Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Tudi pri nas se ga je dobi in sicer 2.7 v6 z "brutalnimi" 167 km. Druga?e je pa H Coupe super avto, zanesljiv, sam sem imel 2005 letnik, 1.6 in ga vozil 8 let. Samo redni servisi, tankaj in vozi... Edino poraba dokaj visoka za 1.6 mlin?ek, bila je okrog 8 l/100 km... Aja najve?ja pomanjkljivost je pa ta, da ko ga prodaja? da enostavno ni kroga kupcev, saj je to avto za "bolj mlade" oz. samske...

sam je pa ta 2.7 V6 napram Mazdi 2.5 V6 zeloooooo len :)http://www.zeperfs.com/en/duel661-182.htm

Napisano

tale je moje feltne kupil z zimskimi gumami Nokian. Kukr je reku, je bla tale 6ka iz Avstrije. Men je zgledala tko tko, tist, k jo bo ?u gledat, nej jo fajn pre?ekira. Pa ?e neki - Feltne so res MOMO. Repliko od MPS je delal MOMO in mam zdej iste na 6ki k so tut MOMO! :)

Napisano

Zdravo mafijozoti! kolega se zanima za tale avto...kdor ma ta model naj prosm malo napise kako pa kaj je z njem,na kaj je treba pazit. jst mam tak motor na moji starejsi mazdi in dela bp.ne morm pa rect za ostale stvari,tok da ce ma kdo kej vec info.bom hvalezn,kolega pa se bl ;)

 

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=10521869&show=1&avto=Mazda%20Mazda6%202.0i%20TE%20Plus-SLO-AVT.KLIMA-...

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Napisano

Moj fotr ima isto tako samo da je letnik 08 pa laufa use tako kot se zagre :). Seveda se isto pelje na LPG :). Edini problem je tista pizdarija s servo volanom... Ob mo?nem nalivu (ne vedno) avto zna totalno zatrokirat- servo crkne, na armaturki se use lu?ke pri?gejo, gas ne prime ve?.. Skratka, kot bi se avto postavil v nek safe mode in je potrebno vozilo nekako ustaviti ter po?akati kak?nih 15-20min nato pa avto spet deluje, kot da nebi bilo ni?. Baje naj bi zajebaval nek senzor na volanski letvi in je potrebna menjava celotne letve. Ko sem v BTCju majesa spra?eval mi je rekel, da se da menjati samo senzor ter da pride okoli 500?. Te?avo sem omenil tudi simonu in mi je samo pozicijo volana nastavil na 0 in je bilo vredu kak?ne 2 meseca, nato se je pa te?ava zopet ponovila . Naslednji?, ko se bom zapeljal do simona ga moram vpra?ati, ?e je mo?na menjava samo senzorja in koliko pride. Na forumu sem zasledil, da to ni osamljen primer in da je kar nekaj uporabnikov z isto te?avo.

http://www.mazda-si.net/topic/10926-nevarni-servo-volan-na-m6/?hl=servo

Napisano

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=10583364&show=1&avto=Subaru%20Legacy%20Station%20Wagon%204WD%202.0D%20VC%20...

 

hahaha...legenda... komentar na koncu: PS: To ni avto za va?ke mesarje, ki kopujejo in vozijo BMW, AUDI,....

Res faca ta prodajalec...pa sej se ni dosti zmotil. :rolleyes:

 

 

Napisano

Deeyan, povej malo ve?? A pr Subaruju ne velja ve? pregovorna japonska zanesljivost?

Napisano

Deeyan, povej malo ve?? A pr Subaruju ne velja ve? pregovorna japonska zanesljivost?

za bencinarje to dr?i ja, za diesle pa ?al ne...

 

problemi so predvsem na glavnih gredeh kjer ne prihaja samo do obrab ampak enostavno po?ijo

Napisano

Da bo vsaj kak?en po?ten voz v tej temi: po?asi se pripravlja za prodajo en Nissan Patrol, tri-vratni, spodobno ohranjen in vzdr?evan, cena glede na voz zelo spodobna - 2800?, a mislim, da bi se dalo tudi kaj poklepetati z mo?i?kom glede tega... Motor je ta pravi, se pravi turbo dizel in ima 3,3 litra delovne prostornine... Saj bi ga sam vzel, a me malo moti letnik: 1989. Moja Mazga je le letnik 2009...

Napisano

Smo ga spravili na AvtoNet, da si tudi navadni smrtniki vsaj enkrat vsaj pogledajo en dober voz...  :zvizga:  :P  :hudicek:

 

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=10603702&show=1&avto=

huh, sm mislu, da je tavelka varianta... :(

Napisano

dej tole v Afriko prodej...bojo mislili, da so boga za jajca prjel, k bojo dobil tole za vozit! :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Po moje bo nekaj vmesnega. Imam pa občutek, da se bi vedno več držav direktno mešalo v to vojno. 
    • Se pravi, da imaš ti tu gor največ pre oženih kilometrov... In to brez težav z motorjem. A imaš tudi ti X 186 motor? 
    • Pri teh astronomskih cenah ta znamka zvenečega imena spljoh nima krmil novega standarda 35mm vpetja. Zato, da ti pri belanci za 287€ zraven prodajo še adapter za 20€      @ Alex   Tubless ni samo med in mleko (v gumi). S tublessom imaš bistveno več dela kot s sistemom z zračnico. Na tubless greš, če se misliš ukvarjat s tem sam, ker to ni tako kot pri avtu, ko enkrat letno vulkanizer zamenja, pa potem na gume pozabiš   Pri tublesu moraš redno kontrolirat in na vsake par mesecev dolivat tekočino. Najbolje skozi ventilček ( ko imaš gumo v zraku odviješ jedro, vtakneš skozi ventilček nekaj not da vidiš, a je še mokro. Ker zadeva se suši in če se posuši, še vedno lahko tesni. Ne bo pa zaflikalo luknjice, niti zatesnila roba feltne, če se ti guma preveč izprazni. Potem skozi telo ventilčka (odvito jedro) doliješ. Drug problem pri mleku. Ne glede a je kravje, kozje, ali kobilje, enako dobro kot maši luknje, zna zamašit tudi jedro ventilčka. In potem ti je đabe pumpa, CO2 ali kompresor, če s seboj nimaš rezervnega jedra ventilčka in pa seveda ključka za šraufanje le tega. Pri volumnu 29 colske 2,6 široke gume, s pumpico tudi bolj malo opraviš.    Tubeless je bil razvit predvsem za težave s snakebiti pri bolj gravitacjskem MTB, zdaj ga ima že vsak za v štacuno.   Še vedno imaš možnost da najprej znučaš gume ki so prišle z biciklom, potem pa na tubeless. 
    • Prav kupu. Nimaš bolšga😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.