Skoči na vsebino

Kupiti Mazdo 3?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ne vem ampak avto se kupuje za kar nekaj let in da se po parih mesecih vpra?a? zakaj nisem dal tistih 800 EUR zraven in dobil precej ve?... razlika ni samo tista konja?a, kjer je cca 20KM ve?, bolj zanimiv je navor, ki ga je kar za 60Nm ve? in to se pozna

 

Se pravi, za cca 4% vi?jo ceno dobi? 20% mo?nej?i motor in kar 40% ve? navora... ne vem, sam jaz ne bi niti za sekundo razmi?ljal. :P

Jaz tudi ne. Vi?ek konji?ev in navora ni nikoli odve?.Ko rabi? je lepo, da stisne? in gre?. Ne pa, da te pri vsakem prehitevanju tovornjaka zadane bla?ji sr?ni infarkt in mora? na prvem po?ivali??u na wc. Se pravi ve? mo?i bolj mirno ?ivljenje brez stresa. :)

 

 

Napisano

To vprasanje lahko postavis tudi drugace. Kaj ce po nekaj mesecih ugotovis da ti je zal da si dal vec denarja za moc katere ne izkoriscas redno? Tudi ostali stroski so vecji. Malo v sali, pa vendar je tudi nekaj resnice v tem.

Sigurno moram sprobati oba,pa se potem odlociti za pravega zase. Saj tista razlika v ceni in stroski tako ne igra razlike, jaz sem mnenja da ce si lahko privoscis enega,si lahko tudi drugega. Ce si recimo G120 ne bi mogel privosciti,potem tudi za G100 ni dovolj financ. Tako jaz gledam.

V soboto tako grem zopet na testno voznjo,pa bom ze kaj vec vedel.

Napisano

Deloma se strinjam, ampak vseeno ?e nisem sli?al, da bi kdo zelo nahitro po nakupu prodajal G120, ker mu je preve?, medtem, ko je pa nekaj primerov, ko so prodajali G100, ker je bilo premalo. Stro?ek vzdr?evanja enega in drugega pa ni ne vem kolk hudo razli?en.

33112_1.png

Napisano

Jaz vem, da bi kupil 100konjsko. 800eur dam raje za kaj drugega (webasto npr). Je pa res,da sem, vsaj kar se tice zmogljivosti, izredno nezahteven voznik.

 

Se mi pa doplacilo 800eur sicer ne zdi pretirano in verjamem, da je 100 konjev res (pre)malo za vsakodnevno voznjo po npr.visnjegorskem klancu z vec kot dvema osebama in s kaksnimi kolesi na strehi...

 

Skratka, vprasaj se koliko ti pomeni 800due

Napisano

Nejc, ne konji, navor je problem za klance. tukaj je 40% razlike... 100G ima 150Nm, medtem ko G120 jih ima 210Nm

33112_1.png

Napisano

Nejc, ne konji, navor je problem za klance. tukaj je 40% razlike... 100G ima 150Nm, medtem ko G120 jih ima 210Nm

Sej lahko ?alta? do tretje brzine in gre? v klanec... samo, kje so tej cajti, ko smo tako turirali stoenke. Dan danes ima? avto, ko gre? v 6 brzini v vse klance po avtocestah in to preko omejitve, ?e bi hotel. Vse ostalo je mu?enje.

 

 

Napisano

Sej lahko ?alta? do tretje brzine in gre? v klanec... samo, kje so tej cajti, ko smo tako turirali stoenke. Dan danes ima? avto, ko gre? v 6 brzini v vse klance po avtocestah in to preko omejitve, ?e bi hotel. Vse ostalo je mu?enje.

No vi traktoristi s 6sto v klanc pa je  :lol:

Napisano

No vi traktoristi s 6sto v klanc pa je  :lol:

He, he, obstaja tudi benzinarka, ki gre v 6.(mps).

 

 

Napisano

Nejc, ne konji, navor je problem za klance. tukaj je 40% razlike... 100G ima 150Nm, medtem ko G120 jih ima 210Nm

Se popravljam; 100konjska verzija je verjetno manj primerna za klance :)

Napisano

He, he, obstaja tudi benzinarka, ki gre v 6.(mps).

Suzuki Swift sport :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Bi kupili avto, ki je imel na sliki videne deformacije? Se na ponovno barvani haubi vidi razlika?

post-9520-0-68248900-1524223881_thumb.jpg

Napisano

?e je dobro popravljeno, da vse ostalo "?tima" in za primerno ceno zakaj pa ne. 

Veliko avtov se prodaja in proda kot nikoli karambolirano, v resnici so pa imeli veliko ve?je po?kodbe kot na teh slikah. Dokler so to samo vizualne po?kodbe in da je dobro popravljeno mene nebi skrbelo, ?e je le vse ostalo ok.

Napisano

?e je dobro popravljeno, da vse ostalo "?tima" in za primerno ceno zakaj pa ne. 

Veliko avtov se prodaja in proda kot nikoli karambolirano, v resnici so pa imeli veliko ve?je po?kodbe kot na teh slikah. Dokler so to samo vizualne po?kodbe in da je dobro popravljeno mene nebi skrbelo, ?e je le vse ostalo ok.

Ampak vseeno imam raje netaknjeno. ?e ?e lahko izbiram.

 

 

Napisano

Lepo pozdravljeni, na tem forumu sem nov. Ze nekaj casa se odlocam za nov avto, pa je v ozji izbor prisla Mazda 3 ( gledal sem se recimo Seat Leon, Skoda Octavia, tudi novo Hondo Civic sem gledal ). Najverjetneje bom izbral Mazdo, ker je meni osebno najlepsa. Sedaj pa me zanima, ali ima kdo Mazdo 3 G100. Resno me zanima kako se obnese z 1.5 motorjem. Bil sem sicer na testni voznji, ampak z G120 modelom, G100 pa takrat ni bilo moc sprobati. Grem sicer se 1x na testno vozjo, mogoce bo takrat na voljo, ampak ce si jo kdo lasti, bi prosil za realno mnenje. Ali je ta motor dovolj mocan za ta avto? Kako se obnese na avtocesti? 

Naceloma sem umirjen voznik, avtocesta v povprecju 120-130km/h. Tudi drugace vozim po omejitvah. 

 

Lp, Erik

 

Imam G120, sem pa ob nakupu sel na testno voznjo z obema (G100 in G120) proti Krvavcu. Na tistem prvem klancu proti Senturski Gori se je poznala razlika. G120 je sla gor BP v tretji, razen pri hujsih ovinkih, kjer zmanjsas hitrost. G100 je bila veckrat v drugi. V tretji ji je zmankovalo sape. Se pa z obema pride gor in G100 se ni zdela podhranjena. Po ravnem nisem opazil razlike, je pa res, da sem se drzal omejitev. Po ravnem postane G120 zame prelena sele nad 160 km/h (testirano v DE).

Na koncu sem vzel G120, ker sem zivel v hribih.

 

Ce verjamemo specifikacijam G100 pije manj. Moja G120 izracunano na roke (ne z boardcompom) zre 6,56. Tip voznje je bolj tutti frutti.

Napisano

Ko enkrat pride? na hitrost je ok, samo ko pa sem hotel recimo z desnega pasu pri 90km/h menjati na levi pas kjer ljudje vozijo 120km/h pa je bilo vse izjemno po?asno in leno.

 

Tudi v tretji?

Napisano

Ce verjamemo specifikacijam G100 pije manj. Moja G120 izracunano na roke (ne z boardcompom) zre 6,56. Tip voznje je bolj tutti frutti.

Verjemimo raje dejanskim statisti?nim podatkom, kjer je recimo razlika med G100 (povpre?na poraba na spritmonitor.de 6,41l/100km) in G120 (poraba 6,62l/100km) le bore dva deci.

 

Torej minimalna razlika pa ?e ta gre bolj na rova? ve? opreme saj se pri G100 oprema kon?a pri prvih dveh nivojih (Challange, Attraction) oziroma celo pri 5 vratni ?e eni opremi ni?je Emotion. Medtem, ko sta za G120 zraven ?e dve najvi?ji Revolution in Revolution TOP. Zakaj sem to omenil, ker samo 18" kolesa na revolution opremah so te?ja skupaj od 16" za cca 20kg. Potem pa ?e usnjeno oblazinjenje ali pa celo elektrificirano in Bose woofer v prtlja?niku ter ostali dodatni bombon?ki prinesejo ?e kar nekaj kg dodatne te?e zraven.

 

Upam si trditi, da z enako opremo in enakim stilom vo?nje je poraba pri obeh motorjih prakti?no do deci enaka.

33112_1.png

Napisano

?e kupuje?, vzami g120, ne razmi?ljaj...sigurno jo je lep?e vozit ?e zaradi navora....?e bi ?e enkrat kupoval ne vem, ?e ne bi vzel g165...tu pa tam pa le prav pride malo ve?ja mo? (sploh ker ima manj?a prestavna razmerja in ob?uto hitreje pospe?uje vse do 6000 min-1), ?eprav mi ?e g120 v 90% zadostuje, ?isto lepo posko?na je, sploh ?e jo dr?i? med 3000 in 5000 min-1...sem zelo zadovoljen s tem atmosfercem. Edini veliki minus mi je barva, ki je res hudi?evo ob?utljiva, jo imam eno leto pa je ?e kar lepo pokljuvana, sem jo ?e malo z reparatorjem pobarval...se prav bojim kaj bo ko bo stara 5 let in bo po planu ?la v prodajo...

Napisano

Verjemimo raje dejanskim statisti?nim podatkom, kjer je recimo razlika med G100 (povpre?na poraba na spritmonitor.de 6,41l/100km) in G120 (poraba 6,62l/100km) le bore dva deci.

 

Torej minimalna razlika pa ?e ta gre bolj na rova? ve? opreme saj se pri G100 oprema kon?a pri prvih dveh nivojih (Challange, Attraction) oziroma celo pri 5 vratni ?e eni opremi ni?je Emotion. Medtem, ko sta za G120 zraven ?e dve najvi?ji Revolution in Revolution TOP. Zakaj sem to omenil, ker samo 18" kolesa na revolution opremah so te?ja skupaj od 16" za cca 20kg. Potem pa ?e usnjeno oblazinjenje ali pa celo elektrificirano in Bose woofer v prtlja?niku ter ostali dodatni bombon?ki prinesejo ?e kar nekaj kg dodatne te?e zraven.

 

Upam si trditi, da z enako opremo in enakim stilom vo?nje je poraba pri obeh motorjih prakti?no do deci enaka.

 

Good point. Nisem pomislil na razliko v masi. Specifikacije ;) pravijo, da je razlika samo 10 kg, kar sicer dvomim. Morda brez koles.

Napisano

Meni je G100 ?isto zado??al.. je pa? treba malo zavrtet ma?inco v obrate, kar pa tudi ne ?kodi.. bolj ?kodi cijazenje v breg v 6. pri 1500obratih :) Poraba pri moji po dveh letih je bila 5.8l. in to na 18'' plati??ih in 225 ?irine gum..

 

Glede barve pa je res, da je svinjsko ob?utljiva.. to vidim ?e bolj sedaj, ko imam drug avto, ker v tem ?asu nimam ?e niti ene pikice in risa na avtu, ko sem mazdo imel ?e celo popikano in porajsano..

Napisano

Meni je G100 ?isto zado??al.. je pa? treba malo zavrtet ma?inco v obrate, kar pa tudi ne ?kodi.. bolj ?kodi cijazenje v breg v 6. pri 1500obratih :) Poraba pri moji po dveh letih je bila 5.8l. in to na 18'' plati??ih in 225 ?irine gum..

 

Glede barve pa je res, da je svinjsko ob?utljiva.. to vidim ?e bolj sedaj, ko imam drug avto, ker v tem ?asu nimam ?e niti ene pikice in risa na avtu, ko sem mazdo imel ?e celo popikano in porajsano..

Sej na?eloma tudi spa?ek zadostuje za vo?njo. Ko je burja pa? da? nogo ven in malo pomaga? v klanec pedalirat ampak pride? pa ?e povsod.

Spa?kisti si ponavadi vzamejo cel teden dopusta, ?e gredo recimo v ?panijo  -  tri dni in pol v eno smer in ?e toliko nazaj,ampak...pride? pa povsod. :P

 

 

Napisano

... pa ?e veter v laseh, a ne Alex?  ;)

 

Kakor kdo... kakor kdo. Pa sej lasje itak niso ve? v modi-manj je ve?. :)

 

 

Napisano

Me zanima, ?e je recimo dvoslojna barva manj ob?utljiva? Je pa varijanta tudi da si recmo da?,ko kupi? novi avto, sprednji del ovit v prozorno folijo :)

Napisano

Hvala vsem za odgovore ter mnenja. V sob sem bil na testni voznji z G120 (G100) ni bilo na voljo. Cca 2h sva imela s punco avto zase. Sem ga kar dobro preizkusil,se na kavico sva sla vmes ter ga gledala na parkiriscu v soncni svetlobi.

Pri Mazdi me moti se tale problem z barvo...

V torek grem sprobat se Leona, potem pa se nekaj casa za premislek.

Se eno vorasanje, a je kdo vzel tole brezobrestno financiranje? Se mi zdi kar zanimiva zadeva.

Napisano

Brezobrestno je super a kaj, ko kombinacije barve/opreme, ki si jo ?eli? nimajo na zalogi in je dobavljivost po juniju zatorej ne more? koristiti omenjene akcije. <_<

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tega kukija sploh nisem želel načeti, ker če damo še to zraven ... ma ni da ni. Samo denarju je treba sledit ni druge pa se vidi vsa pritlehnost tako imenovanih "dobrih fantov".
    • So 225/40/18, cena je bila cca 125 po gumi.... 👍
    • Tudi tu so kot lastniki glavni akterji židje, tudi zato mora trajat. Brez pogajanj!   Orožarska industrija si mane roke: tečaj delnic Rheinmetalla se je letos podvojil WWW.RTVSLO.SI Evropske borze po Trumpovi zmagi izgubljajo. Indeks STOXX 600 je v torek pristal najnižje v zadnjih treh mesecih. Dodatno je razpoloženje...  
    • Pa ro je dejstvo, ampak a veš da najbolj brezbrižni so navadno tudi najbolj arogantni. takih je največ med premožnimi. Ta bo kljub dodatnim 20 centom zmečkal pločevinko in jo fuknil iz avta, ker se mu jebe za kavcijo. In nismo naredili nič, oziroma kontra efekt, ker si bo arogantnež mislil, da naj to kar kak revež pobere za njim.   Kdo od vas tukaj si upa stavit, da bodo kavcije izboljšale trenutno stanje z reciklažo. Jaz si in istočasno si upam stavit, da naredimo veliko več, če na bolj obljudenih destinacijah kot so recimo igrišča, športni objekti, parki, raznorazne destinacije, kjer se zbira več ljudi postavimo še kakšen namenski koš za reciklažo več. Se pravi ne samo nekega univerzalnega kamor leti vse, ampak takega, da se da ločevat tudi tam.   Tako bo več ustreznih odpadkov priromalo nazaj v reciklažo. Bistveno več kot si mislimo.   Osebno sem si izračunal glede na mojo porabo plastike in pločevink, da bi v primeru 20 centne kavcije me to prišlo 8€ na mesec. Po pravici povedano , mi zajebancija ni vredna tega denarja, tako da bom še vedno delal kot zdaj in odlagal v rumeni kontejner. Lahko pa 1x mesečno za teh 8€ nekdo pride do mene pa mu dam vso embalažo in naj si jo sam vnovči, če želi.
    • Drži, ampak ne s pučem temveč z volitvami. Problem z oblastjo je vedno v tem, da dokler se ljudje ne pojavijo na ulicah, ne reagirajo oziroma se delajo da so gluhi in slepi. Ampak spet - protesti morajo bit smiselni, ne pa v stilu hočemo jurja penzije ampak, da je recimo dovolj nesorazmernih ukrepov in maltretiranja ljudstva. Verjetno so to Štajerci doživeli ob tistih radarjih zato taki protesti.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.