Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Prihaja zima in na na?i Mazdi 3 l.2010 original akumulator spu??a du?o in ga bo potrebno zamenjat.

?e kdo ve kolk mo?nega moram kupit, na njem ne pi?e ni? razen v japon??ini, motor je 1.6 bencin.

Uporaben bo tudi predlog katere znamke naj bo ker jih je ?uda.

Napisano

Predlagam novega, ki dimenzijsko pa?e v luknjo, zanemari Ah.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?abe, samo dimenzije glej, Ah ne more? ne vem koliko zbirat, par +- nima veze, nima? webasta, la?je zakurbla? kot dizla,....

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

54-60ah nima veze. ?e si kje iz ljubljane se zapelji do lj stegne trgovina TAB. Clani mazda kluba imamo tam 10% popust + 10% ob oddaji starega akumulatorja. Prides pogledas ali pa njega prasas pa ti ga se zastonj zamenjajo in je za ziher use. Prodajajo pa samo znamko Topla. Jest sem ga pred dvemi leti tam uzel 60ah ter kar 6000A (zagonski tok)- Mazda 6 1.8

Napisano

Se pravi od 50 d0 60ah je vsak pravi. Grem zdaj zmerit luknjo. Trgovine tab pa ne najdem v stegnah.

Napisano
  dne 28. 9. 2016 ob 12:43 je dady napisal:

Se pravi od 50 d0 60ah je vsak pravi. Grem zdaj zmerit luknjo. Trgovine tab pa ne najdem v stegnah.

http://www.mazdaklub.si/2012/09/tab-d-o-o/

 

https://www.google.com/maps/search/Ulica+Jo?eta+Jame+14+1210+Ljubljana+-+?entvid/@46.09042,14.479488,15z/data=!4m2!2m1!4b1?hl=sl-SI

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
  dne 30. 9. 2016 ob 21:04 je Activa napisal:

Topla je zakon.

Tudi jaz lahko le pohvalim!

 

Scream, ti si imel Baren oz Baner? :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Menjava akumulatorja uspe?no opravljena. Vzeli smo modro topla top 60 ah, hvala vsem za pomo? in predloge.

?e komu od lastnikov tega modela prav pride podatek o merah ?katle kamor zmontira? akumulator, ker je bil to kar problem.

 

?irina 17,5 cm zgleda precej standardno, ker so vsi akumulatorji ki sem jih gledal ?iroki toliko.

Dol?ina 31 cm tako da gre noter precej dalj?i (mo?nej?i) akumulator, sem vpra?al na Mazdi in pravijo da je ve? prostora zato, ker imajo modeli z 2.0 motorjem in i-stopom precej mo?nej?i akumulator.

Vi?ina je bila najve?ji problem. Originalni je bil visok 19,5 cm, novo toplo so naro?ili vi?jo kao za japonska vozila 19 cm visoko in se je lepo zmontirala s tisto ?tangico preko in vijaki zategnjenimi skoraj do konca, rde?e tople so prenizke (17,5 cm) in se je ne da pritrdit brez modificiranja ker zleze ven, drugi akumulatorji za japonska vozila so pa bili spet previsoki (23,5 cm) posledi?no so vijaki prekratki pa ?e plasti?ni pokrov verjetno ne bi ?el gor.

Mimogrede za original akumulator na servisu ho?ejo 116 evr?kov.

Napisano

Cena ?isto sve?ega je bila 68 eur z monta?o vred.

 

Po sliki sode? to ni mazda 3, na?a ima plasti?no ?katlo kar ote?uje monta?o razen ?e jo predela? kar pa nismo ?eleli.

Tale akumulator je prenizek zato se ne ujame ?isto s ?tangico kar je lahko tudi nevarno.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Tudi meni ko sem se odločal za nakup sedež ni bil všeč, po pol ure me je že hrbet bolel.
    • Tale možakar, pa ni najbolj navdušen nad cx-60. Mi je zanimivo, da je kritiziral sedeže, da ga po eni uri vožnje boli spodnji del hrbta, kar se dogaja tudi meni na 16.let star mazdi 6.      
    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Na prevoženih 26.9 km.... 🫣😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.