Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Spodaj navaja porabo 4 litre, heh kera komedija. Razen če ima kaj drugega v mislih, ne porabe bencina na 100 prevoženih km-jev;

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19212834&display=Hyundai Getz

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pa Saab-ov se večina otepa, ker so propadli.

Isto kot včasih Roverjev.

Napisano
pred 2 urama je Shrek napisal:

Specifično vozilo...

Ja. Zavedal sem se tega že, ko sem ga kupil 😁

pred 2 urama je godlike napisal:

Pa Saab-ov se večina otepa, ker so propadli.

Isto kot včasih Roverjev.

Pa Rover sploh ni bil tako slabo avto, kot nekateri mislijo. Sploh ko je bil v navezi z Hondo. 

Ko pa se je zmešal z bmw-jem pa je ratal polomija.

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 9 minutami je FuManchu napisal:

Pa Rover sploh ni bil tako slabo avto, kot nekateri mislijo. Sploh ko je bil v navezi z Hondo. 

Ko pa se je zmešal z bmw-jem pa je ratal polomija.

Valda. Samo strah pa te je za rezervne dele, ker ne obstajajo generiki za vse.

 

Ampak ja, upam da gre za pošteno ceno, ker si lepo skrbel za njega.

Napisano
pred 19 minutami je godlike napisal:

Valda. Samo strah pa te je za rezervne dele, ker ne obstajajo generiki za vse.

 

Ampak ja, upam da gre za pošteno ceno, ker si lepo skrbel za njega.

Tudi mene je bilo strah zaradi dobave delov za saaba. Pa se vse dobi v dobi interneta in GM naveze.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Hja, pa kilometrov ima tudi že kar nekaj. Tole bi imel za drugi avto, nikakor pa ne za daily driver. Mi je pa drgač huT B)

 

Sodelovc prodaja kombi, ki ima podobno kilometrov, pa ga tud pokličejo ne. 

Napisano

Sej če mu dam zbit km dol za 200K bo pa šel... Narod je zelo zelo naiven in slep.

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

N7rRRL1.jpg

Napisano

Če vprašaš mene:

- napačno gorivo

- napačen menjalnik

- napačna oblika

- staro... ... ... a to je še z Noetove barke?

- precej kilometrov

- precej lastnikov

 

V glavnem: napačna cena - najbrž se je zatipkal, pa pritisnil eno ničlo preveč... Mislim, za skoraj polnoletno vozilo s preko 230.000 km in tretji lastnik 13.500€... Tole je vredno mogoče kaj več kot 0,30€ na kilogram...

  • Všeč 3
  • Haha 1
  • Začuden 1
Napisano

Če vprašaš mene:

- napačno gorivo - gorivo je pravo 😁

- napačen menjalnik - menjalnik je tudi pravilen 😁

- napačna oblika - ja, lahko bi bil karavan

- staro... ... ... a to je še z Noetove barke? - kar je staro je boljše - kar poglej kaj ti voziš in kaj imaš na servisu 😅🤣😂

- precej kilometrov - se strinjam

- precej lastnikov - se strinjam

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano
pred 20 minutami je jstdoma napisal:

... ... ... ...

- staro... ... ... a to je še z Noetove barke? - kar je staro je boljše - kar poglej kaj ti voziš in kaj imaš na servisu 😅🤣😂

... ... ... ...

 

Ja, ampak če si lastnik starega od takrat, ko je bilo novo, je ena zgodba. Da bi si pa zdaj domov pripeljal staro, kjer bi bil četrti lastnik, je pa druga zgodba... Tole, če bi že kupil, bi najprej krepko preservisiral, mogoče kar restavriral. Kot četrti lastnik kupiti skoraj polnoletno vozilo... 

 

Glej, jaz ne, vi pa kakor komu paše. 

 

In, če mene vprašaš: ne gorivo ne menjalnik nista prava...

Napisano (urejeno)

Kolega je teden nazaj prodal V70 D4 - 4 cilindri, MT, usnje, webasto, ... letnik 2015, 270.000 km za 9.900 € in kupil XC60, D4 - 5 cilindrov, 2400 cm3, AT, letnik 2014, 190.000 km za 15.000 € ... od manjše avtohiše, oba je stara uvozila ta avtohiša (s.p.) ...

 

D4 2000 cm3 ima težave ... preveč navita mašina, obročki in posledično pitje olja

D4 2400 cm3 in tudi bencinarji 2400 cm3, pet cilindrov, je menda neuničljiv motor (tako kot so neuničljive Mazde bencinarke (G, za X se še ne ve) 🙂) . Pri Volvotu 2400 cm3 AT je treba menda samo pazit, da se pri 160.000 km zamenja olje v menjalniku, sicer lahko šteka vzratna prestava ...

 

 

image.png

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Egoist gor ali pa dol. Imam dva otroka in bom preizkusil vse ostale možnosti, preden me na fronto odvlečejo. Ni danes to frkanje metkov naokrog in granat na pol kilometra natančno kot včasih. Danes pride dron ali pa raketa na pol metra točno pa te ni več. Edina rešitev je imeti boljše orožje. Tu pa lahko pomagam, če bi bilo nujno. Samo verjetno ne tu doma. Sem za to, da če se kot EU lotimo, da naredimo nekaj takšnega, da zmelješ 1000 Rusov naenkrat, ne pa fante na fronto pošiljati. Sori, malo bolj "big picture" pogled spet z moje strani.
    • No no no,.. pa itak se ve, da je najbolj redka pa najlepša mazdina barva "Blue Reflex" 😛
    • Za mene to gre iz skupnega žakla.
    • Danes sem prebral, kaj so delali. Šivali so z ekstra elastičnim šivom. Ki je pri skoku, spodnji del dresa napel kot šotor.
    • Včeraj sem bil na seminarju o servisiranju alpskih smuči v Kranju (tesma sport). Predavatelj je bil zelo dober (drugače servisira tekmovalne smuči van deer, rossignol in elan za  tekmovalce). Ugotovil sem, da  sem pri pripravi smuči do sedaj delal par napak, ki jih bom sedaj lahko popravil. Predvsem pri samih kotih brušenja robnikov, uporabi diamantov za končno odstranitev igle in krtačenju  nisem bil na tekočem. Tudi voski so se zadnja leta močno spremenili zaradi vse toplejšega vremena in s tem drugačnimi strukturami snega. Tudi glede samega strojnega brušenja drsne podlage z raznimi šmirgl papirji, kot jih uporablja večina serviserjev smo izvedeli veliko.  Da ne govorimo o tem, da je velika večina teh mojstrov bila do nedavnega prodajalcev koles in serviserjev, sedaj pa so postali specialisti za pripravo smuči. Skoraj nihče, razen par izjem, se ni udeležil takega seminarja. Naslednja, 2.stopnja seminarja bo v Ljubljani, kjer bomo prinesli svoje smuči in jih bomo s pomočjo strokovnjakov sami pripravili. Tretja stopnja je pa za pripravo tekmovalnih smuči.  Mi je pa bilo zanimivo to, da je demonstriral pripravo smuči na tekmovalnih van deer za slalom, kakršne uporablja tudi Kristoffersen.  Zanimivo je, da se s strani smučke lepo  vidi struktura iz koliko plasti so sestavljene. So zelo, zelo lahke. Vedno sem mislil, da imajo tekmovalci neke težje smuči. In še zanimivost, robnike imajo narejene iz neke mešanice  titana in visoko legiranega jekla. Brusi se jih lahko tudi ročno, a večinoma jih brusijo strojno.   
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.