Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni.

 

Imam te?avo s svojo RX8. Pri nizkih obratih motorju ob?utno zmanjka mo?i - razlika v pospe?evanju in "vleki v klanec" je zares o?itna. V nizkih prestavah (prva in druga) ?e vedno zadeva gre bolj ali manj kot bi morala iti, vendar, ko pridem do tretje prestave (in potem v vi?jih tudi) zadeva leze dobesedno po pol?je v primerjavi s tistim kar bi moralo biti. 

 

Zanima pa me, ali bi bila te?ava lahko v katalizatorju? Spra?ujem zato, ker na visokih obratih zadeva ?e vedno gre bolj ali manj tako kot bi morala iti (pri fu? katalizatorju motorju zmanjkuje mo?i pri visokih obratih?)? Sve?ke, tuljave, kable sem ?e vse zamenjal in te?ava ostaja. Sicer imam namen ta teden avto peljat na servis, da tam malo pogledajo (upam, da ne bo te?ava s kompresijo), vendar bi se prej rad ?e tukaj malo pozanimal, ?e ima kdo kak?ne izku?nje s podobnimi simptomi.

 

Bi pa ?e vpra?al tukaj tiste, ki imate avto ?e ve? let, in sicer glede dolo?enih cen - test kompresije, menjava tesnil rotorjev in nakup/menjava katalizatorja. Ali je menjava tesnil v motorju res tako svinjsko draga kot sem zasledil na internetu?

 

Hvala!

 

EDIT

 

Letnik avta je 2004, 6. stopenjski ro?ni menjalnik.

Napisano

?ivjo

 

A se ti pri?iga kak?na opozorilna lu?ka, a so sve?ke in tuljave original? Preden ga pelje? na servis lahko o?isti? maf senzor in resetira? ra?unalnik, drugega se pa na pamet ne spomnim. Glede cen je pa tako;

 

- za test kompresije se ne spomnim to?ne vsote, vem samo da je blazno drag glede na to da ti avto samo priklopi na tester

- menjava tesnil je pri nas okoli 3000?, vendar tega na uradnem servisu ne delajo ampak ti samo menjajo motor, cca 5000/6000? +delo. Osebno za tako situacijo predlagam tujino kjer je menjava tesnil ve?inoma malce cenje?a in ti nudijo garancijo, ali pa ?e uvozi? obnovljen motor z garancijo kar znese okoli 3000?+menjava motorja

- katalizator je pa original cca 2000? ampak ima? razne alternativne izbire

Napisano

?ivjo

 

A se ti pri?iga kak?na opozorilna lu?ka, a so sve?ke in tuljave original? Preden ga pelje? na servis lahko o?isti? maf senzor in resetira? ra?unalnik, drugega se pa na pamet ne spomnim. Glede cen je pa tako;

 

- za test kompresije se ne spomnim to?ne vsote, vem samo da je blazno drag glede na to da ti avto samo priklopi na tester

- menjava tesnil je pri nas okoli 3000?, vendar tega na uradnem servisu ne delajo ampak ti samo menjajo motor, cca 5000/6000? +delo. Osebno za tako situacijo predlagam tujino kjer je menjava tesnil ve?inoma malce cenje?a in ti nudijo garancijo, ali pa ?e uvozi? obnovljen motor z garancijo kar znese okoli 3000?+menjava motorja

- katalizator je pa original cca 2000? ampak ima? razne alternativne izbire

Opozorilnih lu?k ni nobenih, nikoli. Sve?ke in tuljave so original in res ?isto nove. Kako se o?isti maf senzor? 

Napisano

?e ima? obd2 bluetooth conector stvarco lahko vseeno priklopi? in preveri? ?e ti javi kak?no napako. Za maf senzor pa uporabi google, druga?e pa kar vem ni te?ko

 

Napisano

?e ima? obd2 bluetooth conector stvarco lahko vseeno priklopi? in preveri? ?e ti javi kak?no napako. Za maf senzor pa uporabi google, druga?e pa kar vem ni te?ko

 

Hvala za video! Bom poskusil to, ko se vreme zjasni.

 

Kar se kod ti?e... Imam obd2 bluetooth adapter in vse,v endar mi ne javi nobene napake, ravno v tem je fora, da sem ?ist zmeden - tudi na servisu, kjer so zadevo priklopili na njihovo bolj "profi" zadevo ne javi nobene napake.

Napisano

Np. Kaj so pa na servisu rekli da oni sumijo?

Naro?il sem ganc nov MAF senzor, ga sam zamenjal in sedaj, vvsaj izgleda, je problem re?en. Bom pa videl ka bo ?ez ?az.

 

Hvala ?e enkrat!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mah, v ostalih modelih je čisto ok (tudi v zadnji posodobitvi cx5).    
    • Bravo, nekako sem čutil, da bi prav ti lahko to vedel.... 
    • Ne morem kompetentno komentirati,ker ne poznam te proge oz. tam ne vozim. Vsekakor pa 👍 za strojevodjo...ne glede kaj je bilo... Ker ni stvar strojevodje,da on samo gleda potne prehode,če delajo,kot bi morali...on ima še polno drugega dela...ker če bi še to,pol bi se pred vsakim prehodom morali ustaviti,in tako nebi nikamor prišli. Je pa res,da je na starejših tipih varovanj potnih prehodov...predvsem na progah z starejšo signalizacijo...vgrajena signalizacija na zavorni razdalji pred potnim prehodom,ki obvešča strojevodjo o tem,ali naprava na potnem prehodu deluje ali ne. Postopki so na takih progah določeni z pravilnikom,in v teh primerih ni nič izrednega,če naprava ne deluje...to so standardni postopki... V tem primeru iz članka pa dvomim,da je šlo za to,če ne nebi pisali o tem-torej še enkrat 👍 za pozornost strojevodje.   Je pa to tudi en od razlogov,za kaj strojevodje vozijo le tam,kjer vozijo oz. imajo "podpisano progo"...gre za poznavanje proge oz lokalnih posebnosti...ni tukaj tako kot z izpitom za avto,avtobus,tovornjak itd.,kjer lahko takoj voziš vse vrste teh vozil in po vseh cestah po celem svetu...
    • Močno dvomim. V Mariboru je toliko alkohola že v zraku, da je preveč razkuženo za obstoj virusa...
    • V tisočih je govora....  Pa na korejske gume so ga dali, nimajo denarja za boljše gume.... 😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.