Ne glede na to, kaj vse boste še privlekli v to temo, od otroškega dela in kopanja redkih zemelj, ki jih je v baterijah čedalje manj. Litij ni tako zelo redek. Čez par let bomo dobili že natrijeve baterije (no, koliko je soli po svetu?!), takrat vam bo pa zmanjkalo izgovorov. Ste pogledali, kakšni materiali sestavljajo sodobne katalizatorje in DPF ter GPF filtre? Le čevlje sodi naj kopitar ...
Obenem pa pozabljate, koliko energije se porabi za ICE vozilo ter koliko ogljika se ustvari. In ne, tudi tu vam proizvajalci še kako lažejo. Samo pomislite - motor v ICE ima cca. 2000 sestavnih delov. Ki jih seveda ne dela ena tovarna, temveč vsaj nekaj deset, še raje pa sto dobaviteljev. Ki svojo robo pošiljajo po celem svetu. Že zdrava kmečka pamet da vedeti, da bo to energetsko in ogljično potratnejše od EV, ki ima za faktor 50-100x manj gradnikov pogona.
Ne, Jures, ti nisi povprečni Slovenec. Sploh pa ne s tako kilometrino. Pač drži se dizla, če ti ne diši naložba v EV z večjo baterijo.
Ampak povprečni avto v Sloveniji naredi cca. 30 km x 250 delovnih dni ... Ergo. Lahko je EV, brez debate.
Pač mi podpiramo naftni lobij.
Ti pa kitajski lobij, z otroškim delom v Afriki in z umazano proizvodnjo litija. Še voziš na TEŠ in je to to.
Saj res, vsak izbira sam, keri lobij bo podpiral. Ni pa električni nič bolj čist, prijazen, pošten,.... kot naftni 😉
Tistim, ki raste elektrika na strehi, imajo končno zdaj fer omrežnino. Če ne pa se naj odklopijo iz omrežja, pa baterije v klet.
Zaradi njih imam v zadnjih treh letih izjemno nestabilno napetost.
Pol tud nisem ta povprečen slovenec. Ti si tudi ravno kar naredil mejo, ker do 150 na dan se gre za cisti komjuting in ne resna potovanja z avtom. Nenazadnje je to 55000km na leto, ampak za komjuting je dost VW Lupo....spet jabuke in hruške.
150 komi čez mejo jaz pridem
Ne me narobe razumet jaz sem ravno za zeno ki dela v LJ iskal stromarja. Ga ni razmerja cene da se splača - ga ni. Pa ne bom spet o malem veliko cenejsem bencinarju
Rabljeni zoe 2-3 leta na avto net vsi s pripisom rabi novo baterijo. Super
Čaka me:
Pot v Beograd / Kragujevac
Pot v Innsbruck
pot v Civitavechio (kjer bo avto stal 12 dni
Pot v bratislavo.
Vse v roku 7 dni en za drugim (do civitavechie)
Pa jamram ker ma hibrid premajhen tank sam se ne ustavljam ce ni treba, mehur se dela
In spet iščete ekstreme, robne pogoje in ne vem kaj še vse.
Za do 150 km na dan je danes vsak EV na trgu primeren za povprečnega Slovenca. Ki tako razdaljo sicer prevozi komaj v enem tednu.
Kdor pa raje podpira naftni lobij, pa naj ga. Je kljub temu naša elektromafija manjše zlo od Arabcev in Američanov, tisti, ki jim elektrika raste na strehi, pa so sploh zmagovalci.
Toplo vam predlagam branje tega prispevka - o stroških in vzdrževanju EV, ICE in PHEV.
Just a moment...
EVCLINIC.EU
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.