Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Dejstvo je, da so mazdini bencinski motorji var?ni in zanesljivi. Normalno, ?e ti??i? se na porabi pozna.

 

Druga?e pa imam na G194 AT zadnjih 2000 km povpre?je 7.1. To je vo?nja v slu?bo deloma po mestu deloma po regionalki, zastoji in nekaj avtoceste. Vozim normalno, to pomeni, da ne cijazim, gas tud ni skoz do podna, predvsem pomembno je predvidevanje prometa, kdaj spustiti gas, kdaj pospe?iti...

 

Predvidevam, da tudi ?e bi mal ve? pritiskal, da bi bilo okoli 8l, to je za atmosferski 2,5l motor z avtomatikom in 194KM odli?no.

Napisano

To je top in po mojem mnenju tudi realna poraba.

Se strinjam.Tja vse do 9 l je realna poraba za tako normalno vo?njo, da ga v?asih tudi stisne?, kot se za tak avto in motor spodobi. ?e pa se cijazi?, je bolje vzeti 145 konjsko pa vsaj ve?, zakaj ima? kolono za sabo.:)

 

 

Napisano

Se strinjam.Tja vse do 9 l je realna poraba za tako normalno vo?njo, da ga v?asih tudi stisne?, kot se za tak avto in motor spodobi. ?e pa se cijazi?, je bolje vzeti 145 konjsko pa vsaj ve?, zakaj ima? kolono za sabo. :)

 

Nikoli, tudi pri neoptimirani si vedno lahko hitrej?i od 95 % vozil na cesti. Vse je odvisno od voznika. ?e je nekomu naporno ob ogretem motorju pri prehitevanjih, pospe?evanjih, vklju?evanjih prestaviti za dve prestavi ni?je ali ob?asno stisniti skoraj do blokade, je to njegov problem. Meni je bilo v u?itek. Zdaj s 175 dizlom u?esa bolj trpijo, ?eprav je krivulja baje 90-60-90. :)

Napisano

Ej..Ignacij@..to je super poraba za ta motor in AT.menjalnik.

Ej ...kako pa se kaj druga?e obnese ta motor?ima dovolj mo?i in navora ..zdaj imam 2.0 165.k Benz...malo Manka mo?i..pri pospe?evanju..he he lp

Napisano

Nikoli, tudi pri neoptimirani si vedno lahko hitrej?i od 95 % vozil na cesti. Vse je odvisno od voznika. ?e je nekomu naporno ob ogretem motorju pri prehitevanjih, pospe?evanjih, vklju?evanjih prestaviti za dve prestavi ni?je ali ob?asno stisniti skoraj do blokade, je to njegov problem. Meni je bilo v u?itek. Zdaj s 175 dizlom u?esa bolj trpijo, ?eprav je krivulja baje 90-60-90. :)

Z dizelco pa si res med najhitrej?imi na avtocesti... ?e posebej si vesel, ko na klancih benzinski junaki po?asi ostajajo zadaj. Pa pride klanec navzdol, pa so spet hitri, pa pride klanec navzgor, pa je spet kriza,zopet so nalepljeni na ?ipo in sprednja havba vibrira od obratov.

Dizel pa... lagano,brez ?altanja dveh brzin navzdol in lepo potiho poslu?a? band Alter bridge in u?iva? v lepoti pokrajine. :)

 

 

Napisano

Alex, predlagam da drugo leto s svojo dizelco vozi? v prvenstvu F1, kjer ti domnevno Hamilton ne bo mogel niti blizu (nima dizla), razen kot pravi? po kak?nem klancu navzdol. :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Haha za 1.2 in 1.4 motor bi se rekel, ampak za 2.5 s 194hp, pa dvomim da je kateri klanec kjer je treba saltati navzdol.

Napisano

?e bi imela tako dolg menjalnik kot 2.0, potem zagotovo, saj ima samo 30 konjev ve?. :)

 

Sicer pa gre v vrhni?kega tudi G145 200 km/h, ampak seveda v 4. prestavi. 5. in 6. sta pa? za var?evanje z gorivom 110 km/h z 2.000 obrati za ?leparji. :)

Napisano

Nikoli, tudi pri neoptimirani si vedno lahko hitrej?i od 95 % vozil na cesti. Vse je odvisno od voznika. ?e je nekomu naporno ob ogretem motorju pri prehitevanjih, pospe?evanjih, vklju?evanjih prestaviti za dve prestavi ni?je ali ob?asno stisniti skoraj do blokade, je to njegov problem. Meni je bilo v u?itek. Zdaj s 175 dizlom u?esa bolj trpijo, ?eprav je krivulja baje 90-60-90. :)

 

Kako trpijo, ?e je pa n-krat bolj?i sound dizla ob priganjanju :)

Napisano

?e bi imela tako dolg menjalnik kot 2.0, potem zagotovo, saj ima samo 30 konjev ve?. :)

 

Sicer pa gre v vrhni?kega tudi G145 200 km/h, ampak seveda v 4. prestavi. 5. in 6. sta pa? za var?evanje z gorivom 110 km/h z 2.000 obrati za ?leparji. :)

Sej tudi fi?ko gre 200/uro v prostem padu.Ne verjamem, da potegne 145 konjska do 200.Res,da je tam kar strm klanec navzdol.Mogo?e, samo s tem, da ima? zalet od Postojne.

Je pa druga pesem po istem klancu v obratno smer, kjer se hitro premakne? na odstavni pas.

 

 

Napisano

... ... ... ... ... ...  za var?evanje z gorivom 110 km/h z 2.000 obrati za ?leparji. :)

 

Imate pa neke nafrizirane ?leperje na va?em koncu... Mislim, pri nas gredo ?leperji do blokade, ki je na 95 km/h.

Napisano

Bencinarjem ?e bolj la?ejo ?tevci :)

Sej tudi fi?ko gre 200/uro v prostem padu.Ne verjamem, da potegne 145 konjska do 200.Res,da je tam kar strm klanec navzdol.Mogo?e, samo s tem, da ima? zalet od Postojne.

Je pa druga pesem po istem klancu v obratno smer, kjer se hitro premakne? na odstavni pas.

Navzdol je ?el pred mnogo leti clio 1.4 16v 220km/h po ?tevcu (realno verjetno 200). Pisal sem o navzgor, res pa da je bila takrat ?e 165 ali menda 170.
Napisano

Imate pa neke nafrizirane ?leperje na va?em koncu... Mislim, pri nas gredo ?leperji do blokade, ki je na 95 km/h.

90 km/h

Napisano

Z dizelco pa si res med najhitrej?imi na avtocesti... ?e posebej si vesel, ko na klancih benzinski junaki po?asi ostajajo zadaj. Pa pride klanec navzdol, pa so spet hitri, pa pride klanec navzgor, pa je spet kriza,zopet so nalepljeni na ?ipo in sprednja havba vibrira od obratov.

 

:D ROFL :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Poglej koliko ogledov ima ta potujo?a diskoteka, hehe

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Hja tako kot spedenane kurbe ... vsi jih pogledajo, kak?en bi ?e dal za kak krog, ampak mel jo ne bi pa nobeden.

33112_1.png

Napisano

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Brez da "tapneš" jedro ventilčka tudi pri navadni zračnici ne boš nič napumpal.   Vsakič ko tapneš ventil na UST, se v njem lahko drobna kapljica mlekca zasuši. Saj temu je namenjeno mleko, da se suši ko pihne skozi luknjico. In ko ene 2x 3x tako pumpaš se v jedru nabere toliko zasušenega, da nobeno tapkanje ne pomaga več. Ko odšraufaš jedro je to lepo zabito in zrak ne more iti skozi. Potem ga poizkušaš "predrkat" pod vodo, očistit strjeno mleko, pa ima še vedno polovičen pretok v primerjavi z novim. Brez rezervne zračnice se še vozim okol, rezervna jedra imam pa vedno s seboj.    Naša familija ima 3 wheelsete na šlaufih, 3wheelsete pa na mleku. Tisti s šlaufi so neproblematični. Pri enih od UST - jev se ventili bašejo stalno (na3 pumpanja), pri drugih pa ne, pa imajo vsi Mucoff ventilčke in enako mleko.   S pumpo, niti majhno niti malo večjo veliko ne boš naredil na tubeless velikega volumna. CO2, pa ne eno, ampak nekaj bombic.  Tubless je fajn ker lahko zaflikaš s črvom. Če rabiš tubeless razdirat pa tlačit zračnico noter, si ga na...l.
    • eksluzivno najdeno za forumaše 😁
    • Ravno to sem mislil napisat, da je dobro imet v nahrbtniku vedno kako rezervno zračnico in orodje za menjavo. In pumpo, majhno, seveda. 
    • Bi mu pasala tablica GO DEEYAN
    • Počakaj še kakšno leto, boš lahko po LUFTU letal z nekimi takimi zadevcami, hehe
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.