Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 57 minutami je Boss napisal:

 

5000km od generalne pa prodaja. Kdo pri zdravi pameti se loti generalne, da bo avto nato prodal. Če že, je pa verjetno neki drug problem in se pač poskuša znebit zadeve. :nevem:

sem prilepil ta oglas, v temo zanimivi oglasi, zato ker je to res redek avto, ki sploh obstaja na SLO tržišču, ne da bi ga komu priporočal za nakup :), vsi vemo, kaj se je delalo s takimi avti in tak avto je zagotovo največji riziko za nakup, razen, če imaš na lagerju še ene 10k za vsa popravila in ga spraviš v stanje, da ti je "za gušt" in pol ga ne prodaš več :)....enako je z raznimi GTI, VTI in še ostalimi hot hatch vozili izpred 20+.let.....se pa verjetno oba strinjava 🤣, da je bil za tiste čase to res stroj.... :) 

Popravljeno od sportman333
Napisano

Pa še v tovarni Saab Valmet (sedaj Valmet Automotive) na Finskem so jo izdelovali:bravo:

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 4 urami je FuManchu napisal:

Turbo ali nič. Tole z temi ciganskimi podaljški je za nikamor.

 

Sem hotu rečt, da prvi projekt bi bil, da bi odbijače zamenjal :D

Podpis.png

 

Napisano

Mah, starodobnik naj bo starodobnik. Spaček, fičo, ali pa celo kaj še starejšega datuma ... ne pa avti, ki imajo elektronski vbrizg goriva. 😃

Če nima radija, je pa sploh pravi starodobnik!

Napisano

Preglomazen avto je to zame. Poleg tega se mi zdi PHEV slepo črevo razvoja. Fully electric je prava pot, torej BEV, ne pa razni hibridi, kjer s seboj voziš dve tehnologiji, ki, ko enkrat začneta zajebavati (ena ali druga ali kar obe), postanejo luknja brez dna.

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Zmeden 2
Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

Hibridi pri Toyoti so zanesljivi.... 😉

Ja, do prvih 100.000 - 150.000 km. Kaj pa potem? 😃

Hibridna baterija, CVT ...

Napisano
pred 31 minutami je dvorjan napisal:

Ja, do prvih 100.000 - 150.000 km. Kaj pa potem? 😃

Hibridna baterija, CVT ...

Če bi ga jaz imel me pri teh km sigurno nebi bolela glava.....😉

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je dvorjan napisal:

Ja, do prvih 100.000 - 150.000 km. Kaj pa potem? 😃

Hibridna baterija, CVT ...

Kolega ima Lexusa 250is....letnik 2013, vse funkcionira bp, baterijo ima več kot 80% tako da toyota (in tudi honda) imata z hybridi že ogromno izkušenj in uporabe, vec kot 20.let, tako da hybrid teh dveh znamk ne bi smel biti problematičen...pusti pa ostale no name in vse eu znamke ki so to začele razvijat par let nazaj...in obe znamki sta ogromni npr.proti mazdi, ki je bolj kot ne malček (oz.butična znamka za avte) proti tema dvema....drugi pa sedaj že drugega priusa (najprej prva gen, in zdaj predzadnja...sicer oba grda, ampak hybrid sistem pa deluje bp)....

Popravljeno od sportman333
Napisano (urejeno)
pred 27 minutami je sportman333 napisal:

Kolega ima Lexusa 250is....letnik 2013, vse funkcionira bp, baterijo ima več kot 80% tako da toyota (in tudi honda) imata z hybridi že ogromno izkušenj in uporabe, vec kot 20.let, tako da hybrid teh dveh znamk ne bi smel biti problematičen...pusti pa ostale no name in vse eu znamke ki so to začele razvijat par let nazaj...in obe znamki sta ogromni npr.proti mazdi, ki je bolj kot ne malček (oz.butična znamka za avte) proti tema dvema....drugi pa sedaj že drugega priusa (najprej prva gen, in zdaj predzadnja...sicer oba grda, ampak hybrid sistem pa deluje bp)....

Tako je. Najmanj se je za bati teh dveh znamk hibridov. 

Boj se kakih drugih in električarjev.

Če bi že bil primoran v nakup hibrida, bi to bila Toyota ali Honda.

Popravljeno od FuManchu

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 7 urami je dvorjan napisal:

 

Hondašem s hibridi pa tole (čeprav tega pri nas skoraj ni):

EVCLINIC.EU

 

Iz leta 2009😉🤔🤨, si ze skoraj na nivoju DonFelipe in nutrij....cccc, preberi se kaj sirše kot pa hr forum...

Popravljeno od sportman333
  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 19 urami je sportman333 napisal:

Kolega ima Lexusa 250is....letnik 2013, vse funkcionira bp, baterijo ima več kot 80% tako da toyota (in tudi honda) imata z hybridi že ogromno izkušenj in uporabe, vec kot 20.let, tako da hybrid teh dveh znamk ne bi smel biti problematičen...pusti pa ostale no name in vse eu znamke ki so to začele razvijat par let nazaj...in obe znamki sta ogromni npr.proti mazdi, ki je bolj kot ne malček (oz.butična znamka za avte) proti tema dvema....drugi pa sedaj že drugega priusa (najprej prva gen, in zdaj predzadnja...sicer oba grda, ampak hybrid sistem pa deluje bp)....

Še več, 97 leta so dali ven hibridnega priusa, realno gledano so ga začeli verjetno razvijati že ene 3 leta prej, tam nekje 94 leta

 

Torej to je že 30 let razvoja, če tako gledaš...in se strinjam s tabo, EU firme so začela kapljati s svojimi hibridi pred covidom, torej praktično 15 let zaostanka v razvoju ali pa še več

 

Sedaj je corolla mislim da že 4 gen hibridnega pogona z liion baterijami, glede na število prodanih vozil mislim da vejo kaj delajo

 

Jaz bi jo imel ampak CVT ... :party0035: verjamem da bi se ga prej ali slej navadil sicer ampak prehod bi bil naporen :D 

Napisano

Glede Priusa ravno ne vem, ampak če je kaj "v žlahti" s Toyoto Proace Verso ali pa s Toyoto Proace City Verso je bolje, da kupiš Opela... Ali pa Citroëna. Ali pa Peugeota. Saj je vseeno, itak jih vse delajo v Angliji...

Mislim, tudi Toyotina pregovorna zanesljivost ni več to, kar je nekoč bila.

 

Da ne začnem o Hiluxih. Še na prospektu je rejnat. Ko ga odpelješ iz salona, pa rja kar od njega pada...

Napisano
pred 2 urama je Z M A J napisal:

 

Je možno, samo nikakor pri kombinirani vožnji. Relacijska vožnja po regionalkah pa še to, če ni velik hribovske vožnje. Recimo stara cesta od MB do LJ bi bila idealna.

  • Všeč 1
  • Hvala 1

33112_1.png

Napisano

Skoraj tri leta nazaj smo takole testirali regionalko in majhen kos AC pa je kljub regeneracijam DPF-jov bilo pri dizlih okoli 5 litrov. S premišljeno vožnjo brez prelazov bi se dalo še za liter dol.

 

slika.png

33112_1.png

Napisano

Če koga zanima temnosiva 6-ka karavan 2.0d, 105kw, 2007, brez rje, redno in preventivno servisirana pri dr. Pelku, 1. lastnik, bo v nekaj dneh naprodaj. Cca 1000€. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
Pred eno uro je Z M A J napisal:

Če koga zanima temnosiva 6-ka karavan 2.0d, 105kw, 2007, brez rje, redno in preventivno servisirana pri dr. Pelku, 1. lastnik, bo v nekaj dneh naprodaj. Cca 1000€. 

Mogoče zapiši v male oglase

Napisano
pred 1 uro je NevLado napisal:

Mogoče zapiši v male oglase

Schurda prodaja, frend s foruma, bo poslikal in sestavil oglas, itaaak. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Egoist gor ali pa dol. Imam dva otroka in bom preizkusil vse ostale možnosti, preden me na fronto odvlečejo. Ni danes to frkanje metkov naokrog in granat na pol kilometra natančno kot včasih. Danes pride dron ali pa raketa na pol metra točno pa te ni več. Edina rešitev je imeti boljše orožje. Tu pa lahko pomagam, če bi bilo nujno. Samo verjetno ne tu doma. Sem za to, da če se kot EU lotimo, da naredimo nekaj takšnega, da zmelješ 1000 Rusov naenkrat, ne pa fante na fronto pošiljati. Sori, malo bolj "big picture" pogled spet z moje strani.
    • No no no,.. pa itak se ve, da je najbolj redka pa najlepša mazdina barva "Blue Reflex" 😛
    • Za mene to gre iz skupnega žakla.
    • Danes sem prebral, kaj so delali. Šivali so z ekstra elastičnim šivom. Ki je pri skoku, spodnji del dresa napel kot šotor.
    • Včeraj sem bil na seminarju o servisiranju alpskih smuči v Kranju (tesma sport). Predavatelj je bil zelo dober (drugače servisira tekmovalne smuči van deer, rossignol in elan za  tekmovalce). Ugotovil sem, da  sem pri pripravi smuči do sedaj delal par napak, ki jih bom sedaj lahko popravil. Predvsem pri samih kotih brušenja robnikov, uporabi diamantov za končno odstranitev igle in krtačenju  nisem bil na tekočem. Tudi voski so se zadnja leta močno spremenili zaradi vse toplejšega vremena in s tem drugačnimi strukturami snega. Tudi glede samega strojnega brušenja drsne podlage z raznimi šmirgl papirji, kot jih uporablja večina serviserjev smo izvedeli veliko.  Da ne govorimo o tem, da je velika večina teh mojstrov bila do nedavnega prodajalcev koles in serviserjev, sedaj pa so postali specialisti za pripravo smuči. Skoraj nihče, razen par izjem, se ni udeležil takega seminarja. Naslednja, 2.stopnja seminarja bo v Ljubljani, kjer bomo prinesli svoje smuči in jih bomo s pomočjo strokovnjakov sami pripravili. Tretja stopnja je pa za pripravo tekmovalnih smuči.  Mi je pa bilo zanimivo to, da je demonstriral pripravo smuči na tekmovalnih van deer za slalom, kakršne uporablja tudi Kristoffersen.  Zanimivo je, da se s strani smučke lepo  vidi struktura iz koliko plasti so sestavljene. So zelo, zelo lahke. Vedno sem mislil, da imajo tekmovalci neke težje smuči. In še zanimivost, robnike imajo narejene iz neke mešanice  titana in visoko legiranega jekla. Brusi se jih lahko tudi ročno, a večinoma jih brusijo strojno.   
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.