Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej,treba bo nabaviti nove sprednje diske in plo??ice. Naletel sem na Black dash+yellow stuff in z ceno so ravno nekje blizu ceni AC cosmosa. Zanima me,ali ima kdo kaj izku?enj z omenjeno kombinacijo? Kdo pa sploh proizvaja OEM za Mazdo, Akebono? Ali naj raje za ta denar kupim komplet  spredaj+zadaj bolj pohlevnih ATE ali Textar ipd.

Hvala

Napisano

Ej....raje daj ATE ali Textar...Brembo....morajo bit zavorne plo??ice mehke....saj ve? Mazda...lp

Napisano

Ja, saj ve?, Mazda.

 

Jaz imam na BTjki ?e vedno original zavorni disk, plo??ice bodo pa kmalu druge, ker gredo te po?asi proti koncu. Pa se zavornemu disku ?isto ni? ne pozna, da je rabljen. Je pa res, da jaz ?ivim v hribih na skoraj 1000 metrih nad morjem. Pa ?e precej ovinkasto cesto imam. Zato pa veliko zaviram. Pa tudi to je res, da velikokrat preva?am v kasonu kak?no tono tovora, pa ?e na prikolici kak?nih 500 kg. In prvo, ko krenem od doma, je okoli 5 km spusta z naklonom 12%.

 

Tako da, ja, saj ve?, Mazda. Ljudje obesijo gor vse sorte ?aro na nepoobla??enem servisu, potem je pa Mazda slaba... Pelji v BTC, poi??i Majesa in bo? videl, da bo narejeno tako, kot je treba. In da tudi cena ne bo zlatarska...

Napisano

Meni je Pelko rekel,da so sprednje zavore zani?,prav tako je popolnoma zarustana tudi protipra?na za??ita. Diski imajo konkreten rob, mesa pa je menda ?e dovolj, so pa na notranji strani kar se korozije ti?e katastrofa.Meni so na AC za vse skupaj dali ponudbo 630? + DDV + delo,kar se mi zdi za tak ?rot od zavor precej zlatarsko.

Napisano

Ej....pa naj ti PELKO porihta zavore...saj je mojstet.lp

Napisano

S "?rotom od zavor" jaz z Mazdo 5 vsako leto nekajkrat peljem ?eno, ?tiri otroke in 1300 kg te?ko po?itni?ko prikolico. Po vseh teh spustih. Brez te?av in brez da bi prekomerno uni?il zavore. Zavorni diski so ?e originalni, menjane pa plo??ice. Vedno na poobla??enem servisu in originalne.

 

Mogo?e ni problem v vozilu, ampak v vozniku. Ker kdor je bil kdaj na MPL ve, kak?ni so tu pogoji vo?nje. In ?e tu zdr?i...

 

Te pa ni? ne silim. Ti naredi, kot se tebi zdi prav. Pelko? Zakaj pa ne...

Napisano

Jaz imam avto leto in pol.Prej je bil vzdr?evan pri AC,odkar ga imam jaz pa pri Pelku. Sam nimam ob?utka,da bi bilo z zavorami kaj narobe ali da bi tresle ali whatever. Enostavno ne zaupam OEM proizvodu,tako pomembnem kot je zavorni disk, in da ga korozija polovico po?re v nekaj letih-samo to. Morda je res problem v vozniku,ker se mu ne ljubi po vsakem de?ju sneti zavornih diskov in jih po hrbtni strani do suhega obrisati z krpo. :vskalo:

Napisano

Jaz imam avto leto in pol.Prej je bil vzdr?evan pri AC,odkar ga imam jaz pa pri Pelku. Sam nimam ob?utka,da bi bilo z zavorami kaj narobe ali da bi tresle ali whatever. Enostavno ne zaupam OEM proizvodu,tako pomembnem kot je zavorni disk, in da ga korozija polovico po?re v nekaj letih-samo to. Morda je res problem v vozniku,ker se mu ne ljubi po vsakem de?ju sneti zavornih diskov in jih po hrbtni strani do suhega obrisati z krpo. :vskalo:

Mislim da je Jures tudi kmalu pri novem menjal komplet - se bo kaj javil in bo povedal.

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

Mislim da je Jures tudi kmalu pri novem menjal komplet - se bo kaj javil in bo povedal.

In ja CX-7 menjano v garanciji 2x....diski potem mi je dopizdilo pa sem dal rotora drilled. Ampak problem je v plo??icah kot vemo. Ko sem jo predal Boj?u sem dal nazaj original in pod garancijo menjano da je avto vzel z original diski (to je bila druga menjava)

 

CX7 ima enake diske kot M6 ob tem da je x krat te?ja pa 260 konjev je mela. Isto na Mazda5 prvi pod garancijo 2 x menjani diski

 

Slivka mogo?e nima? ve? mazdinih, saj si kupil rabljeno petko. Pa ?e enkrat diski niso bili problem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ampak kaj ti mislis s tem oem? Oem so ponavadi ne tovarniske...saj vemo da mazda teh delov ne dela sama ampak a imas v mislih kao original al aftermarket?

 

Poklikaj si sam v eurotonu po katalogu diske in ploscice - enostavno, poceni, iz zaloge.

 

Menjava je pa lahka. Prvic je pomagal ajvar (kjer sva diplomirala iz vsega skoraj ko sva ugotovila da so ameri poslal narobne diske - vecje za EVOta) na koncu sem sam ze menjal. Na barchetti tud...izi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Original equipment manufacturer za Mazdine bremze sta Sumitomo in Akebono-se jih da dobiti ampak te?ko. Tisto kar pa ima Euroton na zalogi (nipparts) pa ne bi dal niti na bicikel. Bo kar aftermarket padel.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jutra so najlepša zjutraj, sploh ob dobri kavici..... 🤗😉
    • Sem v nedeljo hotel na Rogli malo sprobat kak so kaj 3 leta stare Kleberce še v formi pa je bila kopna cesta..... 😵‍💫🥴😉
    • Ekola, zaj imaš avto kot je treba, samo voziš se in to čim več in čim dlje.... 
    • No ja, vztrajnik, sklopka, potrošni material, delo... največji strošek je seveda dvomasni vztrajnik, ki je tam 700-900€, odvisno od proizvajalca. Se pa absolutno strinjam da je drago, vendar sem vzel v zakup. Avto je imel slab vztrajnik ko sem ga kupoval, prodajalec je bil pa o tem iskren. Ustrezno je bila cena avta nižja. Poleg omenjenih težav (vztrajnik in zavore), je avto bil praktično brezhiben.   Od nakupa avta sem v njega dodatno vložil sledeče stvari: 1.  Nove zavore (robo dobil pri kolegu mehaniku brez DDV, vgradil pa sam) - cca 300€. 2. Sesalni kolektor in EGR ventil sta bila polna ogljikovih saj, lastnoročno razdrl in temeljito spucal, torej poleg zapravljene sobote stroškov za to nisem imel.  3. Preventivno sem zamenjal bakrene podložke na šobah (pravtako pri Burji v Kamniku), ki so znan problem pri teh motorjih. Na koncu se je izkazalo, da so bile stare podložke še povsem okej, ampak zdaj vsaj mirno spim, da mi ne bo mašina nepričakovano zaribala. - cca 200€. 4. Menjava vztrajnika in sklopke - skoraj 2000€. 5. Zdaj bom moral žal še enkrat spredaj zavore zamenjat, tokrat ne z brembotom   Ko seštejem ceno avta in vse zgoraj navedene stroške, sem še vedno pod povprečno ceno za te avte na avtonetu. Kupil sem rabljen avto in ustrezno pričakoval, da bo potrebno še kaj vložiti. Redno ga vzdržujem in servisiram, avto je pa tako rekoč brezhiben.    Iskreno povedano, ko sem kupoval avto sem si tudi sam želel bencinarja, a jih enostavno ni bilo na voljo - niti eden. Potreboval sem nov avto, tako da sem se sprijaznil z dizlom. Mogoče so z njim stroški malo večji, in zahteva malo več oz. bolj pogosto vzdrževanje, ampak če boš ustrezno skrbel zanj te bo zanesljivo služil.  
    • Po Tv je drugače, ker ni vzdušja... 🥴Drugače je pa res blo bol bogo a pomembno je, da gremo na EP🤗😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.