Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
  dne 30. 11. 2021 ob 8:34 je Alex napisal:

Cena pa previsoka. 😊

Razširi  

Nevem no, za slovenski avto in prvi lastnik se mi zdi cena več kot poštena - je v rangu slovenskih cen. + ohranjenost + dvojne gume

Napisano

Žal karavan... 

Žal rdeča...

Žal predraga... 

 

In zakaj je kao slovenski avto ok? 

 

Napisano

Soforumaš je prodajal 2016 G165 za 23.400 in ste rekli vsi wow, to je okej cena. S tem da so mu ljudje ponujali celo več, do 24 tisoč je šla najvišja ponudba.

 

Sedaj imate tukaj facelift 2019 za 1800 eur več. Pazi to, 1800 eur. Za 2 leti novejši avto. A to pa ni okej cena več? 😂😂😂😂😂

 

Dejte se mal zamislt no, pa pejte kozle strelat v covidno temo.

Napisano (urejeno)

Če se avto prodaja v Sloveniji, je to veliko lažje, ceneje, avto pa praviloma lahko takoj odpelješ in se z njim voziš.

Popravljeno od Janez007
Napisano
  dne 30. 11. 2021 ob 9:13 je Janez007 napisal:

Ja seveda. Ne glede od kod je, ga je potrebno preveriti, preizkusiti. 😊 Če se avto prodaja v Sloveniji, je to veliko lažje, ceneje, avto pa praviloma lahko takoj odpelješ in se z njim voziš.

 

Na primer tale Mazda 6 G165 MT 2/2019 z 42.000 km, iz Nemčije, pride še jurčka in pol dražje, če upoštevamo stroške uvoza in dodatna platišča pri slovenskem:

SUCHEN.MOBILE.DE

 

slika.thumb.png.145fccee9704e82c5ba4289a95470027.png

 

Razširi  

Točno tako👌

  dne 30. 11. 2021 ob 9:11 je NevLado napisal:

Soforumaš je prodajal 2016 G165 za 23.400 in ste rekli vsi wow, to je okej cena. S tem da so mu ljudje ponujali celo več, do 24 tisoč je šla najvišja ponudba.

 

Sedaj imate tukaj facelift 2019 za 1800 eur več. Pazi to, 1800 eur. Za 2 leti novejši avto. A to pa ni okej cena več? 😂😂😂😂😂

 

Dejte se mal zamislt no, pa pejte kozle strelat v covidno temo.

Razširi  

Točno tako,eni samo nekaj pišejo,da je zanimivo....😂 Jurja bo tako spustil in bo cena več kot odlična,če je res kar piše....👍

Napisano
  dne 30. 11. 2021 ob 9:11 je NevLado napisal:

Soforumaš je prodajal 2016 G165 za 23.400 in ste rekli vsi wow, to je okej cena. S tem da so mu ljudje ponujali celo več, do 24 tisoč je šla najvišja ponudba.

 

Sedaj imate tukaj facelift 2019 za 1800 eur več. Pazi to, 1800 eur. Za 2 leti novejši avto. A to pa ni okej cena več? 😂😂😂😂😂

 

Dejte se mal zamislt no, pa pejte kozle strelat v covidno temo.

Razširi  

Ker ni bila rdeča, je vredna več. 😁

Napisano (urejeno)
  dne 30. 11. 2021 ob 9:13 je Janez007 napisal:

Ja seveda. Ne glede od kod je, ga je potrebno preveriti, preizkusiti. 😊 Če se avto prodaja v Sloveniji, je to veliko lažje, ceneje, avto pa praviloma lahko takoj odpelješ in se z njim voziš.

 

Na primer tale Mazda 6 G165 MT 2/2019 z 42.000 km, iz Nemčije, pride še jurčka in pol dražje, če upoštevamo stroške uvoza in dodatna platišča pri slovenskem:

SUCHEN.MOBILE.DE

 

slika.thumb.png.145fccee9704e82c5ba4289a95470027.png

 

Razširi  

Mazde za nemški trg so bolje zaščitene spodaj. Prav tako za belgijski. Moja mazda, 6 Mk1 je bila kupljena v Italiji (skoraj nova, leto dni stara) in ni nikoli rjave la kot mazde kupljene pri nas. Ne mi zdaj razlagati, da tukaj na obali ni soli. Kolega je imel slovensko 6- ko, isti model kot moja, pa je že zdavnaj moral zamenjati zadnje blatnike in vrata, spodaj porihrati ( barvanje). Tako, da če piše  zraven, da je slovensko poreklo, to meni nič ne pomeni. 

Toliko bi morala stati nova 6-ka glede na to, da gre počasi ta model 6- ke pa-pa. 

Realna cena, ne ta napumpana trenutno za tak avto, s tem motorjem in kilometri bi bila 20K€. Vse kar je več, je pretiravanje. Sicer mi je od te 6- ke najlepša barva in to, da je karavan. Drugo pa ne.

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)
  dne 30. 11. 2021 ob 9:13 je Janez007 napisal:

Ja seveda. Ne glede od kod je, ga je potrebno preveriti, preizkusiti. 😊 Če se avto prodaja v Sloveniji, je to veliko lažje, ceneje, avto pa praviloma lahko takoj odpelješ in se z njim voziš.

 

Na primer tale Mazda 6 G165 MT 2/2019 z 42.000 km, iz Nemčije, pride še jurčka in pol dražje, če upoštevamo stroške uvoza in dodatna platišča pri slovenskem:

SUCHEN.MOBILE.DE

 

slika.thumb.png.145fccee9704e82c5ba4289a95470027.png

 

Razširi  

Res je, da je lažje stvar videti v živo, če je v Sloveniji. S tem se pa tudi vsa prednost konča. V zadnjem času so se cene povsod izenačile, ker je veliko povpraševanje, avtov druge roke  pa vedno manj. Pred leti je bila razlika med cenami v Nemčiji in pri nas zelo velika. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)

Alex, zelo dvomim, da bi Japonci za Nemški in Belgijski trg po drugih standardih delali zaščite podvozja kot za slovenski trg. ?zmeden?

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
  dne 30. 11. 2021 ob 15:12 je Janez007 napisal:

 

 

Alex, zelo dvomim, da bi Japonci za Nemški in Belgijski trg po drugih standardih delali zaščite podvozja kot za slovenski trg. ?zmeden? Je pa druga stvar. V Belgiji je podnebje milejše, ni posipanja cest s peskom in soljo, zato na havbah ni praktično nič poškodb od kamenčkov, prav tako podvozja manj rjavijo. 

 

Glede zanesljivosti podatkov nemških avtomobilov: ".. iz raziskave pa je jasno, da je kar pri tretjini nemških avtomobilov števec kilometrov prirejen."
Vir:
f7e3d981b363e5496857.jpeg
WWW.ZURNAL24.SI

Je vaš rabljeni avto uvožen iz Nemčije? Velika verjetnost je, da število prevoženih kilometrov na števcu ni pravo.

 

Slovenske Mazde imajo tudi 5-letno polno garancijo, v Nemčiji običajno 3-letno.

 

Takšna in drugačna realna cena kupcu žal nič ne pomaga. Kar koli "realna cena" že je. Takoj danes kupim 5 takih Mazd 6 letnik 2019 bencinark po tvoji "realni ceni" 20 k€.

 

Cene avtov oblikuje trg - kupec in prodajalec se mora prilagoditi tržnim razmeram, če želita skleniti posel.

 

Teorija ponudbe in povpraševanja opisuje, kako se na konkurenčnem trgu cena spreminja glede na razmerje med razpoložljivostjo blaga, (agregatna ponudba - S) in željo po nakupu blaga (agregatno povpraševanje - D). Teorija skuša z uporabo grafov v ravnini: količina Q - abscisa - prodajna cenah (P - ordinata) nazorno prikazati premike na trgu. Prikazana je sprememba ravnovesne cene (P1 oziroma P2), če se poveča povpraševanje, kar je prikazano s premikom krivulje D (D1 preide v D2). Pri nespremenjeni krivulji ponudbe S se bo na ustaljenem trgu cena povečala s P1 na P2, količina prodanega blaga pa s Q1 na Q2. V praksi se taka spremeba na trgu zgodi na primer zaradi vstopa novih kupcev na trg, ali povečane kupne moči povpraševalcev. Teorija razloži, da se istočasno spremeni tržna cena in prodana količina blaga.

 

slika.thumb.png.e974942d077b1339c840e561afc3075b.png

 

 

Razširi  

👍Bi rekel, da je tako kot si napisal. 

Moja cx30 je prišla iz Nemčije in upam, da je ta" prava"... 😁 😊

Popravljeno od Bini
Napisano

Nemški trgovec ne vrti km nazaj. To delajo Balkanci v Nemčiji in balkanski uvozniki. Tudi Slovencelji se najdejo vmes. 

Napisano

Jaz sem se na svoje oči prepričal, kako naši "prodajalci" avtov to delajo. S kolegom sva šla v Bologno po mazdo 6. Sicer je bilo to leta 2006 a verjamem, da je še vedno enako. V velikem, gromozanskem ograjenem prostoru je bilo na tisoče avtomobilov. Bili so razvrščeni po cenah, od najcenejših v prvi vrsti do najdražjih v zadnjih vrstah. Znamke so bile nekako skupaj. Ko sva izbrala mazdo 6 (mimogrede, kolega je dobil  enako 6-ko kot je bila moja, z podobnimi kilometri za dobre tri jurje € ceneje kot je bila moja, ki sem jo kupil preko posrednika). Ko sva šla urejati papirje je prišel en Celjan z tovornjakom za prevoz avtomobilov. Imel je spisek avtov, ki naj bi jih kupil. Prodajalec mu je ponudil, da če vzame tudi enega karamboliranega, mu pri vseh, ki jih kupi, naredi dober popust. No, dokler smo mi montirali tablice na našo 6-ko, sva slišala, kako mu je prodajalec rekel, da naj "opravi delo" zunaj ograde, kot ponavadi. In takrat se je sopotnik tovornjakarja vsedel v prvi kupljen avto. Nismo točno videli, kaj dela, ker je bil avto visoko na drugem nivoju, a ni težko uganiti, kaj je počel. Čez nekaj minut se je preselil v drugi avto. Prodajalec je samo zabrundal  med zobmi  in dejal :" 'sti slavi fanno sempre queste stronzate." Nadaljeval je, da mu je važno samo to, da tega ne delajo v njegovi ogradi, ker ne bi rad izgubil posla. Prosti prevod gospoda:

" tej ... delajo vedno te neumnosti". Tako da ja, kilometre večinoma pičijo nazaj naši prekupčevalski velemojstri na tovornjakih, še preden pridejo taki uvoženi avti v Slovenijo. 

V Nemčiji je zagrožena celo zelo visoka kazen za take mahinacije. Ne rečem, da tudi tujci tega ne počnejo. Je pa to dan danes pri novejših avtih z digitalnimi zapisi servisov veliko težje. 😊

 

 

Napisano (urejeno)

Najprej so jih že v tujini "prevrteli" naprej (zaradi nižjih dajatev), potem pa doma še enkrat v drugo smer - nazaj.

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
  dne 30. 11. 2021 ob 21:14 je Janez007 napisal:

Najprej so jih že v tujini "prevrteli" naprej (zaradi nižjih dajatev), potem pa doma še enkrat v drugo smer - nazaj. Sem na lastne oči videl, kako so k avtoelektričarju posredniki prinašali na desetine števcev kar v gajbicah, na vsakem števcu pa je bil listek z želenimi km.

 

Sicer pa se je pri nakupu rabljenega avta treba zanesti predvsem nase, pa še to ne pomaga 100%.  Kaj vse sem že videl na lastne oči. Od tega, da so se popravljale totalke in v večjih avtohišah prodajale kot nekarambolirani avti, da so večje avtohiše vrtele km nazaj, da ne govorim o 1. lastnikih, ki so lagali glede km in nekaramboliranosti. 

 

Sem leta nazaj gledal enega Opla od 1. lastnika pri njem doma. Imel naj bi 87.000 km, vendar sem po izrabljenosti volana sklepal, da jih ima krepko čez 100.000. Pa je dolgo časa trdil, da ne laže in da so km pravi. Odprem havbo in notri najdem listek od zadnjega servisa pri 150.000 km. Hitro prizna prevrtene km, potem pa pride iz hiše žena, ki je spet trdila, da so km pravi, ker še ni vedela, da smo prave km že ugotovili.

 

Razširi  

Zato pa je dobro, da ali vzameš s seboj ali dobrega mehanika, da vse skupaj preveri, ali zaupaš dobremu posredniku, ki mu lahko zaupaš. Recimo firma, pri kateri sem uvozil mojo 6-ko vedno preveri na licu mesta avto( izpravnost, gume, če je bil avto karamboliran in prebarvane, če so servisi narejeni pravočasno). Tudi veliko slik ti pošljejo z lica mesta ogleda, da se lahko tudi sam prepričaš, da je vse v redu. Saj tudi pri novem avtu ne moreš bit 100% prepričan, da ni bil že kaj barvan, ko vidiš modele v Luki, ki natovarjajo in raztovarjajo avtomobile s trajektov. 😊

 

 

Napisano (urejeno)
  dne 1. 12. 2021 ob 17:05 je Janez007 napisal:
Razširi  

Ha, ha, avto je ves čas deloval odlično. 🤣🤣Ta izjava pri tem avtu zmaga. 👍

Pa tudi poraba ni švoh. 😊

Kombinirana vožnja: 4,2 litrov / 100 km
Izvenmestna vožnja: 3,8 litrov / 100 km
Mestna vožnja: 5,5 litrov / 100 km
Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
  dne 30. 11. 2021 ob 15:12 je Janez007 napisal:
 
Alex, zelo dvomim, da bi Japonci za Nemški in Belgijski trg po drugih standardih delali zaščite podvozja kot za slovenski trg. ?zmeden? Je pa druga stvar. V Belgiji je podnebje milejše, ni posipanja cest s peskom in soljo, zato na havbah ni praktično nič poškodb od kamenčkov, prav tako podvozja manj rjavijo. 
 
Glede zanesljivosti podatkov nemških avtomobilov: ".. iz raziskave pa je jasno, da je kar pri tretjini nemških avtomobilov števec kilometrov prirejen." Vir: f7e3d981b363e5496857.jpeg WWW.ZURNAL24.SI
Je vaš rabljeni avto uvožen iz Nemčije? Velika verjetnost je, da število prevoženih kilometrov na števcu ni pravo.  
Slovenske Mazde imajo tudi 5-letno polno garancijo, v Nemčiji običajno 3-letno.
 
Takšna in drugačna realna cena kupcu žal nič ne pomaga. Kar koli "realna cena" že je. Takoj danes kupim 5 takih Mazd 6 letnik 2019 bencinark po tvoji "realni ceni" 20 k€.
 
Cene avtov oblikuje trg - kupec in prodajalec se mora prilagoditi tržnim razmeram, če želita skleniti posel.
 
Teorija ponudbe in povpraševanja opisuje, kako se na konkurenčnem trgu cena spreminja glede na razmerje med razpoložljivostjo blaga, (agregatna ponudba - S) in željo po nakupu blaga (agregatno povpraševanje - D). Teorija skuša z uporabo grafov v ravnini: količina Q - abscisa - prodajna cenah (P - ordinata) nazorno prikazati premike na trgu. Prikazana je sprememba ravnovesne cene (P1 oziroma P2), če se poveča povpraševanje, kar je prikazano s premikom krivulje D (D1 preide v D2). Pri nespremenjeni krivulji ponudbe S se bo na ustaljenem trgu cena povečala s P1 na P2, količina prodanega blaga pa s Q1 na Q2. V praksi se taka spremeba na trgu zgodi na primer zaradi vstopa novih kupcev na trg, ali povečane kupne moči povpraševalcev. Teorija razloži, da se istočasno spremeni tržna cena in prodana količina blaga.
 
slika.thumb.png.e974942d077b1339c840e561afc3075b.png
 
 

Janez res je da Japonci ne delajo avtov posebej za Balkan in Nemčijo jih pa v pristanišču ko jih pripravljajo za določen trg dodatno zaščitijo če gre za nemški trg, pa verjetno se za kak drug trg.

Enako zaščito ti pa lahko za doplačilo naredijo tudi pri nas na servisu.

Svakinja je kupila cx-30 ki je bila za nemški trg in bi naj že imela zaščito


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
  dne 1. 12. 2021 ob 20:43 je mazdaman napisal:


Janez res je da Japonci ne delajo avtov posebej za Balkan in Nemčijo jih pa v pristanišču ko jih pripravljajo za določen trg dodatno zaščitijo če gre za nemški trg, pa verjetno se za kak drug trg.

Enako zaščito ti pa lahko za doplačilo naredijo tudi pri nas na servisu.

Svakinja je kupila cx-30 ki je bila za nemški trg in bi naj že imela zaščito


Sent from my iPhone using Tapatalk

Razširi  

Točno to sem mislil.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Mojstri, dajte vsaj prebrat, kaj napišem, če vam že vsebina ni všeč.   @Boss: Po AC sem vozil 110 km/h ali več. In ne 100, kot si kar "iz riti" zdaj privlekel v debato.   @Slivka: Lepo sem napisal, da je bilo vsaj tri ure vožnje tipa "spelji, naredi 1 do 3 metre, ustavi" in to ponavljaj "v neskončnost". Niti malo ni spominjalo na "pelješ", kaj šele na nizkih obratih.   + Šel sem na Lovčen, pa mimo Nikšiča do najbolj slavne ortodoksne cerkve ... Kdor je bil tam, ve kakšni bregovi in ceste so. Enkrat sem vsaj 500 m vozil vzvratno okoli treh ovinkov v hrib, da sta me lahko dva avtobusa, ki sta prišla nasproti, obšla. In ja, v vseh teh situacijah se EV bolje obnese. Tudi sredi najbolj strmega hriba se ustavi in spelje, kot da ni nič, ozr. kot močan 4x4 ICE.   Lahko pa gre naslednjič kdo z Mazda foruma s svojim ICE vozilom zraven, da bo realno sodil o vožnji, porabi, udobju itd.
    • Hey   Zanima me kako bi lahko predvajal glasbo preko youtube posnetkov na android avtu. Avto je Mazda CX-5 2023 letnik.
    • Ne seri klamf...   Prav tam sem šel z BTjcem, ki je imel zadaj kamp-prikolico pripeto. Pa sem dobil žulje edino na riti, ker je že od trajekta v Kamenarih šlo vse skupaj bolj po polžje pa vse do tistega "slavnega" mejnega prehoda Karasovići al kaj že je... Na rokah nisem dobil žuljev, ker sem imel tri otroke v avtu in si ga nisem mogel d***t med vožnjo, na podplatih tudi nisem dobil žuljev, ker nisem pešačil ampak sem se peljal, sklopke pa tudi nisem vohal. Pri dizel navoru se lahko pelješ tudi pri majhnih obratih, pa čeprav je v hrib in imaš 1300 kg težko kamp prikolico zadaj...
    • Tole ne bo držalo, ker gola fizika tega ne dovoli. Razlika med 100km/h in 130km/h je nekoliko več kot 60% višjs poraba. 90% energije v EV se uporablja za premagovanje zračnega upora in ker vemo, da se upor povečuje s kvadratom hitrosti to pomeni za 69% večji upor, ampak ker gre "le" 90% energije za premagovanje tega upora to pomeni cca 62% višjo porabo pri 130km/h kot pri 100km/h. V praksi to pomeni, da če EV pri 100km/h porablja 15kWh/100km, je poraba pri 130km/h preko 24kWh/100km. A vidiš razliko?   Ostalo pa ne bom komentiral, ker je vse v stilu "eye of the beholder".
    • Nisem zagovornik ne enega ne drugega, mi je pa zanimivo spremljat to temo in nekako te izgovore/skrbi/negativnosti/...   - Aja 100 eur ... bencin bi bil 200 ... to pa ni tok razlike  - Aha ok ... ampak vozis lahko pa samo 97 - Aha ... samo ker mas kabelj v prtlaznjiku ne mores gajbe pira not dat - Ja, ja ... sam ... a je kak elektricni v premium rdeci barvi - Kaj pa ce, ne pridem 2500km delec z enim tankom ker to delam 3* na dan. - Pa sami jajcki so jaz pa skoz minimalno 8 ljudi prevazam. - ...   Pac tko karkoli nekdo omeni, je takoj neka kontra  Pocasi me vse skupaj spominja na  mojo 13 letno hcer, ko vedno proba nek izgovor najt, ko ji kaj ukazes (se ucim, moram sobo pospravt, zakaj pa ti vcer nisi, ....) 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.