Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja, tako je. Ta Tdci ni slovel kot zelo zanesljiva ma?ina. Nekaj podobnega kot tista iz moje Mazdune. 

 

Res? ?e 4 leta pa bom o?itno Trans-Ama registriral napol zastonj :) To je pa res dobra novica...

Ne napol zastojn, ampak samo za 10% sicer?nje cene, ?e se ne motim.  :ouje:

 

P.S. Pa ?estitke za Forda, naslednika Forda  :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kdor ?e v ?tartu napi?e realno ceno in potem za to tud proda je car, realnost pa je taka kot je. Na balkanu smo. :)

 

Hvala, car sem. :P ?e vsak avto sem dal za dokaj realno ceno, ve? kot par stotakov nisem spu??al, zato sem tudi prodal hitro. OK, kakega prijatelju naprej ampak nima veze.

Napisano

Zmaj, tale bi bil vreden greha ne?

http://www.avto.net/Ads/details.asp?ID=10691251

Na powno spremljam tele 406 Coupe-je, in tale se je podra?il, ker je bil vmes ?e 1.890, no prodal se ni ne takrat, ne sedaj. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Hja :) mesec dni :P malce me mika ampak mi je predalec da bi jo sel samo gledat...ce jo bo kdo sel gledat me zanima mnenje in ce je vredna tega denarja. Hvala.

mazda-323f-18-glx-98.png
Napisano

Sam teli res rjavijo... druga? je pa tole nepremi?nina 18s do 100km/h, ne glede na to, da je dizel pa zaradi manjka turbine bo te?ko tole maso premikat s porabo manj?o od sedmih litrov.

33112_1.png

Napisano
Napisano

porabo se da z lepo vo?njo dr?ati pod 6 litrov brez problema, tudi kon?no hitrost dose?e do Celja, ampak ....

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

porabo se da z lepo vo?njo dr?ati pod 6 litrov brez problema, tudi kon?no hitrost dose?e do Celja, ampak ....

Ja ?e vozi? ve? ali manj s konstantno hitrostjo na relaciji. ?e pa bo ve? pospe?evanj oziroma povpre?ni vozni pogoji pa zelo zelo dvomim, da gre? lahko pod 6 litrov. Na Spritmonitorju je recimo povpre?je 7,4l/100km

33112_1.png

Napisano

Zakaj?

Spredi so ble obe luci menjane, sploh niso vec u liniji avta, prednji odbijac slabo pobarvan, na vratah zadi pri sipi napada rja, na obeh zadnjih obrobah nacenja rja, na strehi malo pobuskan...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Egoist gor ali pa dol. Imam dva otroka in bom preizkusil vse ostale možnosti, preden me na fronto odvlečejo. Ni danes to frkanje metkov naokrog in granat na pol kilometra natančno kot včasih. Danes pride dron ali pa raketa na pol metra točno pa te ni več. Edina rešitev je imeti boljše orožje. Tu pa lahko pomagam, če bi bilo nujno. Samo verjetno ne tu doma. Sem za to, da če se kot EU lotimo, da naredimo nekaj takšnega, da zmelješ 1000 Rusov naenkrat, ne pa fante na fronto pošiljati. Sori, malo bolj "big picture" pogled spet z moje strani.
    • No no no,.. pa itak se ve, da je najbolj redka pa najlepša mazdina barva "Blue Reflex" 😛
    • Za mene to gre iz skupnega žakla.
    • Danes sem prebral, kaj so delali. Šivali so z ekstra elastičnim šivom. Ki je pri skoku, spodnji del dresa napel kot šotor.
    • Včeraj sem bil na seminarju o servisiranju alpskih smuči v Kranju (tesma sport). Predavatelj je bil zelo dober (drugače servisira tekmovalne smuči van deer, rossignol in elan za  tekmovalce). Ugotovil sem, da  sem pri pripravi smuči do sedaj delal par napak, ki jih bom sedaj lahko popravil. Predvsem pri samih kotih brušenja robnikov, uporabi diamantov za končno odstranitev igle in krtačenju  nisem bil na tekočem. Tudi voski so se zadnja leta močno spremenili zaradi vse toplejšega vremena in s tem drugačnimi strukturami snega. Tudi glede samega strojnega brušenja drsne podlage z raznimi šmirgl papirji, kot jih uporablja večina serviserjev smo izvedeli veliko.  Da ne govorimo o tem, da je velika večina teh mojstrov bila do nedavnega prodajalcev koles in serviserjev, sedaj pa so postali specialisti za pripravo smuči. Skoraj nihče, razen par izjem, se ni udeležil takega seminarja. Naslednja, 2.stopnja seminarja bo v Ljubljani, kjer bomo prinesli svoje smuči in jih bomo s pomočjo strokovnjakov sami pripravili. Tretja stopnja je pa za pripravo tekmovalnih smuči.  Mi je pa bilo zanimivo to, da je demonstriral pripravo smuči na tekmovalnih van deer za slalom, kakršne uporablja tudi Kristoffersen.  Zanimivo je, da se s strani smučke lepo  vidi struktura iz koliko plasti so sestavljene. So zelo, zelo lahke. Vedno sem mislil, da imajo tekmovalci neke težje smuči. In še zanimivost, robnike imajo narejene iz neke mešanice  titana in visoko legiranega jekla. Brusi se jih lahko tudi ročno, a večinoma jih brusijo strojno.   
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.