Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja, velik jih ma gor...je na zimo in poletje pripravljen...naenkrat...

 

Pomoje je blo bolj mi?ljeno to da so 17' gume na 18' plati??ih....

Podpis.png

 

Napisano

Letne 18", zimska (jeklena je mislil) plati??a z novimi 17" pnevmatikami... pa + je napisal, kot da bi oba kompleta naenkrat gor bla...

Napisano

Pomoje je blo bolj mi?ljeno to da so 17' gume na 18' plati??ih....

To pomeni, da bi jih bilo treba na notranjem delu malo porezat, da bi gor pasale na 18 plati??e.  :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Na vozilu so letne pnevmatike 18" z novimi gumami pirelli p7 + 17" zimska platisca z novimi pnevmatikami

 

Kaj je tukaj nerazumljivega? Al se ti moras res norca delat iz sebe?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Se pravi, da 17" plati??a ne sme uporabljati poleti, ker so zimska?

Za mene + pomeni, da je zraven, ne dodatno, ampak zraven.

Pa imate vi, Jures, kaj proti mojim komentarjem?

Napisano

Se pravi, da 17" plati??a ne sme uporabljati poleti, ker so zimska?

Za mene + pomeni, da je zraven, ne dodatno, ampak zraven.

Pa imate vi, Jures, kaj proti mojim komentarjem?

Ne ne smes ker se stopijo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

In da so letne nove pirelli P7 in da so zimske tud nove

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Desni volan (itak), sicer pa sta bili najmanj 2 taki Supri ?e ne dolgo nazaj v Dom?alah. Druga vem, da je bila bele barve in z avtomatskim menjalnikom, pa ?e se ne motim z GB registrskimi tablicami, ker je imel lastnik neke zveze tam in se je potem kar z njimi vozil po Koko?ki.  B)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Desni volan (itak), sicer pa sta bili najmanj 2 taki Supri ?e ne dolgo nazaj v Dom?alah. Druga vem, da je bila bele barve in z avtomatskim menjalnikom, pa ?e se ne motim z GB registrskimi tablicami, ker je imel lastnik neke zveze tam in se je potem kar z njimi vozil po Koko?ki. B)

Ja, ampak ce se ne motim ni bla tista nobena turbo :)
Napisano

Desni volan (itak), sicer pa sta bili najmanj 2 taki Supri ?e ne dolgo nazaj v Dom?alah. Druga vem, da je bila bele barve in z avtomatskim menjalnikom, pa ?e se ne motim z GB registrskimi tablicami, ker je imel lastnik neke zveze tam in se je potem kar z njimi vozil po Koko?ki.  B)

Saj v vednost, lastnik bele je na forumu, modra je bila pa iste barve kot ta iz avto.net tako, ?e tiste par vidnih pikslov feltne delujejo tudi iste.

 

EDIT: Tule nekdo swapal samo KM za kW, ker 2JZGE ima 227 KM in ne kW, skratka gre za isto modro, N/A ma?ina

Napisano

Saj v vednost, lastnik bele je na forumu, modra je bila pa iste barve kot ta iz avto.net tako, ?e tiste par vidnih pikslov feltne delujejo tudi iste.

 

EDIT: Tule nekdo swapal samo KM za kW, ker 2JZGE ima 227 KM in ne kW, skratka gre za isto modro, N/A ma?ina

Eh qrc, pol pa ni zanimiva :)
Napisano

Js se tud nonturbo ne bi branu, sj ni vesoljska znanost dodat :D mogo?e bi tako ?e cnej dobu in po svoje zrihtu, v primeru da bi bla pa ?e turbo verzija bi pa itak hitr menju.

(nekak v tem stilu, pa ne da bi na koga direktno letel :) )

a39ef82288858056067ad876728e9b45.jpg

No, vse je pa itak sam teorija ?e bi ble finance :zvizga:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Pomoje bi "turbiranje" take zadeve stalo ?e za pol avta zraven. Moj kolega je predeloval MR2 pa ga je tak poseg pri?el ?e za 1-2 avta zraven. Pa ?e ogromno porabljenih ur. 

Napisano

Kako pa ve? da je 2.5 V6???  Ker tole nikamor ne pa?e 115 kW  (157 KM)

Ja sej glih to sem potem razmi?ljal, da je zame?al kw in km, pa je tole v resnici motor 115 "konjev", kar je dale? od 2.5 V6, pa tudi tistih dodatkov ni videt, ker ?e se ne motim ima V6 neke mini podalj?ke in pragove.  :zvizga:

 

Sicer pa 2.5 naj bi imel 123/168 motorne mo?i, tako da tale verjetno res ne bo "taprava".  :blush:

 

Uf, tole je pa tud za moj okus pretiravanje s krancljanjem, zlasti prednji odbija? je grozen :

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8776168&show=1&avto=Honda%20CRX%201.6%20VTi

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Egoist gor ali pa dol. Imam dva otroka in bom preizkusil vse ostale možnosti, preden me na fronto odvlečejo. Ni danes to frkanje metkov naokrog in granat na pol kilometra natančno kot včasih. Danes pride dron ali pa raketa na pol metra točno pa te ni več. Edina rešitev je imeti boljše orožje. Tu pa lahko pomagam, če bi bilo nujno. Samo verjetno ne tu doma. Sem za to, da če se kot EU lotimo, da naredimo nekaj takšnega, da zmelješ 1000 Rusov naenkrat, ne pa fante na fronto pošiljati. Sori, malo bolj "big picture" pogled spet z moje strani.
    • No no no,.. pa itak se ve, da je najbolj redka pa najlepša mazdina barva "Blue Reflex" 😛
    • Za mene to gre iz skupnega žakla.
    • Danes sem prebral, kaj so delali. Šivali so z ekstra elastičnim šivom. Ki je pri skoku, spodnji del dresa napel kot šotor.
    • Včeraj sem bil na seminarju o servisiranju alpskih smuči v Kranju (tesma sport). Predavatelj je bil zelo dober (drugače servisira tekmovalne smuči van deer, rossignol in elan za  tekmovalce). Ugotovil sem, da  sem pri pripravi smuči do sedaj delal par napak, ki jih bom sedaj lahko popravil. Predvsem pri samih kotih brušenja robnikov, uporabi diamantov za končno odstranitev igle in krtačenju  nisem bil na tekočem. Tudi voski so se zadnja leta močno spremenili zaradi vse toplejšega vremena in s tem drugačnimi strukturami snega. Tudi glede samega strojnega brušenja drsne podlage z raznimi šmirgl papirji, kot jih uporablja večina serviserjev smo izvedeli veliko.  Da ne govorimo o tem, da je velika večina teh mojstrov bila do nedavnega prodajalcev koles in serviserjev, sedaj pa so postali specialisti za pripravo smuči. Skoraj nihče, razen par izjem, se ni udeležil takega seminarja. Naslednja, 2.stopnja seminarja bo v Ljubljani, kjer bomo prinesli svoje smuči in jih bomo s pomočjo strokovnjakov sami pripravili. Tretja stopnja je pa za pripravo tekmovalnih smuči.  Mi je pa bilo zanimivo to, da je demonstriral pripravo smuči na tekmovalnih van deer za slalom, kakršne uporablja tudi Kristoffersen.  Zanimivo je, da se s strani smučke lepo  vidi struktura iz koliko plasti so sestavljene. So zelo, zelo lahke. Vedno sem mislil, da imajo tekmovalci neke težje smuči. In še zanimivost, robnike imajo narejene iz neke mešanice  titana in visoko legiranega jekla. Brusi se jih lahko tudi ročno, a večinoma jih brusijo strojno.   
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.