Hihi, to je tam ob Dragonji po unem makedamu, ki me je pred nekaj leti na klasičnem biciklu na čisto umoril. Sem o tem pisal tudi tukaj.
Z elektriko mora pa bit šala mala.
Tole najbolj opiše, kaj je turbič, ko je ves navor na voljo že pred 2000 obrati. In maš ga vsega na voljo skoraj čez celotno območje vrtljajev. Čista poezija.
Po drugi strani pa atmosferc, četudi je X-motor, zgleda takole.
Grafa za 2.5 140 pa še nisem našel, ampak verjetno bo do 4000 obratov podobna teli.
Potem bo pa navor prilagajan tako, da bo moč vodoravna črta do 6000 obratov. Nekako tako kot izgleda pri 150 konjskem dizlu.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.