Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 11 urami je Boss napisal:

Ej vidva @Alex in @Bini sta čist preveč pristranska al pa ne vesta kaj sploh imata.

 

Mild Hybrid tehnologija ni predvidena za pomoč bencinskemu motorju pri pogonu. Baterija je čist premajhna saj ima le borih 0,17kWh in je namenjena več ali manj za občasno delovanje, elektronskih sistemov, za zaganjanje motorja pri i-stopu, pomoč pri prestavljanju in podobno. Dejansko samo razbremenjuje motor pri tem, da ga razbremeni poganjanja alternatorja, kot pri klasiki, kjer ga mora ves čas poganjat še motor, da proizvaja elektriko.

 

Tukaj je pa enostavno ob obremenitvah, motor vsaj za nekaj časa razbremenjen poganjanja alternatorja kar seveda nekoliko pomaga pri pospeševanju ampak le toliko, da ni preveč bremena obešenega na njem. Nekako tako, ko pri starih bencinskih mlinčkih ugasneš klimo, ko greš v prehitevanje, saj je vsak konj v motorju takrat potreben za pospeševanje.

 

Tko, da vse ostalo kar občutita je več ali manj placebo efekt in nikakor ne to kar razlagata. CX-30 nima nobenega dodatnega elektro motorja, ki bi pomagal bencinskemu pri pogonu koles in to je bistvo mild hybridov za razliko od hybridov in priključnih hybridov.

Moja šestica 13 letnik 165 lipicancev je tudi blagi hibrid 😋

Napisano
pred 2 urama je Shrek napisal:

Moja šestica 13 letnik 165 lipicancev je tudi blagi hibrid 😋

Tvoja šestica ima 165 podhranjenih konjičkov. 😉

 

 

Napisano (urejeno)
pred 8 urami je Z M A J napisal:

@Deeyan, tistile 2.5T bi bil bolj zate, koliko te poznam, hehe

 

Sem hotu, pa so rekli, da ni sans, da to registriram v slo 🤷 

 

Pa mogoce kak kompresor v prihodnosti 😈

 

 

Popravljeno od Deeyan
  • Všeč 2
  • Začuden 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 15 urami je Alex napisal:

Pač tako deluje in se pozna. Pri 50/uro z lahkoto kruizaš in ko rabiš samo pritisneš na gas in greš. Ne čutiš nobenega vincanja, da bi motor kaj "pokleknil" ali kaj podobnega, kot pri dizelskem motorju in pri dinozavru. 

 

Tukaj se pa motiš. Od 2019 so dizelco tako stunal s tem biturbo sistemom, da lepo zvezno pospešuje )nobenih kolcanj ipd) iz 1000 obratov dalje. Sicer tega ne prakticiram, ampak tole je čisto druga pesem kot prejšnja generacija dizla, o prvi generaciji pa ne bom zgubljal besed, ker je bila turbo luknja velika kot Grand Canyon.

33112_1.png

Napisano
dne 29. 12. 2024 ob 23:28 je Boss napisal:

Ej vidva @Alex in @Bini sta čist preveč pristranska al pa ne vesta kaj sploh imata.

 

Mild Hybrid tehnologija ni predvidena za pomoč bencinskemu motorju pri pogonu. Baterija je čist premajhna saj ima le borih 0,17kWh in je namenjena več ali manj za občasno delovanje, elektronskih sistemov, za zaganjanje motorja pri i-stopu, pomoč pri prestavljanju in podobno. Dejansko samo razbremenjuje motor pri tem, da ga razbremeni poganjanja alternatorja, kot pri klasiki, kjer ga mora ves čas poganjat še motor, da proizvaja elektriko.

 

Tukaj je pa enostavno ob obremenitvah, motor vsaj za nekaj časa razbremenjen poganjanja alternatorja kar seveda nekoliko pomaga pri pospeševanju ampak le toliko, da ni preveč bremena obešenega na njem. Nekako tako, ko pri starih bencinskih mlinčkih ugasneš klimo, ko greš v prehitevanje, saj je vsak konj v motorju takrat potreben za pospeševanje.

 

Tko, da vse ostalo kar občutita je več ali manj placebo efekt in nikakor ne to kar razlagata. CX-30 nima nobenega dodatnega elektro motorja, ki bi pomagal bencinskemu pri pogonu koles in to je bistvo mild hybridov za razliko od hybridov in priključnih hybridov.

Ja, točno tako deluje kot si napisal ne vem pa zakaj ti ni jasno, da se to  zelo pozna pri vožnji in tudi pri manjši porabi goriva... :nevem:

Napisano
pred 7 urami je Boss napisal:

 

Tukaj se pa motiš. Od 2019 so dizelco tako stunal s tem biturbo sistemom, da lepo zvezno pospešuje )nobenih kolcanj ipd) iz 1000 obratov dalje. Sicer tega ne prakticiram, ampak tole je čisto druga pesem kot prejšnja generacija dizla, o prvi generaciji pa ne bom zgubljal besed, ker je bila turbo luknja velika kot Grand Canyon.

Imam dizelco tudi sam in ti lahko zagotovim, da ima težave pri pospeševanju v peti pri 50/uro. Oziroma jo je brez veze trpinčiti, ker vidiš, da motor trpi. Pri CX30 tega ni in lepo potegne brez naprezanja. 

 

 

Napisano
pred 4 urami je Alex napisal:

Imam dizelco tudi sam in ti lahko zagotovim, da ima težave pri pospeševanju v peti pri 50/uro. Oziroma jo je brez veze trpinčiti, ker vidiš, da motor trpi. Pri CX30 tega ni in lepo potegne brez naprezanja. 

 

Ne vem kako se pelje tvoja dizelca, ampak kljub temu, da sta motorja po spec-ih enaka, je kar nekaj razlike med njima in da je od 2018 dodatno stunan v nizkih obratih in seveda, da je na AdBlue, namesto vračanja izpušnih plinov v motor. Lahko bi se reklo, da je tvoj dizel dinozaver proti mojemu :hudicek:

33112_1.png

Napisano
pred 10 urami je Bini napisal:

Ja, točno tako deluje kot si napisal ne vem pa zakaj ti ni jasno, da se to  zelo pozna pri vožnji in tudi pri manjši porabi goriva... :nevem:

 

A sem kje omenjal porabo? Mild hibrid tehnologija je točno temu namenjena, da zmanjšuje porabo motorja in izkorišča energijo, ki se sprošča pri zaviranju. Sej Mazda 6 je tudi mild hibridna tehnologija samo takrat, ko je prišla ven niso tega znali tržiti pod to besedno zvezo in so ji dali ime i-eloop. Namesto baterije za shranjevanje pa služil velik kondenzator.

 

Tko, da tole v CX-30 je bolj rahla evolucija, kot pa neka revolucija. Absolutno služi svojemu namenu ni pa noben game changer, pa ne glede kolk se ti zdi to napredno.

 

 

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Hvala 1

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

 

Ne vem kako se pelje tvoja dizelca, ampak kljub temu, da sta motorja po spec-ih enaka, je kar nekaj razlike med njima in da je od 2018 dodatno stunan v nizkih obratih in seveda, da je na AdBlue, namesto vračanja izpušnih plinov v motor. Lahko bi se reklo, da je tvoj dizel dinozaver proti mojemu :hudicek:

Ne bo držalo.Motorja sta identična razen tega, da tvoj ščije scalnico. 

Oba trpita pri 50/uro v peti. 

 

 

 

Napisano
pred 59 minutami je Boss napisal:

 

A sem kje omenjal porabo? Mild hibrid tehnologija je točno temu namenjena, da zmanjšuje porabo motorja in izkorišča energijo, ki se sprošča pri zaviranju. Sej Mazda 6 je tudi mild hibridna tehnologija samo takrat, ko je prišla ven niso tega znali tržiti pod to besedno zvezo in so ji dali ime i-eloop. Namesto baterije za shranjevanje pa služil velik kondenzator.

 

Tko, da tole v CX-30 je bolj rahla evolucija, kot pa neka revolucija. Absolutno služi svojemu namenu ni pa noben game changer, pa ne glede kolk se ti zdi to napredno.

 

 

Motor od cx 30 je čisto druga, tehnologija in nima veze s starimi mazdinimi motorji, novimi in ostalimi vseh znamk. To je edinstven motor, kjer je v bistvu benzinar a deluje kot dizel. 

 

 

Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

 

A sem kje omenjal porabo? Mild hibrid tehnologija je točno temu namenjena, da zmanjšuje porabo motorja in izkorišča energijo, ki se sprošča pri zaviranju. Sej Mazda 6 je tudi mild hibridna tehnologija samo takrat, ko je prišla ven niso tega znali tržiti pod to besedno zvezo in so ji dali ime i-eloop. Namesto baterije za shranjevanje pa služil velik kondenzator.

 

Tko, da tole v CX-30 je bolj rahla evolucija, kot pa neka revolucija. Absolutno služi svojemu namenu ni pa noben game changer, pa ne glede kolk se ti zdi to napredno.

 

 

Preberi si tukaj, da ti bo bolj jasno, zakaj se sploh pri motorju cx30 gre. 

IMG_20241231_130056.jpg

 

  • Všeč 2
  • Haha 1

 

 

Napisano

Piše lepo ja.

Not as quick of the mark as you would expect.

 

Torej kljub mild hibridu, ki ga malo potisne ob menjavanju in na križiščih. Ni poskočna.

 

No vsaj tako si jaz tolmačim angleščino.

 

Drugače pa vozil sem 1.0 Pumo mild hibrida. Dal sem asist na max. Bila je lepo poskočna par kilometrov. Vedno odzivna na gasu, res lepo letela. Je pa se vedno pojavil znakec, koliko hibrid pomaga. No čez 10 km, ga je bilo konec. Nisem bremzal in ga samo teral. Hvala lepa za tako, avto more iz vedno 🙂

Napisano
pred 7 urami je Alex napisal:

Preberi si tukaj, da ti bo bolj jasno, zakaj se sploh pri motorju cx30 gre. 

IMG_20241231_130056.jpg

 

 

Haha Ui odgovor. Dej vpraši jo še kje je ta elektro motor. Mislim, da bo to tud za Mazdine inženirje presenečenje, če ga bo našla.😜 Pa vpraši jo kako bi ratalo tak el. motor napajat z baterijo, ki je mogoče kapacitete tretjine ali pa četrtine tvoje na e-MTB.

 

Pogovarjamo se le o mild hibridu ne pa o X motorju na splošno.

33112_1.png

Napisano
pred 7 urami je Boss napisal:

 

Haha Ui odgovor. Dej vpraši jo še kje je ta elektro motor. Mislim, da bo to tud za Mazdine inženirje presenečenje, če ga bo našla.😜 Pa vpraši jo kako bi ratalo tak el. motor napajat z baterijo, ki je mogoče kapacitete tretjine ali pa četrtine tvoje na e-MTB.

 

Pogovarjamo se le o mild hibridu ne pa o X motorju na splošno.

Jaz se pogovarjam o X186  motorju. V katerem filmu si ti, ne vem. 

 

 

Napisano

Vsi o nekih blazno poskočnih modelih in neverjetnih pospeških - potem mi pa kak izsili prednost pa skoraj zavore skurim, ker nihče nikamor ne pospeši... In ko se na semaforju prižge zelena, moram velikokrat previdno pritisnit na gas, da koga pred seboj ne pribijem... Včasih imam občutek, da kakšna nova Scania pospeši hitreje od osebnih... Tu pa vsi o takih pospeških, da kar asfalt trga. Škoda, da ste ves čas samo na ekranih in ne na cestah - vsaj jaz nobenega takega nikoli ne srečam...

 

Mogoče pa le, zaradi brutalnih pospeškov, ne upate zapeljat iz garaže - da ne strga temeljev in se garaža ne poruši.

 

Kdo bi vedel...

  • Všeč 3
  • Haha 3
  • Začuden 1
Napisano
pred 15 urami je Alex napisal:

Jaz se pogovarjam o X186  motorju. V katerem filmu si ti, ne vem.

OK, kje je pol že ta famozni elektromotor na X186? :nevem:

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

OK, kje je pol že ta famozni elektromotor na X186? :nevem:

A je kdo kdaj kje omenil kak elektromotor?? 🤔

 

 

Napisano
pred 39 minutami je Alex napisal:

A je kdo kdaj kje omenil kak elektromotor?? 🤔

 

Hmmm, recimo ti, ko limaš ChatGPT zmazke. Sej si prebral kaj je pisalo tam, ko si zalepil?:nevem:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ampak vseeno, to je silno malo, kolkrat moraš zamenjat naorej nazaj da spraviš tole zverinco notri na pošrek.   Ok za ven je enostavno: ročna, do konca volan skrajno levo, sklopka, prva, gas ne 4000 obratov pa samo spustit sklopko. Če so ploščice notri, da zdrsne maš v enem šusu avto obrnjen v pravo smer. 😁
    • Ej, a jaz to prav vidim, plastične obrobe na kolotekih in pragovih ?!?! ... in to kao pri limuzini ?!?!?!? OMG WTF pa je to za en konglomerat. Bolj k gledam manj mi je všeč, nima ne Mazdine filozofije oblikovanja not, zadek je izzven proporcov, to ni avto za srednji razred saj ima skoraj 5m dolžine. Zadnja linija luči je tako razmetana in brez občutka, kot da se jim je mudilo.   OK, sprednji del mi je v redu, notranjost razen prevelikega ekrana še kar. Gumbov pa očitno ne bo kar je pa spet velik minus. Ok sank nima kar je velik plus pa če se zadnja vrata odpro na široko s šipo vred pa b tud bil en velik plus. Kakšen i6 dizel PHEV bi bil pa blizu kandidatu.... ampak, baje bo tud v pogonu kitajc notri, tko da pač prečrtano iz seznama.  
    • OK še 1x... ISG ima dve funkciji in sicer je to generator električne energije bolj znan kot alternator in zaganjač kot je znano pri ostalih avtih. Se pravi sta dve stvari združeni v eno.   Pri klasičnem avtu alternator/generator služi zgolj za ustvarjanje elektrike, ki jo avto potrebuje za delovanje sistemov. Več kot imaš porabnikov večji upor nudi, da proizvede več el. energije. Za premagovanje tega upora služi klasični motor kar pomeni, da je določen procent moči ICE motorja porabljen za delovanje generatorja. To nekoliko poslabša performance in povečuje porabo. Zaganjalnik pa je poseben el. motor, ki ga imajo ICE-ji za zagon ICE motorja.   Mild hibrid pri Mazdi pa deluje tako, da sta funkciji alternatorja in zaganjalnika združeni v eno. Se pravi tale ISG še vedno klasično zažene motor kot štarter. Ko pa pride do zaviranja ali zmanjševanja hitrosti pa izkorišča to silo, da maksimalno obremeni motor, ki s tem bolje zavira in istočasno polni tisto malo baterijo. Tam shranjeno energijo pa uporabi za delovanje električnih sistemov, ko recimo avto stoji z vklopljenim i-stopom in ko je potreba z zagonom, uporabi elektriko iz te baterije. Če je v bateriji še dovolj energije pa v pospeševanju pri nizkih obratih, izklaplja funkcijo generatorja, da ta ne obremenjuje motor in se električni sistemi še vedno napajajko iz te baterije.   To je tisto, kar se čuti, kot nekoliko več moči. Ne da el. motor pomaga pri pogonu koles ampak se le razbremeni funkcija alternatorja, da več konjev ostane ICE motorju za pospešek, saj ne rabi gnat še alternatorja. Ko pa ni več pospeševanj pa ISG služi tako kot klasični alternator in zagotavlja vso elektriko za delovanje avtomobila.   To je vsa znanost mild hibrida. Zato @Alex ti čutiš pri pospešku iz zelo nizkih obratov kot nek dodatek moči pa nisi vedel od kod.   Zakaj? Ko pospešiš v 5. prestavi imaš tam nekje jedva dobrih 1000 obratov motorja in pri teh obratih skromnih 16KM. Alternator pri normalni uporabi jemlje motorju nekje okoli 3kW energije ali na uč dobre 4KM. Se pravi pri navadnem ne hibridu alternator vzame četrtino moči motorja kar je ogromno in ti tako ostane zgolj 12KM za pogon. Pri mild hibridu pa takrat ni obremenitve s strani alternatorja in ti tako ostane teh 16KM. Ampak višji, ko so obrati manj pomebnih je teh 4KM saj načeloma ostajajo na enaki obremenitve oziroma zaradi več obratov celo zmanjšujejo obremenitev Tako, da verjetno tam po 2000 obratih (cca 34KM moči motorja) ni več smisla, da bi hibrid pomagal.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.