Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Preveč je avt z premalo konji:D

Še prehiteti ne moreš kamion ali traktor. Potem pa cincajo zadaj in narod delajo živčen za njim. 

 

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 4 urami je Shrek napisal:

Ne vem, no...a ste na dirkah, al kaj. 120 konjev ima moja 17 let stara diesel, pa se povsod pripelljem. Da pa 145 konjev ni dovolj za NORMALNEGA človeka, pol pa ne vem, kaj. 

120 dizelskih konjev imaš pri 2000 obratih, teh 145 pa šele na koncu mal pred blokado tam nekje pri 6000 obratih. Ker večina ne vozi kot na dirkah z obrati do blokade imaš realno v uporabi le tam okoli 100 konjev in to je pač pol občutek mrtvega kljuseta. Žal.

 

Drugač je pa v opisu tolk laži, da sem kar nehal brat, ker če folk misli prodajat stvari tako da zavaja naj jih kar ima. Pa cena novega je bila 25kEUR in teli bi radi avto, ki je star tri leta prodajlai po isti ceni. Ma norci res.

33112_1.png

Napisano

Pol pa že... Tud tistih 100 konjev je dost. Se pravi, da ima moja 165 dejanskih 122 konjev. No, jaz imam teh 122 konjev dovolj... 

Napisano (urejeno)

Ti deklarirani kW so nekaj podobnega kot pri audio ojačevalcih W. So zavajajoči in so del marketinga. 

Mazda G145 ima praktično enako (uporabno oz. neuporabno 😁) moč kot G165. Pri 2.000 obratih imata obe 50 KM, pri 3.500 obe 100 KM. Morda kakšno KM razlike. In kdo vozi Mazdo pri več kot 5.000 obratih?

 

Skratka G145 je praktično enako G165. Razlika je predvsem v naboru možne opreme.

 

Iz spodnjih grafov vidimo, da bi bil tudi G120 čisto OK za Mazdo 6, kot je bil 30 let star Mazdin 2.0 motor s 117 KM v Mazdi 626.

 

image.thumb.png.27c6cf027d2bb15b7d475cc59e90115b.png

 

image.thumb.png.8aa96650778fc3be7d1478caeda4c47a.png

 

image.thumb.png.28939732e8382c88ca07db6ec3c06cae.png

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 39 minutami je Janez007 napisal:

Ti deklarirani kW so nekaj podobnega kot pri audio ojačevalcih W. So zavajajoči in so del marketinga. 

Mazda G145 ima praktično enako (uporabno oz. neuporabno 😁) moč kot G165. Pri 2.000 obratih imata obe 50 KM, pri 3.500 obe 100 KM. Morda kakšno KM razlike. In kdo vozi Mazdo pri več kot 5.000 obratih?

 

Skratka G145 je praktično enako G165. Razlika je predvsem v naboru možne opreme.

 

Iz spodnjih grafov vidimo, da bi bil tudi G120 čisto OK za Mazdo 6, kot je bil 30 let star Mazdin 2.0 motor s 117 KM v Mazdi 626. Sem jo imel in je šla podobno zadovoljivo kot G165. :) Kaj več pa ne. 😔

 

image.thumb.png.27c6cf027d2bb15b7d475cc59e90115b.png

 

image.thumb.png.8aa96650778fc3be7d1478caeda4c47a.png

 

image.thumb.png.28939732e8382c88ca07db6ec3c06cae.png

:bravo: :zoom-zoom:

Napisano
pred 5 urami je Janez007 napisal:

Ti deklarirani kW so nekaj podobnega kot pri audio ojačevalcih W. So zavajajoči in so del marketinga. 

Mazda G145 ima praktično enako (uporabno oz. neuporabno 😁) moč kot G165. Pri 2.000 obratih imata obe 50 KM, pri 3.500 obe 100 KM. Morda kakšno KM razlike. In kdo vozi Mazdo pri več kot 5.000 obratih?

 

Skratka G145 je praktično enako G165. Razlika je predvsem v naboru možne opreme.

 

Iz spodnjih grafov vidimo, da bi bil tudi G120 čisto OK za Mazdo 6, kot je bil 30 let star Mazdin 2.0 motor s 117 KM v Mazdi 626. Sem jo imel in je šla podobno zadovoljivo kot G165. :) Kaj več pa ne. 😔

 

image.thumb.png.27c6cf027d2bb15b7d475cc59e90115b.png

 

image.thumb.png.8aa96650778fc3be7d1478caeda4c47a.png

 

image.thumb.png.28939732e8382c88ca07db6ec3c06cae.png

Dejansko se vozijo benzinarji večino časa s 50 konji. :aaaaa:

Zato delajo kolone v klancih. 

In mi niste verjeli. 🤗

 

 

Napisano

Kako poreže krivuljo pri 120 in 145 motorju 🤔 . Očitno je res to samo zadušen motor, drugače pa isti kot 165KM. Je pa res, da si dost omejen z izbiro opreme pri švohnejšem motorju :( 

Napisano

Zanimivo. Se pravi, da samo mazdini bencinski motorji delajo gužvo na cesti...

Pa krivulja je tudi najslabša...slabša od ostalih znamk avtov... 

E, je mazda to opazila in prenehala delat zanič avte. Dela samo dobre diesel motorje... 

Napisano (urejeno)

Evo pa še krivulja za CD175 - pri obratih, pri katerih običajno vozimo, to je 1.500-3.000 je moči približno 2x toliko. Torej Mazda dizel je v praksi 2 x močnejši od bencinarja🤔 In to se tudi še kako čuti pri vožnji. Deklarirani podatki pa so zavajajoči, bolj pošteno bi bilo, da bi se oglaševala moč pri na primer 3.000 obratih, potem bi CD175 imela 165 KM, G165, G145 in G120 pa zgolj 85 KM.

 

image.thumb.png.a7ade70bf3bef79cd2ebc9606a451606.png

Popravljeno od Janez007
Napisano

Kaj kaj, kdo vozi bencinarko na 6k rpm? Jst jo, veš kolk fajn zapoje pr teh obratih. Poezija za ušesa!

Poslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk

Napisano
pred 6 minutami je J.J. napisal:

Kaj kaj, kdo vozi bencinarko na 6k rpm? Jst jo, veš kolk fajn zapoje pr teh obratih. Poezija za ušesa!

Poslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk
 

Poraba pa potem ni več 6,5 l/100 km, ampak okoli 10 l/100 km. 😜

Napisano
Poraba pa potem ni več 6,5 l/100 km, ampak okoli 10 l/100 km. 
Jebi ga, noben užitek ni zastonj...

Poslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk

Napisano

Veselo kupujte diesle...jaz ne. Ampak zanimivo...NIKOLI nisem prvi v koloni, ko sem z mazdo bencinarjem...

Dejstvo pa je, da se tudi z 85 konji čisto lepo vozim po predpisih. 

Imam pa vprašanje za diesel 150+ voznike...kako se potem vozite po predpisih...na primer, če se vozi na drajv popust...

Napisano (urejeno)

Sem naredil malo primerjave za oba motorja, benzin in dizel. 

Vsi motorji so z ročnim menjalnikom razen ta močni 192 HP  benzinar, ki je avtomatik. Označil sem z različnimi barvami  moč pri 1500 obr. / min. (lagodna vožnja po mestu ali na regionalki) in pri 2500 obr. / min. (avtocesta, okoli 130 km/ uro.)

Rezultati so kar presenetljivi. 

Benzin, 145 konjska:

Lahko vidimo, da ima ta motor pri lagodno vožnji, pri 1500 obratih v min. le 31,2 konjiček.😊Na, avtocesti, ko vozimo recimo 130 km/ uro se pa ponaša z kar zajetnimi 65,9 konjički. 🤗

 

Screenshot_20211031-084408__01__01__01__01.thumb.jpg.0759bcab1f4251ba917c725192f0b53f.jpg

 

Nadalje lahko ugotovimo, kot je že Janez napisal, da imata oba benzinska motorja, tako 145 kot 165, pri normalni vožnji, popolnoma enako moč. 😊

 

Screenshot_20211031-085747__01__01__01__01.thumb.jpg.1a93063308ac6459da7a6770c138ec96.jpg

 

Nadalje je tu ta močen benzinar, 192 konjski, avtomatski menjalnik. A tudi tu vidimo, da je dokaj malo moči ob normalni vožnji tako z nizkimi obrati, kakor tudi z 2500/ min. pri 130/ uro po avtocesti. 

 

Screenshot_20211031-091005__01__01__01.thumb.jpg.dd5c6651e52ba659ebf9d068335991e3.jpg

 

Drugače je z dizelcama. Iz priloženih tabel lahko vidimo, da imata obe, tako 150 kot 175 veliko konjičev že pri nizkih obratih. 

 

Screenshot_20211031-084509__01__01__01__01.thumb.jpg.5a0fa5c82e39a221af0a70ec4c929468.jpg

 

Še 175 konjska

 

Screenshot_20211031-090147__01__01__01__01.thumb.jpg.2f110ab192de8eb1c8e1737cda1454d3.jpg

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Sem naredil malo primerjave za oba motorja, benzin in dizel. 

Vsi motorji so z ročnim menjalnikom razen ta močni 192 HP  benzinar, ki je avtomatik. Označil sem z različnimi barvami  moč pri 1500 obr. / min. (lagodna vožnja po mestu ali na regionalki) in pri 2500 obr. / min. (avtocesta, okoli 130 km/ uro.)

Rezultati so kar presenetljivi. 

Benzin, 145 konjska:

Lahko vidimo, da ima ta motor pri lagodno vožnji, pri 1500 obratih v min. le 31,2 konjiček.😊Na, avtocesti, ko vozimo recimo 130 km/ uro se pa ponaša z kar zajetnimi 65,9 konjički. 🤗

 

Screenshot_20211031-084408__01__01__01__01.thumb.jpg.0759bcab1f4251ba917c725192f0b53f.jpg

 

Nadalje lahko ugotovimo, kot je že Janez napisal, da imata oba benzinska motorja, tako 145 kot 165, pri normalni vožnji, popolnoma enako moč. 😊

 

Screenshot_20211031-085747__01__01__01__01.thumb.jpg.1a93063308ac6459da7a6770c138ec96.jpg

 

Nadalje je tu ta močen benzinar, 192 konjski, avtomatski menjalnik. A tudi tu vidimo, da je dokaj malo moči ob normalni vožnji tako z nizkimi obrati, kakor tudi z 2500/ min. pri 130/ uro po avtocesti. 

 

Screenshot_20211031-091005__01__01__01.thumb.jpg.dd5c6651e52ba659ebf9d068335991e3.jpg

 

Drugače je z dizelcama. Iz priloženih tabel lahko vidimo, da imata obe, tako 150 kot 175 veliko konjičev že pri nizkih obratih. 

 

Screenshot_20211031-084509__01__01__01__01.thumb.jpg.5a0fa5c82e39a221af0a70ec4c929468.jpg

 

Še 175 konjska

 

Screenshot_20211031-090147__01__01__01__01.thumb.jpg.2f110ab192de8eb1c8e1737cda1454d3.jpg

👍, ampak ne mi rečt, da si te tabele pripravil na telefonu 😳

Napisano
Veselo kupujte diesle...jaz ne. Ampak zanimivo...NIKOLI nisem prvi v koloni, ko sem z mazdo bencinarjem...
Dejstvo pa je, da se tudi z 85 konji čisto lepo vozim po predpisih. 
Imam pa vprašanje za diesel 150+ voznike...kako se potem vozite po predpisih...na primer, če se vozi na drajv popust...
Zakaj bi vozil na drajv popust, ker tm nikol ne bom dobil tok popusta pr zavarovanju kot mi ga da že v osnovi moj redni agent :) zakaj bi sam sebe mučil, hahahaha

Poslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Sem naredil malo primerjave za oba motorja, benzin in dizel. 

Vsi motorji so z ročnim menjalnikom razen ta močni 192 HP  benzinar, ki je avtomatik. Označil sem z različnimi barvami  moč pri 1500 obr. / min. (lagodna vožnja po mestu ali na regionalki) in pri 2500 obr. / min. (avtocesta, okoli 130 km/ uro.)

Rezultati so kar presenetljivi. 

Benzin, 145 konjska:

Lahko vidimo, da ima ta motor pri lagodno vožnji, pri 1500 obratih v min. le 31,2 konjiček.😊Na, avtocesti, ko vozimo recimo 130 km/ uro se pa ponaša z kar zajetnimi 65,9 konjički. 🤗

 

Screenshot_20211031-084408__01__01__01__01.thumb.jpg.0759bcab1f4251ba917c725192f0b53f.jpg

 

Nadalje lahko ugotovimo, kot je že Janez napisal, da imata oba benzinska motorja, tako 145 kot 165, pri normalni vožnji, popolnoma enako moč. 😊

 

Screenshot_20211031-085747__01__01__01__01.thumb.jpg.1a93063308ac6459da7a6770c138ec96.jpg

 

Nadalje je tu ta močen benzinar, 192 konjski, avtomatski menjalnik. A tudi tu vidimo, da je dokaj malo moči ob normalni vožnji tako z nizkimi obrati, kakor tudi z 2500/ min. pri 130/ uro po avtocesti. 

 

Screenshot_20211031-091005__01__01__01.thumb.jpg.dd5c6651e52ba659ebf9d068335991e3.jpg

 

Drugače je z dizelcama. Iz priloženih tabel lahko vidimo, da imata obe, tako 150 kot 175 veliko konjičev že pri nizkih obratih. 

 

Screenshot_20211031-084509__01__01__01__01.thumb.jpg.5a0fa5c82e39a221af0a70ec4c929468.jpg

 

Še 175 konjska

 

Screenshot_20211031-090147__01__01__01__01.thumb.jpg.2f110ab192de8eb1c8e1737cda1454d3.jpg

Vse se da, če se hoče. Ja, to je narejeno na telefonu s pomočjo urejevalnika. 🤗

Janez, sedaj vidiš, koliko je tvoja nova benzinarka 6- ka bolj švoh od dizelske in zakaj tvoji družinski člani bentijo. 🤗

 

pred 36 minutami je J.J. napisal:

Zakaj bi vozil na drajv popust, ker tm nikol ne bom dobil tok popusta pr zavarovanju kot mi ga da že v osnovi moj redni agent :) zakaj bi sam sebe mučil, hahahaha

Poslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk
 

Enako je pri meni. Imam max. popust pri zavarovalnici, kolikor ga je le mogoče dobiti. Zato pa, piči in uživaj z dizlom. 😊

 

 

Napisano

Se pravi, da diesel vozniki ne vozijo po predpisih... 

Žalostno. 

Sem mislil, da so to sam BMW vozniki...

Napisano

Dečki včasih so se družine vozile z 40KM in bistvo je bilo da se je lahko kam šlo. Nema veze kdo ima koliko konjev ali je dizel bencinar kerozin hybrid jedrski pogon, vse ima svoje prednosti in slabosti vazno je da v voznji uzivamo in da nam avti služijo pa seveda da nekam gremo 🙂

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Alex napisal:

Janez, sedaj vidiš, koliko je tvoja nova benzinarka 6- ka bolj švoh od dizelske in zakaj tvoji družinski člani bentijo. 🤗

 

Kljub vsemu je prava Mazda bencinarka :) In ve se zakaj so 5 let stare Mazde 6 bencinarke 20% dražje od dizlov. 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Evo, da vidijo ti, ki imajo kao neke dizelske rakete 😆, da dejansko niso rakete kot se jim zdi :) , poglejte tam kjer so pospeški,...vse je odvisno kako voziš avto, ampak d150 je proti g165 skoraj nepremičnina 🤣

mazda 6 d175 

Ford-Mondeo-Turnier-Mazda-6-Kombi-Opel-I
WWW.AUTO-MOTOR-UND-SPORT.DE

Diese drei Dieselkombis rangeln hinter dem VW Passat um die Spitze in der bezahlbaren Mittelklasse. Ford mit dem neuen Mondeo,  Mazda mit dem modellgepflegten 6 und Opel mit dem erstarkten Insignia.

 

mazda 6 g165 

Hyundai-i40-Kombi-Mazda-6-Kombi-Opel-Ins
WWW.AUTO-MOTOR-UND-SPORT.DE

Es muss nicht immer Premium sein, in der bürgerlichen Mittelklasse sind geräumige Kombis mit kraftvollen Benzinmotoren zu Recht sehr beliebt. Wir haben Hyundai i40, Mazda 6, Opel Insignia und Renault Talisman...

 

in pa mazda 6 d150 ,k jer pospešek od 80-120 traja celo večnost 🙃 😆

ams0419-Vergleichstest-Mazda-6-D-150-Peu
WWW.AUTO-MOTOR-UND-SPORT.DE

Treffen sich ein Franzose, ein Japaner und ein Deutscher in Stuttgart zum Siebenkampf. Fragt der Franzose den Japaner ... Ach, lassen wir das mal mit den Witzen. Wir berichten lieber darüber, wie die drei...

 

 

Malo olja na ogenj 😂

 

Napisano
pred 8 urami je J.J. napisal:

Jebi ga, noben užitek ni zastonj...

Poslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk
 

👍👏

Pred eno uro je scania napisal:

Dečki včasih so se družine vozile z 40KM in bistvo je bilo da se je lahko kam šlo. Nema veze kdo ima koliko konjev ali je dizel bencinar kerozin hybrid jedrski pogon, vse ima svoje prednosti in slabosti vazno je da v voznji uzivamo in da nam avti služijo pa seveda da nekam gremo 🙂

👍👏

Napisano (urejeno)

V osnovi med dizlom 150km in bencinarjem 165km ali dizlom 175km in bencinarjem 190km kake hude razlike ni, kakor koli gledate, je pa res da je čisto drug režim vožnje in občutek...tudi hitrost je tam tam, velika pa je razlika v občutku,načinu vožnje in seveda porabi....poglejte pospešek 0-100...sta dizl in benz kar tam tam...samo občutek je drug in poraba😄😀, no pa kot Alex pravi, z bencinarjem hitro v Vrhniški klanec ne mores v 6.prestavi, lahko gres pa v 4 in z 5rpm😄😀, z dizlom pa laganih 2.5rpm🤭🤭

Popravljeno od sportman333

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ekola, zaj imaš avto kot je treba, samo voziš se in to čim več in čim dlje.... 
    • No ja, vztrajnik, sklopka, potrošni material, delo... največji strošek je seveda dvomasni vztrajnik, ki je tam 700-900€, odvisno od proizvajalca. Se pa absolutno strinjam da je drago, vendar sem vzel v zakup. Avto je imel slab vztrajnik ko sem ga kupoval, prodajalec je bil pa o tem iskren. Ustrezno je bila cena avta nižja. Poleg omenjenih težav (vztrajnik in zavore), je avto bil praktično brezhiben.   Od nakupa avta sem v njega dodatno vložil sledeče stvari: 1.  Nove zavore (robo dobil pri kolegu mehaniku brez DDV, vgradil pa sam) - cca 300€. 2. Sesalni kolektor in EGR ventil sta bila polna ogljikovih saj, lastnoročno razdrl in temeljito spucal, torej poleg zapravljene sobote stroškov za to nisem imel.  3. Preventivno sem zamenjal bakrene podložke na šobah (pravtako pri Burji v Kamniku), ki so znan problem pri teh motorjih. Na koncu se je izkazalo, da so bile stare podložke še povsem okej, ampak zdaj vsaj mirno spim, da mi ne bo mašina nepričakovano zaribala. - cca 200€. 4. Menjava vztrajnika in sklopke - skoraj 2000€. 5. Zdaj bom moral žal še enkrat spredaj zavore zamenjat, tokrat ne z brembotom   Ko seštejem ceno avta in vse zgoraj navedene stroške, sem še vedno pod povprečno ceno za te avte na avtonetu. Kupil sem rabljen avto in ustrezno pričakoval, da bo potrebno še kaj vložiti. Redno ga vzdržujem in servisiram, avto je pa tako rekoč brezhiben.    Iskreno povedano, ko sem kupoval avto sem si tudi sam želel bencinarja, a jih enostavno ni bilo na voljo - niti eden. Potreboval sem nov avto, tako da sem se sprijaznil z dizlom. Mogoče so z njim stroški malo večji, in zahteva malo več oz. bolj pogosto vzdrževanje, ampak če boš ustrezno skrbel zanj te bo zanesljivo služil.  
    • Po Tv je drugače, ker ni vzdušja... 🥴Drugače je pa res blo bol bogo a pomembno je, da gremo na EP🤗😊😉
    • Se opravičujem za nesporazum, nisem bil brez avta. Avto sem normalno uporabljal, vztrajnik je sicer tresel ampak ni bilo okvare. Seveda, če bi se kar naprej vozil bi slej ali prej nekaj šlo in povzročilo še več škode, zato pa nisem nič čakal, ko je postal vztrajnik dobavljiv.
    • Mislim, da sva zašla iz poti.   Bom končal tukaj. Ni potrebe se bockat preko foruma. Lahko kako rečema na piru. Boma vidla na koncu, da je v resnici nekaj srednjega, od tega kar trdiva oba.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.