Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 13 urami je FuManchu napisal:

Rabm:bravo:

 

WWW.AVTO.NET

Nissan Skyline GTR-33 vSpec, letnik:1995,75000 EUR :: www.Avto.net ::

 

Ufff sm prvo mislu, k sem na hitro pogledu, da je 75000 kun, pol vidim, da € 😊

 

 

Napisano (urejeno)

A pa ste že kdaj vozili kakšno tole ameriško kračo?

Res me zanima, od kje takšno navdušenje nad njimi?

Jaz sem še eno predelano na 777 konjev vozil, pa razen dvakratnega žganja gum nekega hudega veselja nisem občutil.

 

Sta pa mi bila dosti bolj všeč Nissan GT-R in pa Audi R8 V10, ki ti dejansko pustita, da se pelješ kot v risanki. Dočim pri teh ameriških kračah sem vedno imel občutek, da bom z ritjo vse pometel, če pohodim do konca, sploh iz ovinka ven.

Popravljeno od dvorjan
Napisano

Sam še nisem bil sovoznik v takem avtu, kaj šele da bi ga vozu 😊 Eh, zdej sem pa tko prestar 😆

 

 

Napisano
pred 18 minutami je dvorjan napisal:

A pa ste že kdaj vozili kakšno tole ameriško kračo?

Res me zanima, od kje takšno navdušenje nad njimi?

Jaz sem še eno predelano na 777 konjev vozil, pa razen dvakratnega žganja gum nekega hudega veselja nisem občutil.

 

Sta pa mi bila dosti bolj všeč Nissan GT-R in pa Audi R8 V10, ki ti dejansko pustita, da se pelješ kot v risanki. Dočim pri teh ameriških kračah sem vedno imel občutek, da bom z ritjo vse pometel, če pohodim do konca, sploh iz ovinka ven.

Vozil .....vse je odvisno kaj pričakuješ od teh avtov. Meni osebno je pri teh američanih fascinantno njihov zvok. Sem vozil tudi porša 911 turbo pa enga starega ferarrija ampak mi je ta zamolkl zvok pri amerigosih bolj cool kot pa tisto rezgo piskanje. Ampak to je stvar okusa.Kar se pa tiče voznih lastnosti pa itak nima za burek proti tem evropskim športnikom.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano

Ravno v soboto sem srečal eno tako ob sončnem zahodu na ravni regionalni cesti :) res je dobro izpadla..

Napisano
pred 1 uro je robertk6 napisal:

Vozil .....vse je odvisno kaj pričakuješ od teh avtov. Meni osebno je pri teh američanih fascinantno njihov zvok. Sem vozil tudi porša 911 turbo pa enga starega ferarrija ampak mi je ta zamolkl zvok pri amerigosih bolj cool kot pa tisto rezgo piskanje. Ampak to je stvar okusa.Kar se pa tiče voznih lastnosti pa itak nima za burek proti tem evropskim športnikom.

Vozil Dodge Viper tisto prvo različico v 90-ih. Pojavnost, predvsem pa zvok, ki ti dvigne vse kocine o pospeških pa raje ne bi, ker si nisem upal po moje tud 50% stisnt. Je pa res, da to je bilo pometanje, sploh, ker ni imel nobenih varnostnih sistemov razen ABS. Ejnšlag pa k pr kamionu, da v ozke ulice brez popravljanja sploh ne moreš pod kotom 90 stopinj. Ampak a bi ga imel? Prec pa takoj. Imajo ameriški "mišičnjaki" en tak "je ne sais quoi", ki se ne da razložit tak ona hitro.

33112_1.png

Napisano
pred 52 minutami je NevLado napisal:

Evo lepotičko

 

WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 G194 AT Revoluton, letnik:2019,24100 EUR :: www.Avto.net ::

 

Zna bit to dober nakup za nekoga 👍

 

 

Napisano (urejeno)
pred 23 urami je Shrek napisal:

Sam škoda, ker je rdeča! 

Morala bi biti v enem izmed temnih odtenkov ja. Rdeča je rezervirana za ferrarija 😀

Popravljeno od MazdaBoy

 

 

Napisano
Pravkar je Alex napisal:

U, tole pa bi imel. Samo kaj, ko je cena zlatarski. 😊

Ta je še poceni, glede na drugo ki je gor. Druga je skoraj 40K€. 

Je pa to avto, ki bo cena šla samo gor. Kupit pa spravit v garažo za cca 10-15 let.

 

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 1 minuto je FuManchu napisal:

Ta je še poceni, glede na drugo ki je gor. Druga je skoraj 40K€. 

Je pa to avto, ki bo cena šla samo gor. Kupit pa spravit v garažo za cca 10-15 let.

 

Ja, to je dobra naložba. Sicer sem pa bral, da je tudi mazdina mx5 dobra naložba in jim bo cena samo rasla. Tako, da jo bo potrebno čim prej kupiti. 😊

 

 

Napisano

No to je kronski dokaz kaj si ljudje zares želijo. Sigurno ne nekih škatlastih SUV-ov ampak prave avtomobile, tiste za dušo. Ker jih pa v redni prodaji praktično ni več so pa cene take kot so za dvajset let stare.

33112_1.png

Napisano
pred 4 minutami je Boss napisal:

No to je kronski dokaz kaj si ljudje zares želijo. Sigurno ne nekih škatlastih SUV-ov ampak prave avtomobile, tiste za dušo. Ker jih pa v redni prodaji praktično ni več so pa cene take kot so za dvajset let stare.

Cene naraščajo tem starim kabrioletom, ki so postali ikonični. Vedno manj jih je na cestah in zato jim raste tudi cena. Pa ne zato, ker bi si jih veliko ljudi želelo. Želijo si jih zbiratelji in veliki ljubitelji. Teh pa je le peščica. 

Velika večina ljudi si pač želi suv-e.

Zato jim jih vse znamke nudijo. Lep primer je dacia.Dokler so prodajali le njihove smešnice od limuzin, so se jim vsi posmehovali. Nato je prišel Duster in ostali suv-I in sedaj jih kupujejo tudi na zahodu, kjer beležijo rekordni prodajo. 

Pa ne z kabrioleti, ne z karavani, ne z limuzinami  ampak s suvi. 😉

To so vsi njihovi avtomobili. 😊

IMG_20230312_203411.jpg

IMG_20230312_203430.jpg

IMG_20230312_203446.jpg

 

 

 

Napisano

emmmm, o čem ti to? Kolk pa ima Dacia kabrioletov, modernih karavanov/limuzin. Ne moreš primerjati Sanderota izpred 15 let s tem danes, al pa recimo Logana izpred 20 let, ko so začeli z modernejšim pristopom in niso več samo rebrendal neke stare Renaulte 9 izpred 40 let.

Dacia je imela limuzine samo v Loganu in nikoli karavana - Logan MCV je bil bolj enoprostorc kot karkoli drugega.

 

V glavnem, če nekaj ni pač ne moreš kupit - ne vem, pa sej to ni vesoljska znanost za razumet.

 

Pa še nekaj, danes so praktično roadsterji le pri bolj prestižnih znamkah, kjer ljudje ne gledajo toliko na ceno in se zato lahko izdelujejo v manjših količinah. Še celo Mazda ima precej navito ceno za MX-5 pa je med najcenejšimi novimo roadsterji. Avtomatsko taka politika zapre prodajo in počasi gre vse to v smeri tega, da si bodo avtomobile privoščili le še dobro situirani. En od šefov VW-ja je lepo rekel - ljudje, ki danes kupujejo majhne avtomobile tipa Corsa bodo v prihodnje potovali z avtobusom. V tej smeri gre.

33112_1.png

Napisano
pred 10 urami je Alex napisal:

... ... ... ... ...

Velika večina ljudi si pač želi suv-e.

Zato jim jih vse znamke nudijo.

 

 

 

Negativno.

Velika večina ljudi kupi SUVa, ker drugega ne dobi...

Pred kratkim sem obredel precej salonov. Razen pri Fiatu so mi povsod najprej ponudili SUVa, čeprav sem spraševal po enoprostorcu...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Za 80€ nabavil 2tb ssd. Je sicer 4.0, vendar bo kljub temu v 3.0 socketu. V 4.0 socketu je samsung 980 pro  
    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.