Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 40 minutami je Deeyan napisal:
WWW.AVTO.NET

Fiat Tipo 1.6 Multijet Life, letnik:2022,20390 EUR :: www.Avto.net ::

 

Tole tut ni svoh zadeva, se ga pa ta dobit se za manj € s kaksno opremo manj 🙂

Edino kar je dobro je motor. Če so porihtali en kup zadev od prvih modelov... Avto je delan v Turčiji in je zelo slabo sestavljen. Kot pravim to velja za prve modele. Motor pa seveda izstopa.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 3 urami je Deeyan napisal:
WWW.AVTO.NET

Fiat Tipo 1.6 Multijet Life, letnik:2022,20390 EUR :: www.Avto.net ::

 

Tole tut ni svoh zadeva, se ga pa ta dobit se za manj € s kaksno opremo manj 🙂

Definitivno eden boljših price/performance na trgu. Fotr ga ima.  Upam,da se ga kmalu naveliča :)

Napisano

Kupil znanec stilota multijet cca.15 let nazaj in ga ima še danes. Dela brez kakaršnega problema. Večinoma kratke vožnje zadnja leta.

Napisano
pred 36 minutami je Gregster napisal:

Multijet motor je za moje pojme en najboljših dizlov.

Se bi strinjal tukaj:punk:

N7rRRL1.jpg

Napisano
1 hour ago, Nejc1986 said:

Tole pa sploh nisem vedel da obstaja.

 

WWW.AVTO.NET

Honda Civic 1.5 T Coupe Si, letnik:2017,0 EUR :: www.Avto.net ::

 

če bi dal VIN v ameriške strani, kjer se beleži zgodovina, sem prepričan, da je velika šansa, da je bil sesut ali celo totalka, to je skoraj edini način da se je nekomu splačal uvoz, to velja tudi za vse ostale ameriške avte, ki v Evropi niso bili nikoli uradno naprodaj, zakaj bi nekega navadnega civica vlekel v evropo, zato da bi edini imel samo en par vrat?

stroškov s prevozi, homologacijami, carina, davek je toliko, da ni vredno, razen če ga dobiš za drobiž

Napisano
pred 23 urami je sportman333 napisal:

se ti za tak denar sploh splača menjati obstoječi avto oz. zakaj bi ga menjal, če ti dela in nimaš težav z njim?

Kot rečeno sem avto prodal in pogledujem za novim:)

Napisano
pred 16 urami je befit napisal:

če bi dal VIN v ameriške strani, kjer se beleži zgodovina, sem prepričan, da je velika šansa, da je bil sesut ali celo totalka, to je skoraj edini način da se je nekomu splačal uvoz, to velja tudi za vse ostale ameriške avte, ki v Evropi niso bili nikoli uradno naprodaj, zakaj bi nekega navadnega civica vlekel v evropo, zato da bi edini imel samo en par vrat?

stroškov s prevozi, homologacijami, carina, davek je toliko, da ni vredno, razen če ga dobiš za drobiž

vprašanje, če je to uradno street legal oz. dejansko registrirana s tehničnim v SLO (lahko da jo je uvozil, in je ni sedaj mogel čez tehničnega spraviti....)

Napisano
pred 22 urami je NevLado napisal:

Sam to bom povedou…2.0/2.5 bencinski mazdin motor ima cca 150 eur cestnine, ce gres pa na nek 1.6 motor je pa 130 eur cestnine. To dandanes NI VEČ izgovor v prid turbo mlinčkom.

Tole kar pravis ni cisto res:) Konji pa vplivajo tudi na dražje zavarovanje. Nevem pa koliko bi se to poznalo v praksi pri osnovnem zavarovanju, med npr 120km in 150km?

 

Osebni avtomobili – delovna prostornina motorja (ccm) – cena v evrih (z DDV)

  • do 1350 ccm                     62 evrov
  • od 1350 – 1800 ccm        96 evrov
  • od 1800 – 2500 ccm      153 evrov
  • od 2500 – 3000 ccm     282 evrov
  • od 3000 – 4000 ccm     452 evrov
  • nad 4000 ccm                 565 evrov
Napisano
pred 1 minuto je robz napisal:

Tole kar pravis ni cisto res:) Konji pa vplivajo tudi na dražje zavarovanje. Nevem pa koliko bi se to poznalo v praksi pri osnovnem zavarovanju, med npr 120km in 150km?

 

Osebni avtomobili – delovna prostornina motorja (ccm) – cena v evrih (z DDV)

  • do 1350 ccm                     62 evrov
  • od 1350 – 1800 ccm        96 evrov
  • od 1800 – 2500 ccm      153 evrov
  • od 2500 – 3000 ccm     282 evrov
  • od 3000 – 4000 ccm     452 evrov
  • nad 4000 ccm                 565 evrov

Okej, sem govoril iz glave ampak 57 eur se mi ne zdi nek hud dnar pri nakupu za 10k.

 

Zavarovanje se bo najbolj poznalo glede na ceno novega vozila. Jaz za polni kasko lahko povem da CX-3 (ki je bil nov 20k) proti 6ki (ki je bila nova 35k) je bilo razlike 100 eur

Napisano
pred 8 minutami je sportman333 napisal:

vprašanje, če je to uradno street legal oz. dejansko registrirana s tehničnim v SLO (lahko da jo je uvozil, in je ni sedaj mogel čez tehničnega spraviti....)

 

glede na to, da so že slovenske tablce gor, je že moglo it čez homologacijo in čez tehničnega

Napisano
pred 8 minutami je NevLado napisal:

Okej, sem govoril iz glave ampak 57 eur se mi ne zdi nek hud dnar pri nakupu za 10k.

 

Zavarovanje se bo najbolj poznalo glede na ceno novega vozila. Jaz za polni kasko lahko povem da CX-3 (ki je bil nov 20k) proti 6ki (ki je bila nova 35k) je bilo razlike 100 eur

Se strinjam, samo se v 5-ih letih vseeno nabere za slabega tisocaka. Je pa res, da pri vozilu za npr. 5k najbrz ne bom vzel kaska in bo razlika precej manjsa:)

Napisano

Nekako sem se ze odlocil, da ce skesiram 10k, bo to za mazdo 6 ali mazdo 3 (letnik okoli 2013, starejsa generacija ne pride v postev). Res so mi vsec, zgleda velja pravilo once a mazda, always a mazda:) Za primerljiv kes dobim Focusa, ki mi je designersko porazen, sploh notri.. Leona-prodajal se je en FR, ki mi je bil vsec... kaksno Skodo fabio karavan, ki mi je sicer kar OK, glede na ceno in letnik.. toyota, hyundai, ki mi tudi nista vizualno najbolj vsec...

Trenutno si avtomobil lahko sposojam, tako da nisem cisto brez, bomo videli v katero smer se obrnem v prihajajocih mesecih:)

Napisano (urejeno)
pred 32 minutami je robz napisal:

Tole kar pravis ni cisto res:) Konji pa vplivajo tudi na dražje zavarovanje. Nevem pa koliko bi se to poznalo v praksi pri osnovnem zavarovanju, med npr 120km in 150km?

 

Osebni avtomobili – delovna prostornina motorja (ccm) – cena v evrih (z DDV)

  • do 1350 ccm                     62 evrov
  • od 1350 – 1800 ccm        96 evrov
  • od 1800 – 2500 ccm      153 evrov
  • od 2500 – 3000 ccm     282 evrov
  • od 3000 – 4000 ccm     452 evrov
  • nad 4000 ccm                 565 evrov

 

pred 27 minutami je NevLado napisal:

Okej, sem govoril iz glave ampak 57 eur se mi ne zdi nek hud dnar pri nakupu za 10k.

 

Zavarovanje se bo najbolj poznalo glede na ceno novega vozila. Jaz za polni kasko lahko povem da CX-3 (ki je bil nov 20k) proti 6ki (ki je bila nova 35k) je bilo razlike 100 eur

 

pred 17 minutami je robz napisal:

Se strinjam, samo se v 5-ih letih vseeno nabere za slabega tisocaka. Je pa res, da pri vozilu za npr. 5k najbrz ne bom vzel kaska in bo razlika precej manjsa:)

 

Torej, na leto se porabi okoli 1800 evrov za nafto (če na leto prevozimo okoli 25.000 km), torej v petih letih 9000 evrov za gorivo, pa kakšnih 1000 za servise in še kakšnih 500 za gume. In pri taki cifri (okoli 10500 evrov v petih letih) bo problem 57 evrov na leto? Jah, se pozna, da sem kmet in s hribov doma, pa mi določene stvari niso čisto jasne...

Popravljeno od Slivka
Napisano
pred 19 minutami je Slivka napisal:

 

 

 

Torej, na leto se porabi okoli 1800 evrov za nafto (če na leto prevozimo okoli 25.000 km), torej v petih letih 9000 evrov za gorivo, pa kakšnih 1000 za servise in še kakšnih 500 za gume. In pri taki cifri (okoli 10500 evrov v petih letih) bo problem 57 evrov na leto? Jah, se pozna, da sem kmet in s hribov doma, pa mi določene stvari niso čisto jasne...

So ti, so ti... 👍😄😂🤣

Napisano
pred 16 minutami je Slivka napisal:

 

 

 

Torej, na leto se porabi okoli 1800 evrov za nafto (če na leto prevozimo okoli 25.000 km), torej v petih letih 9000 evrov za gorivo, pa kakšnih 1000 za servise in še kakšnih 500 za gume. In pri taki cifri (okoli 10500 evrov v petih letih) bo problem 57 evrov na leto? Jah, se pozna, da sem kmet in s hribov doma, pa mi določene stvari niso čisto jasne...

Ce das v 5ih letih za servise samo 1000eur svaka cast tvojemu avtu :) Ce sem jaz zadovoljen z bolj svoh masino, manjsimi pnevmatikami itd. je to moja stvar, sicer pa vsakemu svoje. Tukaj je govora tudi o npr. 1.0 ekoboost Fordovi masini, tako, da so razlike hitro vecje. Sploh ce kupim avto za 5k in naredim 5k km letno se razlika hitro pozna.

Napisano
pred 43 minutami je robz napisal:

Nekako sem se ze odlocil, da ce skesiram 10k, bo to za mazdo 6 ali mazdo 3 (letnik okoli 2013, starejsa generacija ne pride v postev). Res so mi vsec, zgleda velja pravilo once a mazda, always a mazda:) Za primerljiv kes dobim Focusa, ki mi je designersko porazen, sploh notri.. Leona-prodajal se je en FR, ki mi je bil vsec... kaksno Skodo fabio karavan, ki mi je sicer kar OK, glede na ceno in letnik.. toyota, hyundai, ki mi tudi nista vizualno najbolj vsec...

Trenutno si avtomobil lahko sposojam, tako da nisem cisto brez, bomo videli v katero smer se obrnem v prihajajocih mesecih:)

 

Dobra odločitev, bodi pozoren samo še da bo skyactiv-g 120 ali 150 ali 192, ker so res dobri motorji in ti bodo zdržali bp.

Napisano

Samo je z mazdo 3 z 1,5 motorjem kaj narobe? Tak motor se vrti tudi v 2 in mx-5 in v mx so ga kar pohvalili.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 2 urama je mazdaman napisal:

Samo je z mazdo 3 z 1,5 motorjem kaj narobe? Tak motor se vrti tudi v 2 in mx-5 in v mx so ga kar pohvalili.

Nič ni narobe, ampak proti 2.0 je 50 Nm navora razlike, torej 1/4

Napisano
pred 7 urami je DonFelipe napisal:

To je prava redkost oziroma eksotika.

Certifikata ni problem pridobiti.

WWW.AVTO.NET

Mazda 626 glx Coupe 2.0i, letnik:1988,6900 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

že bilo objavljeno 2 strani nazaj :)

 

forum.jpg

Napisano
pred 11 minutami je Deeyan napisal:

 

že bilo objavljeno 2 strani nazaj :)

 

forum.jpg

😄😂🤣

Nekaj pozabljate zadnje čase.... 😁

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Danlopke na Proceedu sprobane, baje se držino ceste v snegu vrhunsko.... 👌👏😉
    • Prodam dobro ohranjena platišča Tomason TN7 19", ET40, 8.5J, razmak med vijaki 5x114,3.    Prodajam, ker so preširoka na Mazdi 3 ☹️    
    • Huh. Tu me šiješ. Prazno gre v embalažo.   Zbiram pa baterije (vozim v zbirni center), elektroniko oz. vse kar ima žico (v posebni keson v bližini), zdravila (lekarna ali zbirni center), vse kar je železnega (ko se nabere, zbirni center) in kar koli je keramike (zbirni center - gradbeni odpad), staro jedilno olje (zbirni center).   Samo taki kot ti in jaz, sva redka.   Da se vrnem, v Nemčiji mi niti ene flaše/pločevinke/plastenke ni avtomat zavrnil.
    • Sam zakaj bi mene tolkel po žepu? Ker sem zglede državljan in se ves čas trudim reciklirat. Še tolk sem "neumen", da celo deodorante in spreje vozim na odlagališče in čakam v vrsti, da jih lahko pravilno oddam, ker spadajo med nevarne odpadke. Kdo od forumašev še to počne?   Vsi vemo komu je to v interesu, da se uvede. Najbolj so "zagreti" proizvajalci pijač, ker je to za njih vsakič 20 centov direkt v žep, če se plastenka ne vrne oziroma pločevinka. S to zadnjo se bo veliko dogajalo, ker prazna težko obdrži obliko, stroj bo pa sprejemal samo nepoškodovan in vsaka deformacije bo zavrnila sprejem.   To so počenjali tudi hrčki, da so mašine bile nastavljene tako natančno, da vsaj 10-15% prinešenih piksen ni sprejelo zaradi malih udrtin. To je pač lopovluk, ker ravno proizvajalci pijač bi zdaj radi delali dobičke na kavciji nevrnjene embalaće. To je samo in zgolj biznis in vsi mi smo ovce, ki nas morajo odret.   Slovenija ima že danes sistem, ki poseka večino kavcijskih sistemov drugod v EU, zato uvajanje kavcijskega sploh ni smiselno, ker ne bomo uspeli zvečat trenutnega procenta recikliranja plastenk na tak način.   Sicer pa kot vedno "follow the money" pa boste videli kdo je zagret za tole. Sami pizdeki se spet zbirajo in lobirajo ter manejo roke, kako bodo služili na ovcah.   Necenzurirano.si - Bodo pri Kumru tujim pijačarjem dali večmilijonsko darilo, ki ga bomo plačali vsi? NECENZURIRANO.SI Ministrstvo za okolje, ki ga vodi Bojan Kumer, bi z uvedbo kavcijskega sistema za embalažo pijač dalo darilo proizvajalcem pijač v tuji lasti in...  
    • Smo imeli danes odlično druženje v gostilni Adam Ravbar. Fajn družba in pa nihče se ni napil, smo pa zelo dobro jedli ter ne prav veliko zapravili.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.