Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 55 minutami je Carot napisal:

Pred Mazdo sem imel Citroena C-5 2.0 HDi, zadnji model in z njim v osmih letih prevozil slabih 350000 km. Ko sem ga hotel zamenjati za podoben avto, sem ugotovil, da so mi "ukinili" vse avte, ki bi jih imel. Zato sem presedlal na Mazdo 6 CD 150 in v slabih treh letih naredil cca 120000 km. Ko sem videl, da se tudi pri Mazdi dogaja podobno (ni več karavanov in dizlov) me je prijela rahla panika, pa sem kupil avto, ki je še nekako ustrezal mojim predstavam CX-30 (ljudje smo pač prilagodljivi). Tako, da se sedaj vozim s CX-30 (v enem letu ima dobrih 30000 km), 6-tka pa čaka v garaži, da jo občasno (kakšnih 10000 km/leto) odpeljem na sprehod in uživam. 

Midva, si lahko dava roko. 😊

Popolnoma enaka situacija. Dejansko imava mazdo 6 za vikend avto oziroma za občasno potepanje. 😄

 

 

Napisano
pred 28 minutami je Slivka napisal:

 

 

Težava pa je, ker novega nimamo kaj kupit in bomo kupili najmanjšo šaro ne pa najboljši avto. Bomo še videli, koliko bomo zadovoljni z izborom...

Če pa nekdo omeni "kurnik", je pa takoj ogenj v strehi. 😂

Napisano
pred 1 uro je Slivka napisal:

 

Dejstvo je, da lahko svoje nespoštljive izraze zadržiš zase. Jaz vem za en "kurnik", ki je prevozil vsaj dvakrat toliko kilometrov kot tvoj karavan in vsaj desetkrat toliko, kot tvoj "premium" voz pa z manj težavami, kot si jih imel ti s svojimi super vozili s super vzdrževanjem. Tako da dejstvo je, da ti "kurniki" ne bi bili več na cestah, če ne bi bili tako žilavi, trpežni in zanesljivi. Da je pa kakšen avto "kurnik" pa lahko rečeš šele, ko ima tvoj avto več kilometrov od tistih, ki jih žališ - kar pomeni, da boš moral najprej s svojim super-duper CX-30 narediti vsaj 352.000 km (zaenkrat, ker "kurnik" še ni rekel zadnje besede in se še vozi), potem boš lahko kateri avto označil, kot te bo volja. Do takrat pa tisto tvoje sranje v barvah skrij in se ne repenči z njim kot petelin na kupu gnoja...

 

In dejstvo je, da nihče ne gleda na to, kaj gre v promet, ampak predvidijo, kaj bo za kupce zanimivo, in to delajo. Kupci pa potem kupujejo to, kar je na razpolago. In jaz poznam precej ljudi, ki jamrajo, da denar sploh ni problem, težava pa je, ker nimaš kaj kupit. Trg je podoben kot v stari Jugoslaviji. Tam so bili trije modeli Zastave (750, 101 in 1500) in dva modela Renaulta (4 in 5) in en model "VolksWagna" (TAS-Golf) in to je bilo na izbiro. Zdaj imaš pa en model (Berlingo), delajo ga pa štiri znamke: Mercedes, Opel, Peugeot in Toyota. Pa mislim, da ga dela tudi Citroen, ampak nisem čisto prepričan. Zdaj mi pa povej, kakšna ponudba je to in med čim lahko izbiraš? Poglej po cenikih (na primer Suzuki, Subaru,...) in mi pokaži, koliko dizelašev je gor. Je to kakšna izbira? Tako da povpraševanje je, samo proizvajalci tega enostavno niso razvijali, so opustili in zdaj lahko izbiraš med štorastimi in neuporabnimi SUVi v katerikoli barvi. Res velika izbira...

 

Lahko narediš milijon kilometrov, še vedno je po videzu kurnik. 😉

Ko bo ta tvoj "stroj" končal z vožnjo po cesti ( in to bo kmalu) bo res primeren zaradi oblike za vzrejo kokoši. 😉

pred 3 minutami je Janez007 napisal:

Če pa nekdo omeni "kurnik", je pa takoj ogenj v strehi. 😂

In pa lopato, montiramo zadaj na kurniku. 😄

 

 

Napisano
pred 55 minutami je MazdaBoy napisal:

Daj prosim ja, nisem še probal oz. vozil nobenega od teh dveh. Za lažjo odločitev, če bo naslednji avto zopet mazda.

O, to pa je odvisno od tega, kaj potrebuješ in pričakuješ od avta.

1. Za relacijsko vožnjo po AC tam nekje >200 km je 6-tka sigurno boljša, nižji in daljši avto s precej več navora (in tudi km pri vrtljajih pri dovoljenih AC hitrostih v 6. prestavi)

2. Za "lokalno" vožnjo (magistralke, regionalke ... ter tudi zasnežene ceste) je boljša CX-30 (je AWD)

Avta sta opremljena podobno (posebej LED Adaptivni žarometi so mi bili pomembni), tako da tu ni neke velike razlike, je pa res, da me pri 30-tki jezi, ker info sistem pri klicih ne prepozna predpone +386 ..

Poraba pretežno AC 130-150 km/h +1,5l/100 CX 30, mašina G150

 

Meni osebno je boljša (bolj primerna) 6-tka, če pa vprašaš ženo, pa 30-tka nima konkurence, tako da je jasno, kdo je zmagovalec 🙂

  • Zmeden 1
  • Hvala 3
Napisano
pred 2 urama je Jest napisal:

Ravno prav ekonomicno to ni… ;) Miata je avto, ki je namenjen predvem uzivanju (so izjeme, ki tak avto uporabljajo tudi kot daliy driver, ampak teh ni veliko)… in ta bo verjetno se vec stal na dvoriscu kot karavanska sestica ;) … Sicer je to tvoja odlocitev… jaz sem samo napisal svoje mnenje… 😎

 

Pri nas je samo en avto pri hisi in ta zadosti vecini potreb… 

 

 

Sem malo prekalkuliral. Nam na obali se miata enostavno izplača. Zakaj? Podnebje imamo podobno kot Kalifornija, se pravi, da jo lahko uporabljam od marca do novembra. Če jo vzamem z trdo streho pa tudi pozimi.😉 Ker je po snegu ne voziš odpadejo tudi zimske gume. Tudi vzdrževanje ni zahtevno pa tudi drago ni. 

Cx 30 je pa dovolj velika za štiričlansko familijo za it na smučanje. Tako, da pokrije športne/tovorne zadeve. 

Rekli boste, kam boš pa dal kolesa? 

Jih ne prevažam naokrog. Če se nam  zalušta kje, da bi naredili en giro, si jih enostavno  spododimo. Tako, da bi imel pokrito vse optimalno. 😊

 

 

 

 

Napisano

Seveda Alex bi se mi šlo za čimbolj rentabilno poslovanje, kar je normalno. Ampak kakor koli že to ni bila želja kupcev, da kupujejo dražje, bolj nerodne, bolj potratne (navkljub ekološko naravnani agendi), dražje za vzdrževanje, za zavarovanje. Veliko kupcev je tako imenovanih blink blink kupcev, ki zadevo več ali manj gledajo skozi oči oziroma po domače povedano kolk se šajna, a je prave prestižne znamke in če je lepe rdeče barve 🤪. V glavnem, kaj hočem povedat, da zaradi takih kupcev, proizvajalci brez slabe vesti razlagajo, da je to želja kupcev na splošno. Pač ni in tudi številke ne kažejo tega. Ja logično, če imaš na zalogi 100 SUV-ov, vsi ostali modeli pa so le za naročanje in dobavljivi čez pol leta ali eno leto ne rabiš biti hud matematik ali statistik, da boš na koncu ugotovil, da je prodano bistveno več SUV-ov kot pa ostalih. In ko te številke o prodaji neseš v svet imaš podlago, da si kupci res želijo samo SUV-ov.

 

Glede telefonov pa toliko - ne veš zakaj vse ga rabim in verjemi, da je telefoniranje ša najmanj pomembna funkcija, ki jo omogoča. Sam sem nekoč bil na več ali manj pocenskih telefonih, katere mi je večino plačala služba. Ampak, ko sem 1x kupil S9 sem videl, da je na nekem drugem nivoju. In ko po 5-ih letih menjaš pač ne greš več na slabše a pri tem vseeno ne kupiš nekaj kar ne rabiš, recimo S23+ ali S23 ultra.

 

 

33112_1.png

Napisano
pred 2 minutama je Boss napisal:

Seveda Alex bi se mi šlo za čimbolj rentabilno poslovanje, kar je normalno. Ampak kakor koli že to ni bila želja kupcev, da kupujejo dražje, bolj nerodne, bolj potratne (navkljub ekološko naravnani agendi), dražje za vzdrževanje, za zavarovanje. Veliko kupcev je tako imenovanih blink blink kupcev, ki zadevo več ali manj gledajo skozi oči oziroma po domače povedano kolk se šajna, a je prave prestižne znamke in če je lepe rdeče barve 🤪. V glavnem, kaj hočem povedat, da zaradi takih kupcev, proizvajalci brez slabe vesti razlagajo, da je to želja kupcev na splošno. Pač ni in tudi številke ne kažejo tega. Ja logično, če imaš na zalogi 100 SUV-ov, vsi ostali modeli pa so le za naročanje in dobavljivi čez pol leta ali eno leto ne rabiš biti hud matematik ali statistik, da boš na koncu ugotovil, da je prodano bistveno več SUV-ov kot pa ostalih. In ko te številke o prodaji neseš v svet imaš podlago, da si kupci res želijo samo SUV-ov.

 

Glede telefonov pa toliko - ne veš zakaj vse ga rabim in verjemi, da je telefoniranje ša najmanj pomembna funkcija, ki jo omogoča. Sam sem nekoč bil na več ali manj pocenskih telefonih, katere mi je večino plačala služba. Ampak, ko sem 1x kupil S9 sem videl, da je na nekem drugem nivoju. In ko po 5-ih letih menjaš pač ne greš več na slabše a pri tem vseeno ne kupiš nekaj kar ne rabiš, recimo S23+ ali S23 ultra.

 

 

Če vprašaš  rajo (folk) na cesti, ti bodo v večini primerov odgovorili, da bi kupili ali majhen avto za po mestu (kak Clio, male Korejce) v glavnem te gokard variante in pa suve. Tudi zagrizeni ljubitelji športnih avtov,recimo  moji sodelavci, ki so vozili take avte kot so mazda 3 MPS in mitsubishi lancer Evo 5, sedaj en lepo pridno vozi Korejca x-ceed, drugi pa pugija., tudi nek suv😊

Kar se tiče pa  telefona si tudi ti padel na finto prodajalcev, da pač rabiš tako dober, fensi telefon, ki je drag kot žafran a  bo vseeno čez "enako število let" kot cenejši  končal kariero. 😊

Tako, da po eni strani se jeziš na kupce, ki se po svoji volji odločajo za nakup SUVov, po drugi strani pa delaš enako "napako", ko si se odločil za nakup najdražjega telefona, ki so ti ga nevede "uturili" tej isti kapitalisti, ki se jim gre samo za čim večji zaslužek. 😊

 

 

Napisano

Moram priznati, da se prav zabavam ob tem ko berem vse te argumente in "argumente" proti SUV-jem, CUV-jem, dvignjenim HB ... pa karavani, enoprostorci ... pa pogledam homologacijo za najino cx 30 in kaj piše za kategorijo? M1 - osebni avtomobil in še 

Oblika nadgradnje: AC - karavan. (ne piše pa ali je premium) ....

Tako da sedaj vem(o) lastniki cx 30, da se vozimo s karavani.

  • Všeč 1
  • Haha 3
  • Ljubim 1
Napisano

Izgleda telefon uporabljas bolj “desus varianta” (kot bi rekel Borut)… in resno mislis, da so cenejsi telefoni enakovredni drazjim… Ce pa telefon uporabljas za se kaj vec, pa vidis, da s cenejsim to ne mores ali pa je storasto… Sam imam recimo drazji telefon in z njim se najmanj telefoniram… Zato mi je cisto vseeno, koliko minut imam v paketu… Bolj pomemben mi je prenos podatkov… In s telefonom odpiram recimo garazna vrata, placujem vec ali manj vse v stacuni (OK… to pocnem s telefonom res redkeje, odkar mi to omogoca ura)… uporabljam ga tudi za spletne nakupe, pa za nadzor hise, fotografijanje, snemanje, upravljanje z dronom,… in se cel kup zadev bi lahko nastel… Res je, da dam zanj jurja ali celo nekaj cez… ampak sem vcasih delal tako, da sem ga po enem letu prodal za ene 60 ali 70% cene in si kupil novega. In pomenem letu je bila ohranjenost prakticno kot bi bil nov… Zadnjega imam recimo ze skoraj dve leti, ker enostavno nov model ni ponudil nic takega, kar bi me premamilo… Ce pa bi kupil cenejsi telefon za recimo 400 ali 500€, ga ze naslednji dan tezko prodam za 80% cene… po enem letu pa ni vreden nic vec… oz. se ga sploh ne splaca prodajat. Kot ponavadi pa je tako moje mnenje in ga ne vsiljujem nikomur… Vsak naj naredi tako, kot misli, da je prav…

 

 

  • Všeč 3
  • Hvala 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Koliko se je pri nas letno prodalo Mazd 6 in koliko CX-5? Kdo je za to kriv, Mazda ali mi? In jasno, ne more biti rentabilne proizvodnje ob tako malem številu.  :) 

 

No kaj misliš, kdo je kriv? Seveda boš rekel, da kupec, ker ni kupil modela, ki je star 10 let. Kupec je kriv, ker leta 2017 niso dali novega modela in so nategnili ljudi s FL-jem ter jim rekli, da je to čist nov model. CX-5 je leta 2017 dobil novo različico in dejansko drugo generacijo in takrat v dveh letih za skoraj 15.000 avtov povišal prodajo napram zadnjih dveh let prodaje prve generacije CX-5. Se pravi CX-5 je nov model, Mazdo 6 pa šele naslednje leto doleti le prenova/FL. Tudi tu so verjetno kupci krivi, da ni višje prodaje.

 

Še leta 2019 pred korono je folk v Evropi kupil še vedno 22.000 šestk, kljub temu, da je šlo takrat v osnovi za 7 let star avto in bi po vseh pravilih moral zaključiti zgodbo vsaj kako leto prej ter bi moral priti nov model v prodajo. Recimo 4 leta po splovitvi druge generacije CX-5 jih prodajo malenkostno več 28.000 v Evropi. Če se bo prodajal ravno toliko časa kto šestica, se pravi še nadaljno leto me prav zanima kolikšna bo prodaja.

 

Meni, ko sem leta 2019 kupoval šestico, so me prepričevali v salonu naj raje vzamem CX.5, ker šestka se poslavlja in takrat so mi rekli, da je verjetno čez eno leto 2020 ne bo več v prodajnem programu. No poslovila se je šele 2022, ampak ves čas so kupcem dajali signal preusmerite se na SUV-e pa četudi jih ne marate. Pa to so mi počeli skoraj v vsakem salonu, tudi drugih proizvajalcev. Hočem kupit Proceeda, men model v salonu o Sportagu. Seveda RC za Sportaga je bil bistveno višji kot za Proceeda. Ampak seveda sem jaz in ostali kupci krivi, za take odločitve, ker hočemo kupiti nekaj kar nam nočejo prodat.

 

 

Še tole pa neham. Ko sem kupoval 2019, smo komaj v Evropi našli 6-ko zame. Če bi hotel CX-5 al pa Mazdo 3 pa bi lahko izbiral praktično karkoli iz domače zaloge. Seveda sem verjetno za tako slabo izbiro tudi jaz kot kupec kriv.

 

In verjetno sem tudi kriv zato, da so leta 2012 prenehali izdelovati 5 vratno različico 6-ke, saj bi hodila v zelje na novo predstavljeno CX-5. Se pravi bi odžirala kupce CX-5 za kar sem seveda tudi jaz kriv, ker bi bistveno prej menjal avto, če bi obstajala 5-vratna različica šestice, ki je vsaj zame pojem uporabnosti in skladnosti oblike.

 

 

 

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Kar se tiče pa  telefona si tudi ti padel na finto prodajalcev, da pač rabiš tako dober, fensi telefon, ki je drag kot žafran a  bo vseeno čez "enako število let" kot cenejši  končal kariero. 😊

Tako, da po eni strani se jeziš na kupce, ki se po svoji volji odločajo za nakup SUVov, po drugi strani pa delaš enako "napako", ko si se odločil za nakup najdražjega telefona, ki so ti ga nevede "uturili" tej isti kapitalisti, ki se jim gre samo za čim večji zaslužek. 😊

Bolj kot si poskušam tole razumet manj mi jasno kaj si hotel povedat. :nevem:

 

Bom pisal bolj počasi, ker vem, da tud bereš bolj počasi 🤡 V glavnem telefon je postal večnamensko orodje, ki omogoča marsikaj saj ga poleg osebne uporabe uporabljam tudi v službene namene. Ker se z leti uporabe, uniči tako baterija, kot priključki, kot tudi zaslon ipd, ga je potrebno zamenjat. Ko ugotoviš, da cenejši modeli marsičesa ne omogočajo, da imajo takšne in drugačne limite izbereš pač tisto, kar to omogoča. Tukaj ni filozofije in zato ne izberem Dacio, ki bi načeloma bila dovolj za od A do B ampak nekaj, kar bo tudi v tem postopku dodalo neko dodatno dimenzijo zadovoljstva.

 

Se strinjam jaz vržem slabega jurja na vsake 5 let za telefon, ti pa ga vržeš za tedensko smučanje v Dolomitih recimo. In to ni očitanje, ampak pač moč izbire. Logično, tebi teden smučarije več pomeni in te razumem, ampak jaz pa mam zato nov telefon. Ne vem kje je problem v vsej tej zgodbi? :nevem:

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je Jest napisal:

Izgleda telefon uporabljas bolj “desus varianta” (kot bi rekel Borut)… in resno mislis, da so cenejsi telefoni enakovredni drazjim… Ce pa telefon uporabljas za se kaj vec, pa vidis, da s cenejsim to ne mores ali pa je storasto… Sam imam recimo drazji telefon in z njim se najmanj telefoniram… Zato mi je cisto vseeno, koliko minut imam v paketu… Bolj pomemben mi je prenos podatkov… In s telefonom odpiram recimo garazna vrata, placujem vec ali manj vse v stacuni (OK… to pocnem s telefonom res redkeje, odkar mi to omogoca ura)… uporabljam ga tudi za spletne nakupe, pa za nadzor hise, fotografijanje, snemanje, upravljanje z dronom,… in se cel kup zadev bi lahko nastel… Res je, da dam zanj jurja ali celo nekaj cez… ampak sem vcasih delal tako, da sem ga po enem letu prodal za ene 60 ali 70% cene in si kupil novega. In pomenem letu je bila ohranjenost prakticno kot bi bil nov… Zadnjega imam recimo ze skoraj dve leti, ker enostavno nov model ni ponudil nic takega, kar bi me premamilo… Ce pa bi kupil cenejsi telefon za recimo 400 ali 500€, ga ze naslednji dan tezko prodam za 80% cene… po enem letu pa ni vreden nic vec… oz. se ga sploh ne splaca prodajat. Kot ponavadi pa je tako moje mnenje in ga ne vsiljujem nikomur… Vsak naj naredi tako, kot misli, da je prav…

 

 

Tudi sam ga uporabljam za 90% stvari, ki si jih omenil. Razen za vožnjo drona in oklepanje vrat. Za odklepanje vrat sem toliko vitalen, da grem iz avta in to storim peš. 😊 Ja, da se narediti vse stvari s cenejšim telefonom, ki ima pametno ceno - celo fotografira se lahko z njim. 😉 In glej ga zlomka, celo Pay Pal lahko uporabljam in plačujem z njim izven EU. Sam rabljenega telefona nikoli ne prodajam. Vsak skoraj  ve, da ne moreš izbrisati vsega oz njega in vsak začetnik  računalničar lahko prikliče veliko stvari nazaj. 😊

pred 5 minutami je Boss napisal:

Bolj kot si poskušam tole razumet manj mi jasno kaj si hotel povedat. :nevem:

 

Bom pisal bolj počasi, ker vem, da tud bereš bolj počasi 🤡 V glavnem telefon je postal večnamensko orodje, ki omogoča marsikaj saj ga poleg osebne uporabe uporabljam tudi v službene namene. Ker se z leti uporabe, uniči tako baterija, kot priključki, kot tudi zaslon ipd, ga je potrebno zamenjat. Ko ugotoviš, da cenejši modeli marsičesa ne omogočajo, da imajo takšne in drugačne limite izbereš pač tisto, kar to omogoča. Tukaj ni filozofije in zato ne izberem Dacio, ki bi načeloma bila dovolj za od A do B ampak nekaj, kar bo tudi v tem postopku dodalo neko dodatno dimenzijo zadovoljstva.

 

Se strinjam jaz vržem slabega jurja na vsake 5 let za telefon, ti pa ga vržeš za tedensko smučanje v Dolomitih recimo. In to ni očitanje, ampak pač moč izbire. Logično, tebi teden smučarije več pomeni in te razumem, ampak jaz pa mam zato nov telefon. Ne vem kje je problem v vsej tej zgodbi? :nevem:

Če nisi razumel, boš pač jutri ali kak dan pozneje. 😊 Poznaš tisti vic o blondinki? 😉

 

 

Napisano
WWW.AVTO.NET

Honda Accord Executive 2003 VTEC 2.4 avtomatik LPG, letnik:2003,3200 EUR :: www.Avto.net ::

 

Heh, preberite opis vozila.

  • Všeč 1
  • Haha 3

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Danes je žal tako da se splača kupovati samo klasike in legende, ostalo pač žal nima smisla ker jim hitro pada vrednost in so povrh še neuporabni. 

 

Mimogrede pa ali ste opazili da so se v zadnje pol leta namnožili modeli katerih pri nas niso ponujali tudi kot nove? Lep primer tega je Peugeot 108.

 

Napisano
pred 51 minutami je Janez007 napisal:

Oj Franc, želim ti veliko sreče pri prodaji. Ampak sreča ne bo dovolj.  🙃 😃

 

(Za primerjavo. Včeraj se je prodajala rdeča M3 G100 HB 2018 s pol manj prevoženih za 14.000 €. Danes oglasa ni več.)

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18216304&display=Mazda CX-3

image.png

😳Za poskusit je.... 😊Ima pa tako cifro v glavi za kolk jo bo dal..... 😉

Napisano
pred 8 urami je Bini napisal:

😳Za poskusit je.... 😊Ima pa tako cifro v glavi za kolk jo bo dal..... 😉

cena je kr nora, za ta dnar bi šou raj nov avto gledat :) 

Napisano
pred 56 minutami je TBA napisal:

cena je kr nora, za ta dnar bi šou raj nov avto gledat :) 

 Taka CX-3 je v zadnjem ceniku, ko je se bila v prodaji (maj 2022) bila samo slabih 200€ vec ;) … OK… nekaj je se barva, pa priprava vozila… ampak se da to ponavadi kompenzirat s popustom… ;) 

 

image.png

 

Edit… vidim, da gre za avtomatski menjalnik… tista je pa bila malo vec…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 21 urami je TBA napisal:

cena je kr nora, za ta dnar bi šou raj nov avto gledat :) 

To ali pa kej drugega rabljenega 🙂 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • jaz bi vzel samsung qled, najboljši približek oled + tizen os je dosti kvalitetnejši 
    • Tudi Panasonic dela kratko in dolgo čiščenje matrike. Odkar ga imam, je kot prvi dan....
    • Ne obupat nad OLED. Imam 4 leta star LG OLED in z novo tehnologijo so odpravili težave z burn-inom. V LGju se uporablja Pixel Cleaning: "This tool is automatically run after every 4 hours of cumulative use. The tool will also run after 2,000 hours of cumulative use. After watching for a total of 2,000 hours or more, such as 5 hours a day for one year, the Pixel Refresher is automatically operated, and the calibration runs for about an hour once you turn off the TV." Pri meni ni videt popolnoma nobenega odtisa. Ker boljše slike od OLED ne boš videl.
    • Bom popravil svojo izjavo glede Proxxona,ker nimam dokaza,da je "čajniz"...možno celo,da je narejen na Tajvanu,kjer delajo ogromno take metalurgije...in v primerjavi Tajvancev absolutno ni za mešati z kitajci!!! Sem za foro šel raziskovati,pa nikjer ne najdeš nič o trm,kje so Proxxonovi seti izdelani...zanimivo🧐 Proxxon je TOP roba...tudi sam sem kupil njihov set (stran 6 se mi zdi🤔)....za mojo redko rabo "polna kapa". Odlična kovinska škatla,z robustnim polipropilenskim vložkom,ki se ne polomi kar tako,račne pa ko primeš v roke,ti je takoj jasno... Za svoj cvenk seveda ne dobiš fino ozobljenje z 70+ zobi,a kvaliteta je jasna na vsakem komadu seta. Meni je Proxxon všeč👍...je pa dejstvo,da za svojo ceno ne more biti narejen v Nemčiji,kar je v tej cenovni klasi celo prednost v kvaliteti....tega se je treba zavedati...za to pa se nemški industriji zadnje čase malce "kolca" po starih časih.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.