Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 7 urami je Boss napisal:

 

Hmmm, recimo ti, ko limaš ChatGPT zmazke. Sej si prebral kaj je pisalo tam, ko si zalepil?:nevem:

 ELEKTRIFIKACIJA ZA BOLJŠO VARČNOST GORIVA: MAZDA M HYBRID

Vsi bencinski motorji Skyactiv, ki poganjajo Mazdo3 in Mazdo CX-30, so standardno opremljeni z novim sistemom Mazda M Hybrid podjetja.

Kompakten in učinkovit blagi hibridni sistem vključuje jermensko gnan integriran zaganjalnik (ISG) in 24 V litij-ionsko baterijo. Podpira večjo porabo goriva z recikliranjem energije, pridobljene med zmanjševanjem hitrosti, in napajanjem ISG, ki deluje kot električni motor, da pomaga motorju.

ISG predelano kinetično energijo pretvori v električno energijo in jo shrani v litij-ionsko baterijo. Sistem nato s pretvornikom DC-DC pretvori to napetost na ustrezno raven in jo napaja električni opremi avtomobila.

Sprejetje jermensko gnanega ISG zagotavlja tudi prefinjen občutek vožnje, saj sistemu omogoča pomoč pri vožnji in pomaga pri hitrejšem in tišjem ponovnem zagonu motorja po zaustavitvi v prostem teku. Litij-ionska baterija je nameščena med kolesi, kar zmanjšuje njen vpliv na notranji prostor, hkrati pa pomaga optimizirati porazdelitev teže in prispeva k varnosti pred trkom.

Hibridni sistem Mazda M ne izboljša le okoljske učinkovitosti vozila, ampak zagotavlja tudi boljšo voznost. Ko avto začne pospeševati ali se ustavlja, so prehodi gladki in naravni. Z zamenjavo navora motorja za navor motorja lahko hibridni sistem doseže enak pospešek kot sam bencinski motor, pri tem pa porabi manj goriva. Voznik uživa v vseh prednostih blage hibridne tehnologije brez žrtvovanja užitka v vožnji.

 

 

Napisano
Mazda mazda CX-60 marec 2025 prenova
  mazda 6e poletje 2025 nov model

 

SIOL.NET

Letos bo v Slovenijo pripeljalo okrog sto novih oziroma prenovljenih avtomobilov.

 

A to bo dejansko tudi v SLO ali globalno in to bo elektificirana mazda 6?

Napisano

Mazda 6e je EV narejena na kitajski osnovi

 

WWW.AVTOMANIJA.COM

Limuzino smo pred nekaj meseci prvič ugledali na pekinškem avtomobilskem salonu, danes pa so pri Mazdi potrdili, da je ta model uvrščen med izdelke za globalni trg, kar pomeni, da bo ta zapeljal tudi...

 

 

  • Všeč 3
  • Žalosten 4

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 6 urami je Alex napisal:

 ELEKTRIFIKACIJA ZA BOLJŠO VARČNOST GORIVA: MAZDA M HYBRID

Vsi bencinski motorji Skyactiv, ki poganjajo Mazdo3 in Mazdo CX-30, so standardno opremljeni z novim sistemom Mazda M Hybrid podjetja.

Kompakten in učinkovit blagi hibridni sistem vključuje jermensko gnan integriran zaganjalnik (ISG) in 24 V litij-ionsko baterijo. Podpira večjo porabo goriva z recikliranjem energije, pridobljene med zmanjševanjem hitrosti, in napajanjem ISG, ki deluje kot električni motor, da pomaga motorju.

ISG predelano kinetično energijo pretvori v električno energijo in jo shrani v litij-ionsko baterijo. Sistem nato s pretvornikom DC-DC pretvori to napetost na ustrezno raven in jo napaja električni opremi avtomobila.

Sprejetje jermensko gnanega ISG zagotavlja tudi prefinjen občutek vožnje, saj sistemu omogoča pomoč pri vožnji in pomaga pri hitrejšem in tišjem ponovnem zagonu motorja po zaustavitvi v prostem teku. Litij-ionska baterija je nameščena med kolesi, kar zmanjšuje njen vpliv na notranji prostor, hkrati pa pomaga optimizirati porazdelitev teže in prispeva k varnosti pred trkom.

Hibridni sistem Mazda M ne izboljša le okoljske učinkovitosti vozila, ampak zagotavlja tudi boljšo voznost. Ko avto začne pospeševati ali se ustavlja, so prehodi gladki in naravni. Z zamenjavo navora motorja za navor motorja lahko hibridni sistem doseže enak pospešek kot sam bencinski motor, pri tem pa porabi manj goriva. Voznik uživa v vseh prednostih blage hibridne tehnologije brez žrtvovanja užitka v vožnji.

 

OK še 1x... ISG ima dve funkciji in sicer je to generator električne energije bolj znan kot alternator in zaganjač kot je znano pri ostalih avtih. Se pravi sta dve stvari združeni v eno.

 

Pri klasičnem avtu alternator/generator služi zgolj za ustvarjanje elektrike, ki jo avto potrebuje za delovanje sistemov. Več kot imaš porabnikov večji upor nudi, da proizvede več el. energije. Za premagovanje tega upora služi klasični motor kar pomeni, da je določen procent moči ICE motorja porabljen za delovanje generatorja. To nekoliko poslabša performance in povečuje porabo. Zaganjalnik pa je poseben el. motor, ki ga imajo ICE-ji za zagon ICE motorja.

 

Mild hibrid pri Mazdi pa deluje tako, da sta funkciji alternatorja in zaganjalnika združeni v eno. Se pravi tale ISG še vedno klasično zažene motor kot štarter. Ko pa pride do zaviranja ali zmanjševanja hitrosti pa izkorišča to silo, da maksimalno obremeni motor, ki s tem bolje zavira in istočasno polni tisto malo baterijo. Tam shranjeno energijo pa uporabi za delovanje električnih sistemov, ko recimo avto stoji z vklopljenim i-stopom in ko je potreba z zagonom, uporabi elektriko iz te baterije. Če je v bateriji še dovolj energije pa v pospeševanju pri nizkih obratih, izklaplja funkcijo generatorja, da ta ne obremenjuje motor in se električni sistemi še vedno napajajko iz te baterije.

 

To je tisto, kar se čuti, kot nekoliko več moči. Ne da el. motor pomaga pri pogonu koles ampak se le razbremeni funkcija alternatorja, da več konjev ostane ICE motorju za pospešek, saj ne rabi gnat še alternatorja. Ko pa ni več pospeševanj pa ISG služi tako kot klasični alternator in zagotavlja vso elektriko za delovanje avtomobila.

 

To je vsa znanost mild hibrida. Zato @Alex ti čutiš pri pospešku iz zelo nizkih obratov kot nek dodatek moči pa nisi vedel od kod.

 

Zakaj? Ko pospešiš v 5. prestavi imaš tam nekje jedva dobrih 1000 obratov motorja in pri teh obratih skromnih 16KM. Alternator pri normalni uporabi jemlje motorju nekje okoli 3kW energije ali na uč dobre 4KM. Se pravi pri navadnem ne hibridu alternator vzame četrtino moči motorja kar je ogromno in ti tako ostane zgolj 12KM za pogon. Pri mild hibridu pa takrat ni obremenitve s strani alternatorja in ti tako ostane teh 16KM. Ampak višji, ko so obrati manj pomebnih je teh 4KM saj načeloma ostajajo na enaki obremenitve oziroma zaradi več obratov celo zmanjšujejo obremenitev Tako, da verjetno tam po 2000 obratih (cca 34KM moči motorja) ni več smisla, da bi hibrid pomagal.

 

 

33112_1.png

Napisano
pred 4 urami je Jest napisal:

Mazda 6e je EV narejena na kitajski osnovi

 

WWW.AVTOMANIJA.COM

Limuzino smo pred nekaj meseci prvič ugledali na pekinškem avtomobilskem salonu, danes pa so pri Mazdi potrdili, da je ta model uvrščen med izdelke za globalni trg, kar pomeni, da bo ta zapeljal tudi...

 

Ej, a jaz to prav vidim, plastične obrobe na kolotekih in pragovih ?!?! ... in to kao pri limuzini ?!?!?!? OMG WTF pa je to za en konglomerat. Bolj k gledam manj mi je všeč, nima ne Mazdine filozofije oblikovanja not, zadek je izzven proporcov, to ni avto za srednji razred saj ima skoraj 5m dolžine. Zadnja linija luči je tako razmetana in brez občutka, kot da se jim je mudilo.

 

OK, sprednji del mi je v redu, notranjost razen prevelikega ekrana še kar. Gumbov pa očitno ne bo kar je pa spet velik minus. Ok sank nima kar je velik plus pa če se zadnja vrata odpro na široko s šipo vred pa b tud bil en velik plus. Kakšen i6 dizel PHEV bi bil pa blizu kandidatu.... ampak, baje bo tud v pogonu kitajc notri, tko da pač prečrtano iz seznama.

 

33112_1.png

Napisano
pred 3 urami je Boss napisal:

 

OK še 1x... ISG ima dve funkciji in sicer je to generator električne energije bolj znan kot alternator in zaganjač kot je znano pri ostalih avtih. Se pravi sta dve stvari združeni v eno.

 

Pri klasičnem avtu alternator/generator služi zgolj za ustvarjanje elektrike, ki jo avto potrebuje za delovanje sistemov. Več kot imaš porabnikov večji upor nudi, da proizvede več el. energije. Za premagovanje tega upora služi klasični motor kar pomeni, da je določen procent moči ICE motorja porabljen za delovanje generatorja. To nekoliko poslabša performance in povečuje porabo. Zaganjalnik pa je poseben el. motor, ki ga imajo ICE-ji za zagon ICE motorja.

 

Mild hibrid pri Mazdi pa deluje tako, da sta funkciji alternatorja in zaganjalnika združeni v eno. Se pravi tale ISG še vedno klasično zažene motor kot štarter. Ko pa pride do zaviranja ali zmanjševanja hitrosti pa izkorišča to silo, da maksimalno obremeni motor, ki s tem bolje zavira in istočasno polni tisto malo baterijo. Tam shranjeno energijo pa uporabi za delovanje električnih sistemov, ko recimo avto stoji z vklopljenim i-stopom in ko je potreba z zagonom, uporabi elektriko iz te baterije. Če je v bateriji še dovolj energije pa v pospeševanju pri nizkih obratih, izklaplja funkcijo generatorja, da ta ne obremenjuje motor in se električni sistemi še vedno napajajko iz te baterije.

 

To je tisto, kar se čuti, kot nekoliko več moči. Ne da el. motor pomaga pri pogonu koles ampak se le razbremeni funkcija alternatorja, da več konjev ostane ICE motorju za pospešek, saj ne rabi gnat še alternatorja. Ko pa ni več pospeševanj pa ISG služi tako kot klasični alternator in zagotavlja vso elektriko za delovanje avtomobila.

 

To je vsa znanost mild hibrida. Zato @Alex ti čutiš pri pospešku iz zelo nizkih obratov kot nek dodatek moči pa nisi vedel od kod.

 

Zakaj? Ko pospešiš v 5. prestavi imaš tam nekje jedva dobrih 1000 obratov motorja in pri teh obratih skromnih 16KM. Alternator pri normalni uporabi jemlje motorju nekje okoli 3kW energije ali na uč dobre 4KM. Se pravi pri navadnem ne hibridu alternator vzame četrtino moči motorja kar je ogromno in ti tako ostane zgolj 12KM za pogon. Pri mild hibridu pa takrat ni obremenitve s strani alternatorja in ti tako ostane teh 16KM. Ampak višji, ko so obrati manj pomebnih je teh 4KM saj načeloma ostajajo na enaki obremenitve oziroma zaradi več obratov celo zmanjšujejo obremenitev Tako, da verjetno tam po 2000 obratih (cca 34KM moči motorja) ni več smisla, da bi hibrid pomagal.

 

 

To delovanje kot si ga opisal je prikazano na sredinskem ekranu.... :prstgor:

Napisano (urejeno)
dne 21. 8. 2022 ob 15:17 je Janez007 napisal:

Evo ga, spet ena zanimiva Mazda 6, tokrat CD175 letnik 2017. 😮

 

Nov motor in turbina - julija 2021 pri 72124 prevoženih kilometrov

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=17573549&display=Mazda Mazda6

 

image.png

 

image.png

 

 

 

Ja,  avto in prodajalec sta nekaj posebnega. Avto se še kar prodaja ... že 2 leti in pol. Začel je s 24.990 €.

 

Danes 4. 1. 2025 je cena 17.990 €:

 

image.png

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Prodaja se z malo višjo ceno kot ostali in se hkrati lepo vozi, mogoče pa kdo kupi... :nevem:

Napisano (urejeno)
pred 8 minutami je Bini napisal:

Prodaja se z malo višjo ceno kot ostali in se hkrati lepo vozi, mogoče pa kdo kupi... :nevem:

 

Ja, v 2,5 letih je prevozil kar 26 km. 10 km na leto. 😁

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 3 minutami je Janez007 napisal:

 

Ja, v 2,5 leta je prevozil kar 26 km. 10 km na leto. 😁

A ni od 72kkm do 89kkm malo več, ali jaz narobe gledam.... 🤔

Napisano (urejeno)
pred 2 minutama je Bini napisal:

A ni od 72kkm do 89kkm malo več, ali jaz narobe gledam.... 🤔

Takrat je bil menjan motor (julija 2021), prodajati se je pričel leto kasneje, pri 89.652 km.

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.