Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 16 urami je Nitro napisal:

Pozdravljeni. 

 

Bi vedo kdo povedat kaj o tej cx 3?

 

1054887.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda CX-3 1.5 Skyactiv-d Dynamique NAVI LED, letnik:2017,14990 EUR :: www.Avto.net ::

 

Glede na oglas je verjetno uvožena (nisem 100%), ker pri nas ni bilo Dynamique opreme? Izgleda drugače lepa (no pa tepihi manjkajo).

 

Imaš številko šasije pa preveri na uradnem servisu če so bili delani redno servisi. :) 

Napisano (urejeno)

Jaz mam v mazdi g165 in mi je čist ok, za krivulijo in pospeške pa se vsedem v letalo in naredim en krog do Portoroža na kavico in nazaj, je čist dovolj pospeškov 😁

Popravljeno od scania
  • Všeč 3
  • Haha 1
  • Začuden 1
  • Ljubim 1
Napisano

Ampak alex ce smo ze pri krivulji je 2.5 170hp  se zmeri za 2 s hitrejsa do 100 km/h od tvoje 2.0 :D. To je govora o drugi generaciji kje je potem sele tretja generacija k ima vec konjev in navora :)

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 33 minutami je Scr3am napisal:

Ampak alex ce smo ze pri krivulji je 2.5 170hp  se zmeri za 2 s hitrejsa do 100 km/h od tvoje 2.0 :D. To je govora o drugi generaciji kje je potem sele tretja generacija k ima vec konjev in navora :)

Ni vse v dirki od 0 do 100.😇Tu govorimo o dinamični vožnji po hribih in klancih... z polno naložbenim avtom. 😛

In o pospešku v šesti brzini v klanec navzgor. 😉

 

 

 

 

Napisano

Sam to je res, ko 1x človek odraste ugotovi, da pospešek od 0-100km/h je res brezvezen podatek. 99,9999% časa tega sploh nikoli ne rabiš, razen mogoče tistikrat, ko testiraš. Veliko boljši so podatki o medpospeških in tam se vidi ali je avto dinamičen za vožnjo al le ena navadna krava, ki se samo dere a mleka pa ne da.

33112_1.png

Napisano

tiste dvakrat na let k je avto polno nalozen se pa res ne sekiram. Drgac pa tudi polno nalozen cist brez problema potegne v klanec. Tudi s sesto.

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano

Pa spet se mesa hruske pa jabke xD Ne mores dat NA bencinarja pa dizla v sesto pri 1000 obratih pa ju primerjat, dejmo dejansko odrastit, Prav tako ne mores na podlagi tega podatka rect kter je bolj dinamicen al pa boljsi. Kot ne mores rect, da je bencinar za penzioniste. Za penzioniste je kvecjemu dizl ja, pa da se hvalis, da mas rocni menjalnik, ki ga itq ne uporablas, oz. das v sesto pa peles. To je pa res ne-penzionisticno xD

Napisano

Meu bencinarja s turbino ( bravo 150 hp). Šlo k pr norcih, ampak, ko je turbina shodila je blo pa drago k pr norcih. Zato je prišla odločitev za mazdo in teh težav in skrbi ni🙂. Samo moja izkušnja. Vi si pa kr dajte duška magar v 6ti😉

Napisano
Pred eno uro je Gregster napisal:

Meu bencinarja s turbino ( bravo 150 hp). Šlo k pr norcih, ampak, ko je turbina shodila je blo pa drago k pr norcih. Zato je prišla odločitev za mazdo in teh težav in skrbi ni🙂. Samo moja izkušnja. Vi si pa kr dajte duška magar v 6ti😉

 

Saj pa turbina pri neki normalni uporabi drži brez problema 200.000+ km, pa tudi ko crkne ni nujno dat originalne ampak lahko daš obnovljeno za kakih 300-400€.

Tudi na naših službenih Renaultih turbine dolgo držijo, pa je dosti različnih uporabnikov vozila in jih noben ne čuva. Ponavadi crkne vse drugo prej kot turbina.

To je pretiravanje da turbine kr tak crkujejo ;)

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 2 urama je Gregster napisal:

Meu bencinarja s turbino ( bravo 150 hp). Šlo k pr norcih, ampak, ko je turbina shodila je blo pa drago k pr norcih. Zato je prišla odločitev za mazdo in teh težav in skrbi ni🙂. Samo moja izkušnja. Vi si pa kr dajte duška magar v 6ti😉

Ne moreš primerjati limone z ananasom (fiat vs mazda). 

Imel sem nekaj avtov z turbinami pa še z nobeno ni bilo problema (tok, tok on wood). 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je 50keda napisal:

Pa spet se mesa hruske pa jabke xD Ne mores dat NA bencinarja pa dizla v sesto pri 1000 obratih pa ju primerjat, dejmo dejansko odrastit, Prav tako ne mores na podlagi tega podatka rect kter je bolj dinamicen al pa boljsi. Kot ne mores rect, da je bencinar za penzioniste. Za penzioniste je kvecjemu dizl ja, pa da se hvalis, da mas rocni menjalnik, ki ga itq ne uporablas, oz. das v sesto pa peles. To je pa res ne-penzionisticno xD

Sej ne primerjam hrušk in jabolk.Mazda 6 dizel vs mazda 6 benzin. Ko menjaš pri benzinarji dve brzini dol gre na obrate in naprej. 

Pri dizlu se to zgodi tako, da turbina prime, te zalepi na sedež in te katapultira naprej. Pri benzinarju brez turbine tega občutka ni. 

Ko govorim o šesti brzini mislim s tem to, da greš v hrib in samo pospešuje in pospešuje, benzinarji pa ostanejo zadaj in počasi se upehajo. Ročni menjalnik je v bistvu boljši, ker bolj natančno lahko predstavljaš in kadar hočeš. 

Tiste obvolanske ročke so bolj za zabavo in za lepše videti. Sem probal in ni to to. Druga pesem je avtomatika v kakem Porscheju. Tam stvar deluje kot mora. 👍

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Se strinjam, pa vendar se zgodi tudi prej. Meni se je sicer pri 120km.

Pri našem golfu 4 je izdihnila pri dobrih 350km.

Ne sej drugače sem bil s fiatom zelo zadovoljen. Tu ni kaj reči😉

Napisano
pred 19 minutami je Gregster napisal:

Se strinjam, pa vendar se zgodi tudi prej. Meni se je sicer pri 120km.

Pri našem golfu 4 je izdihnila pri dobrih 350km.

Ne sej drugače sem bil s fiatom zelo zadovoljen. Tu ni kaj reči😉

Imel sem 128 sport. Z njim sem bil zadovoljen. Najbolj pa takrat, ko sem ga prodal. 😏

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Napisano
pred 12 urami je Alex napisal:

Imel sem 128 sport. Z njim sem bil zadovoljen. Najbolj pa takrat, ko sem ga prodal. 😏

 

Ampak glede na to, kako "hvalis" tisto, kar si trenutno lastis... je bil verjetno takrat, ko si imel 128 sport to najboljsa raketa, ki si jo clovek lahko izmisli ... 😆:D ... 

 

pred 12 urami je Alex napisal:

Sej ne primerjam hrušk in jabolk.Mazda 6 dizel vs mazda 6 benzin. Ko menjaš pri benzinarji dve brzini dol gre na obrate in naprej. 

Pri dizlu se to zgodi tako, da turbina prime, te zalepi na sedež in te katapultira naprej. Pri benzinarju brez turbine tega občutka ni. 

Ko govorim o šesti brzini mislim s tem to, da greš v hrib in samo pospešuje in pospešuje, benzinarji pa ostanejo zadaj in počasi se upehajo. Ročni menjalnik je v bistvu boljši, ker bolj natančno lahko predstavljaš in kadar hočeš. 

Tiste obvolanske ročke so bolj za zabavo in za lepše videti. Sem probal in ni to to. Druga pesem je avtomatika v kakem Porscheju. Tam stvar deluje kot mora. 👍

Te obvolanske rocke so res bolj kot ne zaradi lepsega... ker jih enostavno pri avtomatiku ne potrebujes ... 

 

Sem pred sedanjim bencinskim CX-5 vozil tri turbodizelske sestice... med drugim nazadnje tudi tako, kot jo imas sedaj ti (le da je bila D175 avtomatik)... Pa tezko recem, da sedanji atmosferski bencinar (G194 avtomatik) kaj slabse gre v klanec ... In tudi jaz nisem imel tega obcutka, ki ga ti opisujes kot "katapultiranje naprej" :nevem::rolleyes: :jezicek: ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Dejansko se strinjam s tem, da pri D150 ni nekega "katapultiranja" pri vožnji, ne glede na obrate in prestave. 

Napisano
pred 18 urami je 50keda napisal:

Pa spet se mesa hruske pa jabke xD Ne mores dat NA bencinarja pa dizla v sesto pri 1000 obratih pa ju primerjat, dejmo dejansko odrastit, Prav tako ne mores na podlagi tega podatka rect kter je bolj dinamicen al pa boljsi. Kot ne mores rect, da je bencinar za penzioniste. Za penzioniste je kvecjemu dizl ja, pa da se hvalis, da mas rocni menjalnik, ki ga itq ne uporablas, oz. das v sesto pa peles. To je pa res ne-penzionisticno xD

Točno to. In ni ga lepšega kot to, da se lahko od 40 do 140 peljem v tretji prestavi z nasmeškom na obrazu. :D 

Napisano
pred 2 urama je Carot napisal:

Dejansko se strinjam s tem, da pri D150 ni nekega "katapultiranja" pri vožnji, ne glede na obrate in prestave. 

Po mojem imaš zadušeno in ulenjeno mašini.Teh motorjev se ne vozi na 1500 obratov ampak malo bolj živahno. Drugače s tako vožnjo "ubiješ" veliko konjev v njej in potem gre res bolj na izi. Drugače pa ja, čutiš šus ko prime turbina in te izstreli,ko dela, kot mora. 

Pred eno uro je NevLado napisal:

Točno to. In ni ga lepšega kot to, da se lahko od 40 do 140 peljem v tretji prestavi z nasmeškom na obrazu. :D 

A res? A motor imaš pa z jermeni pričvrščen, da ti ne pristane v prtljažniku? 🧐

 

 

Napisano (urejeno)
pred 4 urami je Jest napisal:

 

Ampak glede na to, kako "hvalis" tisto, kar si trenutno lastis... je bil verjetno takrat, ko si imel 128 sport to najboljsa raketa, ki si jo clovek lahko izmisli ... 😆:D ... 

 

Te obvolanske rocke so res bolj kot ne zaradi lepsega... ker jih enostavno pri avtomatiku ne potrebujes ... 

 

Sem pred sedanjim bencinskim CX-5 vozil tri turbodizelske sestice... med drugim nazadnje tudi tako, kot jo imas sedaj ti (le da je bila D175 avtomatik)... Pa tezko recem, da sedanji atmosferski bencinar (G194 avtomatik) kaj slabse gre v klanec ... In tudi jaz nisem imel tega obcutka, ki ga ti opisujes kot "katapultiranje naprej" :nevem::rolleyes: :jezicek: ... 

Jaz sem tudi imel "ta močno"benzinarko na preizkusu, avtomatski menjalnik.. Pa stalno sem čakal, kdaj bo končno menjala v višjo prestavo. Pa sem ugotovil, da je že v najvišji prestavi.Cel čas je nekaj manjkalo. . Imel sem tudi 165 konjsko. Pa z gelipterjevo cx5 sva se tudi vozila.( Tudi 165 konjska). Lahko sam pove občutek, ko se je vsedel v dizelco, kakšna razlika je v pospeških.🤗

128 za takrat ni bila švoh.Pa bila je Ferrari rdeče barve. Pa dupli karburator. 😁

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 44 minutami je Alex napisal:

Jaz sem tudi imel "ta močno"benzinarko na preizkusu, avtomatski menjalnik.. Pa stalno sem čakal, kdaj bo končno menjala v višjo prestavo. Pa sem ugotovil, da je že v najvišji prestavi.Cel čas je nekaj manjkalo. . Imel sem tudi 165 konjsko. Pa z gelipterjevo cx5 sva se tudi vozila.( Tudi 165 konjska). Lahko sam pove občutek, ko se je vsedel v dizelco, kakšna razlika je v pospeških.🤗

128 za takrat ni bila švoh.Pa bila je Ferrari rdeče barve. Pa dupli karburator. 😁

No sej to, zdej si končno sam seb priznal haha :D Avto ni hitrejši, ti imaš samo filing, da si hiter, ker dobiš tist instant šus navora, ko turbina zagrabi. Ampak bencinarka se bo še zmer (od 0-100 pa še verjetno naprej) odpelala mimo tebe hitrej in bo bolj prožna skozi vrtljaje v neki specifični brzini. Zdej je pa pač preferenca posameznika, kaj nekomu bolj ustreza.

Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

No sej to, zdej si končno sam seb priznal haha :D Avto ni hitrejši, ti imaš samo filing, da si hiter, ker dobiš tist instant šus navora, ko turbina zagrabi. Ampak bencinarka se bo še zmer (od 0-100 pa še verjetno naprej) odpelala mimo tebe hitrej in bo bolj prožna skozi vrtljaje v neki specifični brzini. Zdej je pa pač preferenca posameznika, kaj nekomu bolj ustreza.

Sej to je res. Odvisno, kaj je komu všeč in kaj kdo od avta pričakuje. Sej tudi nekateri benzinarji so zakon. Prav sedaj, ko sem šel po hitri cesti je mimo mene "poletel" Porsche gt3. Pa tak zvok iz auspuhov, da sem kar mravljince dobil. Ko je zavil na izvoz je to naredil s takšno hitrostjo, da mi ni jasno, kako je izdelal ovinek, brez da bi končal v ograji. To je res lepo slišati in videti... tudi jaz bi imel benzinarja...😳 takega. 🤗

 

 

Napisano
pred 18 minutami je Alex napisal:

Sej to je res. Odvisno, kaj je komu všeč in kaj kdo od avta pričakuje. Sej tudi nekateri benzinarji so zakon. Prav sedaj, ko sem šel po hitri cesti je mimo mene "poletel" Porsche gt3. Pa tak zvok iz auspuhov, da sem kar mravljince dobil. Ko je zavil na izvoz je to naredil s takšno hitrostjo, da mi ni jasno, kako je izdelal ovinek, brez da bi končal v ograji. To je res lepo slišati in videti... tudi jaz bi imel benzinarja...😳 takega. 🤗

Haha, Alex bo kmalu na bencinarju😜

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
pred 15 minutami je Gregster napisal:

Haha, Alex bo kmalu na bencinarju😜

Jap.. ko(če) zadanem na lotu in si kupim kako tako beštijo, kot je porš. Takrat me boste sprejeli v vaš klub. 😛

 

 

Napisano



Te obvolanske rocke so res bolj kot ne zaradi lepsega... ker jih enostavno pri avtomatiku ne potrebujes ... 


Znajo priti kar prav po kakem zasneženem klancu navzdol.
Napisano
pred 20 urami je Alex napisal:

Po mojem imaš zadušeno in ulenjeno mašini.Teh motorjev se ne vozi na 1500 obratov ampak malo bolj živahno. Drugače s tako vožnjo "ubiješ" veliko konjev v njej in potem gre res bolj na izi. Drugače pa ja, čutiš šus ko prime turbina in te izstreli,ko dela, kot mora. 

 

Mašina sigurno ni zadušena, ker delam dnevno cca 150 km, kjer se mašina vrti med 2500 in 3000 obrati, na ostalih cestah pa tudi menjam nad 3000 obrati.

Kar se pa tiče katapultiranja je pa odvisno od tega, kaj pričakuješ. 

Za mene je imel takšne pospeške BMW 540, 4.4L in nekaj čez 300 KM, ki smo ga imeli pred leti v službi. Kadar si stisnil gas do konca, je bilo kar brutalno. Pa še enkrat, ko sem se s Cvetkotom peljal par krogov v Racelandu.

 

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano
pred 3 urami je Carot napisal:

Mašina sigurno ni zadušena, ker delam dnevno cca 150 km, kjer se mašina vrti med 2500 in 3000 obrati, na ostalih cestah pa tudi menjam nad 3000 obrati.

Kar se pa tiče katapultiranja je pa odvisno od tega, kaj pričakuješ. 

Za mene je imel takšne pospeške BMW 540, 4.4L in nekaj čez 300 KM, ki smo ga imeli pred leti v službi. Kadar si stisnil gas do konca, je bilo kar brutalno. Pa še enkrat, ko sem se s Cvetkotom peljal par krogov v Racelandu.

 

Ok, ok, tudi ko grem z nečakovim BMW x5 3,5 so večji pospeški. Hotel sem samo povedati, da, se čuti razlika med turbo in ne turbo motorjem. Ni pa mazda 150konjska dirkalnik. Če ga čipaš na 210 konjičev, kolikor je še sprejemljivo je pa druga pesem. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.