Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je gregc88 napisal:

jaz fan vag? kaj ste pol vi k tok zagovarjate ta jajca... povejte tko k je... 

js nism tak fanatik kot vi prav nobene znamke... brezskrbi...

glede slik..zacnem limat? pomojem premal placa na forumu... smešni ste, samo na realna tla vas hocem spravit... 

 

JA po pisanju sodeč si VAG Fan, ker vedno zagovarjaš Vaginalna vozila kok so oh in sploh, nikoli nisi niti omenil da ima vag kako napako. ;)

Mene pa ni treba na realna tla spravit, ne zagovarjam nobene znamke in imam dosti stika z različnimi znamkami in vem da  nobena ni brez problemov.

Mazdo pa vozim ker mi je oblikovno všeč in cena je bila dokaj normalna za tak avto.

Za Mazdo sem tudi že večkrat grajal na forumu da ne zrihtajo kakih težav ki se vlečejo že od prejšnjih generacij.... in ja stare Mazde rjavijo, tudi moja M3 je rjavela dokler jo nisem saniral, na M6 L.08 pa začuda "še" ni nikjer rje, za razliko od sosedovega A6 istega letnika.

O Golfu 5 pa ti lahko grem drugič po službenem parkingu slikat rjo, in to imajo vsi na istih mestih težavo sprednji blatniki, pragi in zadnji pokrov prtljažnika. Mogoče si imel tis tvojim golfom srečo da je prejšnji lastnik saniral rjo.

Tak da niso švaboji neki biser ne glede rje in ne glede drugih okvar, nekateri vag fanboyi pač živijo še v Yugonostalgiji ko so nemška vozila bila dejansko bolj kvalitetna, žal temu več ni tako.

Popravljeno od Aless
  • Všeč 4
  • Haha 1
  • Ljubim 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 2 urama je gregc88 napisal:

jaz fan vag? kaj ste pol vi k tok zagovarjate ta jajca... povejte tko k je... 

js nism tak fanatik kot vi prav nobene znamke... brezskrbi...

glede slik..zacnem limat? pomojem premal placa na forumu... smešni ste, samo na realna tla vas hocem spravit... 

 

IKnWRX5.jpg

 

ne bo ti uspelo. verski fanatizem pa te stvari

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano (urejeno)

js nism reku da golf 5 ne more bit rjav ... pokaz kje sm to napisu.... še napisu sm da so to stare gare in ni ni čudn da butne kje rja vn, mazde so take že nove da barva stran leti.... zmotil me je le to da se vedno posmehujete vw bmw itd... kok so u pizdi...skoz, ne samo rja... sj vem na katerem forumu smo, in vem da je zato tako...pa vseeno ni fer da nabijate neki kar ni res ... in potem povem kar je res...

kolikor je mazd 3 in golfov 5 v slo....vemo kerih je 100x vec... je se vedno vec gnilih mazd,zihr....

spoh pa ni problem sama rja na obrobi kjer  kamni nardijo svoje, mazda je gnila po celem podvozju kot noc in dan...

fotr ma opla  skor novo moko... in isto k se ulezes spodi vidis zacetke rje...in pol še pod moj 6 leta star golf... je le ta  velik lepsi, za ta leta ma ko nov...

ni treba verjet bmk, sam ti povem da niso golfi tok slabi kar se tega tice... za mazdo pa vemo kok so problemi z barvo in rjo od nekdaj ...

fan pa nism, imeu bi mercedesa ,bmw ,audi, volvo  tud kako mazdo z garancijo ... sam problem je k za 15-18 jurjov kokr bi js dau ne dobis nic .. ja nic...al polno km in stari, al pa brez opreme in mlincki pod haubo.... mazda se pa dobi, kaka cx3 bi bla mogoc zanimiva (obvezno benz k dizla ne znajo narest)... sam ni nobenga pametnga servisa , to pa pr men velik steje in me odvre od nakupa , za vw jih mam kokr čm.... japancov se vsi izogibajo... ta vš pelko se tud na telefon nima cajta javt ne da bi se kj naredu, v btc sm pa pelu enkt lih to gnilo 3ko... so pa rekl da ne bojo dal na tester da se ne splaca, zihr je turbina... omg,vedezevalci al kaj da kr vejo...  leni , oz odnos bmk ... 

tko da ko sm kupoval sm gledu kaj dobim za svoj denar da bo opremljen, max 3leta star, dober motor ...nobenega preseravanja ubistvu... in sm kup kar sm, zaenkt bp 3leta ,samo olje menam... 

nism pa noben fan, naslednji bo loh tud mazda, nikol ne veš, no al pa tiguan 🤭

 

Popravljeno od gregc88
  • Haha 2
  • Začuden 3
Napisano
pred 38 minutami je gregc88 napisal:

js nism reku da golf 5 ne more bit rjav ... pokaz kje sm to napisu.... še napisu sm da so to stare gare in ni ni čudn da butne kje rja vn, mazde so take že nove da barva stran leti.... zmotil me je le to da se vedno posmehujete vw bmw itd... kok so u pizdi...skoz, ne samo rja... sj vem na katerem forumu smo, in vem da je zato tako...pa vseeno ni fer da nabijate neki kar ni res ... in potem povem kar je res...

kolikor je mazd 3 in golfov 5 v slo....vemo kerih je 100x vec... je se vedno vec gnilih mazd,zihr....

spoh pa ni problem sama rja na obrobi kjer  kamni nardijo svoje, mazda je gnila po celem podvozju kot noc in dan...

fotr ma opla  skor novo moko...isto k se ulezes spodi ...in pol pod moj 6 leta star golf je velik lepsi, ma ko nov...

ni treba verjet bmk, sam ti povem da niso nemci tok slabi kar se tega tice... za mazdo pa vemo kok so problemi z barvo in rjo od nekdaj ...

fan pa nism, imeu bi mercedesa ,bmw ,audi, volvo  tud kako mazdo z garancijo ... sam problem je k za 15-18 jurjov kokr bi js dau ne dobis nic .. ja nic...al polno km in stari, al pa brez opreme in mlincki pod haubo.... mazda se pa dobi, kaka cx3 bi bla mogoc zanimiva (obvezno benz k dizla ne znajo narest)... sam ni nobenga pametnga servisa , to pa pr men velik steje in me odvre od nakupa , za vw jih mam kokr čm.... japancov se vsi izogibajo... ta vš pelko se tud na telefon nima cajta javt ne da bi se kj naredu, v btc sm pa pelu enkt lih to gnilo 3ko... so pa rekl da ne bojo dal na tester da se ne splaca, zihr je turbina... omg,vedezevalci al kaj da kr vejo...  leni , oz odnos bmk ... 

tko da ko sm kupoval sm gledu kaj dobim za svoj denar da bo opremljen, max 3leta star, dober motor ...nobenega preseravanja ubistvu... in sm kup kar sm, zaenkt bp 3leta ,samo olje menam... 

nism pa noben fan, naslednji bo loh tud mazda, nikol ne veš, no al pa tiguan 🤭

 

Daj menjaj še filter ne sam ole. Se za rjo sloh ne zmenm, kolk jo mam jz nebo rjasta. Loh čz 5 let pridš naokol.:aaaaa:

Napisano

Glede rje pri avtih se lahko pogovarjamo le, če so bili kupljeni novi in smo jih sami vozili. Vse ostalo je pa na nivoju babe vračarice, ker ne vemo kaj je predhodni lastnik počel z avtom. Nestrokovna popravila, učenje plavanja, popolnoma zanemarjeno vzdrževanje in čiščenje.

 

ZAto pri nas po štirih Mazdah rje ni bilo. Ok tisto spodaj, ko je malo površinske je brez veze, če pa koga moti pa naj da zaščitit.

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano
1 hour ago, gregc88 said:

js nism reku da golf 5 ne more bit rjav ... pokaz kje sm to napisu.... še napisu sm da so to stare gare in ni ni čudn da butne kje rja vn, mazde so take že nove da barva stran leti.... zmotil me je le to da se vedno posmehujete vw bmw itd... kok so u pizdi...skoz, ne samo rja... sj vem na katerem forumu smo, in vem da je zato tako...pa vseeno ni fer da nabijate neki kar ni res ... in potem povem kar je res...

kolikor je mazd 3 in golfov 5 v slo....vemo kerih je 100x vec... je se vedno vec gnilih mazd,zihr....

spoh pa ni problem sama rja na obrobi kjer  kamni nardijo svoje, mazda je gnila po celem podvozju kot noc in dan...

fotr ma opla  skor novo moko...isto k se ulezes spodi ...in pol pod moj 6 leta star golf je velik lepsi, ma ko nov...

ni treba verjet bmk, sam ti povem da niso nemci tok slabi kar se tega tice... za mazdo pa vemo kok so problemi z barvo in rjo od nekdaj ...

fan pa nism, imeu bi mercedesa ,bmw ,audi, volvo  tud kako mazdo z garancijo ... sam problem je k za 15-18 jurjov kokr bi js dau ne dobis nic .. ja nic...al polno km in stari, al pa brez opreme in mlincki pod haubo.... mazda se pa dobi, kaka cx3 bi bla mogoc zanimiva (obvezno benz k dizla ne znajo narest)... sam ni nobenga pametnga servisa , to pa pr men velik steje in me odvre od nakupa , za vw jih mam kokr čm.... japancov se vsi izogibajo... ta vš pelko se tud na telefon nima cajta javt ne da bi se kj naredu, v btc sm pa pelu enkt lih to gnilo 3ko... so pa rekl da ne bojo dal na tester da se ne splaca, zihr je turbina... omg,vedezevalci al kaj da kr vejo...  leni , oz odnos bmk ... 

tko da ko sm kupoval sm gledu kaj dobim za svoj denar da bo opremljen, max 3leta star, dober motor ...nobenega preseravanja ubistvu... in sm kup kar sm, zaenkt bp 3leta ,samo olje menam... 

nism pa noben fan, naslednji bo loh tud mazda, nikol ne veš, no al pa tiguan 🤭

 

 

Kaki švabi, to je zakon :D

Alfa-Romeo-logo-2015-1920x1080.png

  • Haha 1
  • Začuden 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 23 minutami je Boss napisal:

Glede rje pri avtih se lahko pogovarjamo le, če so bili kupljeni novi in smo jih sami vozili. Vse ostalo je pa na nivoju babe vračarice, ker ne vemo kaj je predhodni lastnik počel z avtom. Nestrokovna popravila, učenje plavanja, popolnoma zanemarjeno vzdrževanje in čiščenje.

 

Tročno tako. Pri naši bajti v zadnjih več kot treh desetletjih še ni bilo kupljenega rabljenega avta, zato lahko iz prve roke povem kaj rjavi in kaj ne. 

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Hvala 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Boss napisal:

Glede rje pri avtih se lahko pogovarjamo le, če so bili kupljeni novi in smo jih sami vozili. Vse ostalo je pa na nivoju babe vračarice, ker ne vemo kaj je predhodni lastnik počel z avtom. Nestrokovna popravila, učenje plavanja, popolnoma zanemarjeno vzdrževanje in čiščenje.

 

ZAto pri nas po štirih Mazdah rje ni bilo. Ok tisto spodaj, ko je malo površinske je brez veze, če pa koga moti pa naj da zaščitit.

To je vse res boss, ampak taksna vprasanja si postavis, ko imas problem z rjo na dolocenem mestu. takrat se vprasas, zakaj tam rja seka ven in ali so kaj predhodno popravljali. Ko ti pa rja seka ven na vseh moznih koncih potem se pa vprasas, kaj za vraga so teli japoncki delali. Mislim, da rja seka po blatnikih, pragovih, zadnjih obrobah, prtljaznih vratih itn. Potem moras biti pa res naiven, da mislis, da je prejsni lastnik imel prste vmes. In ja vem kaj bos rekel, da ti pa alex pa nikoli nista imela probleme z rjo itn, ampak dejstvo je da statistika glede mazd kaze drugace in da so ("bili") starejsi modeli sploh izpodvrzeni rjavenju. Ne samo mazda, ampak vsi japonci. Vem, da tudi ostale znamke rjavijo, ampak toliko problemov kot so imela japonska vozila jih ostali niso imeli. To ve vsak mehanik in prav tako licar.

Popravljeno od Scr3am
  • Všeč 1
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1
Napisano
pred 7 minutami je Scr3am napisal:

To je vse res boss, ampak taksna vprasanja si postavis, ko imas problem z rjo na dolocenem mestu. takrat se vprasas, zakaj tam rja seka ven in ali so kaj predhodno popravljali. Ko ti pa rja seka ven na vseh moznih koncih potem se pa vprasas, kaj za vraga so teli japoncki delali. Mislim, da rja seka po blatnikih, pragovih, zadnjih obrobah, prtljaznih vratih itn. potem moras biti res naiven, da mislis, da je prejsni lastnik imel prste vmes. In javem kaj bos rekel, da ti pa alex pa nikoli nista imela probleme z rjo itn, ampak dejstvo je da statistika glede mazd kaze drugace in da so ("bili") starejsi modeli sploh izpodvrzeni rjavenju. Ne samo mazda, ampak vsi japonci. Vem, da tudi ostale znamke rjavijo, ampak toliko problemov kot so imela japonska vozila jih ostali niso imeli. To ve vsaj mehanik in prav tako licar.

Ok. se strinjam. da imajo mazde mogoče več problemov z rjo kot nekatere druge znamke. Ampak, zakaj za vraga moja in Boss-ova oz vse njegove  nimajo  niti pikice rje po 16letih?Razumel bi, da se sedaj pojavijo vsaj kake pike po blatniki. Ampak ne. Ravno zadnjič, ko sem jo pral sem gledal in res je kot nova. Kje je razlog, ne vem. Pa ni vse v tem, da sem z obale. Saj pri nas je že v zraku veliko šoli in po tej logiki bi bili naši avti še slabši. 

 

 

Napisano

Na to vprasanje ti tezko odgovorim. To je tako, kot da bi vprasal zdravnika, da zakaj so ostali dobil raka zaradi cigaretov ti pa ne.

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 25 minutami je Scr3am napisal:

To je vse res boss, ampak taksna vprasanja si postavis, ko imas problem z rjo na dolocenem mestu. takrat se vprasas, zakaj tam rja seka ven in ali so kaj predhodno popravljali. Ko ti pa rja seka ven na vseh moznih koncih potem se pa vprasas, kaj za vraga so teli japoncki delali. Mislim, da rja seka po blatnikih, pragovih, zadnjih obrobah, prtljaznih vratih itn. Potem moras biti pa res naiven, da mislis, da je prejsni lastnik imel prste vmes. In ja vem kaj bos rekel, da ti pa alex pa nikoli nista imela probleme z rjo itn, ampak dejstvo je da statistika glede mazd kaze drugace in da so ("bili") starejsi modeli sploh izpodvrzeni rjavenju. Ne samo mazda, ampak vsi japonci. Vem, da tudi ostale znamke rjavijo, ampak toliko problemov kot so imela japonska vozila jih ostali niso imeli. To ve vsak mehanik in prav tako licar.

Po tem tvojem članku sedaj čakam na rjo in upam,da jo bo čim manj.....:D

Napisano

Saj sem napisal na starejsih letnikih :). Pri trenutni drugi generaciji (GH) 2008 po plehu ni nikjer viditi rje (trakam na les)

Napisano (urejeno)

@gregc88

Sploh nevem kaj delaš na tem forumu če si hater mazde. Pejd na svoj VAG forum srat

Popravljeno od TiEn
  • Všeč 4
  • Haha 2

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 22 minutami je TiEn napisal:

@gregc88

Sploh nevem kaj delaš na tem forumu če si hater mazde. Pejd na svoj VAG forum srat

Se strinjam. Smo imeli enega podobnega modela že tu gor, ko je stalno provociral z alfami. 

Saj je dobrodošel vsak ljubitelj avtov, ni važna znamka. Samo je pa zaželeno primerno kpomuniciranje in nikakor ne blatenje znamke, ki jo imamo vsi tukaj gor radi.

Jaz tudi ne hodim na BMW forum in jih lapam, da so njihovi avti zanič, ker se jih tržejo ketne. 

  • Všeč 4
  • Haha 1

 

 

Napisano
34 minutes ago, gregc88 said:

se zadnjic, nism hejtr nism vw fan ... a ste pismeni... povem realno kako stvari stojijo ... za vsako znamko... 

 

ja seveda, že tvoja profilka cilja na to... 🙄

  • Všeč 5
  • Haha 2
  • Začuden 1
Napisano
pred 6 minutami je Deeyan napisal:

 

ja seveda, že tvoja profilka cilja na to... 🙄

Sedi 5.👍

 

 

Napisano (urejeno)

No,recimo moja xsara je letnik 09. Spomladi je prvič vsekala rja ven na prednjih pragovih. Zrihtano za 300eur. Lonec je rjav,ampak ne pregnit; vsak TP naredi brez težav. Rjast flek (2cm X 1cm) na prtljažnih vratih je moja krivda,ker sem pomotoma odlomil plasticno kljuko in je popraskala po plehu. 

 

Bivša octavia tour od očeta (1.generacija) je prav tako letnik 09. Površinska rja na podvozju, sicer bp.

 

Oba avta vožena po snegu,soli; povsod. Nikoli nista bili deležni pranja podvozja, naknadne zaščite podvozja ali garaže. Pač; ko avto služi lastniku in ne obratno. Xsara ima 170t km, octavia čez 300t km; oba kupljena nova in vožena samo s strani 1osebe.

 

Prejšnji avti: kia pride letnik 99 je veselo rjavela po 6ih letih, Lancia Lybra in 15let star Volvo nista poznala rje, miata letnik 01 je rjavela pri zadnjih pragovih (so pa to bili vsi kupljeni kot rabljeni).

 

To so moje izkušnje..

 

Nekateri so slabši kar se tice rje,nekateri pri elektroniki,tretji pri mašini... Avtu ki je star 12let in je nov stal 12jurjev pa zlahka oprostim rjo zaradi katere me ne pusti na cesti.

Popravljeno od Nejc1986
Napisano

Ne vem kam bi vtaknil tale post in sem se odločil da kar sem, če kdo prepozna boljše mesto prosim da se prestavi. Ker sem navdušenec nad avtomobili in me posebej zanima tehnika in princip delovanja, ne pa testi in natolcevanja o avtih, se redno udeležujem izobraževanj, kongresov, seminarjev na to temo. tako je bil prejšnji teden spletni seminar podjetja iz Nizozemske in sicer o DSG menjalnikih. Najbolj zanimiva je bila predstavitev DSG VW menjalnika z oznako 0AM (7 stopenjski s suhima sklopkama, uporablja se pri 1,6 TDI in bencinskih motorjih (šibkejših)) ter KIA/HYUNDAI 7DCT menjalnik D7UF1 (7 stopenjski s suhima sklopkama, uporablja se pri vseh modelih vendar je oznaka D7UF1 za večji navor (380NM mislim da) D7GF1 za manjši navor (do 280NM mislim da) ). Princip delovanja je popolnoma enak, zgradba zobniškega dela je podobna, v osnovi ročni menjalnik, le da sta gred v gredi za vsako sklopko posebej. Pri elektronskem delu so pa takšne razlike kot dan in noč. VW DSG ima šiber (hidravlično ploščo), električno plato s TCM enoto (računalnikom), dvojno olje posebej za zobnike in posebej za mehatroniko, filtri. Potem pa pride na vrsto 7DCT od HYUNDAIA in Kije, mehanski del zobniki je enak, pri električnem delu pa ni ničesar razen 4 elektromehanski aktuatorji kateri pomikajo vilice pritrjeni direkt na ohišje, ter dva elektro mehanska aktuatorja vsak za svojo sklopko, torej en za vklop sklopke za parne prestave drug za vklop sklopke za neparne prestave, tudi ta dva sta pritrjena na ohišje. In to je vse. Nobenega šiberja, nobene elektroplate z računalnikom ki te stane ob menjavi 1000€ nobenih elektromahnetnih ventilov ki se zataknejo ob umazanem olju, nobenega dvojnega olja. In kakšen je postopek menjave olja. Pri DSG olje v mehanskem delu torej zobnikov je enako kot pri ročnem menjalniku spustiš olje ven naloješ novo in to je to, pri mehatroniki pa ni predvidene menjave saj ima svoje olje pentosin (original drago da kap zadene), vendar če pride do izpusta nimate nikjer nobenega vijaka za nivo, pač pa gre v enoto točno 1liter olja, s tam da so začetne verzije imele težave z leti glede olja da je postalo prevodno in je nastal kratek stik, posledično je bilo potrebno menjati kompletno plato. No in še menjava olja pri HYUNDAIju in Kiji, olje se menja kot pri ročnem menjalniku olje ven olje not in to je to, ker nima mehatronskega dela, računalnik je pa pod sovoznikovim sedežem in ni vgrajen v sam menjalnik. Primerjali smo še sklopke, pri HYUNDAIJu je menjava nekje pri 150000-200000km pri VW so imele prve verzije težave že pri 30000km saj so pri splejevanju cukali pri vožnji vzvratno je sklopka prijela naenkrat, sklopke so se pregrevale tako so imeli lastniki pri 150000km v najslabšem scenariju že 3tjo sklopko v najboljšem pa drugo.

Če pogledamo pod črto ta evropski razvoj in kompliciranje ni vedno najboljše, mislim da je rek manj je več v smislu kompliciranja v tehnologiji na Japonskem in Koreji zmagovalna kombinacija.

Upam da nisem preveč zamoril s tehnologijo, ampak za kakšnega poznavalca se mi zdi pa zanimivo in poučno branje.

  • Všeč 4
  • Hvala 1
Napisano
pred 19 minutami je scania napisal:

Ne vem kam bi vtaknil tale post in sem se odločil da kar sem, če kdo prepozna boljše mesto prosim da se prestavi. Ker sem navdušenec nad avtomobili in me posebej zanima tehnika in princip delovanja, ne pa testi in natolcevanja o avtih, se redno udeležujem izobraževanj, kongresov, seminarjev na to temo. tako je bil prejšnji teden spletni seminar podjetja iz Nizozemske in sicer o DSG menjalnikih. Najbolj zanimiva je bila predstavitev DSG VW menjalnika z oznako 0AM (7 stopenjski s suhima sklopkama, uporablja se pri 1,6 TDI in bencinskih motorjih (šibkejših)) ter KIA/HYUNDAI 7DCT menjalnik D7UF1 (7 stopenjski s suhima sklopkama, uporablja se pri vseh modelih vendar je oznaka D7UF1 za večji navor (380NM mislim da) D7GF1 za manjši navor (do 280NM mislim da) ). Princip delovanja je popolnoma enak, zgradba zobniškega dela je podobna, v osnovi ročni menjalnik, le da sta gred v gredi za vsako sklopko posebej. Pri elektronskem delu so pa takšne razlike kot dan in noč. VW DSG ima šiber (hidravlično ploščo), električno plato s TCM enoto (računalnikom), dvojno olje posebej za zobnike in posebej za mehatroniko, filtri. Potem pa pride na vrsto 7DCT od HYUNDAIA in Kije, mehanski del zobniki je enak, pri električnem delu pa ni ničesar razen 4 elektromehanski aktuatorji kateri pomikajo vilice pritrjeni direkt na ohišje, ter dva elektro mehanska aktuatorja vsak za svojo sklopko, torej en za vklop sklopke za parne prestave drug za vklop sklopke za neparne prestave, tudi ta dva sta pritrjena na ohišje. In to je vse. Nobenega šiberja, nobene elektroplate z računalnikom ki te stane ob menjavi 1000€ nobenih elektromahnetnih ventilov ki se zataknejo ob umazanem olju, nobenega dvojnega olja. In kakšen je postopek menjave olja. Pri DSG olje v mehanskem delu torej zobnikov je enako kot pri ročnem menjalniku spustiš olje ven naloješ novo in to je to, pri mehatroniki pa ni predvidene menjave saj ima svoje olje pentosin (original drago da kap zadene), vendar če pride do izpusta nimate nikjer nobenega vijaka za nivo, pač pa gre v enoto točno 1liter olja, s tam da so začetne verzije imele težave z leti glede olja da je postalo prevodno in je nastal kratek stik, posledično je bilo potrebno menjati kompletno plato. No in še menjava olja pri HYUNDAIju in Kiji, olje se menja kot pri ročnem menjalniku olje ven olje not in to je to, ker nima mehatronskega dela, računalnik je pa pod sovoznikovim sedežem in ni vgrajen v sam menjalnik. Primerjali smo še sklopke, pri HYUNDAIJu je menjava nekje pri 150000-200000km pri VW so imele prve verzije težave že pri 30000km saj so pri splejevanju cukali pri vožnji vzvratno je sklopka prijela naenkrat, sklopke so se pregrevale tako so imeli lastniki pri 150000km v najslabšem scenariju že 3tjo sklopko v najboljšem pa drugo.

Če pogledamo pod črto ta evropski razvoj in kompliciranje ni vedno najboljše, mislim da je rek manj je več v smislu kompliciranja v tehnologiji na Japonskem in Koreji zmagovalna kombinacija.

Upam da nisem preveč zamoril s tehnologijo, ampak za kakšnega poznavalca se mi zdi pa zanimivo in poučno branje.

Zame zelo zanimivo branje in poučno. Če potegnemo črto-čim dlje od raznih VAG izpeljank. 😉

 

 

Napisano

Saj ne da bi bil VAG slab ali katerakoli znamka, vsaka znamka ima šibke točke. Vendar odkrito povedano jaz ko kupujem vozilo preučim tehniko kaj lahko gre narobe, kakšne težave se pojavljajo, kakšno je vzdrževanje itd. to imam v genih, zato zna trajat izbira avta pri meni tudi do enega leta. Je pa logično manj je kompliciranja, manj je sestavnih delov raznih senzorjev in podobnega v tehnologiji manj je možnosti za okvaro. Mislim da vsi težimo k temu da imamo z avtomobilom čim manj nevšečnosti. Azijska vozila me pa pritegnejo ker se velikokrat pojavi da to evropsko zakomplicirano tehnologijo poenostavijo in jo približajo delovanju po metodi trotl ziher.

Napisano
dne 29. 11. 2020 ob 19:16 je gregc88 napisal:

js nism reku da golf 5 ne more bit rjav ... pokaz kje sm to napisu.... še napisu sm da so to stare gare in ni ni čudn da butne kje rja vn, mazde so take že nove da barva stran leti.... zmotil me je le to da se vedno posmehujete vw bmw itd... kok so u pizdi...skoz, ne samo rja... sj vem na katerem forumu smo, in vem da je zato tako...pa vseeno ni fer da nabijate neki kar ni res ... in potem povem kar je res...

kolikor je mazd 3 in golfov 5 v slo....vemo kerih je 100x vec... je se vedno vec gnilih mazd,zihr....

spoh pa ni problem sama rja na obrobi kjer  kamni nardijo svoje, mazda je gnila po celem podvozju kot noc in dan...

fotr ma opla  skor novo moko... in isto k se ulezes spodi vidis zacetke rje...in pol še pod moj 6 leta star golf... je le ta  velik lepsi, za ta leta ma ko nov...

ni treba verjet bmk, sam ti povem da niso golfi tok slabi kar se tega tice... za mazdo pa vemo kok so problemi z barvo in rjo od nekdaj ...

fan pa nism, imeu bi mercedesa ,bmw ,audi, volvo  tud kako mazdo z garancijo ... sam problem je k za 15-18 jurjov kokr bi js dau ne dobis nic .. ja nic...al polno km in stari, al pa brez opreme in mlincki pod haubo.... mazda se pa dobi, kaka cx3 bi bla mogoc zanimiva (obvezno benz k dizla ne znajo narest)... sam ni nobenga pametnga servisa , to pa pr men velik steje in me odvre od nakupa , za vw jih mam kokr čm.... japancov se vsi izogibajo... ta vš pelko se tud na telefon nima cajta javt ne da bi se kj naredu, v btc sm pa pelu enkt lih to gnilo 3ko... so pa rekl da ne bojo dal na tester da se ne splaca, zihr je turbina... omg,vedezevalci al kaj da kr vejo...  leni , oz odnos bmk ... 

tko da ko sm kupoval sm gledu kaj dobim za svoj denar da bo opremljen, max 3leta star, dober motor ...nobenega preseravanja ubistvu... in sm kup kar sm, zaenkt bp 3leta ,samo olje menam... 

nism pa noben fan, naslednji bo loh tud mazda, nikol ne veš, no al pa tiguan 🤭

 

No, glede Pelkota si pa zadel.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Po moje je mišljeno na prodajalca gum,ker eni obračunajo eko takso  eni ne.Taksa pa je okoli 2 eura, osvisno od dimenzije pnevmatike
    • Ja, tale Stanley je res bolj "kar nekaj". Ko želiš do podrobnejših informacij, se zaustavi, da ne govorim, kako je s servisi po Sloveniji - jih ni. V Grosupljem jih prodaja AdriaProfix (za ceno x 2 italijanskih trgovin), in še to določene modele in tudi servisira samo "svoje". Serija Fatmax naj bi bila malenkost boljša (črna ... lepša) od običajnih Stanley (rumenih).    "Zanimvo" je že to, da so na slikah mojega modela, po različnih spletnih trgovinah (tudi, kjer sem kupil), različne izpeljanke tega modela (različna sprednja noga, različen odvod kondenza, tako po ventilu kot po lokaciji ventila, različna pritrditev ročke, različen varnostni ventil, ... itd. Nekaj nametano skupaj.   Priključni kabel je pa še krajši od Interdiskontovega kompresorja - samo dobrih 120 cm!  Pipca za kondenz ni na dnu, ampak malo višje - kateri model (ki ne ve, da voda teče vedno le navzdol) se je spomnil tako dobre rešitve??? In kako naj sedaj nagnem kompresor, da odtočim kondenz? Na eno nogo in lovim "vaservago" na višini ventila  ...   Ampak zaenkrat dela (pri meni bo mogoče delal skupaj pol ure v celem letu), važno mi je, da ne raznese posode, ker 10 barov ni več hec.            
    • Prejle sem bil s kolesom v bike centru v KP. Ugotovila sva, da obroči so tubeless ready, plašči pa ne.  Tako, da  bomo spredaj montirali  maxxis minion DHF Maxx grip, , zadaj pa maxxis minion DHR 2.Pa bo mir.   
    • To je bilo prejšnji teden, v sredo. V četrtek sem dal gor zimske.  Ta teden se moram zmenit še, da vržemo na 6-ko Vredestein-ke. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.