Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Že lep čas jo prodaja možakar. Barva in menjalnik ji ne delata usluge...

N7rRRL1.jpg

Napisano

Ampak a si videl modela kaj pravi o porabi... to je res smeh, da bi se vozil med 8,5 in 9,5. To je mogoče le na ravni cesti pri 80km/h z ugodnim vetrom v hrbet. Sej ne da bi bilo to pri takem avtu ful pomembno, samo lepo bi bilo, če bi prodajalec bil vsaj toliko pošten, da bi povedal, da dotični motor v tem avtu pomeni povprečna okrog 12 litrov/100km.

33112_1.png

Napisano

Možakar je čisto lepo napisal: če voziš po predpisih. To, da s takim avtom nihče ne vozi po predpisih, je pa druga tema. In potem je tudi druga poraba...

Napisano

Ne pozabimo, da je to GM-ov motor dinozaver in temu tudi precej precej žejen. 2,8 V6 žre najmanjše povprečje 10litrov. 

Lahko mu žre ta po števcu 8,5.... Če ga nočeš zamorit ti pod 12-14l ne pije. Pa lahko baba Vanga drugače pravi...

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 5 urami je Slivka napisal:

Možakar je čisto lepo napisal: če voziš po predpisih. To, da s takim avtom nihče ne vozi po predpisih, je pa druga tema. In potem je tudi druga poraba...

Pač ne, kot bi rekla pač tvoja žena. V normalni ne divji vožnji z mestno, AC vožnjo in tudi regionalko po vseh predpisih ne bo šlo niti v sanjah pod 10 litrov. 12 je normala, 14 ko si malo bolj razigran, ko pa greš na hard pa pod 20-25 ne gre.

  • Všeč 1
  • Haha 3
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano

5K€ pa se ne odpelješ z njo? Pretiravat pa tud ni dobro...:rolleyes:

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pred eno uro je FuManchu napisal:

5K€ pa se ne odpelješ z njo? Pretiravat pa tud ni dobro...:rolleyes:

Kako da ne? Na vlečno, pa še na gorivu prišparaš. 😉

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Power Turbo izpuh, kaaaaj???

 

WWW.AVTO.NET

Mazda 323 Mazda 323 F �port, letnik:1996,1600 EUR :: www.Avto.net ::

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 2 urama je Z M A J napisal:

Power Turbo izpuh, kaaaaj???

 

WWW.AVTO.NET

Mazda 323 Mazda 323 F �port, letnik:1996,1600 EUR :: www.Avto.net ::

 

"za hči je premočen"?? Kaj to pomeni v bistvu. Da ji bo kupil yugeca, ko tega proda? 🤔

 

 

 

Napisano
pred 15 urami je Alex napisal:

"za hči je premočen"?? Kaj to pomeni v bistvu. Da ji bo kupil yugeca, ko tega proda? 🤔

 


Morda tud kaka mazda2 pride v poštev, 1.2 motor, ali kak vw polo 1.0 motor… 💪

 

 

Napisano
pred 5 urami je MazdaBoy napisal:


Morda tud kaka mazda2 pride v poštev, 1.2 motor, ali kak vw polo 1.0 motor… 💪

Ali še bolj zihr varianta; sobno kolo. :))))

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 2 urama je FuManchu napisal:

Kako je z temi 2.0 motorji? Tud goltajo olje?

Še kakšne druge hibe teh Mazd bencincev?

 

WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 2.0i TE AT, letnik:2008,5350 EUR :: www.Avto.net ::

 

Raje kupi to in nimaš težav, garantirano...

WWW.AVTO.NET

Honda Accord 2.0 Elegance, letnik:2008,8800 EUR :: www.Avto.net ::

 

  • Všeč 3
  • Začuden 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 3 urami je FuManchu napisal:

Kako je z temi 2.0 motorji? Tud goltajo olje?

Še kakšne druge hibe teh Mazd bencincev?

 

WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 2.0i TE AT, letnik:2008,5350 EUR :: www.Avto.net ::

 

Imam Tako doma samo da je ročni menjalnik. Sedaj pri 110.000 KM ni nobene porabe olja. @LabiGT je imel mislim, da preko 200.000 pa bo mogoče se on povedal če je pila kaj olja.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 13 minutami je Janez007 napisal:

8.800 za 15 let star avto??? ?zmeden? 

To je Honda:punk: marsikateri avto ima že drug motor noter pri tej starosti.

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Začuden 1

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 12 minutami je FuManchu napisal:

To je Honda:punk: marsikateri avto ima že drug motor noter pri tej starosti.

 

Kolega je imel Hondo Accord 2.0 letnik 2002. Vprašal sem ga, zakaj jo je prodal kakšnih 5 let nazaj, ker jo je prej tako hvalil. Potem pa mi je razložil, da je razbil zadnjo luč, pa je ni mogel nikjer več nabaviti. Torej tudi Honda ima svoje težave.

 

Tisti, ki misli, da bo dobil za teh 8.800€ skoraj nov avto brez stroškov, se fino moti.

 

Pri naši 12 let stari Accord je tudi bilo nekaj zadev, ki so me že motile (plastični cilinder sklopke je škripal - tipična napaka, slabi žarometi, ..). Drug kolega ima CR-V 2010 dizel in sem in tja, recimo 1x na leto pride kakšen strošek za dobrega jurčka (injektorji pri 210.000, nekaj okrog volana pri 250.000 km, ...). Alternatorji so pa znani, da crknejo med cca 150.000-200.000, ... se pa da popravit oz zamenjat diode ... cca 300€. Pa cev črpalke servo volana je tudi znana, da začne puščat okrog 200.000 km. 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 4
  • Haha 1
Napisano
pred 30 minutami je Janez007 napisal:

 

Kolega je imel Hondo Accord 2.0 letnik 2002. Vprašal sem ga, zakaj jo je prodal kakšnih 5 let nazaj, ker jo je prej tako hvalil. Potem pa mi je razložil, da je razbil zadnjo luč, pa je ni mogel nikjer več nabaviti. Torej tudi Honda ima svoje težave.

 

Tisti, ki misli, da bo dobil za teh 8.800€ skoraj nov avto brez stroškov, se fino moti.

 

Pri naši 12 let stari Accord je tudi bilo nekaj zadev, ki so me že motile (plastični cilinder sklopke je škripal - tipična napaka, slabi žarometi, ..). Drug kolega ima CR-V 2010 dizel in sem in tja, recimo 1x na leto pride kakšen strošek za dobrega jurčka (injektorji pri 210.000, nekaj okrog volana pri 250.000 km, ...). Alternatorji so pa znani, da crknejo med cca 150.000-200.000, ... se pa da popravit oz zamenjat diode ... cca 300€. Pa cev črpalke servo volana je tudi znana, da začne puščat okrog 200.000 km. 

Se pravi, da je več problemov kot pri Mazdah.😊 Ok, pustimo ta zloglasna Mazdina  ogledala. Mislim, da vem v čem je fora. Če ne bi bilo teh ogledal in težav z njimi bi se pisalo na tem forumu  samo o  računalnikih. 😊In vice bi pokali. 

  • Všeč 1
  • Haha 3

 

 

Napisano (urejeno)
pred 22 minutami je Alex napisal:

Se pravi, da je več problemov kot pri Mazdah.😊 Ok, pustimo ta zloglasna Mazdina  ogledala. Mislim, da vem v čem je fora. Če ne bi bilo teh ogledal in težav z njimi bi se pisalo na tem forumu  samo o  računalnikih. 😊In vice bi pokali. 

 

Misliš, da bi Janez imel Mazdo, če bi bila slaba? Sploh pa je oblikovno vsaj meni top (6-ka, 3-ka in 2-ka), za svoj denar seveda.

 

Na parkirišču srečam kolega, ki ima limuzino trojko 2018. Sem ves čas mislil da bencinarko, nakar zadnjič izvem, da CD 2.2. Pravi, da ima 100.000 km, samo redni servisi na 20.000 km in nobenih težav. Super zadovoljen z Mazdo.

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 2 urama je mazdaman napisal:

Imam Tako doma samo da je ročni menjalnik. Sedaj pri 110.000 KM ni nobene porabe olja. @LabiGT je imel mislim, da preko 200.000 pa bo mogoče se on povedal če je pila kaj olja.

Ja res, nc tezav z motorjem. Tezave so ble z zavorami (cilinder je stekal - zanimivo pri faceliftani pa niti wne tezave z zavorami)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano
pred 6 urami je FuManchu napisal:

Kako je z temi 2.0 motorji? Tud goltajo olje?

Še kakšne druge hibe teh Mazd bencincev?

 

WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 2.0i TE AT, letnik:2008,5350 EUR :: www.Avto.net ::

 

Jaz imam tako in mi pije olje (dober liter/10 000km). Imam pa 250 000km. Baje, da dajejo na servisu nek aditiv noter in se potem poraba olja zmanjša. Drgač pa avto dela dobro, probleme sem imel s tresenjem diskov, sedaj mi je crknil računalnik za airbage in so rekli na servisu, da ni to tako redek primer (sam imam naročen rabljen računalnik za 200 €, nov pride pa z montažo na servisu 1000€).

 

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano (urejeno)

Imamo isto 2.0 pred FL doma in je pila cca. 1l olja na 10k km. Je fotr ravno lani naredil generalko cca. 400€ in bo mir za naprej. Ima pa 200k km. Moja 2.5 pri 270.000 km recimo pa popije 0.5l na 20k km. Je pa res, da je 2.5 njihov najboljsi motor... Poleg olja ostalih tezav do sedaj ni bilo. Stekanje zadnje celjusti je pa ze klasika pri mazdah in se vec ne steje pod napako :D. Tale na oglasu je z rocnim menjalnikom in ne avtomatskim. Pac neve kaj pise.

Popravljeno od Scr3am

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.