Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
  dne 4. 1. 2025 ob 11:26 je Krtek napisal:

naletel sem na tale avto in semi zdi zanimiv vendar me odbija en detajl. 

Razširi  

Edini detalj, ki bi te mogel zanimati pri mazdi je dejstvo, da gre za dizla. Zapomni si....mazdo se kupi samo bencinarja.

  • Všeč 7
  • Haha 1
Napisano
  dne 4. 1. 2025 ob 21:11 je ignacij napisal:

Edini detalj, ki bi te mogel zanimati pri mazdi je dejstvo, da gre za dizla. Zapomni si....mazdo se kupi samo bencinarja.

Razširi  

A zato je 80% dizlov in 20 benzinarjev? 😊

 

 

Napisano
  dne 4. 1. 2025 ob 21:27 je ignacij napisal:

Bolj pomembno je koliko od teh 80% bi še kupilo dizla.

Razširi  

Recimo, če bi sam kupoval CX-60, bi takoj kupil dizla. Vsi ga hvalijo, da je to do sedaj eden najboljših dizlov nasploh. Imam občutek, da se bo prodalo največ CX- 60 - k v dizel izvedbi. Če bi bil v Evropi na voljo šestak, bi bila tudi to super opcija. 

 

 

 

Napisano (urejeno)

Deloma se strinjam, sem ga testiral in je bil super motor...samo ga vseeno ne bi upal kupiti.

Popravljeno od ignacij
Napisano
  dne 4. 1. 2025 ob 22:46 je Alex napisal:

Recimo, če bi sam kupoval CX-60, bi takoj kupil dizla. Vsi ga hvalijo, da je to do sedaj eden najboljših dizlov nasploh. Imam občutek, da se bo prodalo največ CX- 60 - k v dizel izvedbi. Če bi bil v Evropi na voljo šestak, bi bila tudi to super opcija. 

 

Razširi  

Sem na hitro pogledal spletno stran.

V konfiguraturju je ni, samo CX-80.

 

V glavnem, v Sloveniji nisem zasledil bencinskega motorja.

Ali se motim? Ni čudno, da se mora dizel prodajat, če pač nočeš met posla s štromom ti drugo ne preostane.

Evo avstralci imajo Scyactive-G 3.3 turbo.....

Napisano
  dne 5. 1. 2025 ob 6:54 je godlike napisal:

Sem na hitro pogledal spletno stran.

V konfiguraturju je ni, samo CX-80.

 

V glavnem, v Sloveniji nisem zasledil bencinskega motorja.

Ali se motim? Ni čudno, da se mora dizel prodajat, če pač nočeš met posla s štromom ti drugo ne preostane.

Evo avstralci imajo Scyactive-G 3.3 turbo.....

Razširi  

 

 

Tudi CX-80 je samo v PHEV in dizelski variani... povsod po Evropi... ker ima ocetno bencinski sestvaljnik previsoke "okoljevarstvene" vrednosti ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Edino dizel in PHEV uspeta met toliko malo CO2 izpustov, da ne bo previsokih kazni. Pri tej eco norosti se namreč lahko zgodi, da Mazda "pobegne" iz EU popolnoma. Bo pa več ali manj ogromno odvisno od tiste nesrečne električne nove 6-ke, ki pride k nam nekje v juliju.

33112_1.png

Napisano
  dne 4. 1. 2025 ob 11:26 je Krtek napisal:

Hej,

 

naletel sem na tale avto in semi zdi zanimiv vendar me odbija en detajl. 

  • Nov motor in turbina - julija 2021 pri 72124 prevoženih kilometrov strokovno zamenjan kompleten motor in turbina (garancijsko popravilo na pooblaščenem Mazda servisu)

 

Nov motor pri 72k km? Ali je to znana hoba za te avte? Zdaj pa me je strah ga gledat it :D Da se ne bom napalil in kupil potem pa bom imel same težave. Imam BMW in res nisem imel nobenih težav (potrkal na les) in ker bi zdaj menjal ko ima vsaj še nekaj vrednosti bi pa morda vzel Mazdo ampak me je tole kar malo zaštopalo. Mi lahko kdo povej+svetuje kaj več o tem? Pa iskreno, vem da sem na mazda forumu in bodo vsi hvalili mazdo tako da bi rad iskren odgovor :)

 

Hvala!

 

 

API.BRIEFD.IO

SLO CD175 4x4-1.LAST-LED-NAVI-ACC-KAMERA-BOSE 2017

 

 

Razširi  

Kaj pa, če bi kar na bmw-ju ostal, pa še praviš, da trkaš na les, da ni bilo težav 🙂 Fajn kupi 👍

 

 

Napisano
  dne 4. 1. 2025 ob 22:56 je ignacij napisal:

Deloma se strinjam, sem ga testiral in je bil super motor...samo ga vseeno ne bi upal kupiti.

Razširi  

 

Sej dokler je v tovarniški garanciji te nebi smelo nič skrbeti. Ok, edino to, da ČE bi bili kaki problemi maš en kup opravka s servisi oz serviserji :)

Napisano
  dne 4. 1. 2025 ob 21:11 je ignacij napisal:

Edini detalj, ki bi te mogel zanimati pri mazdi je dejstvo, da gre za dizla. Zapomni si....mazdo se kupi samo bencinarja.

Razširi  

 

  dne 4. 1. 2025 ob 21:24 je Alex napisal:

A zato je 80% dizlov in 20 benzinarjev? 😊

Razširi  

 

  dne 4. 1. 2025 ob 21:27 je ignacij napisal:

Bolj pomembno je koliko od teh 80% bi še kupilo dizla.

Razširi  

 

Vsak motor se da uničit. Sem videl mojstra, ki mu je uspelo uničit Perkinsovega 1006T. 

 

Ja, tudi Mazdine dizle se da uničit. Poznam pa nekaj takih, ki so z Mazdinimi dizli naredili VSAJ 360.000 km brez težav. In bi kupili Mazdinega dizla, če bi jih vgrajevali v avte. Ampak zdaj delajo predvsem SUVe, pa se nekateri zato obračamo k drugim znamkam. In zopet k dizlom...

Napisano (urejeno)
  dne 5. 1. 2025 ob 19:42 je Slivka napisal:

 

 

 

Vsak motor se da uničit. Sem videl mojstra, ki mu je uspelo uničit Perkinsovega 1006T. 

 

Ja, tudi Mazdine dizle se da uničit. Poznam pa nekaj takih, ki so z Mazdinimi dizli naredili VSAJ 360.000 km brez težav. In bi kupili Mazdinega dizla, če bi jih vgrajevali v avte. Ampak zdaj delajo predvsem SUVe, pa se nekateri zato obračamo k drugim znamkam. In zopet k dizlom...

Razširi  

K drugim znamkam? Hm.. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)

Če se prav spomnim smo to temo že obdelali in ugotovili, da so Mazdini dizli OK, po navoru mnogo boljši od bencinarjev brez turbine. So primerni za skupine ljudi:

- delajo relacije 50+ km, 

- imajo avto še v garanciji, ali

- znajo sami šraufat (vzdrževati in popravljati motor, ko je izven garancije).

 

Pri dizlih se priporoča, da se olje menja pogosteje, kot zahteva Mazda za Evropo (20.000 km), med  10.000-15.000 km.

 

Sicer pa Mazdin sloves temelji na klasičnih bencinskih motorjih.

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 3
  • Ljubim 2
Napisano
  dne 5. 1. 2025 ob 21:27 je Janez007 napisal:

Če se prav spomnim smo to temo že obdelali in ugotovili, da so Mazdini dizli OK, po navoru mnogo boljši od bencinarjev brez turbine. So primerni za skupine ljudi:

- delajo relacije 50+ km, 

- imajo avto še v garanciji, ali

- znajo sami šraufat (vzdrževati in popravljati motor, ko je izven garancije).

 

Sicer pa Mazdin sloves temelji na klasičnih bencinskih motorjih.

Razširi  

Se strinjam. 

 

 

Napisano
  dne 5. 1. 2025 ob 21:27 je Janez007 napisal:

Če se prav spomnim smo to temo že obdelali in ugotovili, da so Mazdini dizli OK, po navoru mnogo boljši od bencinarjev brez turbine. So primerni za skupine ljudi:

- delajo relacije 50+ km, 

- imajo avto še v garanciji, ali

- znajo sami šraufat (vzdrževati in popravljati motor, ko je izven garancije).

 

Sicer pa Mazdin sloves temelji na klasičnih bencinskih motorjih.

Razširi  

 

Res je! Se popolnoma strinjam! Ker...

 

Ja, relacije pri meni so več kot 50 km. In pri vseh, ki jih poznam, da imajo Mazdine dizle, pa nobenih težav... Samo za primer dam enega, ki je malo pred korono kupil testno Mazdo 6 karavan in se z njo vsakodnevno vozi iz Solkana v Koper v službo. Vsak dan 160 km. V enem letu okoli 35.000 km. In avto dela. Po vsem, kar sem prebral na tem forumu, bi moral že vsaj dvakrat zamenjat čisto vse vključno z garažo...

 

Moj avto pa že dolgo ni v garanciji... In tudi nekaj drugih, ki jih poznam, avto nimajo več v garanciji. Tudi zgoraj omenjeni avta nima več v garanciji.

 

Šraufat znamo (jaz in tisti, ki jih poznam, da imajo Mazdine dizle, pa nobenih težav z avtom) pa samo toliko, da lahko zamenjamo olje in filtre. Kar je manj kot morajo znati lastniki bencinarjev, ki morajo občasno menjati še vžigalne svečke...

 

 

 

Zdaj pa resno. Sm kmet an s hribu doma an bom razložu tko, po kmečko: z vilami se ne kida sneg in z lopato se ne pospravlja seno. Po avtomobilistično: dizla se ne uporablja na kratke razdalje v mestu od semaforja do semaforja, pa na vsakem semaforju ugasnit... Ko dizla enkrat užgeš, mora narediti vsaj 50 km. Sicer si pa to že sam ugotovil... 

In, ja, vsak motor se da uničit - če ga ne uporabljaš za to, za kar je namenjen... Saj sem že omenil - poznam možakarja, ki je uničil Perkins 1006T. Take motorje so, med drugim, vgrajevali tudi v traktorje Massey Ferguson 399, pa tudi v avtobuse in tovornjake... In, mimo grede, en tak motor, generalno obnovljen, pride 5500 funtov...

 

 

Napisano
  dne 5. 1. 2025 ob 21:27 je Janez007 napisal:

Če se prav spomnim smo to temo že obdelali in ugotovili, da so Mazdini dizli OK, po navoru mnogo boljši od bencinarjev brez turbine. So primerni za skupine ljudi:

- delajo relacije 50+ km, 

- imajo avto še v garanciji, ali

- znajo sami šraufat (vzdrževati in popravljati motor, ko je izven garancije).

 

Pri dizlih se priporoča, da se olje menja pogosteje, kot zahteva Mazda za Evropo (20.000 km), med  10.000-15.000 km.

 

Sicer pa Mazdin sloves temelji na klasičnih bencinskih motorjih.

Razširi  

 

Bi se strinjal, potem pa prebereš nekaj takega in ti ni nič več jsno.

 

 

Napisano
  dne 6. 1. 2025 ob 8:06 je Freak napisal:

 

Bi se strinjal, potem pa prebereš nekaj takega in ti ni nič več jsno.

Razširi  

 

Obstaja verjetnost, da imaš smolo. Tudi pri bencinarjih, a je menda verjetnost manjša. Pred nekaj leti mi je gospod, ki od novega leta ne dela več na Mazda Slovenija pripovedoval, kako je s temi dizelskimi Mazdami glede odpovedi turbin. Niso mogli ugotoviti pravila, crkavale so naključno, ne glede na kakovost vzdrževanja. Na tem forumu je neka objava (nekaj let nazaj) o zaribani Mazdi 2.2 s 135.000 km, kupljeni in redno vzdrževani v SLO. Podobnih zgodb je še veliko, tudi na tem forumu. Današnji avti (Mazde, Volvoti, BMW-ji itd.) niso več tako vzdržljivi, nezahtevni, kot so bili nekoč dizelski Golfi II ...  

Napisano

Podobna zgodba je tudi s Subarujevimi dizli. Tam imaš na izbiro dizla, kjer nikol ne veš, kdaj ti mašina škripne, al pa požrešne bencinarje.

 

Jaz gledam malo za naslednji avto. Želim si 4x4 , ker po zimi kar prav pride, pa glede na to, da bi dnevno delal okoli 90km (večinoma avtocesta), pa da ni ravno poraba 8l+

 

Kaj vzeti, cenovno gledano okol 15k€ :unsure:

Napisano
  dne 6. 1. 2025 ob 8:56 je Freak napisal:

Podobna zgodba je tudi s Subarujevimi dizli. Tam imaš na izbiro dizla, kjer nikol ne veš, kdaj ti mašina škripne, al pa požrešne bencinarje.

 

Jaz gledam malo za naslednji avto. Želim si 4x4 , ker po zimi kar prav pride, pa glede na to, da bi dnevno delal okoli 90km (večinoma avtocesta), pa da ni ravno poraba 8l+

 

Kaj vzeti, cenovno gledano okol 15k€ :unsure:

Razširi  

 

V službi imamo Vitaro 1.4 AllGrip. Zelo dobre vozne lastnosti, poraba pa okoli 6,5 litra.

Napisano
  dne 6. 1. 2025 ob 8:56 je Freak napisal:

Podobna zgodba je tudi s Subarujevimi dizli. Tam imaš na izbiro dizla, kjer nikol ne veš, kdaj ti mašina škripne, al pa požrešne bencinarje.

 

Jaz gledam malo za naslednji avto. Želim si 4x4 , ker po zimi kar prav pride, pa glede na to, da bi dnevno delal okoli 90km (večinoma avtocesta), pa da ni ravno poraba 8l+

 

Kaj vzeti, cenovno gledano okol 15k€ :unsure:

Razširi  

En slovenec rihta Subaru dizle. Neko ojačitev na mašini naredi in grejo šolsko.

 

Baje mu vozijo iz cele evrope rihtat.

  • Všeč 2
  • Začuden 1
  • Ljubim 1
Napisano

Čakalna doba cca 2 leti.

Se naročiš letos in potem lahko čez dve leti kupiš avto😁

  • Haha 1
  • Začuden 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
  dne 6. 1. 2025 ob 9:17 je godlike napisal:

En slovenec rihta Subaru dizle. Neko ojačitev na mašini naredi in grejo šolsko.

 

Baje mu vozijo iz cele evrope rihtat.

Razširi  

 Pri Subaruju so obupal z Boxer dizli, so tut sami poskusal z nekimi ojacitvami na glavnih gredeh, ki so ribale po tekocem traku. 

Potem so pa vidl, da boxer pa dizel ne gre skup pa so jih nehal delat 🙂

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.