obremenjuj se predcasno vse bo ok 😉

Napisano (urejeno)
dne 22. 6. 2021 ob 17:40 je scania napisal:

Jaz sem z prejšnjim mercesesom delal dnevne relacije 8km enkrat tedensko pa sem se v mb iz ptuja peljal po avtocesti pa nisem nikoli imel probleme z dpf. @Janez007 ne obremenjuj se predcasno vse bo ok 😉

👍

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Mazda vseeno ni Mercedes :) 

 

Itak se obremenjujem, ker imam trenutno preveč časa in berem o tehničnih težavah M6 in gledam oglase (kurim lanski dopust) in skoraj bi danes kupil avto :jupiii:. In se nekaj dogaja. Še vedno mi je zanj žal - za 21.700 € + 800€ stroškov, torej skupaj 22.500 € bi dobil kristal rdečo M6 G165 karavan, letnik 2019/10, ročni menjalnik, 35.000 km, 19" + 17" platišča z zimskimi gumami. Še naprej gledam, sedaj sem že pri 25.000 € + uvozni stroški, za eno leto stare z nekaj 1.000 km. :rolleyes:

Par dni, pa me bo verjetno minilo. 😁

G165 in d175 nemores primerjat, bos razocaran ker g165 je bolj za lezerno voznjo. Upam da te bo minilo ker pp moje bi naredil bedarijo, sploh ce gre vredu in nimas nobenih tezav. Glede tezav pa ima vsak avto nekaj za cisto vsakega bos kaj nasel, raje beri kaj drugega 😉

Napisano (urejeno)
pred 56 minutami je scania napisal:

G165 in d175 nemores primerjat, bos razocaran ker g165 je bolj za lezerno voznjo. Upam da te bo minilo ker pp moje bi naredil bedarijo, sploh ce gre vredu in nimas nobenih tezav. Glede tezav pa ima vsak avto nekaj za cisto vsakega bos kaj nasel, raje beri kaj drugega 😉

Saj ležerna tiha vožnja je najlepša :) 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 9 minutami je Janez007 napisal:

Saj ležerna tiha vožnja je najlepša :) 

Upam da te mine ta norija v par dneh. Lahko ti pa posljem gradivo o avtomatskih menjalnikih pa nastudiras zadevo, bo bolje 😉

Napisano
pred 8 minutami je Janez007 napisal:

Sodelavec je kupil Forda S-maxa avtomatika, in potem 3 leta prisegal na avtomatika, da nikoli ne gre nazaj, dokler se mu ni pri cca 190.000 km na počitnicah nekaj zataknilo. Prvo popravilo 1.200€, drugo popravilo 1.500€, potem je avto 1 mesec stal v delavnici, ko so po celi Evropi iskali rabljenega,...  Podobno zgodbo sem slišal z Audijevim avtomatskim menjalnikom - strošek 4.500 €. 🥴

 

Ti sanjaš te tisoče €. 🤣 Vozi avto in uživaj, kot ti je predlagal že scania. Raje preberi kak dober roman namesto, da si kravžlaš možgančke z "kaj bo, če bo". 😉

  • Všeč 4
  • Haha 1

 

 

Napisano
pred 46 minutami je Janez007 napisal:

Sodelavec je kupil Forda S-maxa avtomatika, in potem 3 leta prisegal na avtomatika, da nikoli ne gre nazaj, dokler se mu ni pri cca 190.000 km na počitnicah nekaj zataknilo. Prvo popravilo 1.200€, drugo popravilo 1.500€, potem je avto 1 mesec stal v delavnici, ko so po celi Evropi iskali rabljenega,...  Podobno zgodbo sem slišal z Audijevim avtomatskim menjalnikom - strošek 4.500 €. 🥴

 

To so pa powershifti s-tronici in dsg. Za mene je pravi avtomatik tiptronic in mi je vseeno če prestavlja enkrat počasnej je pa ziher

Napisano
pred 48 minutami je Janez007 napisal:

Sodelavec je kupil Forda S-maxa avtomatika, in potem 3 leta prisegal na avtomatika, da nikoli ne gre nazaj, dokler se mu ni pri cca 190.000 km na počitnicah nekaj zataknilo. Prvo popravilo 1.200€, drugo popravilo 1.500€, potem je avto 1 mesec stal v delavnici, ko so po celi Evropi iskali rabljenega,...  Podobno zgodbo sem slišal z Audijevim avtomatskim menjalnikom - strošek 4.500 €. 🥴

 

Fordovi novejši avtomatski menjalnik (ne Aisin) so zelo občutljivi, kar se servisiranja tiče. Če zanemariš par servisov si lahko na hitro ob menjalnik. Žal.

 

Mene pa ravno mika, če bo potreba po večjem avtu da bi na kakega s-maxa oko vrgel. Ga ima žlahtnik že lep čas in nobenga izrednega popravila.

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
dne 22. 6. 2021 ob 21:11 je FuManchu napisal:

Fordovi novejši avtomatski menjalnik (ne Aisin) so zelo občutljivi, kar se servisiranja tiče. Če zanemariš par servisov si lahko na hitro ob menjalnik. Žal.

 

Mene pa ravno mika, če bo potreba po večjem avtu da bi na kakega s-maxa oko vrgel. Ga ima žlahtnik že lep čas in nobenga izrednega popravila.

 

S-max je eden bolj posrečenih avtov. 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 14 minutami je Janez007 napisal:

Ja se strinjam, S-max je eden bolj posrečenih avtov. 

Meni se najbolj dopade prva generacija. Tak posebnež je v dobrem pomenu besede:bravo:

N7rRRL1.jpg

Napisano
Mazda vseeno ni Mercedes  
 
Itak se obremenjujem, ker imam trenutno preveč časa in berem o tehničnih težavah M6 in gledam oglase (kurim lanski dopust) in skoraj bi danes kupil avto :jupiii:. In se nekaj dogaja. Še vedno mi je zanj žal - za 21.700 € + 800€ stroškov, torej skupaj 22.500 € bi dobil kristal rdečo M6 G165 karavan, letnik 2019/10, ročni menjalnik, 35.000 km, 19" + 17" platišča z zimskimi gumami. Še naprej gledam, sedaj sem že pri 25.000 € + uvozni stroški, za eno leto stare z nekaj 1.000 km. :rolleyes:
Par dni, pa me bo verjetno minilo. 
Vzemi mojo cx5 awd g160 :)
Napisano

Mal neumesna, sam morem napisati, da sem se za dobro jutro iz srca nasmeljal pri prebiranju debate o limuzinah in karavanih, škoda da se je zaključila, zmagala je pa pripomba o češki prikolici 😂

  • Všeč 3
  • Haha 1
Napisano
pred 49 minutami je ignacij napisal:

Mal neumesna, sam morem napisati, da sem se za dobro jutro iz srca nasmeljal pri prebiranju debate o limuzinah in karavanih, škoda da se je zaključila, zmagala je pa pripomba o češki prikolici 😂

Ja prave face ste, pa ja vsak ve kaj je za njega naj, naj.... :whatever:

Napisano
On 6/22/2021 at 9:16 PM, Janez007 said:

Ja se strinjam, S-max je eden bolj posrečenih avtov. 

Ogrevana sprednja šipa, s senzorjem za dež... 1800€ 😄 To pa že enga avtomatika popraviš 😈

  • Všeč 2
  • Začuden 1
Napisano
dne 22. 6. 2021 ob 21:06 je scania napisal:

To so pa powershifti s-tronici in dsg. Za mene je pravi avtomatik tiptronic in mi je vseeno če prestavlja enkrat počasnej je pa ziher

 

Kaj pa imaš kak info glede avtomatika v Audi S6 C7 baje je kao DSG, RS6 C7 pa ima klasični automatik. 

Kake težave pri S6 automatu?? Kolk je  vzdržljiv? 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
 
Kaj pa imaš kak info glede avtomatika v Audi S6 C7 baje je kao DSG, RS6 C7 pa ima klasični automatik. 
Kake težave pri S6 automatu?? Kolk je  vzdržljiv? 
Oj, se pridružujem vprašanju. Kaj ma pa allroad a6 notr?
Napisano
Pred eno uro je Aless napisal:

 

Kaj pa imaš kak info glede avtomatika v Audi S6 C7 baje je kao DSG, RS6 C7 pa ima klasični automatik. 

Kake težave pri S6 automatu?? Kolk je  vzdržljiv? 

Koliko gledam imata oba 09e menjalnik kar je 6hp26 od zf. Dober menjalnik, klasicen tiptronic

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
pred 21 minutami je scania napisal:

Meni je zunaj zlo lep, sredinska konzola v notranjosti pa mi ni glih po godu

 

Ja, pri fordu se mi zdi, da so sli z notranjostjo korak nazaj, proti prejsnjim modelom. Ko sm kupoval 6ko sem gledu tut Mondeote, ampak se not nikakor nebi dober pocutu, prov dolgocasno je vse skupi, prejsnji mi je bil not velik bolj usec. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
    • Pogubljen ameriški bombnik v objemu slovenskih gora | 24ur.com WWW.24UR.COM Suh sneg je škripal pod nogami, na lase in brado so se lepili beli kristali, ko je začela četica pohodnikov v mrzlem novembrskem jutru gaziti...  
    • Sej vemo kaj ga je zmotil...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.