Deeyan Napisano 26. april, 2010 Prijavi Napisano 26. april, 2010 Joj kok ma ta 323c grde felgne ... jst bi take ljudi k dajo na mazdo trikrake felgne na grmadi za?gal ... ma trikrake felge so men grde na ?ist vsakem avtu Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
BOBI Napisano 27. april, 2010 Prijavi Napisano 27. april, 2010 Tele so ?ist hude.... Citiraj MAZDA POWER
Marko_mx-3 Napisano 27. april, 2010 Prijavi Napisano 27. april, 2010 jp jp, take bi ?e jaz gor dal Citiraj
Deeyan Napisano 27. april, 2010 Prijavi Napisano 27. april, 2010 http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3736055&show=1 Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Grega_ Napisano 28. april, 2010 Prijavi Napisano 28. april, 2010 http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3736055&show=1 Mitsubishiji so good, kaj je moj vse pre?ivel..haha ...samo ni ga ?ez 2.5 v6 motor, tisto pa je stroj. Drua?e pa, ceeene padajo http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3610419&show=1 ,?e kak?ne 2 leti da bo 13-14jurjev potem pa menjat avto Citiraj
Deeyan Napisano 28. april, 2010 Prijavi Napisano 28. april, 2010 ti si mel Galanta? Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Z M A J Napisano 28. april, 2010 Prijavi Napisano 28. april, 2010 Men je pa mal sme?n, da je v tej klasi (6ka), za Mazdo 170 KM ?e konkretna konju?nica (?e se ne motm drug nejmo?nej?i benz), medtem ko npr. pri Bemveju je to "skoraj" vstopna konjenica v razredu trojke! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Boss Napisano 28. april, 2010 Prijavi Napisano 28. april, 2010 Pa se ti zdi, da pri vseh teh omejitvah in astronomskih kaznih resni?no rabi? ve? kot takole konju?nico? 99,99% vo?nje je tolk konjev neuporabnih, da bi pa za tiste 0,01% dajal 400? ve? za registracijo pa tud ne vem, ?e se glih spla?a, da ne govorim, da je treba te dodatne konje futrat tud takrat, ko jih ne spusti? z vajeti, kar je pa ?e dodaten stro?ek. Da ne govorim pol, k rabi? star avto prodat ti ga zaradi prevelikih stro?kov vzdr?evanja noben ne kupi. ?e pa gre? bimmerje serije 3 gledat v oglasih bo? pa videl, da je 4/5 takih, ki imajo 130kW ali manj. Pri Mazdi se tega dejstva zavedajo, ker imajo tudi mo?nej?i motor 3.0 a v Evropi ne bi bil prodajno uspe?en zato bi meli z njim ve? stro?kov kot koristi. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 28. april, 2010 Prijavi Napisano 28. april, 2010 Pa se ti zdi, da pri vseh teh omejitvah in astronomskih kaznih resni?no rabi? ve? kot takole konju?nico? 99,99% vo?nje je tolk konjev neuporabnih, da bi pa za tiste 0,01% dajal 400? ve? za registracijo pa tud ne vem, ?e se glih spla?a, da ne govorim, da je treba te dodatne konje futrat tud takrat, ko jih ne spusti? z vajeti, kar je pa ?e dodaten stro?ek. Da ne govorim pol, k rabi? star avto prodat ti ga zaradi prevelikih stro?kov vzdr?evanja noben ne kupi. ?e pa gre? bimmerje serije 3 gledat v oglasih bo? pa videl, da je 4/5 takih, ki imajo 130kW ali manj. Pri Mazdi se tega dejstva zavedajo, ker imajo tudi mo?nej?i motor 3.0 a v Evropi ne bi bil prodajno uspe?en zato bi meli z njim ve? stro?kov kot koristi. Tu kaj bi korist imel jaz, jebesh servise. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
LabiGT Napisano 28. april, 2010 Prijavi Napisano 28. april, 2010 bmw so se vedno nemski, se pravi da delajo avte za nemske razmere (in standarde + zahteve kupcev takih avtov) pa se kot primer: prijateljov S500 ima pri 150km/h nekaj cez 2000 rpm...sploh ne slisis da je motor prizgan Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
YavarYe X6V6 Napisano 28. april, 2010 Prijavi Napisano 28. april, 2010 bmw so se vedno nemski, se pravi da delajo avte za nemske razmere (in standarde + zahteve kupcev takih avtov) pa se kot primer: prijateljov S500 ima pri 150km/h nekaj cez 2000 rpm...sploh ne slisis da je motor prizgan Pozabu si povedat da je BENCINAR. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
LabiGT Napisano 28. april, 2010 Prijavi Napisano 28. april, 2010 pa sej sem napisal, da je S500, se razume da je bencinar, pa se V8 (3 ventile na cilinder) Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
YavarYe X6V6 Napisano 28. april, 2010 Prijavi Napisano 28. april, 2010 pa sej sem napisal, da je S500, se razume da je bencinar, pa se V8 (3 ventile na cilinder) Ja sej to sem hotu povedat, ker bencinarji se dajo peljat samo ze veliko obrati druga?e ne grejo nikamor(baje), ne tako kot navor samo da se vrti pa ?e tga asfalt. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Grega_ Napisano 28. april, 2010 Prijavi Napisano 28. april, 2010 ti si mel Galanta? Sam sem imel sicer Lancerja, kolega pa je imel en model starej?ega Galanta kot je oglasu, in ?e 4x4, ter tista zadeva da so se tudi zadnje gume obra?ale, avto je bil pa letnik 90 ?e se nisem zmotil. Se pravi kar ima Reno sedaj je imel japonc ?e 20 let nazaj, in zgleda da so z razlogom nehali to tehnologijo v naslednje modele vgrajevati. Pri novi ?estki bencinarju 2.5 mi je lih to v?e?, ker pade lih malo pod 130 kw, tako da sem v istem razredu kot sedaj, z mo?nej?im in ve?jim avtomobilom. ...to so res dobro nara?unali, pri dizlih pa je malo druga?e, mislim da je eden 103kw, drugi pa 136kw (ta nova motorja), se prav lih za lih ?ez mejo. Citiraj
Boss Napisano 28. april, 2010 Prijavi Napisano 28. april, 2010 Ja sej to sem hotu povedat, ker bencinarji se dajo peljat samo ze veliko obrati druga?e ne grejo nikamor(baje), ne tako kot navor samo da se vrti pa ?e tga asfalt. Ma dej Iwar ga biksat no... pa kaj me?a? hru?ka pa jabolke med sabo... halo S500 ima 5,5 litrsko ma?ino s skoraj 400KM. To je ameri?ka kubatura, kjer ima ?e sam zaradi take kubature in 8 valjnika ogromno navora - ja bistveno ve? kot keterikoli 2 litrski diesel in to od 2.800-5.000 obratov ga je kar 530Nm. In ja pri tolk navora v nizkih obratih ga lahko vozi? tud tako kot recimo diesla in ga ni treba terat v obrate in posledi?no je lahko menjalnik izra?unan na dolgo. Sicer pa pri porabi (13-14l/100km) kot jo ima S500 pa ?e mora neki od sebe dat, ker ?e ne je to futranje za brezveze. In ja tvoj stavek (oziroma prvi del) ?e vedno velja za nizke kubature ...sicer pa izvoli pa poskusi z 2.0 bencinarjem in 150KM pri 2.000 obratih dat gas pa povej kolk se kej dogaja - vsaj pri mazdini ?estki bore malo. Sicer pa lahko enkrat to tud v praksi malo primerjamo med sabo ?eprav ne vem zakaj bi bencinarja matral v nizkih obratih, ?e je zasnova sama po sebi namenjena temu, da bolje deluje v vi?jih obratih kjer je tudi najve?ji navor in najve?ja mo?. tole ni kreganje, da ne bo kdo slu?ajno spet vzrojil za brezveze, ampak je le izmenjava mnenj Citiraj
Marko_mx-3 Napisano 28. april, 2010 Prijavi Napisano 28. april, 2010 Samo, da vas spomnim: Primerjate turbodieselske motorje proti atmosferskim bencinarjem, bolj bi bilo primerno primerjava ali oba atmosferska ali oba turbo in seveda podobne kubature. Citiraj
jures Napisano 28. april, 2010 Prijavi Napisano 28. april, 2010 Ma dej Iwar ga biksat no... pa kaj me?a? hru?ka pa jabolke med sabo... halo S500 ima 5,5 litrsko ma?ino s skoraj 400KM. To je ameri?ka kubatura, kjer ima ?e sam zaradi take kubature in 8 valjnika ogromno navora - ja bistveno ve? kot keterikoli 2 litrski diesel in to od 2.800-5.000 obratov ga je kar 530Nm. In ja pri tolk navora v nizkih obratih ga lahko vozi? tud tako kot recimo diesla in ga ni treba terat v obrate in posledi?no je lahko menjalnik izra?unan na dolgo. Sicer pa pri porabi (13-14l/100km) kot jo ima S500 pa ?e mora neki od sebe dat, ker ?e ne je to futranje za brezveze. In ja tvoj stavek (oziroma prvi del) ?e vedno velja za nizke kubature ...sicer pa izvoli pa poskusi z 2.0 bencinarjem in 150KM pri 2.000 obratih dat gas pa povej kolk se kej dogaja - vsaj pri mazdini ?estki bore malo. Sicer pa lahko enkrat to tud v praksi malo primerjamo med sabo ?eprav ne vem zakaj bi bencinarja matral v nizkih obratih, ?e je zasnova sama po sebi namenjena temu, da bolje deluje v vi?jih obratih kjer je tudi najve?ji navor in najve?ja mo?. tole ni kreganje, da ne bo kdo slu?ajno spet vzrojil za brezveze, ampak je le izmenjava mnenj ampak dubu te pa je na sarkazem Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
LabiGT Napisano 28. april, 2010 Prijavi Napisano 28. april, 2010 Samo, da vas spomnim: Primerjate turbodieselske motorje proti atmosferskim bencinarjem, bolj bi bilo primerno primerjava ali oba atmosferska ali oba turbo in seveda podobne kubature. passat 2.0 TDI 170 konjevpassat 2.0 TSI 200konjev prvi ma manj konjev vec navora (350:280 Nm) je pa cenejsi kot drugi (razlika dobrih 2000 eur) aja razlika v porabi je dobrih 2l/100km v prid TDI-ju sam tehnicne podatke navajam in nc druzga Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Boss Napisano 28. april, 2010 Prijavi Napisano 28. april, 2010 ampak dubu te pa je na sarkazem sarkazen je bil predzadnji post, zadnji je bil pa kr neki Kot bi primerjal Audi R10 TDi proti Audi R8 Citiraj
Z M A J Napisano 4. maj, 2010 Prijavi Napisano 4. maj, 2010 Na kako cifro mislte da bi blo temule treba zbit prodajno ceno, da bi se shodlo u?timat in kej profitirat? http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3728178&show=1 Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
LabiGT Napisano 4. maj, 2010 Prijavi Napisano 4. maj, 2010 ta je nor za 1000 vec ze dobis mojo npr. Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Symon Napisano 4. maj, 2010 Prijavi Napisano 4. maj, 2010 Na kako cifro mislte da bi blo temule treba zbit prodajno ceno, da bi se shodlo u?timat in kej profitirat? http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3728178&show=1 A ?e nisi dojel, da je to un tip, ki je hotel za stotalkanega Astona ne vem koliko ke?a? Tole skup sestaviti pa tudi ni pametno in upam, da nih?e ne bo. Ko zme?kljive cone enkrat opravijo svoje delo niso nikoli ve? iste. Citiraj
Boss Napisano 4. maj, 2010 Prijavi Napisano 4. maj, 2010 ufff moja je bila ene tolk udarjena ampak samo spredi pa smo nara?unali z novim deli in delom cca 7k?. Tale je pobutana vsepovsod samo na levi strani ne in je vredna glih toliko kolikor so vredni rabljeni deli, ki so ?e celi. Definitivno pa nikoli toliko kot ta ho?e zanjo. da tole popravi? in po?triha? po moje rabi? z veliko izbnajdljivosti ene 4-5k? tko, da moj nasvet je "roke stran" Citiraj
Z M A J Napisano 4. maj, 2010 Prijavi Napisano 4. maj, 2010 Matr, ?e tale ne bo u kratkem dobu novga lastnika! http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3550964&show=1 Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.