Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Prihaja zima in na na?i Mazdi 3 l.2010 original akumulator spu??a du?o in ga bo potrebno zamenjat.

?e kdo ve kolk mo?nega moram kupit, na njem ne pi?e ni? razen v japon??ini, motor je 1.6 bencin.

Uporaben bo tudi predlog katere znamke naj bo ker jih je ?uda.

Napisano

Predlagam novega, ki dimenzijsko pa?e v luknjo, zanemari Ah.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?abe, samo dimenzije glej, Ah ne more? ne vem koliko zbirat, par +- nima veze, nima? webasta, la?je zakurbla? kot dizla,....

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

54-60ah nima veze. ?e si kje iz ljubljane se zapelji do lj stegne trgovina TAB. Clani mazda kluba imamo tam 10% popust + 10% ob oddaji starega akumulatorja. Prides pogledas ali pa njega prasas pa ti ga se zastonj zamenjajo in je za ziher use. Prodajajo pa samo znamko Topla. Jest sem ga pred dvemi leti tam uzel 60ah ter kar 6000A (zagonski tok)- Mazda 6 1.8

Napisano

Se pravi od 50 d0 60ah je vsak pravi. Grem zdaj zmerit luknjo. Trgovine tab pa ne najdem v stegnah.

Napisano

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Topla je zakon.

Tudi jaz lahko le pohvalim!

 

Scream, ti si imel Baren oz Baner? :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Menjava akumulatorja uspe?no opravljena. Vzeli smo modro topla top 60 ah, hvala vsem za pomo? in predloge.

?e komu od lastnikov tega modela prav pride podatek o merah ?katle kamor zmontira? akumulator, ker je bil to kar problem.

 

?irina 17,5 cm zgleda precej standardno, ker so vsi akumulatorji ki sem jih gledal ?iroki toliko.

Dol?ina 31 cm tako da gre noter precej dalj?i (mo?nej?i) akumulator, sem vpra?al na Mazdi in pravijo da je ve? prostora zato, ker imajo modeli z 2.0 motorjem in i-stopom precej mo?nej?i akumulator.

Vi?ina je bila najve?ji problem. Originalni je bil visok 19,5 cm, novo toplo so naro?ili vi?jo kao za japonska vozila 19 cm visoko in se je lepo zmontirala s tisto ?tangico preko in vijaki zategnjenimi skoraj do konca, rde?e tople so prenizke (17,5 cm) in se je ne da pritrdit brez modificiranja ker zleze ven, drugi akumulatorji za japonska vozila so pa bili spet previsoki (23,5 cm) posledi?no so vijaki prekratki pa ?e plasti?ni pokrov verjetno ne bi ?el gor.

Mimogrede za original akumulator na servisu ho?ejo 116 evr?kov.

Napisano

Cena ?isto sve?ega je bila 68 eur z monta?o vred.

 

Po sliki sode? to ni mazda 3, na?a ima plasti?no ?katlo kar ote?uje monta?o razen ?e jo predela? kar pa nismo ?eleli.

Tale akumulator je prenizek zato se ne ujame ?isto s ?tangico kar je lahko tudi nevarno.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dej, naslednjič prosim dopiši, da je notri slika une Bruseljske čarovnice pa da sploh ne odpiram članka. Na kozlanje mi gre ta šefica te mafijske klike.
    • Če še nisi opazil... majhen avto, latrina na kolesih. 😜
    • A ti veš kakšno ima tipično vožnjo, da si takoj določil naj pozabi? Če se veliko vozi po regionalkah po omejitvah brez nekih dramatičnih hribolazanj, je to čisto dosegljivo. Če men rata na dizlo v takih pogojih bit pri štirih litrih zakaj njemu ne bi kakšen deci pod 6 litrov.   Če pa je notri vključena AC in vožnja na omejitvi pa še kakšna mestna je pol pa ne bo šlo in bo znatno višja. Vse je odvisno od pogojev oziroma režima vožnje.
    • Od kdaj pa si ti divjak ratal? Izbral si namreč najbolj nepomemben podatek, ki ga lahko najdeš in ga bi mogoče sprobal 1x v življenju, tko kot sem sam 1x sprobal max brzino moje šestke. Ja gre 220 po števcu.... uuuuaaaa super in to je to.   99% se avto uporablja v tistih režimih vožnje, kjer sta iz primerjalne tabele motorja skoraj identična. Oziroma 2.5 ima tolk več navora v nizkih obratih, da se ga da vozit skoraj kot dizla, kar je za povprečno vožnjo veliko bolj prijazno kot telovadba z menjalnikom, ko hočeš vozit normalno a še vedno dinamično. Za bit pobalin pa ne en ne drug motor nista primerna pa če še tolk tulite o nekih premijcih in nekih nadnaravnih motorjih.   V glavnem, oba motorja sta super, kar neverjetno primerljiva... pri X-u imaš seveda nekoliko več rezerve, samo če boš tisto rezervo uporabljal in vozil tam poraba ne bo nikoli 6 litrov ampak vsaj 8+.   Bottomline - ne glede katerega vzameš nisi naredil napake.
    • Dobri športni avti se vrtijo na 10k obratih pa nihče ne jamra, da bi se morali vrtet na 3k obratih..... 😂😉
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.