Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 6 minutami je Bini napisal:

Na servisu že vejo koliko km imajo ko jih šravfajo.....😉

 

Ne vem kako je pri Mazdi, ampak možno bi bilo, da kakšen od enzorjev (recimo ABS bi bil primeren) beleži svojo statistiko obratov. Se pravi rabiš ustrezno oremo, da greš preverit ta podatek pa še to takrat, ko te kaj takega ras zanima.

 

Sem pa slišal, da se poslužujejo trikov tudi tako, da delajo 50.000km na leto kar ni niti tolk velik. Zamenjajo olje na cca 25.000km v lastni režiji nato pa pripeljejo avto na uradni servis pred tem pa zbijejo kilometre na 15.000. Serviserji naredijo servis na eno leto in atako ponavljajo trik recimo 5 let, ko gre avto v prodajo. Tak avto ima urejeno servisno, kjer lepo piše, da ima 75.000km, realno jih je pa 250.000km. Servisna zgleda OK, kupec ne ve ničesar, zanimivo da pa tudi servis ni ničesar opazil in posumil.

  • Všeč 3
  • Zmeden 1

33112_1.png

Napisano

Se pravi, da so vsi, ki se brez filtra vozijo pametni... 

Zanimivo. 

Vse, kar ima Alex, je naj in oh in sploh. 

Napisano
pred 1 minuto je Boss napisal:

 

Ne vem kako je pri Mazdi, ampak možno bi bilo, da kakšen od enzorjev (recimo ABS bi bil primeren) beleži svojo statistiko obratov. Se pravi rabiš ustrezno oremo, da greš preverit ta podatek pa še to takrat, ko te kaj takega ras zanima.

 

Sem pa slišal, da se poslužujejo trikov tudi tako, da delajo 50.000km na leto kar ni niti tolk velik. Zamenjajo olje na cca 25.000km v lastni režiji nato pa pripeljejo avto na uradni servis pred tem pa zbijejo kilometre na 15.000. Serviserji naredijo servis na eno leto in atako ponavljajo trik recimo 5 let, ko gre avto v prodajo. Tak avto ima urejeno servisno, kjer lepo piše, da ima 75.000km, realno jih je pa 250.000km. Servisna zgleda OK, kupec ne ve ničesar, zanimivo da pa tudi servis ni ničesar opazil in posumil.

Največ se poslužujejo čisto enostavnih fint. Pokličejo pacienta, mu plačajo 200€ in ta pacient se priključi na avtomobilski računalnik in te vpraša, koliko kilometrov gospoda želijo imeti. 

Gospodova želja se uresniči. In novi lastnik je precej  vesel, da je dobil avto s tako malo prevoženimi  kilometri. 

 

  • Všeč 1
  • Začuden 1

 

 

Napisano
pred 52 minutami je Alex napisal:

Potem so mone vsi tu gor, ki imajo benzinarje ali kako? 🤔

Premium rdeče mogoče... 

Napisano
pred 5 minutami je Alex napisal:

Največ se poslužujejo čisto enostavnih fint. Pokličejo pacienta, mu plačajo 200€ in ta pacient se priključi na avtomobilski računalnik in te vpraša, koliko kilometrov gospoda želijo imeti. 

Gospodova želja se uresniči. In novi lastnik je precej  vesel, da je dobil avto s tako malo prevoženimi  kilometri. 

 


 

Tole je pa tipicna “gostilniska”… ;) … Res se da nekako tako narediti, ni pa cisto tako enostavno ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 14 minutami je Boss napisal:

 

Ne vem kako je pri Mazdi, ampak možno bi bilo, da kakšen od enzorjev (recimo ABS bi bil primeren) beleži svojo statistiko obratov. Se pravi rabiš ustrezno oremo, da greš preverit ta podatek pa še to takrat, ko te kaj takega ras zanima.

 

Sem pa slišal, da se poslužujejo trikov tudi tako, da delajo 50.000km na leto kar ni niti tolk velik. Zamenjajo olje na cca 25.000km v lastni režiji nato pa pripeljejo avto na uradni servis pred tem pa zbijejo kilometre na 15.000. Serviserji naredijo servis na eno leto in atako ponavljajo trik recimo 5 let, ko gre avto v prodajo. Tak avto ima urejeno servisno, kjer lepo piše, da ima 75.000km, realno jih je pa 250.000km. Servisna zgleda OK, kupec ne ve ničesar, zanimivo da pa tudi servis ni ničesar opazil in posumil.

To pa je scenarij rentacarov, in pa avtov v dolgoročnem najemu sploh za podjetja, potem pa gredo v prodajo z magičnimi km.

  • Všeč 3
  • Hvala 1
Napisano
pred 37 minutami je Boss napisal:

 

Ne vem kako je pri Mazdi, ampak možno bi bilo, da kakšen od enzorjev (recimo ABS bi bil primeren) beleži svojo statistiko obratov. Se pravi rabiš ustrezno oremo, da greš preverit ta podatek pa še to takrat, ko te kaj takega ras zanima.

 

Sem pa slišal, da se poslužujejo trikov tudi tako, da delajo 50.000km na leto kar ni niti tolk velik. Zamenjajo olje na cca 25.000km v lastni režiji nato pa pripeljejo avto na uradni servis pred tem pa zbijejo kilometre na 15.000. Serviserji naredijo servis na eno leto in atako ponavljajo trik recimo 5 let, ko gre avto v prodajo. Tak avto ima urejeno servisno, kjer lepo piše, da ima 75.000km, realno jih je pa 250.000km. Servisna zgleda OK, kupec ne ve ničesar, zanimivo da pa tudi servis ni ničesar opazil in posumil.

Poznana zadeva 😞

 

 

Napisano
pred 40 minutami je Jest napisal:


 

Tole je pa tipicna “gostilniska”… ;) … Res se da nekako tako narediti, ni pa cisto tako enostavno ;)

Niti ni. Poznam celo sam  enega modela v Kp, ki to izvaja. Poteka pa natanko tako kot sem opisal. Le svoji računalnik prinese s seboj. 

 

 

Napisano
pred 2 minutama je Alex napisal:

Niti ni. Poznam celo sam  enega modela v Kp, ki to izvaja. Poteka pa natanko tako kot sem opisal. Le svoji računalnik prinese s seboj. 

 

So zvitkoti, ni kej 😠

 

 

Napisano
pred 38 minutami je scania napisal:

To pa je scenarij rentacarov, in pa avtov v dolgoročnem najemu sploh za podjetja, potem pa gredo v prodajo z magičnimi km.

Res je. Ko sem kupoval prvo 6-ko se je pojavilo na našem trgu sumljivo veliko 6-k iz Italije. Zaimivo je bilo, da niso imele nikakršnih servisnih knjig in vse so imele okoli 50000 kilometrov.So bile pa večinoma od lizinga. Stare pa do treh let. Za tiste pa res nisi mogel vedeti, koliko km imajo v resnici. 

 

 

Napisano (urejeno)

Sem junija 2021 komuniciral za isti avto - Mazdo 6 prek slovenskega posrednika in direktno v Nemčiji. In zanimivo, Nemec mi je rekel, da je avto od Rent a car, slovenski posrednik, pa da ne. Tako da tudi za tisto rdečko 2017 nisem siguren, da jo je vozil šef Mazdinega servisa (se lepo sliši in dobro proda :)). Prej bi rekel, da je bil testen avto, se pravi, da so ga mrzlega priganjali v obrate. 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Popravljam se, "dober mehanik" dobro ve koliko ima avto, ko dvigne avto na dvigalki in pogleda spodaj.... 😉 Med 150kkmm in 300kkm se vidi razlika.... 👍

Naši slu.se vsi prodajo pod 200kkm od šverotov, resnični so 350-400kkm 🥴🙃 

Napisano (urejeno)
pred 8 minutami je Janez007 napisal:

Sem junija 2021 komuniciral za isti avto - Mazdo 6 prek slovenskega posrednika in direktno v Nemčiji. In zanimivo, Nemec mi je rekel, da je avto od Rent a car, slovenski posrednik, pa da ne. Tako da tudi za tisto rdečko 2019 nisem siguren, da jo je vozil šef Mazdinega servisa (se lepo sliši in dobro proda :)). Prej bi rekel, da je bil testen avto, se pravi, da so ga mrzlega priganjali v obrate. 

2019?? Ja, in vozil ga je svizec, ki je zavijal nemško milka čokolado. 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)
pred 13 minutami je Bini napisal:

Popravljam se, "dober mehanik" dobro ve koliko ima avto, ko dvigne avto na dvigalki in pogleda spodaj.... 😉 Med 150kkmm in 300kkm se vidi razlika.... 👍

Naši slu.se vsi prodajo pod 200kkm od šverotov, resnični so 350-400kkm 🥴🙃 

Je prišla na sejem kupovat Golfa II dizla cela posadka, bodoči¨ lastnik, klepar in mehanik. Potem se izvedel, da je imel avto zbite km iz 240.000 na 120.000, vse pa še prva barva. In sta "mojstra" po pol ure ogledovanja in preizkušenja ugotovila, da je bil avto razbit, da pa km so pravi. 🙃

 

Ni tako simpl. 

 

Drugače pa še vedno spremljam poljski Mazda forum. In res, večina avtov s težavami je letnik 2014 plus-minus eno leto, in večinoma imajo od 150.000-250.000 km, pripeljani rabljeni z zahoda.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

Popravljam se, "dober mehanik" dobro ve koliko ima avto, ko dvigne avto na dvigalki in pogleda spodaj.... 😉 Med 150kkmm in 300kkm se vidi razlika.... 👍

Naši slu.se vsi prodajo pod 200kkm od šverotov, resnični so 350-400kkm 🥴🙃 

 

Verjemi, da ne... če mu pripelješ 5 let starega s 300.000 in zraven daš 10 let starega s 150.000km 80% mehanikov ne bo razlikovalo kolk ma kateri avto kilometrov. Zanašalo se bo na vizualne občutke, ki pa so varljivi. Eni pravijo, da se da razlikovat po zvoku motorja, ampak to so že dokazovali, da so buče. Nekoč je bil en test pa so mehankarji kiksali za par 100.000km, se pravi je na to računat pač brezveze.

  • Všeč 1
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano

Pri moji mazdi bi rekli to je ziher nazaj prevrteno, napenjalec menjan, jermeni, svecke denso, stabilizator stangice vse menjane,pa avto komaj 100000km ziher prevrteno 🤣🤣🤣🤣

Napisano

Bini pri mazdi pa sploh takoj vidi, ko pogleda podvozje. Tisti s 50k km ali pa tisti s 300k km. Oba imata rjasto podvozje :D

  • Všeč 1
  • Haha 4
Napisano
pred 3 urami je Boss napisal:

 

Ne vem kako je pri Mazdi, ampak možno bi bilo, da kakšen od enzorjev (recimo ABS bi bil primeren) beleži svojo statistiko obratov. Se pravi rabiš ustrezno oremo, da greš preverit ta podatek pa še to takrat, ko te kaj takega ras zanima.

 

Sem pa slišal, da se poslužujejo trikov tudi tako, da delajo 50.000km na leto kar ni niti tolk velik. Zamenjajo olje na cca 25.000km v lastni režiji nato pa pripeljejo avto na uradni servis pred tem pa zbijejo kilometre na 15.000. Serviserji naredijo servis na eno leto in atako ponavljajo trik recimo 5 let, ko gre avto v prodajo. Tak avto ima urejeno servisno, kjer lepo piše, da ima 75.000km, realno jih je pa 250.000km. Servisna zgleda OK, kupec ne ve ničesar, zanimivo da pa tudi servis ni ničesar opazil in posumil.

Ko sem jaz uvažal sem razmišljal vse te fore - kako bi me lahko nategnili. Verjetno nekdo, ki se mu da vsakič zbijat km, zna tudi popucat za sabo večino statistik. Pogledaš gume, letnice, zavore, notranjost,... Hitro vidiš kje si. Zdaj jih preverjat v drobovje avta neke senzorje a so res zbijali ali ne je pa druga zgodba. To je pač riziko naročanja avta iz tujine. Po mojem mnenju so avti pisani na firmo najboljša izbira. Na ta način veš, da ko je bil avto na servisu je bilo zamenjano vse, kar priporoča Mazda. Imaš pa tut primere, ko je en avto bil servisiran na 10 različnih servisih. Tisto je pa spet zgodba zase etc :D

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

 

Verjemi, da ne... če mu pripelješ 5 let starega s 300.000 in zraven daš 10 let starega s 150.000km 80% mehanikov ne bo razlikovalo kolk ma kateri avto kilometrov. Zanašalo se bo na vizualne občutke, ki pa so varljivi. Eni pravijo, da se da razlikovat po zvoku motorja, ampak to so že dokazovali, da so buče. Nekoč je bil en test pa so mehankarji kiksali za par 100.000km, se pravi je na to računat pač brezveze.

Kdo govori o primerjavi med 5 in 10 let starem avtu 🤔 Govorim o isti starosti in 150 ali 300kkm.

Bodi prepričan,da izkušen Mazdin mehanik opazi razliko med takima avtoma.

Me pa boli k...c,ker tako ali tako ne kupujem starih avtov,jih pa prodam v dobrem stanju.....:prstgor:

Pred eno uro je Scr3am napisal:

Bini pri mazdi pa sploh takoj vidi, ko pogleda podvozje. Tisti s 50k km ali pa tisti s 300k km. Oba imata rjasto podvozje :D

Tako je bilo.....😉👍

Napisano

Tud jaz ne, ker to je še najbolj ziher, čeprav dražje. Ampak če imaš namen avto obdržat dlje časa je to dobra odločitev.

 

Zakaj pa ne bi smeli govorit o starosti avta? Govorimo samo o tem, a zna mehanik ugotovit a ma avto 150kkm al 300kkm, brez da bi ga razstavljal v prafaktorje in izvajal meritve. Recimo tako kot to dela na vzdržljivostnih testih AutoBild.

 

Med novim in 150kkm je razlika bolj opazna kot med 150kkm in 300kkm pa je v obeh primerih 150kkm razlike.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Če se ne motim ABS računlnik in SRS (airbag) računalnik beleži km. Drgač pa tudi glavni računalnik beleži km...sploh novejši.

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Moja je bila stara 6 mesecev in imela je 8000 km leta 2020. Sedaj jih ima 111800 in je bil zamenjan en senzor na izpuhu, drugih težav še ni bilo. Servisi se delajo na 12-15 000.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • "Ne čujem dobro, ne čujem dobro, ali ću pokušati da odgovorim na vaše pitanje..."   Kdor je dovolj star, se bo spomnil, kdo je to bil in v kateri situaciji...   Kakorkoli, ja, tudi VW je dobil zimske gume. Kdor "potegne takratko" in mora z njim na pot, ni treba, da je kaznovan še s slabimi pnevmatikami...
    • Na 2018 lahko dam 225/45R19 in 225/55R17. Ampak za R17 bi moral kupiti 4 felge, saj R17 iz moje 2010 mazde niso kompatibilne. Torej sem konec koncev na istem, ali kupim R19 ali pa R17 + felge. Na dolgi rok, bi bilo seveda ceneje in zato še premišljujem...zunaj pa sneži, jao.   Tele Vredestein so mi dejansko ta trenutek zelo kul in bom resno razmislil o nakupu. Hvala!
    • Tudi na moji 6-ki so že tretjo zimo 17"  Wredstein Wintrac Pro. Vrhunska zimska guma. 👍
    • A 2018 letnik nima več homologiranih 17?   Namreč jaz imam na 2017 leniku homologirane R17 in R19.   Seveda je vožnja z R19 občutno boljša, ampak za pozimi zaradi robov, neznih cestnih razmer, cene,... sem vseeno vzel še en komplet R17.     Sori ker ti solim pamet, pa vseeno je za premislit. Felge so praktično 100 eur neke aftermarket na kos.   Če hočeš ugodno ceno za kvaliteto bi vzel Vredestein Wintrac PRO ali Kleber Krisalp HP3 za 180 eur na kos.   Vredestein vozim jaz v R17 dimenziji in sem zelo zadovoljen (tedensko delam po cca 500 km), Kleberce ima pa precej ljudi na forumu @Bini, @Tilen5,.. Ampak tudi oni v manjši dimenziji.   Pnevmatike Vredestein 225/45 R19 96V XL 3PMSF | Wintrac PRO+ | LiderPnevmatik.si WWW.LIDERPNEVMATIK.SI Pnevmatike Vredestein Wintrac PRO+ 225/45 R19 96V XL 3PMSF na zalogi in ceneje na spletišču LiderPnevmatik · Brezplačna dostava · Enostavno in hitro naročilo.  
    • jaz sem se tudi v pon ustavil na shellu, ker me je zanimalo če imajo tudi v NM tako kot pravi @Alex E5 na navadnem 95... in ja, bomba 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.