Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 12 urami je Janez007 napisal:

 

Kolega je imel Hondo Accord 2.0 letnik 2002. Vprašal sem ga, zakaj jo je prodal kakšnih 5 let nazaj, ker jo je prej tako hvalil. Potem pa mi je razložil, da je razbil zadnjo luč, pa je ni mogel nikjer več nabaviti. Torej tudi Honda ima svoje težave.

 

Tisti, ki misli, da bo dobil za teh 8.800€ skoraj nov avto brez stroškov, se fino moti.

 

Pri naši 12 let stari Accord je tudi bilo nekaj zadev, ki so me že motile (plastični cilinder sklopke je škripal - tipična napaka, slabi žarometi, ..). Drug kolega ima CR-V 2010 dizel in sem in tja, recimo 1x na leto pride kakšen strošek za dobrega jurčka (injektorji pri 210.000, nekaj okrog volana pri 250.000 km, ...). Alternatorji so pa znani, da crknejo med cca 150.000-200.000, ... se pa da popravit oz zamenjat diode ... cca 300€. Pa cev črpalke servo volana je tudi znana, da začne puščat okrog 200.000 km. 

Ko bos z mazdo naredil toliko km se oglasi in napiši težave....ko berem tole zapiranje ogledal, hmmmm, slabse kot dacia🤭🤔😂 aja @Janez007lahko zamenjaš za agregat....zakaj si pa H agregat nabavil...bi bilo bolje da bi vzel xiaomi ali kako drugo xy znamko....😂🤔🤭

Popravljeno od sportman333
Napisano
dne 28. 1. 2023 ob 18:28 je Janez007 napisal:

 

Misliš, da bi Janez imel Mazdo, če bi bila slaba? Sploh pa je oblikovno vsaj meni top (6-ka, 3-ka in 2-ka), za svoj denar seveda.

 

Na parkirišču srečam kolega, ki ima limuzino trojko 2018. Sem ves čas mislil da bencinarko, nakar zadnjič izvem, da CD 2.2. Pravi, da ima 100.000 km, samo redni servisi na 20.000 km in nobenih težav. Super zadovoljen z Mazdo.

 

 

Meni se tudi počasi zdi, da je težava dizel mazd v tem, ker so iz uvoza in pomankljivo servisirane. Rad bi govoril s kom, ki jo je kupil in vozil 150kkm kot prvi lastnik.

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano
pred 3 urami je NevLado napisal:

 

Meni se tudi počasi zdi, da je težava dizel mazd v tem, ker so iz uvoza in pomankljivo servisirane. Rad bi govoril s kom, ki jo je kupil in vozil 150kkm kot prvi lastnik.

 

To smo že razčlenjevali nedolgo nazaj pa še vedno eni ne verjamejo, da je navadno problm to kar praviš in seveda zbijanje prevoženih kilometrov. Avti so danes tako dobri in lepi in je težko na prvo žogo ugotovit al jih ma 150.000 al pa realnih 300.000.

  • Všeč 3
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano
pred 22 minutami je Boss napisal:

 

To smo že razčlenjevali nedolgo nazaj pa še vedno eni ne verjamejo, da je navadno problm to kar praviš in seveda zbijanje prevoženih kilometrov. Avti so danes tako dobri in lepi in je težko na prvo žogo ugotovit al jih ma 150.000 al pa realnih 300.000.

@mazdaman če se ne motim si ti nedolgo nazaj obrnil 111111km a to na cx5 dizel? Koliko vem si kupil novo, si imel kakšne težave do sedaj?

 

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

 

To smo že razčlenjevali nedolgo nazaj pa še vedno eni ne verjamejo, da je navadno problm to kar praviš in seveda zbijanje prevoženih kilometrov. Avti so danes tako dobri in lepi in je težko na prvo žogo ugotovit al jih ma 150.000 al pa realnih 300.000.


Ja, pa pol še volan na novo oblečejo, pa ročico menjalnika, pa pedale, itd… 😁

 

 

Napisano
pred 5 urami je NevLado napisal:

 

Meni se tudi počasi zdi, da je težava dizel mazd v tem, ker so iz uvoza in pomankljivo servisirane. Rad bi govoril s kom, ki jo je kupil in vozil 150kkm kot prvi lastnik.

 

Uuu, takega boš pa težko dobil. Ker če je kupil dizelaša, ga je kupil zato, da ga bo vozil in ima gotovo vsaj 250.000 km. Še naša petka jih ima blizu 350.000. Tako da dobit nekoga z dizel Mazdo, ki ima samo 150.000 bo kar težka naloga...

Napisano

Emmm, tukaj nismo na isti mreži - mislil je da išče nekoga, ki ima izkušnje z uporabo dizla, katerega je kupil novega in je zdaj že 150.000 prevoženih kilometrov za njim, da naj nam pove svoje izkušnje. Na iščemo takega, ki je kupil iz druge roke, ampak takega, ki vozi od praktično nule in kolk problemov je mel z dizlom.

33112_1.png

Napisano
dne 29. 1. 2023 ob 7:47 je Freak napisal:

Ja,tud nima DVD  predvajalnika.

Kaj so mu pa naredili (fotru) za 400€, pri generalki?

Novi, batni obrocki, brusenje glave, novi tefloni in pa jaz sem se vztrajal naj zamenja (izpusne) ventile, ker je avto na lpg. Ceprav po mnenju mehanika so bili ventili se ok, ampak glede na to, da je bil motor ze odprt ne more skodovati :)

Napisano

Pa se to so pomoje bolj problematicni SkyActive dizli, kot pa starejsi, kot je v Slivkini petki…

 

Jaz sem s prvo generacijo sestice (2.0 D121) naredil nekje okoli 180.000 km v petih letih… pa nisem imel nobenih omembe vrednih problemov…

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

 

To smo že razčlenjevali nedolgo nazaj pa še vedno eni ne verjamejo, da je navadno problm to kar praviš in seveda zbijanje prevoženih kilometrov. Avti so danes tako dobri in lepi in je težko na prvo žogo ugotovit al jih ma 150.000 al pa realnih 300.000.

Težava vseh dizlov, vseh znamk je ekologija (dpf, posledično zabiti egr ventil...) Tukaj nima veze ali je avto uvožen ali kupljen pri nas. Itak so uvoženi bolj kvalitetni(to smo že pri 6-kah ugotovili, da so bolje zaščitene kot te za balkanske trge). Dizli bi morali delat 300000 jurjev brez problema ali pa še veliko več. Saj v bistvu jih tudi skayactiv.So primerki z več kot 400000 km. Poglejte prvo generacijo dizel, ko ni bilo tega eko stanja. Te vozijo in vozijo brez problemov. 😉

 

 

Napisano

No, ja, novejše bi pa mogoče celo dobil s tako malo kilometri, ampak zadnje čase vsi raje kupujejo 'kosilnice in mopede', ne pa tistih pravih motorjev. V bistvu pravih motorjev Mazda sploh nima več v ponudbi...

Napisano
pred 1 minuto je Slivka napisal:

No, ja, novejše bi pa mogoče celo dobil s tako malo kilometri, ampak zadnje čase vsi raje kupujejo 'kosilnice in mopede', ne pa tistih pravih motorjev. V bistvu pravih motorjev Mazda sploh nima več v ponudbi...

No, saj če pogledamo skayactiv X motorji so tudi 2000 ccm, le konjev imajo veliko več kot tvoj "pravi" motor. 😊

 

 

Napisano
pred 2 minutama je Slivka napisal:

No, ja, novejše bi pa mogoče celo dobil s tako malo kilometri, ampak zadnje čase vsi raje kupujejo 'kosilnice in mopede', ne pa tistih pravih motorjev. V bistvu pravih motorjev Mazda sploh nima več v ponudbi...

Misliš delovne stroje....😁

Napisano (urejeno)

Res je, @Alex. In ima tudi enega osla, ki plačuje cestno takso za tako konjenico, ki je jaz z pravim motorjem niti ne potrebujem.

 

Krivulja pa to...

Popravljeno od Slivka
Napisano

Cestna taksa se placuje glede na kubaturo.. ali?

 

image.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 5 minutami je Slivka napisal:

Res je, @Alex. In ima tudi enega osla, ki plačuje cestno takso za tako konjenico, ki je jaz z pravim motorjem niti ne potrebujem.

 

Krivulja pa to...

Potem so mone vsi tu gor, ki imajo benzinarje ali kako? 🤔

 

 

Napisano
pred 5 minutami je Alex napisal:

Težava vseh dizlov, vseh znamk je ekologija (dpf, posledično zabiti egr ventil...) Tukaj nima veze ali je avto uvožen ali kupljen pri nas. Itak so uvoženi bolj kvalitetni(to smo že pri 6-kah ugotovili, da so bolje zaščitene kot te za balkanske trge). Dizli bi morali delat 300000 jurjev brez problema ali pa še veliko več. Saj v bistvu jih tudi skayactiv.So primerki z več kot 400000 km. Poglejte prvo generacijo dizel, ko ni bilo tega eko stanja. Te vozijo in vozijo brez problemov. 😉

 

Pa sej se ne pogovarjamo o tem... pogovarjamo se o tem, da ko kupiš rabljeno težko veš koliko kilometrov je realnih, sploh če je avto uvožen iz tujine. Od privat prodajalca, kjer napiše, da je prvi lastnik je verjetnost, da te nategnejo manjša, sploh če so redno delani servisi.

Zelo dobro se da zakamuflirat 300.000km, da zgledajo kot da jih je 150.000km. Avto je rabljen in če so menjane pedalke usnje na volanu in šaltkeblu pa še recimo roke ipd, da nima lufta pa seveda zavorni diski rabiš biti že kar mehanika, da boš opazil, razliko.

 

Moja prejšna 6-ka je bla kot iz škatlice pri skoraj 300.000km, neopraskana, nepobutana. Od znotraj nobenih prask, strganin, umazanije, usnje celo. Edino kjer se je videlo je bil svetleče usnje na volanu in nekoliko zrabljene pedalke. Če bi še to zamenjal ga ni frajerja, da bi med vožnjo opazil, da je toliko km za njo.

 

33112_1.png

Napisano
pred 1 minuto je Boss napisal:

 

Pa sej se ne pogovarjamo o tem... pogovarjamo se o tem, da ko kupiš rabljeno težko veš koliko kilometrov je realnih, sploh če je avto uvožen iz tujine. Od privat prodajalca, kjer napiše, da je prvi lastnik je verjetnost, da te nategnejo manjša, sploh če so redno delani servisi.

Zelo dobro se da zakamuflirat 300.000km, da zgledajo kot da jih je 150.000km. Avto je rabljen in če so menjane pedalke usnje na volanu in šaltkeblu pa še recimo roke ipd, da nima lufta pa seveda zavorni diski rabiš biti že kar mehanika, da boš opazil, razliko.

 

Moja prejšna 6-ka je bla kot iz škatlice pri skoraj 300.000km, neopraskana, nepobutana. Od znotraj nobenih prask, strganin, umazanije, usnje celo. Edino kjer se je videlo je bil svetleče usnje na volanu in nekoliko zrabljene pedalke. Če bi še to zamenjal ga ni frajerja, da bi med vožnjo opazil, da je toliko km za njo.

 

Jaz sem mojo kupil v Leverkusnu (generalni zastopnik Mazda za Nemčijo) z prevoženimi 19000 km. Avto je bil od enega od šefov. Uporabljen je bil tudi v reklami za mazdo 6 v Nemčiji. To sem ugotovil, ko sem videl nemško tablico na njej preden so jo prišli iskati. 

Pa ne mi rečt da so kaj mutili z kilometri pri moji. 

 

 

Napisano

Saj nisi edini, ki ima Mazdo iz uvoza? Pa dvomim, da so vsi, ki so jih uvozili iz tujine nabavili v Leverkusnu od kaksnega sefa in da so bile “moviestar” v reklami ;)…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 4 minutami je Alex napisal:

Jaz sem mojo kupil v Leverkusnu (generalni zastopnik Mazda za Nemčijo) z prevoženimi 19000 km. Avto je bil od enega od šefov. Uporabljen je bil tudi v reklami za mazdo 6 v Nemčiji. To sem ugotovil, ko sem videl nemško tablico na njej preden so jo prišli iskati. 

Pa ne mi rečt da so kaj mutili z kilometri pri moji. 

 

Pa kolk se obešaš na besede... verjetnost je večja in ne, da so vse take. Pri tako novem avtu ni fore, da bi mutili, ker kaj lahko naredijo? Napišejo kilometre v minus? Ker je avto, ko si ga kupil imel še garancijo je bilo vse vpisano v digitalno servisno. Tako, da težav ne bi smelo biti. Če pa kupuješ 5-7 let star avto ali več je pa možnost pevare toliko večja in takrat se prisvaljka nekdo na forum, ki razlaga kako mu je pri 150kkm odletelo že vse živo in rabi generalko. Pol pa eni z bencinarji na tem forumu onanirajo ob tem podatku in razlagajo kako so Mazdini dizli čist zanič.

33112_1.png

Napisano
pred 11 minutami je Alex napisal:

Jaz sem mojo kupil v Leverkusnu (generalni zastopnik Mazda za Nemčijo) z prevoženimi 19000 km. Avto je bil od enega od šefov. Uporabljen je bil tudi v reklami za mazdo 6 v Nemčiji. To sem ugotovil, ko sem videl nemško tablico na njej preden so jo prišli iskati. 

Pa ne mi rečt da so kaj mutili z kilometri pri moji

In pride v roke lastniku na Balkanu, ki odžaga stran filter pri 70.000 km. 😩

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Začuden 1
Napisano
pred 9 minutami je Boss napisal:

 

Pa kolk se obešaš na besede... verjetnost je večja in ne, da so vse take. Pri tako novem avtu ni fore, da bi mutili, ker kaj lahko naredijo? Napišejo kilometre v minus? Ker je avto, ko si ga kupil imel še garancijo je bilo vse vpisano v digitalno servisno. Tako, da težav ne bi smelo biti. Če pa kupuješ 5-7 let star avto ali več je pa možnost pevare toliko večja in takrat se prisvaljka nekdo na forum, ki razlaga kako mu je pri 150kkm odletelo že vse živo in rabi generalko. Pol pa eni z bencinarji na tem forumu onanirajo ob tem podatku in razlagajo kako so Mazdini dizli čist zanič.

Na servisu že vejo koliko km imajo ko jih šravfajo.....😉

Napisano
pred 3 minutami je Bini napisal:

Na servisu že vejo koliko km imajo ko jih šravfajo.....😉

?zmeden? , to resno? Po čem vidijo, kot ti zamenjajo olje in filter olja, pa kabinski filter?

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano (urejeno)
pred 20 minutami je Janez007 napisal:

In pride v roke lastniku na Balkanu, ki odžaga stran filter pri 70.000 km. 😩

Pol Evrope se tako vozi. Pametni ljudje. Pa ne bo ena Greta njih j... a. 😉

Eno leto ni nobenih problemov, samo pali vozi. 😉 Altroke benzinar. Tako bi morali bit narejeni vsi novi dizli. 😊 Pa kdo bo meni ukazoval,kako naj se vozim. Veš kako so rekli anticepilci:"moj avto moja pravica". 😊

Popravljeno od Alex

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Telefon zamenjaj pa bo lepše vse skupaj.... 
    • To so že malenkosti, kak dl se mogoče pozna... 😉
    • Ja, vem, kmet an s hribu doma... Ma če jaz to prav razumem, potem je vsaj Mazdo srečala pamet. Mislim, tudi jaz žagam drva če ljudje kupujejo. Torej, kdor mi naroči drva, jih pripravim in mu jih dostavim. Očitno bo tudi Mazda svoje šestice delala po naročilu. Kar v dobi računalnikov sploh ni problem, kupec pa dobi točno to, kar bi rad in ne nekaj iz zaloge pa kakršnokoli že je. Mislim, da je to eden boljših miselnih preskokov. Delali bodo to in toliko, kar in kolikor bodo ljudje kupovali. Torej, če prav razumem, potem jih je za pohvalit.
    • Uff, se midva ne razumeva kot kaže.   Razmišljal sem v tej smeri, da recimo OVE (sončnice, vetrnice) proizvajajo takrat, ko lahko in takrat pač nastanejo viški, ki jih ne moreš porabiti v času, ko so na voljo in so drugače popolnoma izgubljeni. Takrat te viške spremeniš v izdelavo vodika, ki ga spraviš v bljižini teh OVE elektrarn. Ko pade noč in ko veter ugasne pa to energijo skranjeno v obliki vodika začneš menjat nazaj v elektriko. Nobenih avtov, vlakov, kamionov, avtobusov ne rabiš za to.   Seveda bodo izgube v predelavi, ampak še vedno ne take kot, ča ne narediš nič. Aja pa ogromnih rezervoarjev ni treba, saj je ta vodik namenjen samo za prebrodit noč, da taka elektrarna rata, kot stalen vir elektrike.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.