Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 1 uro je Slivka napisal:

 

Negativno.

Velika večina ljudi kupi SUVa, ker drugega ne dobi...

Pred kratkim sem obredel precej salonov. Razen pri Fiatu so mi povsod najprej ponudili SUVa, čeprav sem spraševal po enoprostorcu...

Ker si pač eden redkih, ki potrebuje enoprostorca. Pa koliko je v Sloveniji sploh tako velikih družin kot je tvoja?😉 Povprečno ima par enega otroka in enega psa. Zato je suv polna kapa, kar potrebuje večina folka. 😉

  • Všeč 1
  • Začuden 1
  • Ni všeč 4

 

 

Napisano

Noja proizvajalci že pogruntali da so se ušteli...in pol imaš tak scene

 

https://avto-magazin.metropolitan.si/novice/kaj-se-dogaja-fiatov-model-ki-je-uradno-ze-v-pokoju-dozivlja-drugo-mladost/

 

https://avto-magazin.metropolitan.si/novice/zdaj-je-uradno-ta-renaultov-model-bo-vseeno-zapeljal-tudi-k-nam-2/

 

Mogoče si že malo ven iz teh "družinskih tegob", men dosti kolegov in znancev z otroki jamra da nimajo kaj kupt...vprašljivi/pre-stari rabljeni, dragi in neustrezni novi...zraven pa zaradi tega ker nove pametne ponudbe ni, tudi ustreznih rabljenih ni. Ker zaradi neustreznih zamenjav določeni držijo avto dlje kot bi ga sicer in pa ko pride kaj na trg ima še vedno visoko ceno zaradi ponudbe/povpraševanja..

Napisano

Te male kantice so vedno šle v promet. 

Priročen avto.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 45 minutami je SeekK napisal:

Noja proizvajalci že pogruntali da so se ušteli...in pol imaš tak scene

 

https://avto-magazin.metropolitan.si/novice/kaj-se-dogaja-fiatov-model-ki-je-uradno-ze-v-pokoju-dozivlja-drugo-mladost/

 

https://avto-magazin.metropolitan.si/novice/zdaj-je-uradno-ta-renaultov-model-bo-vseeno-zapeljal-tudi-k-nam-2/

 

Mogoče si že malo ven iz teh "družinskih tegob", men dosti kolegov in znancev z otroki jamra da nimajo kaj kupt...vprašljivi/pre-stari rabljeni, dragi in neustrezni novi...zraven pa zaradi tega ker nove pametne ponudbe ni, tudi ustreznih rabljenih ni. Ker zaradi neustreznih zamenjav določeni držijo avto dlje kot bi ga sicer in pa ko pride kaj na trg ima še vedno visoko ceno zaradi ponudbe/povpraševanja..

Ok, lahko bi bilo več teh kurnikov (enoprostorcev), a dejstvo je, da ni več toliko povpraševanja po njih. Zato tidi ne ponudbe 

Proizvajalci opuščajo programe, ki ne gredo več v promet. Z njimi imajo same izgube. 

  • Žalosten 2
  • Ni všeč 2

 

 

Napisano
pred 6 minutami je Alex napisal:

Ok, lahko bi bilo več teh kurnikov (enoprostorcev), a dejstvo je, da ni več toliko povpraševanja po njih. Zato tidi ne ponudbe 

Proizvajalci opuščajo programe, ki ne gredo več v promet. Z njimi imajo same izgube. 

Pa kaj še ...

 

Ljudje si bodo vedno želeli uporabnih avtov, kot so enoprostorci in karavani. No, vsaj del racionalne populacije, ki ne naseda SUV-maniji.

 

Kar počakajte par let, da se trend obrne, boste spet vsi kimali, kako super so novi enoprostorci, pa ta in oni karavan ... 😃

Praktični, več prostora, nižja poraba itd. Vse, kar ste pred to SUV-manijo že imeli.

  • Všeč 4
  • Haha 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 10 minutami je Alex napisal:

Ok, lahko bi bilo več teh kurnikov (enoprostorcev), a dejstvo je, da ni več toliko povpraševanja po njih. Zato tidi ne ponudbe 

Proizvajalci opuščajo programe, ki ne gredo več v promet. Z njimi imajo same izgube. 

Spet žališ... Zdaj lastnike enoprostorcev. Če si že ti ne moreš privoščiti drug avto kot suv ali karavan, želja ti je mx5, si drugi tudi lahko limuzine in HB avte. Pa karavana tudi. 

Napisano

Fantje, resnici na ljubo, se 95% časa  vozite v teh svojih karavanih sami. 😊

Tako, da bi vam bil dovolj kak malček za dve osebi. 😊

 

 

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Ker si pač eden redkih, ki potrebuje enoprostorca. Pa koliko je v Sloveniji sploh tako velikih družin kot je tvoja?😉 Povprečno ima par enega otroka in enega psa. Zato je suv polna kapa, kar potrebuje večina folka. 😉

 

Sem ti dal prst dol, ker tako totalno ozko razmišljaš in večino samo iz svojega egocentričnega pogleda na svet. Ne moreš kar takole na povprek sodit ljudi kakšne so njihove potrebe, še manj pa da jim je treba ukazovat oziroma učit kaj rabijo.

 

Samo v naši ulici, kjer je 6 hiš imajo tri velike potniške kombije. Se pravi tipa Opel Vivaro.

1. sosed ima dva otroka in se dosti vozijo okoli ter rabijo prostor tudi za športne rekvizite in ostalo kramo.

2. sosed ima rudi dva mejhna otroka in pravi, da bolj elegantne zadeve za vozit naokoli, ko naloži še starše, pač ni. So zelo povezana družina in kar precej hodijo družinsko naokoli.

3. sosed ima sicer dva odrasla otroka, ampak oddaja vikend v Martuljku in kot del ponudbe odpelje goste na kako turo pa mu je tak kombi več kot idealna rešitev.

 

pa če dodam še sodelavca s tremi majhnimi otroki in enoprostorskim S-Maxom, ki je že čist obupan, saj mu Ford počasi kaže zobe, ne najde pa nič tako uporabnega na trgu. Če ne bi bila poraba toliko večja pri teh škatlah bi si tudi sam omislil, velik potniški kombi.

 

image.png

 

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Moje mnenje. Žal trende narekujejo želje nas potrošnikov, ne pa zdrava pamet strokovnjakov. Tako se proizvajalci prilagajajo na mnogih področjih, da ima potrošnik občutek, da za svoj denar dobi največ. Največ čokolade, čeprav se tablice tanjšajo ... namesto 100g so danes 70g, največ avta, na izgled terenca, ki si ga večina nikoli ni mogla privoščit (recimo Toyote Land Cruiserja), sedaj pa si lahko privošči terenca vsaj po izgledu. Potrošniki se pred sosedi radi napihujemo. Škoda, da še ne prodajajo cenejših napihljivih terencev za na dvorišče. 😂

 

Tile SUV igračke bi po mojem mnenju lahko upravičeno pokrile manjši segment trga, za ljudi s težavami v hrbtenici, predvsem starejše. Ostale oblike pa bi morale slediti dejanskim potrebam in varovanju okolja.

 

https://www.24ur.com/novice/tujina/napihljivi-tanki.html

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 16 minutami je Alex napisal:

Fantje, resnici na ljubo, se 95% časa  vozite v teh svojih karavanih sami. 😊

Tako, da bi vam bil dovolj kak malček za dve osebi. 😊

 

kaj pa takrat, ko rabiš večji avto, ko nas gre več na dopust ali izlete. Mislim, logično je da, če je avto skos v uporabi, da bo večkrat bil vožen prazen kot pa do konca poln (po tvoje 5% časa).

 

No kaj bi ti naredil takrat. Vzel rent a car, imel zato dva avta - malega in velikega? Ne, resno sprašujem ker bi rad slišal pametno računico, da je bolje imet še en mali avto, ko se voziš sam.

33112_1.png

Napisano
pred 5 minutami je Janez007 napisal:

Moje mnenje. Žal trende narekujejo želje potrošnikov, ne pa zdrava pamet strokovnjakov. Tako se proizvajalci prilagajajo na mnogih področjih, da ima potrošnik občutek, da za svoj denar dobi največ. Največ čokolade, čeprav se tablice tanjšajo ... namesto 100g so danes 70g, največ avta, na izgled terenca, ki si ga večina nikoli ni mogla privoščit (recimo Toyote Land Cruiserja), sedaj pa si lahko privošči terenca vsaj po izgledu. Potrošniki se pred sosedi radi napihujemo. 😂

 

Tile SUV igračke bi po mojem mnenju lahko upravičeno pokrile manjši segment trga, za ljudi s težavami v hrbtenici, predvsem starejše.

 

https://www.24ur.com/novice/tujina/napihljivi-tanki.html

 

 

 

Mislim da je do te situacije s SUVi prišlo tudi zaradi tega, ker je potrošnik, ki kupuje nove avtomobile praviloma starejši, "mlade" družine pa povečini iščejo rabljene zadeve...

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Fantje, resnici na ljubo, se 95% časa  vozite v teh svojih karavanih sami. 😊

Tako, da bi vam bil dovolj kak malček za dve osebi. 😊

 

 

Ti tudi verjetno... ali pa se vozita dva... To si ze sam napisal ... :) ... In tvoj avto je v prometni tudi tretiran kot karavan :) ... 

  • Všeč 1
  • Hvala 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 16 minutami je Jest napisal:

 

 

Ti tudi verjetno... ali pa se vozita dva... To si ze sam napisal ... :) ... In tvoj avto je v prometni tudi tretiran kot karavan :) ... 

Res je. To velja tudi zame. Zato pa si bom omislil mx5, da se bova vozila dva ali pa sam. Je majhen in lahek avto. 

Zato pa razmišljam , kaj narediti s karavanom, ker veliko stoji na dvorišču. 

 

 

Napisano

Ravno prav ekonomicno to ni… ;) Miata je avto, ki je namenjen predvem uzivanju (so izjeme, ki tak avto uporabljajo tudi kot daliy driver, ampak teh ni veliko)… in ta bo verjetno se vec stal na dvoriscu kot karavanska sestica ;) … Sicer je to tvoja odlocitev… jaz sem samo napisal svoje mnenje… 😎

 

Pri nas je samo en avto pri hisi in ta zadosti vecini potreb… 

 

 

  • Všeč 2
  • Začuden 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)
pred 16 minutami je Alex napisal:

Res je. To velja tudi zame. Zato pa si bom omislil mx5, da se bova vozila dva ali pa sam. Je majhen in lahek avto. 

Zato pa razmišljam , kaj narediti s karavanom, ker veliko stoji na dvorišču

 

Prodaj, dokler še drži ceno. 😂 Škoda da ga nisi že pred pol leta, ko so se rdeče karavanke 2017 prodajale še po 24.990. 😂

 

image.png

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 5 minutami je Janez007 napisal:

Moje mnenje. Žal trende narekujejo želje potrošnikov, ne pa zdrava pamet strokovnjakov. Tako se proizvajalci prilagajajo na mnogih področjih, da ima potrošnik občutek, da za svoj denar dobi največ. Največ čokolade, čeprav se tablice tanjšajo ... namesto 100g so danes 70g, največ avta, na izgled terenca, ki si ga večina nikoli ni mogla privoščit (recimo Toyote Land Cruiserja), sedaj pa si lahko privošči terenca vsaj po izgledu. Potrošniki se pred sosedi radi napihujemo. 😂

 

https://www.24ur.com/novice/tujina/napihljivi-tanki.html

 

Se ne strinjam, ker to nima veze z željami potrošnikov ampak zgolj s težnjami po višjih zaslužkih in profitih proizvajalcev. Gre za psihologijo množic v povezavi s prodajnim triki in neoliberalnim načinom delovanja z maksimiziranja profita v najkrajšem možnem času brez jemanja v obzir dolgoročnih trendov oziroma dolgoročnega vpliva na trajnost obstoja na trgu.

 

Če na hitro razložim zakaj gre in to velja za vse aspekte ekonomije.

Prodajaš recimo avte, nato daš na trg nekaj kar izgleda boljše/večje/bolj vzdržljivo/bolj uporabno čeprav ni nič od tega. Ampak samo na osnovi tega lahko hitro pribijejo 10% dodatka na ceno. Potrošniki se strinjajo ker mislijo, da bodo dobili vse to, kar zadeva obljublja na zunaj (fasada/platnice). Proizvajalec vidi zanimanje in celotno paleto proizvodov začne približevat zanimanju določenega števila kupcev in istočasno na ves glas reklamira vse to, da je to trend in kdor se tega ne drži, da ga je povozil čas. Ampak to dela samo zaradi dobička in ko kupci ugotovijo, da to ni ne vem kaj in da bistveno ceneje lahko dobijo klasične oblike bi se radi vrnili nazaj ampak se ne morejo več, ker je proizvajalec odločil, da so ostali modeli pač nerentabilni za proizvodnjo. V resnici niso, ampak ne nosijo toliko dobičke kot recimo SUV-i a istočasno pa zbujajo nelagodje pri tistih, ki bi pa radi kupili nekoliko ceneje in jim generalna oblika izdelka pač ni primarni navdih za nakup. Zato proizvajalec tako skrči paleto "ostalih" modelov, da dejansko tudi ni možno nič kupiti in ostane pri namupu SUV-a na veliko zadovoljstvo proizvajalca, ker bo dobiček višji

 

To je ta krog, kjer kupci mislimo, da smo mi tisti, ki narekujemo trende in kako smo mi kupci carji - v resnici smo pa le in samo molzne krave, kjer nam nekdo drug odreja kje se bomo pasli.

 

 

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Ok, lahko bi bilo več teh kurnikov (enoprostorcev), a dejstvo je, da ni več toliko povpraševanja po njih. Zato tidi ne ponudbe 

Proizvajalci opuščajo programe, ki ne gredo več v promet. Z njimi imajo same izgube. 

 

Dejstvo je, da lahko svoje nespoštljive izraze zadržiš zase. Jaz vem za en "kurnik", ki je prevozil vsaj dvakrat toliko kilometrov kot tvoj karavan in vsaj desetkrat toliko, kot tvoj "premium" voz pa z manj težavami, kot si jih imel ti s svojimi super vozili s super vzdrževanjem. Tako da dejstvo je, da ti "kurniki" ne bi bili več na cestah, če ne bi bili tako žilavi, trpežni in zanesljivi. Da je pa kakšen avto "kurnik" pa lahko rečeš šele, ko ima tvoj avto več kilometrov od tistih, ki jih žališ - kar pomeni, da boš moral najprej s svojim super-duper CX-30 narediti vsaj 352.000 km (zaenkrat, ker "kurnik" še ni rekel zadnje besede in se še vozi), potem boš lahko kateri avto označil, kot te bo volja. Do takrat pa tisto tvoje sranje v barvah skrij in se ne repenči z njim kot petelin na kupu gnoja...

 

In dejstvo je, da nihče ne gleda na to, kaj gre v promet, ampak predvidijo, kaj bo za kupce zanimivo, in to delajo. Kupci pa potem kupujejo to, kar je na razpolago. In jaz poznam precej ljudi, ki jamrajo, da denar sploh ni problem, težava pa je, ker nimaš kaj kupit. Trg je podoben kot v stari Jugoslaviji. Tam so bili trije modeli Zastave (750, 101 in 1500) in dva modela Renaulta (4 in 5) in en model "VolksWagna" (TAS-Golf) in to je bilo na izbiro. Zdaj imaš pa en model (Berlingo), delajo ga pa štiri znamke: Mercedes, Opel, Peugeot in Toyota. Pa mislim, da ga dela tudi Citroen, ampak nisem čisto prepričan. Zdaj mi pa povej, kakšna ponudba je to in med čim lahko izbiraš? Poglej po cenikih (na primer Suzuki, Subaru,...) in mi pokaži, koliko dizelašev je gor. Je to kakšna izbira? Tako da povpraševanje je, samo proizvajalci tega enostavno niso razvijali, so opustili in zdaj lahko izbiraš med štorastimi in neuporabnimi SUVi v katerikoli barvi. Res velika izbira...

 

Napisano

Po vsem zapisanem sem srečen, da nisem prezahteven .... 😊 in, da mi niso vsilili avta, ki ga nočem.... :prstgor:

Imam eno resno vprašanje, a imate avto, ki ste si ga želeli.... :whatever:

Me res zanima koliko vas je tistih, ki niste zadovoljni s svojim dosedanjim izborom.... 🤔

Napisano
pred 39 minutami je Boss napisal:

 

Se ne strinjam, ker to nima veze z željami potrošnikov ampak zgolj s težnjami po višjih zaslužkih in profitih proizvajalcev. Gre za psihologijo množic v povezavi s prodajnim triki in neoliberalnim načinom delovanja z maksimiziranja profita v najkrajšem možnem času brez jemanja v obzir dolgoročnih trendov oziroma dolgoročnega vpliva na trajnost obstoja na trgu.

 

Če na hitro razložim zakaj gre in to velja za vse aspekte ekonomije.

Prodajaš recimo avte, nato daš na trg nekaj kar izgleda boljše/večje/bolj vzdržljivo/bolj uporabno čeprav ni nič od tega. Ampak samo na osnovi tega lahko hitro pribijejo 10% dodatka na ceno. Potrošniki se strinjajo ker mislijo, da bodo dobili vse to, kar zadeva obljublja na zunaj (fasada/platnice). Proizvajalec vidi zanimanje in celotno paleto proizvodov začne približevat zanimanju določenega števila kupcev in istočasno na ves glas reklamira vse to, da je to trend in kdor se tega ne drži, da ga je povozil čas. Ampak to dela samo zaradi dobička in ko kupci ugotovijo, da to ni ne vem kaj in da bistveno ceneje lahko dobijo klasične oblike bi se radi vrnili nazaj ampak se ne morejo več, ker je proizvajalec odločil, da so ostali modeli pač nerentabilni za proizvodnjo. V resnici niso, ampak ne nosijo toliko dobičke kot recimo SUV-i a istočasno pa zbujajo nelagodje pri tistih, ki bi pa radi kupili nekoliko ceneje in jim generalna oblika izdelka pač ni primarni navdih za nakup. Zato proizvajalec tako skrči paleto "ostalih" modelov, da dejansko tudi ni možno nič kupiti in ostane pri namupu SUV-a na veliko zadovoljstvo proizvajalca, ker bo dobiček višji

 

To je ta krog, kjer kupci mislimo, da smo mi tisti, ki narekujemo trende in kako smo mi kupci carji - v resnici smo pa le in samo molzne krave, kjer nam nekdo drug odreja kje se bomo pasli.

 

 

Boss, to je enako kot  pri telefonih. Tudi tebe so navlekli, da si kupil telefon, ki ga v bistvu ne rabiš. Prepričali so te, da je to najboljše zate na trgu. 😉

Tudi njim se gre za zaslužek. Tudi tebi vi se šlo, če bi imel tovarno avtomobilov. Tukaj ni romantike. Številke povedo svoje. 😊

 

 

 

Napisano
pred 46 minutami je Boss napisal:

Zato proizvajalec tako skrči paleto "ostalih" modelov, da dejansko tudi ni možno nič kupiti in ostane pri namupu SUV-a na veliko zadovoljstvo proizvajalca, ker bo dobiček višji

 

pred 28 minutami je Slivka napisal:

Kupci pa potem kupujejo to, kar je na razpolago. 

 

Koliko se je pri nas letno prodalo Mazd 6 in koliko CX-5? Kdo je za to kriv, Mazda ali mi? In jasno, ne more biti rentabilne proizvodnje ob tako malem številu.  :) 

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano

Pred Mazdo sem imel Citroena C-5 2.0 HDi, zadnji model in z njim v osmih letih prevozil slabih 350000 km. Ko sem ga hotel zamenjati za podoben avto, sem ugotovil, da so mi "ukinili" vse avte, ki bi jih imel. Zato sem presedlal na Mazdo 6 CD 150 in v slabih treh letih naredil cca 120000 km. Ko sem videl, da se tudi pri Mazdi dogaja podobno (ni več karavanov in dizlov) me je prijela rahla panika, pa sem kupil avto, ki je še nekako ustrezal mojim predstavam CX-30 (ljudje smo pač prilagodljivi). Tako, da se sedaj vozim s CX-30 (v enem letu ima dobrih 30000 km), 6-tka pa čaka v garaži, da jo občasno (kakšnih 10000 km/leto) odpeljem na sprehod in uživam. 

Napisano
pred 4 minutami je Carot napisal:

Pred Mazdo sem imel Citroena C-5 2.0 HDi, zadnji model in z njim v osmih letih prevozil slabih 350000 km. Ko sem ga hotel zamenjati za podoben avto, sem ugotovil, da so mi "ukinili" vse avte, ki bi jih imel. Zato sem presedlal na Mazdo 6 CD 150 in v slabih treh letih naredil cca 120000 km. Ko sem videl, da se tudi pri Mazdi dogaja podobno (ni več karavanov in dizlov) me je prijela rahla panika, pa sem kupil avto, ki je še nekako ustrezal mojim predstavam CX-30 (ljudje smo pač prilagodljivi). Tako, da se sedaj vozim s CX-30 (v enem letu ima dobrih 30000 km), 6-tka pa čaka v garaži, da jo občasno (kakšnih 10000 km/leto) odpeljem na sprehod in uživam. 

In če primerjaš ta 2 avta? Na kratko v 3 stavkih?

Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

 

Prodaj, dokler še drži ceno. 😂 Škoda da ga nisi že pred pol leta, ko so se rdeče karavanke 2017 prodajale še po 24.990. 😂

 

image.png

 

Kako to, da je taka razlika v ceni? Za isti letnik, pa tolk odstopanja? Hvala.

 

Screenshot 2023-03-13 at 13.44.07.png

pred 9 minutami je Janez007 napisal:

In če primerjaš ta 2 avta? Na kratko v 3 stavkih?

Daj prosim ja, nisem še probal oz. vozil nobenega od teh dveh. Za lažjo odločitev, če bo naslednji avto zopet mazda.

 

 

Napisano (urejeno)
pred 13 minutami je MazdaBoy napisal:

Kako to, da je taka razlika v ceni? Za isti letnik, pa tolk odstopanja? Hvala.

 

Screenshot 2023-03-13 at 13.44.07.png

Pokliči tiste, ki prodajajo rdečega in jih vprašaj še po zdravi pameti. :) 

 

image.png

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 44 minutami je Bini napisal:

... ... ...

Imam eno resno vprašanje, a imate avto, ki ste si ga želeli.... :whatever:

Me res zanima koliko vas je tistih, ki niste zadovoljni s svojim dosedanjim izborom.... 🤔

 

Mi ga za zdaj še imamo. Smo navdušeni in zadovoljni, pa čeprav je star in zvožen. In baje da tudi povožen - baje ga je povozil čas...

Težava pa je, ker novega nimamo kaj kupit in bomo kupili najmanjšo šaro ne pa najboljši avto. Bomo še videli, koliko bomo zadovoljni z izborom...

 

pred 24 minutami je Carot napisal:

... ... ... ...Ko sem ga hotel zamenjati za podoben avto, sem ugotovil, da so mi "ukinili" vse avte, ki bi jih imel. ... ... ... ...

 

A tebi tudi. Ne morem verjeti, koliko ljudi mi zadnje čase to pove. In tudi sam sem eden od takih...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja kako pa prometno podaljšaš? A ti vedno novo pošljejo?   Ja kolk je pa ceneje... plačam 12€ stroška na storitev. Proti zavarovanju 1032€ in nadomestilu za ceste 153€ to res ni omembe vreden znesek.
    • In to navdušuje s čim? 
    • Čisto se razumeva, samo tudi če je samo noč, ga je še vedno treba shraniti. To hočem dopovedati, da ni lahko. Pa kako si prišel do tega, da ni treba da so rezervoarji veliki? Ponavadi se pokaže kontra, ker po občutku premetavati te energije ni tako enostavno in natančno. Hindenburga se spomniš? No, tam je bilo kar veliko vodika na kupu, pa verjetno ne blizu temu, kar sproducirajo neki OVEji na nivoju države, ko ni povpraševanja po elektriki, produciraš jo pa na veliko.   Podobno kot z baterijami za ta namen. Vsi mislijo, da so rešitev, je pa to samo začimba juhe, ne pa glavna sestavina. Govorim o občutku ljudi, ki ga nimajo. Podobno kot marsikdo še vedno misli, da greš malo fitnes kolo gonit, pa boš električni avto napolnil. Saj ja delaš štrom - pol se že menda fila. Ne more tako dolgo trajati. O takšnih relacijah glede razumevanja energetike govorim...
    • Po vsej verjetnosti...po moje nepomembno. Bolj važno je,da je dober,vzdržljiv stroj ta 2,5 z 140 konji... Glede na dosedajšnjo prezenco na netu se zdi,da navdušuje.🧐😃...je točno tisto,česar ostali nimajo.
    • Ne  maram pa če mi ga šenka kitajc...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.