Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
1 hour ago, Z M A J said:

Ugodna cena 6-ke GH dizel karavan 2500€;

 

1047887.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 Sport Combi CD140 CE, letnik:2009,2500 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

Tole je se isti motor, kot s prve generacije 🙄

Popravljeno od Deeyan
Napisano
pred 2 urama je gregc88 napisal:
1039627.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 Karavan G165 Revolution, letnik:2015,16000 EUR :: www.Avto.net ::

 

bencinka, k jo tok vsi iščete... hitr zumm zumm

Bomba od avta... 

Napisano
pred 2 urama je DonFelipe napisal:

Pa se vam ne zdi da je bila karambolirana?

Ročka menjalnika je nekam preveč na levi strani ;)

Mogoče je v rikvercu? 🤔

 

 

Napisano
pred 6 minutami je Alex napisal:

Mogoče je v rikvercu? 🤔

Ja, samo meni deluje preveč zamaknjen na levo stran.

Podoben sindrom le na avtomatskem menjalniku sem enkrat zasledil na stari Ford Fiesti, ko sem kupoval prvi avto in sicer sta bili tako sredinska konzola kot tudi ročka preveč zamaknjeni v desno in sicer sem po nekaj dneh, avta sicer nisem nabavil, ugotovil da je bil precej karamboliran ter da se ga ni dalo več scentrirati oziroma je zadeva kar strigla, saj se je že v ovinkih čutilo precejšnje nagibanje in cukanje.

Brez zamere, čim vidim da spoji in ostalo ni v liniji prespim zadevo. Kaj ti pomaga odlična cena ter ostalo če si potem razočaran?

Napisano

Ko smo ravno pri menjalniku,a mogoče kdo ve,če ima katera 6ka 2.0 bencinc enak menjalnik kot 3ka 2.0 G120 oziroma prestavna razmerja? Ali pa ima mogoče enako razmerje kot G 165 ?

S prvim,ki ve greva po koroni na pir!😲

Napisano
Pravkar je Bini napisal:

Ko smo ravno pri menjalniku,a mogoče kdo ve,če ima katera 6ka 2.0 bencinc enak menjalnik kot 3ka 2.0 G120 oziroma prestavna razmerja? Ali pa ima mogoče enako razmerje kot G 165 ?

S prvim,ki ve greva po koroni na pir!😲

V prospektu in AM testih piše in po moje bi bil najbližji model

Mazda 3 2.0 bencinski motor : 

mazda-3-2_fbimage.jpg
AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

Po velikem poku, za katerega sta bili pred leti zaslužni seriji 6 in 3, se je pri Mazdi vse zasukalo v nezaželeno smer.

 

 

Upam da ti lahko kaj pomagam. Drugače imaš arhivske teste dostopne zgoraj.

 

Napisano

Sem pogledal in nič izvedel glede menjalnikov. Vem to,da je pri G120 daljši kot pri G165,ampak mene zanima ali ima katera Mazda 6 2.0 enak menjalnik-razmerja kot M3,g120 ?

Napisano

Škoda. 

Kaj pa če bi si navodila in brošure od omenjenih modelov pogledal in si jih skeniral?

Ali pa pošlji kateremu od serviserjev email ter ga prosi da ti posreduje omenjene podatke.

A oblika karoserije ne igra vloge?

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Bini napisal:

Ko smo ravno pri menjalniku,a mogoče kdo ve,če ima katera 6ka 2.0 bencinc enak menjalnik kot 3ka 2.0 G120 oziroma prestavna razmerja? Ali pa ima mogoče enako razmerje kot G 165 ?

S prvim,ki ve greva po koroni na pir!😲

 

M3 G120:

I. 3,70
II. 1,95
III. 1,30
IV. 1,03
V. 0,84
VI. 0,68
R. 3,72

Diferencial (FD): 3,72:1

 

M3 G165:

I. 3,36
II. 1,95
III. 1,30
IV. 1,03
V. 0,84
VI. 0,68
R. 3,38

Diferencial (FD): 4,39:1

 

M6 G145:

I. 3,70
II. 1,95
III. 1,30
IV. 1,03
V. 0,84
VI. 0,68
R. 3,72

Diferencial (FD): 3,85:1

 

M6 G165:

I. 3,36
II. 1,95
III. 1,30
IV. 1,03
V. 0,84
VI. 0,68
R. 3,38

Diferencial (FD): 4,39:1

 

M6 G194:

I. 3,55
II. 2,02
III. 1,45
IV. 1,00
V. 0,71
VI. 0,60
R. 3,89

Diferencial (FD): 4,06:1

 

M3 G120 ima enake zobnike kot M6 G145, edino FD (Final Drive) zobnik v difu ima drugačen, še bolj dooolg ;)

ČE pogledaš na prestavna razmerja ima M3 G120 najdaljša razmerja zato je še bolj len, najkrajša ima pa M6 G165 na račun FDja.

 

Popravljeno od Aless
  • Všeč 2
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 2 urama je DonFelipe napisal:

Ja, samo meni deluje preveč zamaknjen na levo stran.

Podoben sindrom le na avtomatskem menjalniku sem enkrat zasledil na stari Ford Fiesti, ko sem kupoval prvi avto in sicer sta bili tako sredinska konzola kot tudi ročka preveč zamaknjeni v desno in sicer sem po nekaj dneh, avta sicer nisem nabavil, ugotovil da je bil precej karamboliran ter da se ga ni dalo več scentrirati oziroma je zadeva kar strigla, saj se je že v ovinkih čutilo precejšnje nagibanje in cukanje.

Brez zamere, čim vidim da spoji in ostalo ni v liniji prespim zadevo. Kaj ti pomaga odlična cena ter ostalo če si potem razočaran?

 

Pred eno uro je DonFelipe napisal:

Škoda. 

Kaj pa če bi si navodila in brošure od omenjenih modelov pogledal in si jih skeniral?

Ali pa pošlji kateremu od serviserjev email ter ga prosi da ti posreduje omenjene podatke.

A oblika karoserije ne igra vloge?

 

Brez zamere ampak ti pa si res strokovnjak...nvm kaj naj drugega rečem. :rolleyes:

Ti vidiš da je avto bil karamboliran na podlagi slike, kjer je prestavna ročica v vzvratni prestavi??!!!

Pa nek strokovnjak za offroad in pol pribiješ če ima oblika karoserije veze z prestavnimi razmerji menjalnika.

😁😁😁😁😁

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Svaka čast za tole z menjalnikom. :) Men je šel tut tkole v stran približno pri Miraiki, pa ni bila nikol karambolirana :)

Napisano
pred 7 urami je gregc88 napisal:
1039627.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 Karavan G165 Revolution, letnik:2015,16000 EUR :: www.Avto.net ::

 

bencinka, k jo tok vsi iščete... hitr zumm zumm

Avto je res tip top. Poznam lastnika in avto je res vreden nakupa. Tko da tist ki rabi lepo M6 bencin,samo gasa :D 

Napisano
pred 4 urami je Husky1290 napisal:

Cena tudi 😄

Verjetno ni zadnja... 

In koliko je realna cena? 

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Aless napisal:

 

 

Brez zamere ampak ti pa si res strokovnjak...nvm kaj naj drugega rečem. :rolleyes:

Ti vidiš da je avto bil karamboliran na podlagi slike, kjer je prestavna ročica v vzvratni prestavi??!!!

Pa nek strokovnjak za offroad in pol pribiješ če ima oblika karoserije veze z prestavnimi razmerji menjalnika.

😁😁😁😁😁

 

Glej, veliko vidim in zmotijo me pač določene zadeve oziroma sem na njih pozoren.

Z leti in kilometrino pač pridobiš izkušnje.

Drugače pa 

 

pred 45 minutami je Shrek napisal:

Verjetno ni zadnja... 

In koliko je realna cena? 

Pomoje bi se dalo kaj izpogajati. 
Ponavadi cena navedena v oziroma na oglasih ni zadnja.

Sem bil predkratkim v Supernovi in sem nabavil nekaj hrane in pijače pa so mi na koncu dali popust, saj se jasno želijo znebiti lanskih zalog.

Enako je pri oblekah in ostalih izdelkih kateri se sedaj prodajajo vglavnem preko spleta.

Sploh pa je znanec predkratkim kupil Opel Astro staro leto in pol za pol cene, saj jim stoji v salonu in sicer si je prejšnja stranka premislila ker ji ne odgovarja barva 

Popravljeno od DonFelipe
Napisano
pred 2 urama je Aless napisal:

 

M3 G120:

I. 3,70
II. 1,95
III. 1,30
IV. 1,03
V. 0,84
VI. 0,68
R. 3,72

Diferencial (FD): 3,72:1

 

M3 G165:

I. 3,36
II. 1,95
III. 1,30
IV. 1,03
V. 0,84
VI. 0,68
R. 3,38

Diferencial (FD): 4,39:1

 

M6 G145:

I. 3,70
II. 1,95
III. 1,30
IV. 1,03
V. 0,84
VI. 0,68
R. 3,72

Diferencial (FD): 3,85:1

 

M6 G165:

I. 3,36
II. 1,95
III. 1,30
IV. 1,03
V. 0,84
VI. 0,68
R. 3,38

Diferencial (FD): 4,39:1

 

M6 G194:

I. 3,55
II. 2,02
III. 1,45
IV. 1,00
V. 0,71
VI. 0,60
R. 3,89

Diferencial (FD): 4,06:1

 

M3 G120 ima enake zobnike kot M6 G145, edino FD (Final Drive) zobnik v difu ima drugačen, še bolj dooolg ;)

ČE pogledaš na prestavna razmerja ima M3 G120 najdaljša razmerja zato je še bolj len, najkrajša ima pa M6 G165 na račun FDja.

 

Sem si kar mislil od koga bom dobil zanesljive podarke kot na pladnju!👍

Zanima pa me zaradi eventuelnega mapiranja moje g120  na 165-170 KM .

Ne vem,če lahko kakšna srvar odpove zaradi večje moči in obremenitev?

Če slučajno kaj veš o tem,te prosim za odgovor.:whatever:

Napisano
pred 14 minutami je Bini napisal:

Sem si kar mislil od koga bom dobil zanesljive podarke kot na pladnju!👍

Zanima pa me zaradi eventuelnega mapiranja moje g120  na 165-170 KM .

Ne vem,če lahko kakšna srvar odpove zaradi večje moči in obremenitev?

Če slučajno kaj veš o tem,te prosim za odgovor.:whatever:

 

Moje izkušnje glede tuninga so bolj od Hond in Vagov, ampak glede na to da gre za Mazdin NA motor ki je v primeru G120tke softversko zadušen in je fizično enak kot G165 ne bo nič bolj obremenjen kot serijski G165. 

V primeru čipanja G120 na 165 bo edino sklopka bolj obremenjena, pa še to zna bit da je enaka kot na G165, zdaj nimam časa preverit. 

To je pod pogojem da so mape dobro narejene. 

Btw. : pri tuningu se "problemi" ponavadi začnejo ko se gre v malo večje predelave ki dvignejo moč/navor konkretno preko zmožnosti serijskih delov. 

V primeru G120 na G165 to ni problem ker je v osnovi enak motor softwersko zadušen. 

Tak da Go for It! 🤘🤘🤘

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)
pred 30 minutami je Aless napisal:

 

Moje izkušnje glede tuninga so bolj od Hond in Vagov, ampak glede na to da gre za Mazdin NA motor ki je v primeru G120tke softversko zadušen in je fizično enak kot G165 ne bo nič bolj obremenjen kot serijski G165. 

V primeru čipanja G120 na 165 bo edino sklopka bolj obremenjena, pa še to zna bit da je enaka kot na G165, zdaj nimam časa preverit. 

To je pod pogojem da so mape dobro narejene. 

Btw. : pri tuningu se "problemi" ponavadi začnejo ko se gre v malo večje predelave ki dvignejo moč/navor konkretno preko zmožnosti serijskih delov. 

V primeru G120 na G165 to ni problem ker je v osnovi enak motor softwersko zadušen. 

Tak da Go for It! 🤘🤘🤘

 

 

Spomnim se, da so včasih za Hondo Civic 1.4 govorili, da sta motorja 75 in 90 KM enaka. In so eni čipirali šibkejšo. V resnici pa so bili nekateri deli v motorju pri 90 KM različici dimenzionirani za večje obremenitve - to sem slišal iz prve roke.  Kako je pri Mazdi ne vem, si pa mislim, da podobno.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 3 minutami je Janez007 napisal:

 

Spomnim se, da so včasih za Hondo Civic 1.4 govorili, da sta motorja 75 in 90 KM enaka. In so eni čipirali šibkejšo. V resnici pa so bili nekateri deli v motorju pri 90 KM različici dimenzionirani za večje obremenitve - to sem slišal iz prve roke.  Kako je pri Mazdi ne vem, si pa mislim, da podobno.

A to misliš tisto serijo med 1995 in 2000?

Napisano (urejeno)

Mazda ima enake dele v g120 in g165. Je bilo predstavljeno da bodo tudi 6cilinderske motorje gradili z enakimi deli ker s tem znizajo stroske. Osnove in glavni deli so isti. Tudi dizelske motorje sestavljajo na isti liniji kot bencinske s tem so se bolj znizali stroske, in pa naprave za privijanje imajo nastavek v nastavku tako da jih uporabljajo za obojne motorje. 

Jaz kar obcudujem te Japonce res mi je top narod, njihova kultura, red, resnost, pametno razmisljanje.

Popravljeno od scania
  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano
pred 11 minutami je scania napisal:

Mazda ima enake dele v g120 in g165. Je bilo predstavljeno da bodo tudi 6cilinderske motorje gradili z enakimi deli ker s tem znizajo stroske. Osnove in glavni deli so isti. Tudi dizelske motorje sestavljajo na isti liniji kot bencinske s tem so se bolj znizali stroske, in pa naprave za privijanje imajo nastavek v nastavku tako da jih uporabljajo za obojne motorje. 

Jaz kar obcudujem te Japonce res mi je top narod, njihova kultura, red, resnost, pametno razmisljanje.

Kaj pa ustrajnik?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ma kaki bateriji neki. Baterija je izredno zanesljiv del EV. In bo preživela skoraj vse EV-je ... To vas naftni lobij straši, da bo vse pocrkalo.   Glede cen pa - kaj pa je 10€/100 km (čeprav si predpostavil izredno visoko povprečje 25 kWh/100 km), če to rabiš občasno. Drugače imaš tudi Petrolovo naročnino, ki ti ceno zbije vse do 0,30€ za kWh, ampak potem si prikovan na Petrolove polnilnice (ki pa jih izven Slovenije skoraj ni).
    • Če je cena 0,39-0,45€/kWh to pomeni najmanj 10€ na 100 km, če je je poraba 25 kWh/100 km. Torej če prav razumem, plačaš naročnino, čakaš na polnilnici, na koncu te stane pa enako kot bencin?   Tudi če polniš doma ni neke računice, sploh sedaj ko so še omrežnino dvignili za večje odjemalce. Za 25 kWh plačaš okoli 5EUR, za 7l goriva pa 10EUR, torej si v plusu 5 EUR na vsake 100 prevoženih km. Če letno narediš 20.000 km to pomeni, da si vsako leto prišparaš 1000EUR.   Znesek ni zanemarljiv, problem je ker si v osnovi vozilo toliko preplačal napram ICE, da rabiš 7 let da to razliko dobiš notri, potem pa je počasi potrebno razmišljati o novi bateriji...pa smo spet v minusu.   Sklep: Če kdo trenutno kupi EV z mislijo, da bo prišparal se je zmotil.    
    • Kako že pravjo? Boljš bit živa reva kot mrtvi heroj, hehe. Zelo zanimiva trasa izgleda tole, pohvale fanta, Mazdaša.
    • moraš vedet da sta gospoda že v letih🤣🤣 drugače bi tud tist potoček lahko prevozla tole pa mora bit klanec , da ga z turbo ne zvoziš
    • Kdor se z EV veliko vozi po AC pač kupi mesečno naročnino na Tesla ali Ionity DC polnilnice (strošek 10-12€/mesec) in potem pretaka elektriko po 0,39-0,45€/kWh po super duper hitrostih. To je vsa umetnost.   Za kaj sproti dofilat na sestanku, kosilu, nakupovanju ipd. so pa tudi AC polnilnice čisto v redu. Pa še nekoliko cenejše.   Sicer pa EV se najbolj splača tistim, ki ga lahko polnijo doma. Tudi brez sončne elektrarne. Že n-krat povedano in napisano.   Da bi se pa obremenjeval s ceno DC polnjenja na avtocesti za tiste dvakrat kot povprečen Slovenec prevozi razdaljo, daljšo od 500 km, pa nima smisla. Itak toliko čez leto prihraniš, da ni par malce dražjih polnjenj omembe vrednih. Mene tudi ko grem v Nemčijo pride strošek pogonskega goriva z EV ceneje kot z ICE.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.