Skoči na vsebino

CX 7 zavore

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Torej,treba bo nabaviti nove sprednje diske in plo??ice. Naletel sem na Black dash+yellow stuff in z ceno so ravno nekje blizu ceni AC cosmosa. Zanima me,ali ima kdo kaj izku?enj z omenjeno kombinacijo? Kdo pa sploh proizvaja OEM za Mazdo, Akebono? Ali naj raje za ta denar kupim komplet  spredaj+zadaj bolj pohlevnih ATE ali Textar ipd.

Hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, saj ve?, Mazda.

 

Jaz imam na BTjki ?e vedno original zavorni disk, plo??ice bodo pa kmalu druge, ker gredo te po?asi proti koncu. Pa se zavornemu disku ?isto ni? ne pozna, da je rabljen. Je pa res, da jaz ?ivim v hribih na skoraj 1000 metrih nad morjem. Pa ?e precej ovinkasto cesto imam. Zato pa veliko zaviram. Pa tudi to je res, da velikokrat preva?am v kasonu kak?no tono tovora, pa ?e na prikolici kak?nih 500 kg. In prvo, ko krenem od doma, je okoli 5 km spusta z naklonom 12%.

 

Tako da, ja, saj ve?, Mazda. Ljudje obesijo gor vse sorte ?aro na nepoobla??enem servisu, potem je pa Mazda slaba... Pelji v BTC, poi??i Majesa in bo? videl, da bo narejeno tako, kot je treba. In da tudi cena ne bo zlatarska...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni je Pelko rekel,da so sprednje zavore zani?,prav tako je popolnoma zarustana tudi protipra?na za??ita. Diski imajo konkreten rob, mesa pa je menda ?e dovolj, so pa na notranji strani kar se korozije ti?e katastrofa.Meni so na AC za vse skupaj dali ponudbo 630? + DDV + delo,kar se mi zdi za tak ?rot od zavor precej zlatarsko.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

S "?rotom od zavor" jaz z Mazdo 5 vsako leto nekajkrat peljem ?eno, ?tiri otroke in 1300 kg te?ko po?itni?ko prikolico. Po vseh teh spustih. Brez te?av in brez da bi prekomerno uni?il zavore. Zavorni diski so ?e originalni, menjane pa plo??ice. Vedno na poobla??enem servisu in originalne.

 

Mogo?e ni problem v vozilu, ampak v vozniku. Ker kdor je bil kdaj na MPL ve, kak?ni so tu pogoji vo?nje. In ?e tu zdr?i...

 

Te pa ni? ne silim. Ti naredi, kot se tebi zdi prav. Pelko? Zakaj pa ne...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam avto leto in pol.Prej je bil vzdr?evan pri AC,odkar ga imam jaz pa pri Pelku. Sam nimam ob?utka,da bi bilo z zavorami kaj narobe ali da bi tresle ali whatever. Enostavno ne zaupam OEM proizvodu,tako pomembnem kot je zavorni disk, in da ga korozija polovico po?re v nekaj letih-samo to. Morda je res problem v vozniku,ker se mu ne ljubi po vsakem de?ju sneti zavornih diskov in jih po hrbtni strani do suhega obrisati z krpo. :vskalo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam avto leto in pol.Prej je bil vzdr?evan pri AC,odkar ga imam jaz pa pri Pelku. Sam nimam ob?utka,da bi bilo z zavorami kaj narobe ali da bi tresle ali whatever. Enostavno ne zaupam OEM proizvodu,tako pomembnem kot je zavorni disk, in da ga korozija polovico po?re v nekaj letih-samo to. Morda je res problem v vozniku,ker se mu ne ljubi po vsakem de?ju sneti zavornih diskov in jih po hrbtni strani do suhega obrisati z krpo. :vskalo:

Mislim da je Jures tudi kmalu pri novem menjal komplet - se bo kaj javil in bo povedal.

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim da je Jures tudi kmalu pri novem menjal komplet - se bo kaj javil in bo povedal.

In ja CX-7 menjano v garanciji 2x....diski potem mi je dopizdilo pa sem dal rotora drilled. Ampak problem je v plo??icah kot vemo. Ko sem jo predal Boj?u sem dal nazaj original in pod garancijo menjano da je avto vzel z original diski (to je bila druga menjava)

 

CX7 ima enake diske kot M6 ob tem da je x krat te?ja pa 260 konjev je mela. Isto na Mazda5 prvi pod garancijo 2 x menjani diski

 

Slivka mogo?e nima? ve? mazdinih, saj si kupil rabljeno petko. Pa ?e enkrat diski niso bili problem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak kaj ti mislis s tem oem? Oem so ponavadi ne tovarniske...saj vemo da mazda teh delov ne dela sama ampak a imas v mislih kao original al aftermarket?

 

Poklikaj si sam v eurotonu po katalogu diske in ploscice - enostavno, poceni, iz zaloge.

 

Menjava je pa lahka. Prvic je pomagal ajvar (kjer sva diplomirala iz vsega skoraj ko sva ugotovila da so ameri poslal narobne diske - vecje za EVOta) na koncu sem sam ze menjal. Na barchetti tud...izi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zelo lepa bočna linija, do perfekcije ji po mojem mnenju manjka le še kakšen manjši spojler oz. lip na pokrovu prtljage.
    • Full ima in motorasa,   Ovo leto sam malo putovao in razlog:    Ukrali su mi in poskodovali motor, bremzu, odsekli instalaciju, nov compjuter, instalacija, korman in 2 meseca bez motorja     Motor pronasao uz pomoc Apple AirTaga    Popravljen in voza se dalje
    • Varta AA/AAA dobim made in Germany, včasih so bile USA. Button cell težko dobim non china. Pogosto jemljem muRata, Panasonic. Te so Japan ali Indonezija.   Mahle oljni  filter za Mazdo 2 je bili avstrijski, odkar sem dobil kitajca, kupujem Mann.   Konec koncev če dela kitajc iz AliXpressa ali Temu-ja ni iste kvalitete, kot iz Osramove fabrike na Kitajskem.   Me pa osebno ful moti. Da kišne led, sem včasih dobil made in EU za Panasonic in Osram. Zdaj pa je še to vse kitajsko.
    • Prodajam zimski set alu platišč z gumami za Mazdo CX-5, letnik 2018. Gume: Goodyear UltraGrip Performance SUV 225x65 R17, 2x DOT 2617, 2x DOT 4416. Vse gume imajo 6,5 mm globine profila. Platišča: original Mazda 17” s senzorji ( 5x114.3 ET46), v odličnem stanju.   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=20211328   Lahko tudi ločeno.   Cena za člane foruma: 500    
    • Ostanimo torej na žarnicah.   Zakaj jih kitajci ne homologirajo? Ker imajo preveč nekonsistetno robo, da bi skozi homologacijo prišli. Ko pridejo do kvalitetne robe, težko ceno držijo, ker kolko so cenejši pa prevoz znese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.