Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo,

 

Sem res zelo zadovoljen uporabnik Mazde 5, vendar bi po 200.000KM odstranil DPF, ker ne ?elim te?av v prihodnosti. Do sedaj se mi je le enkrat pri?gala lu?ka za DPF, katero sem re?il s prisilno regeneracijo.

 

Kaj mi predlagate oz. kje odstranim DPF kvalitetno.

 

Hvala.

 

J

Napisano

Se bom ?e malo pozanimala, a mo? je na?o petko peljal v Novo Mesto in pravi, da se spoznajo na svoje delo. In baje, da niti niso pretirano dragi...

Sem poročena že devetnajst let, poleg tega imam šest otrok. Ne moreš me prestrašiti, niti presenetiti, niti šokirati...

Napisano

Ej...Janez lahko pelje? na?emu mojstru dr.Pelko Medvode je mojster...pokli?i ga ...lp

Napisano

Saj ne re?em, da Pelko ni mojster. Tak ?udodelnik, kot ga tu opevate, pa spet ni...

 

Glede filtra. ?e ni pravilno odstranjeno (mehansko in programsko), bo slab?e, kot je zdaj.

 

Jaz sem na?o petko peljal v Novo Mesto in sem bil zelo zadovoljen tako z opravljenim delom kot tudi s ceno. In kolikor sem spremljal, nisem bil edini...

Napisano

Pri men je to prva stvar, ki bi jo naredu, ko nabavim avto :)

Nazadnje mi pa k sreci ni blo treba, ker je ze prejsni lastnik poskrbel za to :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mah, v ostalih modelih je čisto ok (tudi v zadnji posodobitvi cx5).    
    • Bravo, nekako sem čutil, da bi prav ti lahko to vedel.... 
    • Ne morem kompetentno komentirati,ker ne poznam te proge oz. tam ne vozim. Vsekakor pa 👍 za strojevodjo...ne glede kaj je bilo... Ker ni stvar strojevodje,da on samo gleda potne prehode,če delajo,kot bi morali...on ima še polno drugega dela...ker če bi še to,pol bi se pred vsakim prehodom morali ustaviti,in tako nebi nikamor prišli. Je pa res,da je na starejših tipih varovanj potnih prehodov...predvsem na progah z starejšo signalizacijo...vgrajena signalizacija na zavorni razdalji pred potnim prehodom,ki obvešča strojevodjo o tem,ali naprava na potnem prehodu deluje ali ne. Postopki so na takih progah določeni z pravilnikom,in v teh primerih ni nič izrednega,če naprava ne deluje...to so standardni postopki... V tem primeru iz članka pa dvomim,da je šlo za to,če ne nebi pisali o tem-torej še enkrat 👍 za pozornost strojevodje.   Je pa to tudi en od razlogov,za kaj strojevodje vozijo le tam,kjer vozijo oz. imajo "podpisano progo"...gre za poznavanje proge oz lokalnih posebnosti...ni tukaj tako kot z izpitom za avto,avtobus,tovornjak itd.,kjer lahko takoj voziš vse vrste teh vozil in po vseh cestah po celem svetu...
    • Močno dvomim. V Mariboru je toliko alkohola že v zraku, da je preveč razkuženo za obstoj virusa...
    • V tisočih je govora....  Pa na korejske gume so ga dali, nimajo denarja za boljše gume.... 😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.