Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Jst bi mogoče reku bl to, da je v vseh znani 2.0d rf motor, ki ima svoje fore in se lahko z njim fajn najebeš. Tut DPF ji niso bli najboljši v teh. Tko da moj nasvet, da je bistveno manj riskanten nakup, če gledaš in vzameš v 6ki 2.2 motor, v 5ki pa 1.6 motor. Poglej modro 5ko pri ASP Jesenice, je dost ugodna. No, seveda, če je to v tvojem budgetu.

Napisano (urejeno)

Pa smo spet tam: "Dizel 2,0 je prava katastrofa, pusti pri miru!"

 

Če bi to res držalo, bi jaz teh 290.000 km, ki jih ima naša petka, naredil kvečjemu z vlečno službo. Pa je pri vseh teh kilometrih bil na avto-vleki samo enkrat - pa še to zaradi smeti v nafti, kar pravzaprav spet ne moremo šteti kot okvaro motorja... Pa imam ženo in pet otrok, kar pomeni, da se avto naokoli ne prevaža prazen. Sploh, ko gremo na počitnice in imam jaz v vozilu še šest potnikov, zadaj pa počitniško prikolico - tako s sedmimi ležišči, kuhinjo in kopalnico s straniščem, kar pomeni, da ni peresno lahka. Živimo pa na vrhu planote, na nadmorski višini 965 metrov. In ta katastrofalno slab motor nas prevaža brez težav...

 

Bolj kot tip motorja je pomembna zgodovina, dejanski kilometri (ne tisti na kilometer-števcu, ampak tisti, ki jih je avto dejansko res prevozil) in način uporabe vozila pri prejšnjem lastniku. Če je bil to kakšen stari dedek, ki se je vozil zgolj kje po mestu, potem je res vprašanje, kaj je z DPFom - ampak to je konec koncev pri vseh, ne le pri 2.0d rf motorju... Pa če je res olje menjano tako, kot so predvideni intervali, ker drugače znajo biti težave s sitom v karterju. 

 

Najprej premisli, za kaj ga boš potreboval. Ker za štiri potnike mislim da ni potrebno enoprostorca rihtat. Če pa se otroci ukvarjajo s kakšnim adrenalinskim špotom, na primer jadralnim padalstvom ali zmajarstvom in je potreba po velikem prtljažniku, potem pa že. Ali pa, če so bolj umetniške duše in igrajo na klavir, ki ga je potem potrebno prevažati od koncerta do koncerta. Ampak v takih primerih je dobro imeti malo več konjenice pod pokrovom... 

 

Če pa gre zgolj za malo potepanja po Sloveniji, vožnjo v službo in v trgovino, potem je pa mogoče bolje, če se poišče kakšnega bencinarja...

Popravljeno od Slivka
Napisano

Ok, Slivka je to zdej bistveno bolj orisno napisal, bistvo pa je enako. Če predhodnji lastnik ni skrbel za avto tako, kot bi moral ali pa še posebej če je zavrten, je lahko potem to kr lep strošek, da ga zrihtaš do te mere, da je ok. Slivka, se strinjaš z zapisom?

Napisano

Ko je sodelavec kupoval mazdo v omenjenem rangu, sem mu svetoval izogibanje 2,0 dizlc. Po mojem skromnem mnenju in neskromnih osebnih izkušnjah je bila ta mašina že brez dpf kar problematična, z dpf pa spljoh.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano (urejeno)

To da je 2.0 dizel oz. RF7J motor problematičnem drži pod pogojem da se motorja ni vzdrževalo kot je treba! 

Se pravi poleg menjave olja in filtra je treba vsaj na 40.000km vzet karter dol in pogledat stanje sita oljne črpalke in po potrebi očistit. 

Najkasneje na 100.000km pa menjat podložke šob. 

Finančno to pride 5€ za dihtmaso karterja in 4x1.5€ za podložke šob, kar je zanemarljiv strošek. Če je kateremu to preveč si naj kupi bicikl. 

Dpf ni problematičen pri meni je 280kkm in še dela ok. 

Edina zamera z moje strani, pa to ni samo za ta motor ampak na splošno za vse novejše Mazdine motorje je to da lepo zalivajo olje z gorivom, dizli in bencinarji. Sicer motorji kljub temu dolgo držijo ampak  mene kot strojnika to malo moti. 

 

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 2 urama je Mraušk Mčk napisal:

Ko je sodelavec kupoval mazdo v omenjenem rangu, sem mu svetoval izogibanje 2,0 dizlc. Po mojem skromnem mnenju in neskromnih osebnih izkušnjah je bila ta mašina že brez dpf kar problematična, z dpf pa spljoh.

320 000 km je problem, če jih naredi? 

Moje mnenje je, da je 2.0 motor zanesljivejši... 

Mogoče se motim... 

Napisano

Jst sm mel rf motor pa mi je na 6ki sel dpf pr 230tkm, pa mel redne servise, samo relacije, itn. Šoba šla na 215tkm. Tko da kaj pa vem. Avto je bil zgledno rihtan, pa je crknilo.

Napisano (urejeno)

To kar je aless napisal vse drzi samo kaj k folk kupi avto in se pelje, ter ga na vsake 20k km pelje na servis, kjer mu zamenjajo olje in vse filtre in pici dalje. Roko na srce je tudi malo mehanikov k jim bo znana ta tezava in bojo preventivno spucali se sito.  Zto pa so pizdarije. Kar se pa tice DPFja se bom pa raje zadrzal komentarja :D. To je ocitno loterija pri mazdi in so obvezne dolge relacije, da ne bodo problemi. Ja, vem da imajo tudi druge znamke probleme z DPFjem.

Popravljeno od Scr3am
Napisano (urejeno)

Počasi, počasi, jaz zdaj že ne sledim več...

pred 19 urami je Aless napisal:

To da je 2.0 dizel oz. RF7J motor problematičnem drži pod pogojem da se motorja ni vzdrževalo kot je treba! 

Se pravi poleg menjave olja in filtra je treba vsaj na 40.000km vzet karter dol in pogledat stanje sita oljne črpalke in po potrebi očistit. 

Najkasneje na 100.000km pa menjat podložke šob. 

O čem ti to? Če sem jaz to dobro razumel, naj bi vsakih 40.000 prevoženih kilometrov snel karter in čistil sito? Potemtakem sem jaz to že vsaj sedemkrat izpustil. Le kako, da se motor sploh še vrti? Ne, najbrž sem kaj narobe razumel in si mislil na kaj drugega. Si mogoče pritisnil eno ničlo premalo?

 

Pa na 100.000 menjat podložke injektorjev? Mene so ves čas strašili s tem in smo na servisu na 280.000 km prvič zamenjali podložke pod gobami. Po besedah mehanika, ki je delal, je to bilo sicer dobro, da smo zamenjali, ni pa še bilo res potrebno, so bile še dobre. Ampak, če bi pa še odlašali, bi pa res lahko nastopile težave zaradi tega. Ampak to je bilo pri servisu na 280.000 km, ne pa pri 100.000 km.

 

 

pred 17 urami je Scr3am napisal:

To kar je aless napisal vse drzi samo kaj k folk kupi avto in se pelje, ter ga na vsake 20k km pelje na servis, kjer mu zamenjajo olje in vse filtre in pici dalje. Roko na srce je tudi malo mehanikov k jim bo znana ta tezava in bojo preventivno spucali se sito.  Zto pa so pizdarije. Kar se pa tice DPFja se bom pa raje zadrzal komentarja :D. To je ocitno loterija pri mazdi in so obvezne dolge relacije, da ne bodo problemi. Ja, vem da imajo tudi druge znamke probleme z DPFjem.

Mi ga na vsakih 20.000 peljemo na servis, kjer zamenjajo olje in vse filtre, po potrebi še zavorne ploščice in končnike in kar se podobnega najde in pičimo že skoraj 290.000 km... Očitno naši petki tudi ni znana ta težava, pa ne ve, da mora obstat... Mi je pa zanimiva ugotovitev: "... ... ... ...in so obvezne dolge relacije, da ne bodo problemi." Ja, pa saj dizelaš je za dolge relacije. Za kratke relacije je bencinar... 

 

Očitno se Bogu še nisem zameril, ker lahko le čudežu pripišem, da nimam težav ne z motorjem (čeprav očitno prav mačehovsko skrbim zanj, ne čistim sita, ne menjam podložk,...) ne z zavoram (nič ne tresejo in ne vibrirajo in ne špricajo, skratka ne počnejo nič takega, kar naj zavore ne bi počele), ne na splošno z avtom. Še največji problem je menjava žarnic in montaža snežnih verig, ker je zelo malo prostora.

 

In če kdo misli, da živim sredi Panonske nižine, kjer je vse ravno, lahko pride na obisk, pa si pogleda, kje je naša petka naredila skoraj 290.000 km... In pri vsem skupaj ima povprečno porabo (zadnjih približno 140.000 kilometrov, ker sem prvih nekaj listov zapisov porabe zgubil) 6,5 litra na 100 km...

Popravljeno od Slivka
zamešal podložke in šobe
Napisano

Vedno sem vse servisiral na A cosmos v btc z vpisano rdc, tko da verjetno fantje vedo, kdaj kaj menjati. Pa mi je vseeno crknilo. Na 2.2 pa 1.6 motorju pa je zaenkrat vse bp. No, 2.2 sem prodal pri 185tkm, 1.6 pa ma zdej 204tkm.

Napisano (urejeno)
pred 5 urami je Aless napisal:

To da je 2.0 dizel oz. RF7J motor problematičnem drži pod pogojem da se motorja ni vzdrževalo kot je treba! 

Se pravi poleg menjave olja in filtra je treba vsaj na 40.000km vzet karter dol in pogledat stanje sita oljne črpalke in po potrebi očistit. 

Najkasneje na 100.000km pa menjat podložke šob. 

 

Napaka. Na 100 000 se menjajo šobe, podložke se menjajo vsaj na 50 000. 

 

Seveda vsega tega kar si napisal in kar sem te dopolnil ni pisalo v nobenem maintenance manualu, zato tudi največji poznavalci med mazda mehaniki niso vedeli kako se mazda pravilno vzdržuje.

Popravljeno od Mraušk Mčk

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 5 urami je Mraušk Mčk napisal:

Napaka. Na 100 000 se menjajo šobe, podložke se menjajo vsaj na 50 000. 

 

Seveda vsega tega kar si napisal in kar sem te dopolnil ni pisalo v nobenem maintenance manualu, zato tudi največji poznavalci med mazda mehaniki niso vedeli kako se mazda pravilno vzdržuje.

Kje ste pa to pobrali? Jaz sem  na prvi 6-ki menjal enkrat podložke in to takoj na začetku, ko sem jo kupil, preventivno, in šobe na 170000, obnovljene. In to je to. Sedaj ima krepko čez 200000 in gre in gre. 👍😏

 

 

Napisano
Pozna kdo kdo tole Mazdo 6.
 
1051765.jpg WWW.AVTO.NET
Mazda Mazda6 KaravanG192 RevolutionTop Le30.000km SLO 1.LASTNIK, letnik:2017,24880 EUR :: www.Avto.net ::  
Prevrti temo malo nazaj...
Napisano

So me opozorili (pravzaprav me je nekdo preko zasebnega sporočila vprašal), da sem narobe zapisal. Pri 280.000 smo menjali podložje injektorjev in ne injektorjev. Injektorji so še vedno originalni.

Napisano

Jaz do 280.000, ko je avto šel v druge roke tudi nisem menjal podložk niti ni bilo nikoli očiščeno sito v karterju. Glede tega ni bilo težav, so bile pa z DPF-jem, ampak tudi to se je na koncu izkazalo za precej banalno, saj je bil kriv MAF senzor.

33112_1.png

Napisano
pred 14 urami je Alex napisal:

Kje ste pa to pobrali? 

A kje sem pobral da podložke na 2,0 dizlci Mazdi ne zdržijo 100 000. Ugani! Na Renoldu od moje najdražje zagotovo ne. 

 

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Na 6ici 2007 360k km s prvo turbino,original šobami...Kar je bil problem je bil vztrajnik na 320k km. Ostalo samo tankaj - vozi.  Servisi delani na 15k km (olje,filter olja in goriva). Aja,avto je čipiran....pa dpf so mu ukradli. 😂 
Tko da gremo novim zmagam naproti 🤘

Napisano
pred 7 urami je Martin Cufer napisal:

Na 6ici 2007 360k km s prvo turbino,original šobami...Kar je bil problem je bil vztrajnik na 320k km. Ostalo samo tankaj - vozi.  Servisi delani na 15k km (olje,filter olja in goriva). Aja,avto je čipiran....pa dpf so mu ukradli. 😂 
Tko da gremo novim zmagam naproti 🤘

Si mislil, novemu avtu nasproti, beri MAZDI! :bravo:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.