Pa sam se tole, vozniki nimajo simulatorjev samo za trening, oni odpeljejo celotno dirko snsimulacijo obnasanja avta pri dolocenih detajlih (spet simulacija racunalnika). Detajli so pa fascinantni.
na primer Hamilton je v rangu 0.1s peljal vsak krog dirke predvidene z mercedesove simulacije, predvideval so najhitrejsi krog 1:36.1 peljal pa je najhitrejsega 1:36.01
To inžinirjem pomaga pri vmesnih in koncnih odlocitvah potem pa morajo zapečatiti izdelek.
Na žalost ni več tega da se lahko vozijo po stezi in ugotavljajo performanse...
Williams Racing Unlocks SciML using JuliaSim | Williams GP Tech
WWW.WILLIAMSGPTECH.COM
Rimac - nasa stranka (nimajo svoje hostajo pri nas) pa btw avti so njihova sekundarna panoga
Turbo - nasa stranka
aston Martin - nasa strank
Williams - nasa stranka
Mclaren - nasa stranka
Ferrari - IBM/HP
Red Bull - HP
Ducati - Lenovo
Aprillia gostuje pri Ferrariju (Fiat)
Ja res nisem videl nikoli napredka. Ti ves pod kaksnimi razvojnimi problemi se srecavajo danes zgolj in samo zaradi omejitev testiranj?
Mogoce ne verjames ampak 80% razvoja v f1 je samo v tunelu z racunalnikom....snpomocjo fluid dynamics
Rad bi te videl kako s papirjem operiras vec kot miljon operacij na sekundo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.