Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

V Ford Probe-u je Mazdin motor, ne samo motor, ve?ino delov je Mazdinih ;)

 

hvala. vedu sm za 2.0 85kw motor v probeu, za ?estaka pa nism bil sigurn :D

Napisano

?al precenjena, po?akajmo malo...nima klime, ima limuzinski volan un ta grd, nima usnja....itd

 

Me zanima a je res precenjena.

 

Ta se je prodajala ?e kaka 2 ali tri mesce nazaj ali ve?, ne spomnim se; cena je bila takrat ca. 6500 ?! Lahk da jo ?e drug naprej prodaja! :unsure:

Napisano

Naj mi nekdo pove ali jaz to prav vidim ali se res tale mazda prodaja za tolko poceni, z LPG in vsem nevem ?im, res je da je malo po?kodovana... ampak 500?? Ali je kje drugje ke??

KLIK

 

Edit:

Sem se malo poglobil v opis (google translate) mislim da je avtomatski menjalnik fu? oz sklopka drsi... ?e pa kdo zna nem?ko... :)

panoramska.jpg
Napisano

hvala. vedu sm za 2.0 85kw motor v probeu, za ?estaka pa nism bil sigurn :D

 

2.0 pa mislim, da ni Mazdin, ?e se motim me nej kdo popravi ;)

Napisano

Ne vem ?e je ?isto mazdin. Lahko da je izdelan po mazdini licenci. Ko gleda? tuje forume vsi te fordove motorje zamenjujejo z original mazdinimi.

 

drug menjalnik je, pa pokrov.. ostalo pa mislim da je enako
Napisano

sam ta je ?e vedn najja?a. tk grdih linij pa nism ?e vidu.

 

đizs kk lahk to homologirajo?

 

se strinjam, ne mor? to miati nardit :vskalo:

Napisano

Spet en optimist :blink:

 

Mazda

 

Za tak denar pa ?e jaz svojo prodam :P

 

Lol, isti letnik 2004 sem jaz prodal za tak denar pred dvema letoma z ?e narejnim velikim servisom. ?e so optimisti na tem svetu.

33112_1.png

Napisano

Noro... 1000? za cca 85kkm turbo motor.. oz pi?e supercharged, ?e se ne motim je to kompresor?

 

Turbo - Turbocharger

Kompresor - Supercharger

 

P.S.: sam kolko je pa po?tnina do slo, pa te?a motorja... uff :(

panoramska.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Greva s tamalo v eno odmaknjeno hosto in srečava...... JJ-a 😱 Spet je bil neki slabe volje in zagrenjen.  
    • Mene je tud danes navigacija rešila sranja... mislim stanja v koloni. Je pa očitno mnoge, ker se je zabasalo od IOC Zapolje do Logatca in seveda verjetno skozi. Še dobro, da poznam Logatec kot svoj žep in sem se zmuznil mimo.
    • Hvala ampak jaz imam ze leta racun na asfinagu. Tudi FLEX predplacniske odseke ala brenner pa tauren, tuneli - se samo peljem skozi (zelena tabla). Tu mi tablica po narocilu ze leta sluzi tud ce menjam avto.   Sam tole z vinjeto sem bil razvajen da je ko pri nas
    • Saj si imel dizelco pa dobro veš, kakšna razlika je v sami vožnji in občutek v vrhniškem klancu. Konji so relativna stvar. Recimo dizelca ima skoraj vso moč že pri 1800 obratih, medtem ko ima tvoja pri  teh obratih le kakih 50. In potem sledi menjava brzine ali dve  navzdol, pa vožnja na večjih obratih, mašina je bolj glasna, kar zna bit utrujajoče. Ne skrbi, znam vrteti v obrate atmosfera, ampak enostavnoi to - to. Vožnja z dizelco je v klancih  bolj tiha, enostavna, hitrejša in z manjšo porabo.  Tudi cx30 ni popolna. Manjka ji turbina in enih 60 Nm navora. Ali še bolje, #e malo več navora. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.