Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
  dne 29. 12. 2024 ob 22:28 je Boss napisal:

Ej vidva @Alex in @Bini sta čist preveč pristranska al pa ne vesta kaj sploh imata.

 

Mild Hybrid tehnologija ni predvidena za pomoč bencinskemu motorju pri pogonu. Baterija je čist premajhna saj ima le borih 0,17kWh in je namenjena več ali manj za občasno delovanje, elektronskih sistemov, za zaganjanje motorja pri i-stopu, pomoč pri prestavljanju in podobno. Dejansko samo razbremenjuje motor pri tem, da ga razbremeni poganjanja alternatorja, kot pri klasiki, kjer ga mora ves čas poganjat še motor, da proizvaja elektriko.

 

Tukaj je pa enostavno ob obremenitvah, motor vsaj za nekaj časa razbremenjen poganjanja alternatorja kar seveda nekoliko pomaga pri pospeševanju ampak le toliko, da ni preveč bremena obešenega na njem. Nekako tako, ko pri starih bencinskih mlinčkih ugasneš klimo, ko greš v prehitevanje, saj je vsak konj v motorju takrat potreben za pospeševanje.

 

Tko, da vse ostalo kar občutita je več ali manj placebo efekt in nikakor ne to kar razlagata. CX-30 nima nobenega dodatnega elektro motorja, ki bi pomagal bencinskemu pri pogonu koles in to je bistvo mild hybridov za razliko od hybridov in priključnih hybridov.

Razširi  

Moja šestica 13 letnik 165 lipicancev je tudi blagi hibrid 😋

Napisano
  dne 30. 12. 2024 ob 10:09 je Shrek napisal:

Moja šestica 13 letnik 165 lipicancev je tudi blagi hibrid 😋

Razširi  

Tvoja šestica ima 165 podhranjenih konjičkov. 😉

 

 

Napisano (urejeno)
  dne 30. 12. 2024 ob 6:33 je Z M A J napisal:

@Deeyan, tistile 2.5T bi bil bolj zate, koliko te poznam, hehe

Razširi  

 

Sem hotu, pa so rekli, da ni sans, da to registriram v slo 🤷 

 

Pa mogoce kak kompresor v prihodnosti 😈

 

 

Popravljeno od Deeyan
  • Všeč 2
  • Začuden 1
  • Ljubim 1
Napisano
  dne 30. 12. 2024 ob 5:13 je Alex napisal:

Pač tako deluje in se pozna. Pri 50/uro z lahkoto kruizaš in ko rabiš samo pritisneš na gas in greš. Ne čutiš nobenega vincanja, da bi motor kaj "pokleknil" ali kaj podobnega, kot pri dizelskem motorju in pri dinozavru. 

Razširi  

 

Tukaj se pa motiš. Od 2019 so dizelco tako stunal s tem biturbo sistemom, da lepo zvezno pospešuje )nobenih kolcanj ipd) iz 1000 obratov dalje. Sicer tega ne prakticiram, ampak tole je čisto druga pesem kot prejšnja generacija dizla, o prvi generaciji pa ne bom zgubljal besed, ker je bila turbo luknja velika kot Grand Canyon.

33112_1.png

Napisano
  dne 29. 12. 2024 ob 22:28 je Boss napisal:

Ej vidva @Alex in @Bini sta čist preveč pristranska al pa ne vesta kaj sploh imata.

 

Mild Hybrid tehnologija ni predvidena za pomoč bencinskemu motorju pri pogonu. Baterija je čist premajhna saj ima le borih 0,17kWh in je namenjena več ali manj za občasno delovanje, elektronskih sistemov, za zaganjanje motorja pri i-stopu, pomoč pri prestavljanju in podobno. Dejansko samo razbremenjuje motor pri tem, da ga razbremeni poganjanja alternatorja, kot pri klasiki, kjer ga mora ves čas poganjat še motor, da proizvaja elektriko.

 

Tukaj je pa enostavno ob obremenitvah, motor vsaj za nekaj časa razbremenjen poganjanja alternatorja kar seveda nekoliko pomaga pri pospeševanju ampak le toliko, da ni preveč bremena obešenega na njem. Nekako tako, ko pri starih bencinskih mlinčkih ugasneš klimo, ko greš v prehitevanje, saj je vsak konj v motorju takrat potreben za pospeševanje.

 

Tko, da vse ostalo kar občutita je več ali manj placebo efekt in nikakor ne to kar razlagata. CX-30 nima nobenega dodatnega elektro motorja, ki bi pomagal bencinskemu pri pogonu koles in to je bistvo mild hybridov za razliko od hybridov in priključnih hybridov.

Razširi  

Ja, točno tako deluje kot si napisal ne vem pa zakaj ti ni jasno, da se to  zelo pozna pri vožnji in tudi pri manjši porabi goriva... :nevem:

Napisano
  dne 30. 12. 2024 ob 21:36 je Boss napisal:

 

Tukaj se pa motiš. Od 2019 so dizelco tako stunal s tem biturbo sistemom, da lepo zvezno pospešuje )nobenih kolcanj ipd) iz 1000 obratov dalje. Sicer tega ne prakticiram, ampak tole je čisto druga pesem kot prejšnja generacija dizla, o prvi generaciji pa ne bom zgubljal besed, ker je bila turbo luknja velika kot Grand Canyon.

Razširi  

Imam dizelco tudi sam in ti lahko zagotovim, da ima težave pri pospeševanju v peti pri 50/uro. Oziroma jo je brez veze trpinčiti, ker vidiš, da motor trpi. Pri CX30 tega ni in lepo potegne brez naprezanja. 

 

 

Napisano
  dne 31. 12. 2024 ob 4:48 je Alex napisal:

Imam dizelco tudi sam in ti lahko zagotovim, da ima težave pri pospeševanju v peti pri 50/uro. Oziroma jo je brez veze trpinčiti, ker vidiš, da motor trpi. Pri CX30 tega ni in lepo potegne brez naprezanja. 

Razširi  

 

Ne vem kako se pelje tvoja dizelca, ampak kljub temu, da sta motorja po spec-ih enaka, je kar nekaj razlike med njima in da je od 2018 dodatno stunan v nizkih obratih in seveda, da je na AdBlue, namesto vračanja izpušnih plinov v motor. Lahko bi se reklo, da je tvoj dizel dinozaver proti mojemu :hudicek:

33112_1.png

Napisano
  dne 30. 12. 2024 ob 22:51 je Bini napisal:

Ja, točno tako deluje kot si napisal ne vem pa zakaj ti ni jasno, da se to  zelo pozna pri vožnji in tudi pri manjši porabi goriva... :nevem:

Razširi  

 

A sem kje omenjal porabo? Mild hibrid tehnologija je točno temu namenjena, da zmanjšuje porabo motorja in izkorišča energijo, ki se sprošča pri zaviranju. Sej Mazda 6 je tudi mild hibridna tehnologija samo takrat, ko je prišla ven niso tega znali tržiti pod to besedno zvezo in so ji dali ime i-eloop. Namesto baterije za shranjevanje pa služil velik kondenzator.

 

Tko, da tole v CX-30 je bolj rahla evolucija, kot pa neka revolucija. Absolutno služi svojemu namenu ni pa noben game changer, pa ne glede kolk se ti zdi to napredno.

 

 

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Hvala 1

33112_1.png

Napisano
  dne 31. 12. 2024 ob 9:28 je Boss napisal:

 

Ne vem kako se pelje tvoja dizelca, ampak kljub temu, da sta motorja po spec-ih enaka, je kar nekaj razlike med njima in da je od 2018 dodatno stunan v nizkih obratih in seveda, da je na AdBlue, namesto vračanja izpušnih plinov v motor. Lahko bi se reklo, da je tvoj dizel dinozaver proti mojemu :hudicek:

Razširi  

Ne bo držalo.Motorja sta identična razen tega, da tvoj ščije scalnico. 

Oba trpita pri 50/uro v peti. 

 

 

 

Napisano
  dne 31. 12. 2024 ob 9:52 je Boss napisal:

 

A sem kje omenjal porabo? Mild hibrid tehnologija je točno temu namenjena, da zmanjšuje porabo motorja in izkorišča energijo, ki se sprošča pri zaviranju. Sej Mazda 6 je tudi mild hibridna tehnologija samo takrat, ko je prišla ven niso tega znali tržiti pod to besedno zvezo in so ji dali ime i-eloop. Namesto baterije za shranjevanje pa služil velik kondenzator.

 

Tko, da tole v CX-30 je bolj rahla evolucija, kot pa neka revolucija. Absolutno služi svojemu namenu ni pa noben game changer, pa ne glede kolk se ti zdi to napredno.

 

 

Razširi  

Motor od cx 30 je čisto druga, tehnologija in nima veze s starimi mazdinimi motorji, novimi in ostalimi vseh znamk. To je edinstven motor, kjer je v bistvu benzinar a deluje kot dizel. 

 

 

Napisano
  dne 31. 12. 2024 ob 9:52 je Boss napisal:

 

A sem kje omenjal porabo? Mild hibrid tehnologija je točno temu namenjena, da zmanjšuje porabo motorja in izkorišča energijo, ki se sprošča pri zaviranju. Sej Mazda 6 je tudi mild hibridna tehnologija samo takrat, ko je prišla ven niso tega znali tržiti pod to besedno zvezo in so ji dali ime i-eloop. Namesto baterije za shranjevanje pa služil velik kondenzator.

 

Tko, da tole v CX-30 je bolj rahla evolucija, kot pa neka revolucija. Absolutno služi svojemu namenu ni pa noben game changer, pa ne glede kolk se ti zdi to napredno.

 

 

Razširi  

Preberi si tukaj, da ti bo bolj jasno, zakaj se sploh pri motorju cx30 gre. 

IMG_20241231_130056.jpg

 

  • Všeč 2
  • Haha 1

 

 

Napisano

Piše lepo ja.

Not as quick of the mark as you would expect.

 

Torej kljub mild hibridu, ki ga malo potisne ob menjavanju in na križiščih. Ni poskočna.

 

No vsaj tako si jaz tolmačim angleščino.

 

Drugače pa vozil sem 1.0 Pumo mild hibrida. Dal sem asist na max. Bila je lepo poskočna par kilometrov. Vedno odzivna na gasu, res lepo letela. Je pa se vedno pojavil znakec, koliko hibrid pomaga. No čez 10 km, ga je bilo konec. Nisem bremzal in ga samo teral. Hvala lepa za tako, avto more iz vedno 🙂

Napisano
  dne 31. 12. 2024 ob 12:02 je Alex napisal:

Preberi si tukaj, da ti bo bolj jasno, zakaj se sploh pri motorju cx30 gre. 

IMG_20241231_130056.jpg

 

Razširi  

 

Haha Ui odgovor. Dej vpraši jo še kje je ta elektro motor. Mislim, da bo to tud za Mazdine inženirje presenečenje, če ga bo našla.😜 Pa vpraši jo kako bi ratalo tak el. motor napajat z baterijo, ki je mogoče kapacitete tretjine ali pa četrtine tvoje na e-MTB.

 

Pogovarjamo se le o mild hibridu ne pa o X motorju na splošno.

33112_1.png

Napisano
  dne 31. 12. 2024 ob 19:15 je Boss napisal:

 

Haha Ui odgovor. Dej vpraši jo še kje je ta elektro motor. Mislim, da bo to tud za Mazdine inženirje presenečenje, če ga bo našla.😜 Pa vpraši jo kako bi ratalo tak el. motor napajat z baterijo, ki je mogoče kapacitete tretjine ali pa četrtine tvoje na e-MTB.

 

Pogovarjamo se le o mild hibridu ne pa o X motorju na splošno.

Razširi  

Jaz se pogovarjam o X186  motorju. V katerem filmu si ti, ne vem. 

 

 

Napisano

Vsi o nekih blazno poskočnih modelih in neverjetnih pospeških - potem mi pa kak izsili prednost pa skoraj zavore skurim, ker nihče nikamor ne pospeši... In ko se na semaforju prižge zelena, moram velikokrat previdno pritisnit na gas, da koga pred seboj ne pribijem... Včasih imam občutek, da kakšna nova Scania pospeši hitreje od osebnih... Tu pa vsi o takih pospeških, da kar asfalt trga. Škoda, da ste ves čas samo na ekranih in ne na cestah - vsaj jaz nobenega takega nikoli ne srečam...

 

Mogoče pa le, zaradi brutalnih pospeškov, ne upate zapeljat iz garaže - da ne strga temeljev in se garaža ne poruši.

 

Kdo bi vedel...

  • Všeč 3
  • Haha 3
  • Začuden 1
Napisano
  dne 1. 1. 2025 ob 2:35 je Alex napisal:

Jaz se pogovarjam o X186  motorju. V katerem filmu si ti, ne vem.

Razširi  

OK, kje je pol že ta famozni elektromotor na X186? :nevem:

33112_1.png

Napisano
  dne 1. 1. 2025 ob 18:16 je Boss napisal:

OK, kje je pol že ta famozni elektromotor na X186? :nevem:

Razširi  

A je kdo kdaj kje omenil kak elektromotor?? 🤔

 

 

Napisano
  dne 1. 1. 2025 ob 21:10 je Alex napisal:

A je kdo kdaj kje omenil kak elektromotor?? 🤔

Razširi  

 

Hmmm, recimo ti, ko limaš ChatGPT zmazke. Sej si prebral kaj je pisalo tam, ko si zalepil?:nevem:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.