Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Nemazadnje stvari kot so gume nas drzijo na cesti, bremze nas ustavijo itd. Kdor spara na teh naj raje ne vozi po cesti....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, bremze nas ustavijo. A ?e meni tu po hribih zdr?i 150.000 pa nekateri tudi do 250.000 brez menjave diskov in polosovin oz. homokineti?nih zglobov, pa vozim po teh na?ih hribih raznorazni ne ravno premium vozni park (?kode, Fiati, Opeli, Fordi, Honde)...

 

Sicer precej manj?i voz, pa vseeno: Fiat Panda letnik 95 ima pri 325.000 km ?e vedno originalna homokineti?na zgloba... Pa je koj en navaden Fiat. Tu pa Audi pri 140.000 ?e vse menjano. Ali ni tako dobro ohranjen ali pa nima 140.000 km? Ali pa ni tako dober, kot sem mislil, da je... 

Napisano

Panda in seicento sta neunicljiva, dokler ne razpade (kot fotru) sneg, klanc, hladilnik....povsod gre, povsod pele

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Te?a-sile, ki vplivajo na podvozje naredijo svoje in ker sta panda/seicento za polovico la?ja od olimpijca je rezultat tak, kot je.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Te?a-sile, ki vplivajo na podvozje naredijo svoje in ker sta panda/seicento za polovico la?ja od olimpijca je rezultat tak, kot je.

Ja to je pa problem ko na enkrat te?ji avto da? enake komponente kakor na lahkega.  (te?a ni izgovor)

 

Ko raste te?a bi morale rasti tudi velikosti komponent.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

To se razume, da niso isti deli, ?e zmer ima pa vse svoje meje in neglede na to da lahko 4xO vgrajuje najdra?je in 'najvzdr?ljivej?e' zadeve, so zakoni fizike taki kot so.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Torej bi po tej logiki na ?leperjih menjali podvozje na vsakih 1000 km? :ne vem:

 

Ja, zakoni fizike delajo svoje, to se strinjam. Se pa s primerno dimenzioniranimi komponentami lahko zakonom fizike uspe?no upira...

 

In ?e zakoni fizike delujejo na Audi, delujejo tudi na npr.: Mazde 6. Recimo, da gre za podobno te?ko vozilo. Koliko Mazd 6 pri 140.000 menja homokineti?ne zglobe?

 

Konec koncev, kaj me briga. Itak ga ne bom kupil. Mi je pa? padlo v o?i, da so "nekam ?udne komponente" menjane glede na prevo?ene kilometre in to je vse...

Napisano

?e me spomin ne vara ima tudi Mazda 6 prve generacije te?ave z zavorami? 

 

?leparji so pa druga klasa, delovni stroji.

Mazda 6 1.generacije je kar se ti?e tresenja med zaviranjem, totalna katastrofa, vsaj ?e govorimo o ve?ini primerov, oz. tovarni?ki vgradnji. Kasneje so menda mojstri na?li neke re?itve.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

To se razume, da niso isti deli, ?e zmer ima pa vse svoje meje in neglede na to da lahko 4xO vgrajuje najdra?je in 'najvzdr?ljivej?e' zadeve, so zakoni fizike taki kot so.

zakaj ma pol dvotonski turbo 260km CX7 diske od Mazde 6.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Agree!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Precej ugodna cena za tole ?rno Miato, a 2x zra?ne blazine pa skoraj zagotovo nima;

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8806009&show=1&avto=Mazda%20MX-5%201.6i%20Base

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

uhh.. moj sosed, vsak dan ga vidim. avto zgleda ohranjen vozi ga mlajsi moski slabih 30 let volvo frik imel je prej S60 dizel..

www.trziskisladoled.si

Napisano

Fino bi blo met bencinarja, po mo?nosti V6 in pa pogon na 4 kolesa.

Pol pa naletim na tole :rispekt::danzoman::ljubezen:

Volvo S80 V8 AWD Executive Geartronic

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8764414&show=1

 

?e od?tejemo cestnino in porabo :hohoho:

 

Si me prehitel! Pi*da bi ga mel, ?e bi imel ?iht. Jebe? tistih 500? za cestnino, ?e se pa pelje? ko grof. Eno plinsko zadevo v kuferam pa si zmagal. Poraba je pa baje slabih 12 litrov. Ampak kaj, 6-ka 2.0 jih ima pa 9 s pol manj konjenice. ?e najbolj me motijo 4 vrata, ker bi jih imel 5 :D

 

Kaj pa zvok? Do jaja...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Egoist gor ali pa dol. Imam dva otroka in bom preizkusil vse ostale možnosti, preden me na fronto odvlečejo. Ni danes to frkanje metkov naokrog in granat na pol kilometra natančno kot včasih. Danes pride dron ali pa raketa na pol metra točno pa te ni več. Edina rešitev je imeti boljše orožje. Tu pa lahko pomagam, če bi bilo nujno. Samo verjetno ne tu doma. Sem za to, da če se kot EU lotimo, da naredimo nekaj takšnega, da zmelješ 1000 Rusov naenkrat, ne pa fante na fronto pošiljati. Sori, malo bolj "big picture" pogled spet z moje strani.
    • No no no,.. pa itak se ve, da je najbolj redka pa najlepša mazdina barva "Blue Reflex" 😛
    • Za mene to gre iz skupnega žakla.
    • Danes sem prebral, kaj so delali. Šivali so z ekstra elastičnim šivom. Ki je pri skoku, spodnji del dresa napel kot šotor.
    • Včeraj sem bil na seminarju o servisiranju alpskih smuči v Kranju (tesma sport). Predavatelj je bil zelo dober (drugače servisira tekmovalne smuči van deer, rossignol in elan za  tekmovalce). Ugotovil sem, da  sem pri pripravi smuči do sedaj delal par napak, ki jih bom sedaj lahko popravil. Predvsem pri samih kotih brušenja robnikov, uporabi diamantov za končno odstranitev igle in krtačenju  nisem bil na tekočem. Tudi voski so se zadnja leta močno spremenili zaradi vse toplejšega vremena in s tem drugačnimi strukturami snega. Tudi glede samega strojnega brušenja drsne podlage z raznimi šmirgl papirji, kot jih uporablja večina serviserjev smo izvedeli veliko.  Da ne govorimo o tem, da je velika večina teh mojstrov bila do nedavnega prodajalcev koles in serviserjev, sedaj pa so postali specialisti za pripravo smuči. Skoraj nihče, razen par izjem, se ni udeležil takega seminarja. Naslednja, 2.stopnja seminarja bo v Ljubljani, kjer bomo prinesli svoje smuči in jih bomo s pomočjo strokovnjakov sami pripravili. Tretja stopnja je pa za pripravo tekmovalnih smuči.  Mi je pa bilo zanimivo to, da je demonstriral pripravo smuči na tekmovalnih van deer za slalom, kakršne uporablja tudi Kristoffersen.  Zanimivo je, da se s strani smučke lepo  vidi struktura iz koliko plasti so sestavljene. So zelo, zelo lahke. Vedno sem mislil, da imajo tekmovalci neke težje smuči. In še zanimivost, robnike imajo narejene iz neke mešanice  titana in visoko legiranega jekla. Brusi se jih lahko tudi ročno, a večinoma jih brusijo strojno.   
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.